эрэфия в 90-ых тоже такие надежды давала и что?
SkyUp - чартерный лоу-кост
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Германия дала миру очень много в плане научно-технического прогресса и культурных шедевров.
Давайте будем последовательны и признаем, что и "свинособаки на севере" дали миру очень много в плане НТП и культурных шедевров. Так, для справедливости.Паразиты одним словом, как и свинособаки только на юге
А османы, да, не оставили после себя практически ничего...
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
ану припинили тут офтопити і брись в тему про Херсон гадати, хто це буде.
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Я имею ввиду сейчас они для меня неотличимы. Российская империя и СССР действительно вносили не малый вклад в развитие человечестваAlександр писав: ↑21 вересня 2018, 16:50Германия дала миру очень много в плане научно-технического прогресса и культурных шедевров.Давайте будем последовательны и признаем, что и "свинособаки на севере" дали миру очень много в плане НТП и культурных шедевров. Так, для справедливости.Паразиты одним словом, как и свинособаки только на юге
А османы, да, не оставили после себя практически ничего...
- Кот ученый
- Airbus A319
- Повідомлень: 189
- З нами з: 28 квітня 2017, 15:43
- Звідки: GZP
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Я может и кот, но брысь мне говорить не совсем этично
Если СкайАп сделает модель аналогичную пегасусу (вы садитесь в условной Полтаве, долетаете до условного Херсона и оттуда на условный Кипр) - кому от этого будет плохо?
У меня хоть про авиацию...
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Саломон Самсонович. А скажітє, Мурзік...Кот ученый писав: ↑21 вересня 2018, 17:04 Я может и кот, но брысь мне говорить не совсем этично
Если СкайАп сделает модель аналогичную пегасусу (вы садитесь в условной Полтаве, долетаете до условного Херсона и оттуда на условный Кипр) - кому от этого будет плохо?
У меня хоть про авиацию...
Мурзік. ...Васильович.
Саломон Самсонович. ...Мурзік Васильович, і не надоїло вам буть отаким суперменом?
Африкан Свиридович (поправля). Суперкотом.
Типу з посадкою в Херсоні, щоб добрати пасажирів на умовний Кіпр? Так уже Браво літало - Хургада - Херсон - Чернівці (правда висаджували, а не забирали). В Нідерландах теж таке поширене - Гронінген-Ейндховен-десь-де-тепло без висадки по Ейндховену.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Скай подал заявки на регулярку на Хайнань, Тбилиси, Бергамо и Прагу. По Праге, я так понимаю, шансов нет?
- andrewcrow
- A380
- Повідомлень: 1234
- З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Санья, отличное направление, вопрос какой прайс будет. В Тбилиси уже и так достаточно большое предложение, только ценой смогут конкурировать, ждем падение цен на Тбилиси.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Прайс шикарный, Китай дотирует пока ,думаю должно "пойти".andrewcrow писав: ↑23 вересня 2018, 11:31Санья, отличное направление, вопрос какой прайс будет. В Тбилиси уже и так достаточно большое предложение, только ценой смогут конкурировать, ждем падение цен на Тбилиси.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
А зачем им Тбилиси, туда янэйр летает или не дают им блоки?andrewcrow писав: ↑23 вересня 2018, 11:31Санья, отличное направление, вопрос какой прайс будет. В Тбилиси уже и так достаточно большое предложение, только ценой смогут конкурировать, ждем падение цен на Тбилиси.
- Кот ученый
- Airbus A319
- Повідомлень: 189
- З нами з: 28 квітня 2017, 15:43
- Звідки: GZP
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Нє, під моделлю "Як у Пегасуса" я мав на увазі, що створюється свій хаб (чи навіть не один), куди долітає внутрішній рейс, а потім далі вже летять міжнародні. Технічно це може бути навіть один літак.
Плюси:
- "хватіт корміть Кієв", можна літати в аеропорти з дешевшими зборами, або вкладати кошти в "свій" аеропорт "з рулеткою і випивоном" (за прикладом Сабіхи), там й базувати літаки;
- розвиток внутрішніх перельотів не лише в Київ за рахунок транзиту;
- немає дивних пересадок, задля яких треба летіти спочатку у зворотньому напрямку (як-то Чернівці-Київ-Італія);
мінуси:
- більше циклів злетів-посадок, а це збори за пасажира, податки, навантаження на борти;
- сумнозвісний ПДВ та паливна мафія.
Ваша ідея теж гарна, але мінуси у нас спільні
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Кот ученый писав: ↑24 вересня 2018, 11:13
Нє, під моделлю "Як у Пегасуса" я мав на увазі, що створюється свій хаб (чи навіть не один), куди долітає внутрішній рейс, а потім далі вже летять міжнародні. Технічно це може бути навіть один літак.
Плюси:
- "хватіт корміть Кієв", можна літати в аеропорти з дешевшими зборами, або вкладати кошти в "свій" аеропорт "з рулеткою і випивоном" (за прикладом Сабіхи), там й базувати літаки;
- розвиток внутрішніх перельотів не лише в Київ за рахунок транзиту;
- немає дивних пересадок, задля яких треба летіти спочатку у зворотньому напрямку (як-то Чернівці-Київ-Італія);
мінуси:
- більше циклів злетів-посадок, а це збори за пасажира, податки, навантаження на борти;
- сумнозвісний ПДВ та паливна мафія.
Ваша ідея теж гарна, але мінуси у нас спільні
Я вже колись тут грузив, що було б непогано мати локальні міні-хаби на заході і півдні (умовні Львів і Одеса), щоб не було оцих Чернівці - Київ - Італія. Або Чернівці - Київ - Ізраїль. Мене тут не зрозуміли.
- Кот ученый
- Airbus A319
- Повідомлень: 189
- З нами з: 28 квітня 2017, 15:43
- Звідки: GZP
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Ну, щонайменше ще один експат вас розуміє , воно ж і зрозуміло: Україну краще розбудовувати з-закордону
Ідея справді гарна: кожен регіональний аеропорт отримує рейси до Києва (бо там "всьо рішаєца" + пересадка на далекі рейси), Львова ("хаб до Європи"+тур вихідного дня) і Херсона/Одеси (південний/південно-західний напрямок+якась тусовка біля моря) і в результаті ми отримаємо лайт версію концепту "5+20"
Але то ми з вами просто мрійники (а ще здається, що й колеги за фахом)
П.С.: можна ще з умовним Гомелем/Прибалтикою домовитись про хаб для тих, кому дуже хочеться до Раші зганяти.
Ідея справді гарна: кожен регіональний аеропорт отримує рейси до Києва (бо там "всьо рішаєца" + пересадка на далекі рейси), Львова ("хаб до Європи"+тур вихідного дня) і Херсона/Одеси (південний/південно-західний напрямок+якась тусовка біля моря) і в результаті ми отримаємо лайт версію концепту "5+20"
Але то ми з вами просто мрійники (а ще здається, що й колеги за фахом)
П.С.: можна ще з умовним Гомелем/Прибалтикою домовитись про хаб для тих, кому дуже хочеться до Раші зганяти.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Проблема цих гіпотетичних міні-хабів в тому, що всі смачні напрямки звідти заберуть (або вже забрали у випадку з Львовом) європейські р2р ультралоукости. Відповідно, у гіпотетичного мережевого гравця відразу буде конкуренція, яка не дасть йому полетіти і дорости до розміру, де з нею можна жити. За прикладами далеко ходити не треба - в Польщі теж більшість трафіку напрямлено на Захід, але пасажири з умовного Вроцлава чи Гданська літають через Варшаву або ж р2р лоукостами. І ніхто не спішить робити хаб в Вроцлаві чи Кракові.
В Пегасуса це виходить тільки тому, що турки дуже охороняють свій ринок від зовнішніх гравців. По факту ринок поділений між двома гравцями - ТК забирає преміум сегмент, а Пегасус - дешевий.
- Кот ученый
- Airbus A319
- Повідомлень: 189
- З нами з: 28 квітня 2017, 15:43
- Звідки: GZP
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
2 варіанти вирішення цього питання: 1) надіслати всіх цих ультралоукостерів в аеропорти другого ешелону (Зі Львова в Тернопіль/Рівне, з Києва в Білу Церкву/Житомир) на радість місцевим 3.5 хіпстерам, але ультралоукостери образяться і підуть + набіжать зрадофіли (і почнеться політика)
2) Підлаштуватись під ці правила гри і робити свої рейси з урахуванням хвиль розльоту конкурентів. Або робити внутрішні рейси + польоти туди, куди ультраловкости не можуть полетіти (та ж Італія, наприклад) або шукати нові ринки.
Якщо за СкайАпом стоїть хтось серйозний, то він цілковито може лобіювати не то шо перший, будь який варіант
2) Підлаштуватись під ці правила гри і робити свої рейси з урахуванням хвиль розльоту конкурентів. Або робити внутрішні рейси + польоти туди, куди ультраловкости не можуть полетіти (та ж Італія, наприклад) або шукати нові ринки.
Якщо за СкайАпом стоїть хтось серйозний, то він цілковито може лобіювати не то шо перший, будь який варіант
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Я думаю що до відкритого неба залишилося чекати дуже недовго і Італію поділять Візз і Раян.
Ваш перший варіант неринковий, від нього буде гірше пасажирам, а отже він зло за визначенням.
Другий не зрозумів. У лоукостів нема хвиль розльотів - це дозволяє тримати літаки в повітрі по максимуму і як результат здешевлює квитки. А от мережевому перевізнику доведеться робити хвилі.
Ваш перший варіант неринковий, від нього буде гірше пасажирам, а отже він зло за визначенням.
Другий не зрозумів. У лоукостів нема хвиль розльотів - це дозволяє тримати літаки в повітрі по максимуму і як результат здешевлює квитки. А от мережевому перевізнику доведеться робити хвилі.
- Кот ученый
- Airbus A319
- Повідомлень: 189
- З нами з: 28 квітня 2017, 15:43
- Звідки: GZP
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
я згоден, що він зло, але лобіювання досі потужний інструмент. + скептичність щодо відкритого неба
З приводу другого варіанту - так, немає хвиль розльотів, але можна використовувати свої літаки, щоб підганяти їх під вигідні рейси. Не можна робити кодшер з конкурентами, але великий бонус укроловкоста (назвемо його так) - польоти у невеликі аеропорти. І знов-таки лобіювання (мотивуючи це податками, що залишаються в країні, робочими місцями та "соціальними" маршрутами)
*під соціальним маршрутом мається на увазі менша вигода а не збитковість
Мені цікаво: чому при згадуванні МАУ всі одразу згадують бенефіціара компанії, а тут не припускають, що теж може стояти хтось серйозний
З приводу другого варіанту - так, немає хвиль розльотів, але можна використовувати свої літаки, щоб підганяти їх під вигідні рейси. Не можна робити кодшер з конкурентами, але великий бонус укроловкоста (назвемо його так) - польоти у невеликі аеропорти. І знов-таки лобіювання (мотивуючи це податками, що залишаються в країні, робочими місцями та "соціальними" маршрутами)
*під соціальним маршрутом мається на увазі менша вигода а не збитковість
Мені цікаво: чому при згадуванні МАУ всі одразу згадують бенефіціара компанії, а тут не припускають, що теж може стояти хтось серйозний
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
А тут нет сомнений в том, что стоит очень серьезный
- Кот ученый
- Airbus A319
- Повідомлень: 189
- З нами з: 28 квітня 2017, 15:43
- Звідки: GZP
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
тогда следующий вопрос: если этот очень серьезный человек имеет монополии или владеет большой долей рынка в других сферах, что мешает ему переделить нишу в авиарынке страны под себя, попутно переписывая правила?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 44 гостей