Всяке різне

обсуждение аэропортов, общие вопросы. Вопросы по отдельным аэропортам обсуждаются в ветке соответствующего аэропорта
syxiv_dan
A380
Повідомлень: 1207
З нами з: 04 серпня 2017, 03:29
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення syxiv_dan »

mischko писав: 22 жовтня 2018, 17:46 бариги з "Мальви" не пускають! Не хочуть, щоб хіпстери їли морозиво ріжок за 0.95грн!
на форумі ніхто не зрозумів, але я поржав))
mischko писав: 23 жовтня 2018, 00:10 є ще комунальні бюджети: місто, область, може КамПод ще впряжеться?
та з Кам'янця в Чернівці ближче, ніж в Хмельницький)) та й чисто в туристичному плані вигідніше розвивати співпрацю(не маю на увазі виділяти кошти, а для прикладу рекламу і тд) з Чернівцями.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення mischko »

Ну так, КамПод іде в комплекті з Хотином, а від Хотина до Чернівців рукою подати.
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення converj »

Дождались! Первый в мире ЛГБТ-рейс уже совсем скоро
https://vandrouki.com.ua/2018/dozhdalis ... sem-skoro/
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення mischko »

Лише зараз в російськомовні це потрапило, у нас це ще на минулому тижні з'являлося в пресі.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення mischko »

converj писав: 21 жовтня 2018, 13:02 В аэропортах становится очень тесно. Что будет дальше? Будут строить большие аэропорты или рассредотачивать по меньшим?
Із опублікованого сьогодні: швидкісне залізничне сполучення на лінії Амстердам - Роттердам - Лондон (через Брюссель) з квітня перевезло 130.000 пасажирів (які раніше летіли).
З наступного червня додадуть ще третій потяг. Зараз сполучення трохи калічне - з Лондону в Амстердам пряме, а з Амстердаму в Лондон треба пересідати в Брюсселі, щоб пройти прикордонний контроль. По людськи зроблять лише в 2020.
https://www.upinthesky.nl/2018/10/23/me ... ng-londen/

Також спостерігаємо подвижки із сполученням Амстердам - Берлін. Зараз потяг їде 6 годин 22 хвилини. Хочуть в 2021 зробити 5 годин, а наприкінці 2025 довести до 4 годин. Для цього треба змінити маршрут (що не дуже тішить муніципалітети, які втрать зупинки).
https://www.treinreiziger.nl/snelle-tre ... -duisburg/

Нагадаю, що аеропорт Амстердаму на межі своєї пропускної здатності в 500.000 зльотів/посадок обумовлених в угоді з місцевими муніципалітетами.
andrey_pm
Airbus A318
Повідомлень: 80
З нами з: 21 травня 2017, 11:37
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення andrey_pm »

В проект государственного бюджета на следующий год не удалось заложить средства на строительство взлетно-посадочных полос (ВПП) в Украине в 2019 году. Об этом сообщил министр инфраструктуры Владимир Омелян в интервью телеканалу Прямий.
Напомним, весной министр анонсировал строительство и модернизацию в Украине по пять ВПП в год. Омелян надеялся, что государство выделит из госбюджета на эти цели 10 млрд гривен.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Sentry »

https://gulfnews.com/news/uae/health/ap ... -1.2290144
All tourists and residents of UAE will now be required to fill in an electronic form to get approval to carry any kind of medication for personal use, said a top Ministry of Health and Prevention official.
Новая форма бюрократии.
Аватар користувача
UKCC
Airbus A320
Повідомлень: 313
З нами з: 09 лютого 2018, 10:58
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення UKCC »

mischko писав: 23 жовтня 2018, 15:46
Із опублікованого сьогодні:
.......
Також спостерігаємо подвижки із сполученням Амстердам - Берлін. Зараз потяг їде 6 годин 22 хвилини. Хочуть в 2021 зробити 5 годин, а наприкінці 2025 довести до 4 годин. Для цього треба змінити маршрут (що не дуже тішить муніципалітети, які втрать зупинки).
https://www.treinreiziger.nl/snelle-tre ... -duisburg/
та там щонайменше півгодини на заміну локомотива в БадБентхаймі витрачається через разницю в стандартах напруг. Йому б взагалі половину зупинок повідміняти у всяких пєрдях нафіг, а то він від Міндену до кордону 1,5години тащиться, і на уікенди трещить по швах буквально, через те що багато місцевого трафіку по Німеччині і по Нідерландах теж :facepalm:
Ostap
Airbus A340
Повідомлень: 916
З нами з: 10 липня 2017, 19:37
Звідки: LCJ
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Ostap »

UKCC писав: 23 жовтня 2018, 17:02
mischko писав: 23 жовтня 2018, 15:46
Із опублікованого сьогодні:
.......
Також спостерігаємо подвижки із сполученням Амстердам - Берлін. Зараз потяг їде 6 годин 22 хвилини. Хочуть в 2021 зробити 5 годин, а наприкінці 2025 довести до 4 годин. Для цього треба змінити маршрут (що не дуже тішить муніципалітети, які втрать зупинки).
https://www.treinreiziger.nl/snelle-tre ... -duisburg/
та там щонайменше півгодини на заміну локомотива в БадБентхаймі витрачається через разницю в стандартах напруг. Йому б взагалі половину зупинок повідміняти у всяких пєрдях нафіг, а то він від Міндену до кордону 1,5години тащиться, і на уікенди трещить по швах буквально, через те що багато місцевого трафіку по Німеччині і по Нідерландах теж :facepalm:
А він хіба не для того, щоб перевозити людей? Є трафік - є прибуток. Пасажири на короткі відстані цінніші.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення mischko »

Саме так - в Європі люди не лише в столицях живуть. Мешканці менших містечок, які часто мають транскордонні родинні і бізнес-зв'язки теж повинні мати можливість подорожувати.
Той самий Київ - Львів повинен їздити через Вінницю, Хмельницький, Тернопіль, а не так як зараз.
Аватар користувача
UKCC
Airbus A320
Повідомлень: 313
З нами з: 09 лютого 2018, 10:58
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення UKCC »

mischko писав: 23 жовтня 2018, 17:20 Саме так - в Європі люди не лише в столицях живуть. Мешканці менших містечок, які часто мають транскордонні родинні і бізнес-зв'язки теж повинні мати можливість подорожувати.
Той самий Київ - Львів повинен їздити через Вінницю, Хмельницький, Тернопіль, а не так як зараз.
Ви ж розглядаєте потяг як заміну літаку в данному сполученні, так нафіга йому зупинки в Штендалі і Вольфсбурзі, наприклад, де і так багато є альтернативних можливостей доїхати до сусідньої станції. Хз що там в Нідерландах (там, якщо не помиляюсь, навіть ще частіше такт для IC, ніж в німеччині), але В п'ятницю ввечорі від Вольфсбургу до Шпандау (та і в бік Гановеру теж) півпотяга це співробітники VW, які занадто гарні для того щоб жити в тому колгоспі :alen: При тому що там купа транзитних інших потягів, але всі, курва, лізуть в цей IC.
З Київ-Львов все ж, думаю, порівняння "в лоб" тут недоречне.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення mischko »

UKCC писав: 23 жовтня 2018, 17:38
Ви ж розглядаєте потяг як заміну літаку в данному сполученні, так нафіга йому зупинки в Штендалі і Вольфсбурзі, наприклад, де і так багато є альтернативних можливостей доїхати до сусідньої станції.
Буває, що і літаки роблять проміжні зупинки,а тут якраз час зупинки не сильно розтягує час подорожі і збільшує її вартість, а пасажирів може ще й додає. Якусь частину зупинок заберуть, про це є в статті.
Аватар користувача
UKCC
Airbus A320
Повідомлень: 313
З нами з: 09 лютого 2018, 10:58
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення UKCC »

Ostap писав: 23 жовтня 2018, 17:16 А він хіба не для того, щоб перевозити людей? Є трафік - є прибуток. Пасажири на короткі відстані цінніші.
Я не знаю як вони рахують завантаження конкретного потягу, багато ж людей які не купили плацкарту а тільки квиток, чи власників річних абонементів.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення mischko »

UKCC писав: 23 жовтня 2018, 17:41 Я не знаю як вони рахують завантаження конкретного потягу, багато ж людей які не купили плацкарту а тільки квиток, чи власників річних абонементів.
можуть зробити reservations only і проблема сама по собі відпаде, або як ІСЕ по Нідерландам (з Амстердаму в Арнем, наприклад) - потрібна доплата до звичайного тарифу.
Аватар користувача
UKCC
Airbus A320
Повідомлень: 313
З нами з: 09 лютого 2018, 10:58
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення UKCC »

mischko писав: 23 жовтня 2018, 17:40
UKCC писав: 23 жовтня 2018, 17:38
Ви ж розглядаєте потяг як заміну літаку в данному сполученні, так нафіга йому зупинки в Штендалі і Вольфсбурзі, наприклад, де і так багато є альтернативних можливостей доїхати до сусідньої станції.
Буває, що і літаки роблять проміжні зупинки,а тут якраз час зупинки не сильно розтягує час подорожі і збільшує її вартість, а пасажирів може ще й додає. Якусь частину зупинок заберуть, про це є в статті.
та я ж кажу, там проблема не стільки і тій двохвилинній зупинці, а в тому, що щоденні любителі поїздити на роботу за 100+ км в цьому потязі нафіг не потрібні, вони забирають місце в людей, які використовують цей потяг як альтернативу літаку :sos: Див. ICE-Sprinter Берлін -Франкфурт менше 4годин, жодної зупинки.
Востаннє редагувалось 23 жовтня 2018, 17:54 користувачем UKCC, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення mischko »

UKCC писав: 23 жовтня 2018, 17:50 та я ж кажу, там проблема не стільки і тій двохвилинній зупинці, а в тому, що щоденні любителі поїздити на роботу за 100+ км в цьому потязі нафіг не потрібні, вони забирають місце в людей, які використовують цей потяг як альтернативу літаку :sos: Див. ICE-Sprinter.
Що значить "забирають"? Вони ж не зайцями їздять? Все решта особливості тарифної політики залізниці, які можна підкорегувати. Це як казати, що прямі пасажири Чернівці - Київ забирають місця у пасажирів Чернівці - Київ - Нью-Йорк.
Аватар користувача
UKCC
Airbus A320
Повідомлень: 313
З нами з: 09 лютого 2018, 10:58
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення UKCC »

mischko писав: 23 жовтня 2018, 17:54
UKCC писав: 23 жовтня 2018, 17:50 та я ж кажу, там проблема не стільки і тій двохвилинній зупинці, а в тому, що щоденні любителі поїздити на роботу за 100+ км в цьому потязі нафіг не потрібні, вони забирають місце в людей, які використовують цей потяг як альтернативу літаку :sos: Див. ICE-Sprinter.
Що значить "забирають"? Вони ж не зайцями їздять? Все решта особливості тарифної політики залізниці, які можна підкорегувати. Це як казати, що прямі пасажири Чернівці - Київ забирають місця у пасажирів Чернівці - Київ - Нью-Йорк.
так якраз про це в темі МАУ, здається, хтось саме це і писав, пояснюючи високі ціни на внутрішні перельоти в нас, зокрема. :nose:
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення mischko »

UKCC писав: 23 жовтня 2018, 17:55 так якраз про це в темі МАУ, здається, хтось саме це і писав, пояснюючи високі ціни на внутрішні перельоти в нас, зокрема. :nose:
mischko писав: 23 жовтня 2018, 17:54 Все решта особливості тарифної політики залізниці, які можна підкорегувати.
Аватар користувача
UKCC
Airbus A320
Повідомлень: 313
З нами з: 09 лютого 2018, 10:58
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення UKCC »

mischko писав: 23 жовтня 2018, 17:54 Що значить "забирають"? Вони ж не зайцями їздять? Все решта особливості тарифної політики залізниці, які можна підкорегувати. Це як казати, що прямі пасажири Чернівці - Київ забирають місця у пасажирів Чернівці - Київ - Нью-Йорк.
ну ось так беруть і забирають місце, квадратні метри, фізично роблять поїздку цим потягом менш комфортною, коли доводиься дорогою з бістро через сидячих в тамбурі на підлозі пасажирів з кавою стрибати, або коли неможливо сісти вдвох на сусідні місця , якщо не купувати плацкарту заздалегідь. Я їздив цимт 140-ми IC потягами достатньо, я бачив що там коїться.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення mischko »

UKCC писав: 23 жовтня 2018, 18:01
mischko писав: 23 жовтня 2018, 17:54 Що значить "забирають"? Вони ж не зайцями їздять? Все решта особливості тарифної політики залізниці, які можна підкорегувати. Це як казати, що прямі пасажири Чернівці - Київ забирають місця у пасажирів Чернівці - Київ - Нью-Йорк.
ну ось так беруть і забирають місце, квадратні метри, фізично роблять поїздку цим потягом менш комфортною, коли доводиься дорогою з бістро через сидячих в тамбурі на підлозі пасажирів з кавою стрибати, або коли неможливо сісти вдвох на сусідні місця , якщо не купувати плацкарту заздалегідь. Я їздив цимт 140-ми IC потягами достатньо, я бачив що там коїться.
я декілька разів їздив по Нідерландам і мені везло, очевидно. Але це все просто регулюється тарифами і альтернативними потягами. Зараз є хороший транкордонний потяг з Арнема в Дюссельдорф, який часто зупиняється, його не було раніше. Є приватні проекти. Розрулять.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей