Яким чином трансферний пасажир, який зараз летить маршрутом Львів-Київ-Лондон врятує МАУ від заходу Раяна на маршрут Львів-Лондон?
Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Тому що крім Львова і Києва звідки є прямий Лондон в Україні (і не тільки в ній) є ще й інші міста, звідки нічого прямого на Лондон немає.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
з цим я згоден, а з цим ні:mischko писав: ↑11 жовтня 2018, 17:35 Щоб закрити цю тему: я не вважаю нормальною ситуацію в якій є низькі зарплати певних категорій бюджетників. Повинна бути колективна відповідальність громадян України за якість державних послуг і добробуту людей, які їх надають. Але перш ніж говорити про колективну відповідальність - кожен громадянин повинен визнати, що він відповідальний в першу чергу за свою власну долю. Бог дав голову не для того, щоб на ній білу медичну шапочку носити під колір білого халату. Якось так.
Де ти бачив усвідомлений вибір у 17 років? В цьому віці мріють ловити бандитів, літати у космос, будувати літаки...
Це ми зараз, маючи багаторічний досвід за плечима, можемо щось розмірковувати.
Найбільш якісні кадри в медицині - це 40-50 річні. Восьмикласниками вони були у 80 роках, тоді розрив у зарплатнях не був таким великим, як зараз.
Середній клас жив бідно, але без велиої різниці у доходах. Та й гроші тоді мало що значили. А ще була пропаганда - загинув, рятуючи трактор, всє прафесії важни, всє прафєсії нужни.
Той, хто у молодості не був романтиком - не має сердця. Той, хто у зрілому віці не став циніком - не має мізків.
А потім, у 90, всі почали рахувати гроші, і хотіли стати або бандитами, або менеджерами.
А зараз всі хочуть бути айтішниками, бо начиталися про зарплати на Доу. Висловлю припущення, що є айтішники, які починали з модів для Сталкера (і не думали про майбутні зарплати), а є які пишуть гівнокод начитавшися про мегазаробітки в індустрії.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
В США. Там з 9-го класу з учнем працює guidance counselor - типу завуча, який профорієнтує. Можливо тому США такі успішні.
А я про космос теж мріяв, класі так у 3-4-му.
Згідний, що засуджувати старше покоління 50+ не варто, їх не перевчиш, але всіх гамузом запихувати в цю категорію жертв соціалістичного світогляду я б не став. Власне в мене навіть серед моїх одногрупників ІТшників є зубожілі.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Та всі ми жертви якогось світогляду (його відсутності) більшою чи меншою мірою. Але для чого це в цій темі? От, ніби ж розумні люди тут здебільшого, але далі холіворимо
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Так какой конклюжн подведём? Каждый сам за себя?
Пока есть хоть один, кому норм ехать в Киев за 1770 через 2 месяца, то это хорошая цена? Так как люди-молодцы (элита) заработали неё, а люди-лодыры (низший класс) - нет, пусть сидят и помалкивают, раз ничего менять не хотят.
Я так понимаю здесь в основном поддерживают рост разрыва между бедными и богатыми, как в Индии? А как же средний класс? Разве не он показтель успешности государства? Его почти нет. Но откуда ему взяться без создания условий? Я говорил про то, что в условной Канде или Австралии не нужно родиться с золотой ложкой, достаточно поработать на полставки в супермаркете, и на жизнь и развлечения уже хватит, уже не думаешь, как же прокормиться и заплатить за квартиру, прекрасно хватает. А у нас надо из кожи вылезти, чтобы просто хвататло на съём квартиры и еду. А покупают жильё за свои заработанные единицы. Я про это говорил.
Пока есть хоть один, кому норм ехать в Киев за 1770 через 2 месяца, то это хорошая цена? Так как люди-молодцы (элита) заработали неё, а люди-лодыры (низший класс) - нет, пусть сидят и помалкивают, раз ничего менять не хотят.
Я так понимаю здесь в основном поддерживают рост разрыва между бедными и богатыми, как в Индии? А как же средний класс? Разве не он показтель успешности государства? Его почти нет. Но откуда ему взяться без создания условий? Я говорил про то, что в условной Канде или Австралии не нужно родиться с золотой ложкой, достаточно поработать на полставки в супермаркете, и на жизнь и развлечения уже хватит, уже не думаешь, как же прокормиться и заплатить за квартиру, прекрасно хватает. А у нас надо из кожи вылезти, чтобы просто хвататло на съём квартиры и еду. А покупают жильё за свои заработанные единицы. Я про это говорил.
Востаннє редагувалось 12 жовтня 2018, 01:01 користувачем Rel, всього редагувалось 1 раз.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Давайте данную тему обсуждать на профильных форумах, там найдется много поддерживающих идею "пусть сначала сделают мне условия".
Зачем это в теме про МАУ?)
Зачем это в теме про МАУ?)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Не знаю, что тут развели. Я написал, что это несправедливая цена и понеслось. Напомню, Х-К-Х 3500, а Х-К-Б-К-Х 3650.
Да и в какой ещё теме я бы узнал, что я пытаюсь усадить свою наглую жопу на место транзитного пассажира. И меня за это наказывают ценой )
Да и в какой ещё теме я бы узнал, что я пытаюсь усадить свою наглую жопу на место транзитного пассажира. И меня за это наказывают ценой )
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
В условиях рыночной экономики не бывает справедливой или не справедливой цены. Цена рыночная.
А на счет усадить наглую жопу - так это общепринятая практика. Посмотрите, например, Киев-Мюнхен-Киев и Киев-Париж-Киев от Люфтганзы. В Париж, например 15-16 ноября слетать дешевле.
Именно потому что, полетев в Мюнхен вы займете место человека, который мог бы полететь в Чикаго, или тот же Париж.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ну тут получается, что ради участка за 150 грн столько стараний...
Для полноты картины, участок К-Б-К на эти даты стоит 2539, а не 150.
Выходит, что когда бы берёшь Х-К-Б, участок Х-К стоит 3650-2540=1110 (550 в конец). Значит за бестранзитность меня наказывают на 3500-1100=2400 грн. Ок, буду хоть знать, за что так жёстко имеют, за внутренний перелёт. Про то, что можно увеличить ёмкость и возить и тех и тех лучше ж не заикаться?
Я вообще жду, когда ж уже появится хоть один перевозчик Х-Жуляны. Мне так нравилось за 400 грн летать на ATR Utair прямо в Киев, а не в область. Сел на гор электричку, и через пару десятков минут ты на выставочном центре. Или 10 минут на такси и ты в центре города.
Для полноты картины, участок К-Б-К на эти даты стоит 2539, а не 150.
Выходит, что когда бы берёшь Х-К-Б, участок Х-К стоит 3650-2540=1110 (550 в конец). Значит за бестранзитность меня наказывают на 3500-1100=2400 грн. Ок, буду хоть знать, за что так жёстко имеют, за внутренний перелёт. Про то, что можно увеличить ёмкость и возить и тех и тех лучше ж не заикаться?
Я вообще жду, когда ж уже появится хоть один перевозчик Х-Жуляны. Мне так нравилось за 400 грн летать на ATR Utair прямо в Киев, а не в область. Сел на гор электричку, и через пару десятков минут ты на выставочном центре. Или 10 минут на такси и ты в центре города.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
давайте краще про плани МАУ на 2019...
здається ще нічого не оголосили...? (ну перехід Софії, Дніпра і Бухареста, це таке).
як на мене, вже час робити нові анонси на літо 19.
здається ще нічого не оголосили...? (ну перехід Софії, Дніпра і Бухареста, це таке).
як на мене, вже час робити нові анонси на літо 19.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
И по самолетам интересно планы узнать
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Це так не працює. Ви не враховуєте багато факторів. Наприклад, для трансферних пасажирів Бориспіль дає знижку, а для р2р - ні. Затрати на оформлення квитка в випадку перельоту з пересадкою нічим не відрізняються від прямого. Трансферні пасажири більш схильні купувати додаткові послуги типу багажу, харчування, вибору місця і т.п. Можливо МАУ має комісійні від продажу товарів в Дюті Фрі на міжнародних рейсах (в багатьох аеропортах при купівлі просять посадковий талон - це механізм обліку і розрахунків з перевізниками). Нарешті, ніхто не відміняв правила, що перші квитки продаються дешево а останні дорого - рейс Харків-Київ може бути завантажений під зав'язку, а Київ-Париж - всього на половину. Як тут вище писали, МАУ тримає квитки під пасажирів на далекі відстані - їм суттєво вигідніше не продати квиток Харків-Київ за 150 доларів три дні підряд, щоб на четвертий продати один квиток Харків-Київ-Торонто за 1000. Це ринкове ціноутворення, його не можна відштовхувати від собівартості.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
напевно квиток у дюті-фрі просять не в багатьох, а у всіх аеропортах.Victor H писав: ↑12 жовтня 2018, 10:30Це так не працює. Ви не враховуєте багато факторів. Наприклад, для трансферних пасажирів Бориспіль дає знижку, а для р2р - ні. Затрати на оформлення квитка в випадку перельоту з пересадкою нічим не відрізняються від прямого. Трансферні пасажири більш схильні купувати додаткові послуги типу багажу, харчування, вибору місця і т.п. Можливо МАУ має комісійні від продажу товарів в Дюті Фрі на міжнародних рейсах (в багатьох аеропортах при купівлі просять посадковий талон - це механізм обліку і розрахунків з перевізниками). Нарешті, ніхто не відміняв правила, що перші квитки продаються дешево а останні дорого - рейс Харків-Київ може бути завантажений під зав'язку, а Київ-Париж - всього на половину. Як тут вище писали, МАУ тримає квитки під пасажирів на далекі відстані - їм суттєво вигідніше не продати квиток Харків-Київ за 150 доларів три дні підряд, щоб на четвертий продати один квиток Харків-Київ-Торонто за 1000. Це ринкове ціноутворення, його не можна відштовхувати від собівартості.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ну а происходит такое вследствие экономии провозной ёмкости. Было бы 4 рейса в день, 2 утром, один днём, один вечером, и нашлось бы больше желающих слетать в Киев ближе к нужному времени и транзитникам хватит. Это просто пожелание. Понятно, что искусственный дефицит чуть выгоднее, наверное. Хватило бы и 3х рейсов при условии, что кто-то будет возить утром в Жуляны.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ну так в чому проблема, бери і запускай а/к, раз вважаєш, що там є попит на більше, ніж 2 рейси. Тільки чомусь ніхто не спішить таке робити. Навіть Wizz Air в 2008-му анонсував такі рейси, а потім скасував так і не почавши літати. Я ще тоді бігав у банк гроші повертав. 200грн в цінах 2008-го - і це було промо до початку польотів.Rel писав: ↑12 жовтня 2018, 11:05Ну а происходит такое вследствие экономии провозной ёмкости. Было бы 4 рейса в день, 2 утром, один днём, один вечером, и нашлось бы больше желающих слетать в Киев ближе к нужному времени и транзитникам хватит. Это просто пожелание. Понятно, что искусственный дефицит чуть выгоднее, наверное. Хватило бы и 3х рейсов при условии, что кто-то будет возить утром в Жуляны.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Больше рейсов - больше пустого места возить. По 256 грн можно хоть 10 самолётов в день заполнить, только что делать с тем что себестоимость минимум 1000 грн?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Думаю, що коли в нас люди зможуть заповняти борти при внутрішніх р2р хоча б на відсотків 80-90, тоді на транзитних паксів так розраховувати не будуть і ціна стане більш-менш рівною. Але зараз на це немає чого розраховувати.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 104 гостей