на форумі ніхто не зрозумів, але я поржав))
та з Кам'янця в Чернівці ближче, ніж в Хмельницький)) та й чисто в туристичному плані вигідніше розвивати співпрацю(не маю на увазі виділяти кошти, а для прикладу рекламу і тд) з Чернівцями.
на форумі ніхто не зрозумів, але я поржав))
та з Кам'янця в Чернівці ближче, ніж в Хмельницький)) та й чисто в туристичному плані вигідніше розвивати співпрацю(не маю на увазі виділяти кошти, а для прикладу рекламу і тд) з Чернівцями.
https://vandrouki.com.ua/2018/dozhdalis ... sem-skoro/Дождались! Первый в мире ЛГБТ-рейс уже совсем скоро
Із опублікованого сьогодні: швидкісне залізничне сполучення на лінії Амстердам - Роттердам - Лондон (через Брюссель) з квітня перевезло 130.000 пасажирів (які раніше летіли).
Новая форма бюрократии.All tourists and residents of UAE will now be required to fill in an electronic form to get approval to carry any kind of medication for personal use, said a top Ministry of Health and Prevention official.
та там щонайменше півгодини на заміну локомотива в БадБентхаймі витрачається через разницю в стандартах напруг. Йому б взагалі половину зупинок повідміняти у всяких пєрдях нафіг, а то він від Міндену до кордону 1,5години тащиться, і на уікенди трещить по швах буквально, через те що багато місцевого трафіку по Німеччині і по Нідерландах тежmischko писав: ↑23 жовтня 2018, 15:46
Із опублікованого сьогодні:
.......
Також спостерігаємо подвижки із сполученням Амстердам - Берлін. Зараз потяг їде 6 годин 22 хвилини. Хочуть в 2021 зробити 5 годин, а наприкінці 2025 довести до 4 годин. Для цього треба змінити маршрут (що не дуже тішить муніципалітети, які втрать зупинки).
https://www.treinreiziger.nl/snelle-tre ... -duisburg/
А він хіба не для того, щоб перевозити людей? Є трафік - є прибуток. Пасажири на короткі відстані цінніші.UKCC писав: ↑23 жовтня 2018, 17:02та там щонайменше півгодини на заміну локомотива в БадБентхаймі витрачається через разницю в стандартах напруг. Йому б взагалі половину зупинок повідміняти у всяких пєрдях нафіг, а то він від Міндену до кордону 1,5години тащиться, і на уікенди трещить по швах буквально, через те що багато місцевого трафіку по Німеччині і по Нідерландах тежmischko писав: ↑23 жовтня 2018, 15:46
Із опублікованого сьогодні:
.......
Також спостерігаємо подвижки із сполученням Амстердам - Берлін. Зараз потяг їде 6 годин 22 хвилини. Хочуть в 2021 зробити 5 годин, а наприкінці 2025 довести до 4 годин. Для цього треба змінити маршрут (що не дуже тішить муніципалітети, які втрать зупинки).
https://www.treinreiziger.nl/snelle-tre ... -duisburg/
Ви ж розглядаєте потяг як заміну літаку в данному сполученні, так нафіга йому зупинки в Штендалі і Вольфсбурзі, наприклад, де і так багато є альтернативних можливостей доїхати до сусідньої станції. Хз що там в Нідерландах (там, якщо не помиляюсь, навіть ще частіше такт для IC, ніж в німеччині), але В п'ятницю ввечорі від Вольфсбургу до Шпандау (та і в бік Гановеру теж) півпотяга це співробітники VW, які занадто гарні для того щоб жити в тому колгоспі При тому що там купа транзитних інших потягів, але всі, курва, лізуть в цей IC.mischko писав: ↑23 жовтня 2018, 17:20 Саме так - в Європі люди не лише в столицях живуть. Мешканці менших містечок, які часто мають транскордонні родинні і бізнес-зв'язки теж повинні мати можливість подорожувати.
Той самий Київ - Львів повинен їздити через Вінницю, Хмельницький, Тернопіль, а не так як зараз.
Буває, що і літаки роблять проміжні зупинки,а тут якраз час зупинки не сильно розтягує час подорожі і збільшує її вартість, а пасажирів може ще й додає. Якусь частину зупинок заберуть, про це є в статті.
можуть зробити reservations only і проблема сама по собі відпаде, або як ІСЕ по Нідерландам (з Амстердаму в Арнем, наприклад) - потрібна доплата до звичайного тарифу.
та я ж кажу, там проблема не стільки і тій двохвилинній зупинці, а в тому, що щоденні любителі поїздити на роботу за 100+ км в цьому потязі нафіг не потрібні, вони забирають місце в людей, які використовують цей потяг як альтернативу літаку Див. ICE-Sprinter Берлін -Франкфурт менше 4годин, жодної зупинки.
Що значить "забирають"? Вони ж не зайцями їздять? Все решта особливості тарифної політики залізниці, які можна підкорегувати. Це як казати, що прямі пасажири Чернівці - Київ забирають місця у пасажирів Чернівці - Київ - Нью-Йорк.
так якраз про це в темі МАУ, здається, хтось саме це і писав, пояснюючи високі ціни на внутрішні перельоти в нас, зокрема.
ну ось так беруть і забирають місце, квадратні метри, фізично роблять поїздку цим потягом менш комфортною, коли доводиься дорогою з бістро через сидячих в тамбурі на підлозі пасажирів з кавою стрибати, або коли неможливо сісти вдвох на сусідні місця , якщо не купувати плацкарту заздалегідь. Я їздив цимт 140-ми IC потягами достатньо, я бачив що там коїться.
я декілька разів їздив по Нідерландам і мені везло, очевидно. Але це все просто регулюється тарифами і альтернативними потягами. Зараз є хороший транкордонний потяг з Арнема в Дюссельдорф, який часто зупиняється, його не було раніше. Є приватні проекти. Розрулять.UKCC писав: ↑23 жовтня 2018, 18:01ну ось так беруть і забирають місце, квадратні метри, фізично роблять поїздку цим потягом менш комфортною, коли доводиься дорогою з бістро через сидячих в тамбурі на підлозі пасажирів з кавою стрибати, або коли неможливо сісти вдвох на сусідні місця , якщо не купувати плацкарту заздалегідь. Я їздив цимт 140-ми IC потягами достатньо, я бачив що там коїться.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей