Німецькі аеропорти і перонні буси

Відповісти
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Німецькі аеропорти і перонні буси

Повідомлення Olek »

от сабж в чому... в Кельні, Франкфурті... як мінімум... велика кількість перонних бусів - нові низькопідлоговики міські звичайні... а не спеціальні перонні буси ... чому так?? економлять??
gast
Airbus A340
Повідомлень: 879
З нами з: 02 лютого 2009, 16:44
Контактна інформація:

Re: Німецькі аеропорти і перонні буси

Повідомлення gast »

В Кьольні ті буси ше й поюзані, страшні й обдерті. Я не думаю що то справа в економії, просто лишилося ще зі старіши часів от вони їх і юзають поки не замінять. В Дортмунді тих бусів немає, все що я бачив - 2 маленькі бусіки, якими перевозили інвалідів, можливо там і є щось для підвозу паксів, проте його не було видно. В Дрездені були також аналоги міських бусів, тільки трохи новіші. Зрештою суть одна - підвезти і відвезти, а втілення - справа фантазії...
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Німецькі аеропорти і перонні буси

Повідомлення Olek »

ну просто всі кажуть, який поганий Бориспіль.. а там аж 14 нових кобусів та неопланів))
gast
Airbus A340
Повідомлень: 879
З нами з: 02 лютого 2009, 16:44
Контактна інформація:

Re: Німецькі аеропорти і перонні буси

Повідомлення gast »

Так Бориспіль не бусами поганий - а загальною якістю "сервісу" - там ж ніде повернутися, відсутнє адекватне і надійне сполучення з містом та ЗД вокзалом, нормальні можливості щось зїсти та випити, за перепрошенням, навіть у WC страшно зайти... Якщо додати постійні проблеми з багажем, ввічливість персоналу то все й складається в одну негарну картину...
Там і примітивної роботи для покращення ситуації - вигнати з порту всіх таксистів - "бомбіл", організувати роботу легальних таксі методом "потоку" на єдиній стоянці по сталому тарифу, також проконтролювати роботу кафешок і тд. - щоб у випадку масових затримок ціни залишалися такі ж, а не зростали в 10 разів...
Ну й провести "навчання" всього штату з предмету "гарних манер", при активному небажанні вчитися - пальці в двері... Виганяти ж не будуть - всі свої...
Загалом потрібен якийсь транспорт, бажано залізнична гілка з інтервалом в хвилин 20-30 до вокзалу...
Glucker
A380
Повідомлень: 1592
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Німецькі аеропорти і перонні буси

Повідомлення Glucker »

У Калінінграді (знаю що це не Німеччина :)) роль перонних автобусів виконують низькопідлогові автобуси "МАЗ". Враховуючи те що коли я звідти летів, паксів посадили у автобус і тримали хвилин 15, це було навіть зручніше від спеціальних перонних автобусів тому що більше сидячих місць.
Я схильний вважати що у Калінінграді ті автобуси використовують не тільки щоб довезти паксів з терміналу до літака та від літака до терміналу а й для підвозки персоналу/екіпажів. Бачив як вони мотались між містом та аеропортом.
Взагалі, я вважаю що для абсолютної більшості не є дуже важливим тип перонних автобусів, зважаючи на короткий час який пакс у ньому проводить. Черги, обладнання терміналів значно важливіші...
Glucker
A380
Повідомлень: 1592
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Німецькі аеропорти і перонні буси

Повідомлення Glucker »

gast писав:Загалом потрібен якийсь транспорт, бажано залізнична гілка з інтервалом в хвилин 20-30 до вокзалу...
І вартість проїзду зроблять ще більшу ніж у Москві до московських аеропортів....
gast
Airbus A340
Повідомлень: 879
З нами з: 02 лютого 2009, 16:44
Контактна інформація:

Re: Німецькі аеропорти і перонні буси

Повідомлення gast »

При ціні до 30 гривень, а то вже рівень фірмового купе УЗ на таку відстань, той транспорт буде дуже навіть конкурентноздатним.
Два "рельсових автобуси" , не така вже й протяжна ділянка залізниці і питання буде вирішене...
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Німецькі аеропорти і перонні буси

Повідомлення Olek »

30??? ха-ха-ха...
а 100 не хочете??
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Німецькі аеропорти і перонні буси

Повідомлення popTAB »

Нічого проти не маю львівських АероЛАЗів у Львові ... досить приємні штучки, як на національного виробника
gast
Airbus A340
Повідомлень: 879
З нами з: 02 лютого 2009, 16:44
Контактна інформація:

Re: Німецькі аеропорти і перонні буси

Повідомлення gast »

То залежить від власника маршруту. Якщо УЗ - то там не буде ніяких 100 грн, а якщо київська влада імені молодих космонавтів, то там і більше 100 буде, хоча скоріше вони там або нічого не пустять, або одразу спейс-шаттли....
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Німецькі аеропорти і перонні буси

Повідомлення Olek »

не легше пустити кожні 20 хвилин шаттли буси-гармошки низькопідлогові і не мучатися з залізницею???
gast
Airbus A340
Повідомлень: 879
З нами з: 02 лютого 2009, 16:44
Контактна інформація:

Re: Німецькі аеропорти і перонні буси

Повідомлення gast »

Я про то і кажу, що якщо пустять буси, то вони будуть міськими і ціну виставлятиме місто, і то я не уявляю такого процесу, здається мені, що хтось там сильно кришує ту ситуацію яка є зараз. Крім того великі буси постійно застряватимуть у пробках, що значно збільшує час в дорозі і тд. Ну і треба думати на перспективу - Бориспіль з часом зменшуватись не буде, потік паксів має тенденцію до зростання, а основний напрям їх руху - вокзал - аеропорт. Крім того, як підуть в ріст Жуляни (я б дуже того хотів), то залізниця була б дуже і дуже зручним способом і їх з"єднання... Шинокопитними тут високої зручності та ефективності не досягти.
Glucker
A380
Повідомлень: 1592
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Німецькі аеропорти і перонні буси

Повідомлення Glucker »

Колись вже проскакувала інфа про те що будівництво залізничної гілки та станції до КБП буде коштувати 1млрд доларів. Неслабо там відкатів закладено... Але у будь-якому разі якщо таку вартість заявлять то воно ніколи себе не окупить... Наприклад, якщо допустити що система повинна відбити вкладений міфічний 1 млрд. дол за 20 років і в рік буде перевозити 5 млн паксів, отримуємо: 1мдрд.дол / (20 років * 5млн. паксів) = 10 доларів собівартість 1 квитка без уразувань вартості енергоносіїв, зарплат тих хто це буде обслуговувати, процентних ставок по кредиту і т.д.
Цікаво скільки коштувало будівництво у Москві аероекспреса до одного з аеропортів.

При таких розкладах краще вже низькопольні буси пустити до метро "Бориспіьська" за вміняємою вартістю проїзду в них.
Між КБП та метро "Бориспільська" як справи з пробками? Скільки часу рекордно займала поїздка до метро? Цікавить час до метро а не до вокзалу. От між ЗД вокзалом та кінцевою станцію метро потапляв у пробки, а між метро та КБП, тьфу*3, "проносило" :).
gast
Airbus A340
Повідомлень: 879
З нами з: 02 лютого 2009, 16:44
Контактна інформація:

Re: Німецькі аеропорти і перонні буси

Повідомлення gast »

То залежить від того, хто це казав, я не думаю що там немає більш вигідних проектів, в нас же кругом тендери, підхід до того
теж важливий, а він буває різний. Якщо рахувати скільки вкладається залізницею в ремонт та електрифікацію нових ділянок, то навряд чи цей проект потягне на таку суму...
AT

Re: Німецькі аеропорти і перонні буси

Повідомлення AT »

Спасибо за фоторепопртаж из Берлина. Все таки удивительно что у столицы германиии , через 20 лет после воссоединения, все еще нет приличного аэропорта!
Аватар користувача
dmtr
A380
Повідомлень: 1039
З нами з: 01 квітня 2010, 15:48
Звідки: SYD
Контактна інформація:

Re: Німецькі аеропорти і перонні буси

Повідомлення dmtr »

шота теми про FRA нема)) http://news.blogs.cnn.com/2011/03/02/2- ... n-airport/
такі справи, що за стрілянина хз
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей