Німецькі аеропорти і перонні буси
Німецькі аеропорти і перонні буси
от сабж в чому... в Кельні, Франкфурті... як мінімум... велика кількість перонних бусів - нові низькопідлоговики міські звичайні... а не спеціальні перонні буси ... чому так?? економлять??
Re: Німецькі аеропорти і перонні буси
В Кьольні ті буси ше й поюзані, страшні й обдерті. Я не думаю що то справа в економії, просто лишилося ще зі старіши часів от вони їх і юзають поки не замінять. В Дортмунді тих бусів немає, все що я бачив - 2 маленькі бусіки, якими перевозили інвалідів, можливо там і є щось для підвозу паксів, проте його не було видно. В Дрездені були також аналоги міських бусів, тільки трохи новіші. Зрештою суть одна - підвезти і відвезти, а втілення - справа фантазії...
Re: Німецькі аеропорти і перонні буси
ну просто всі кажуть, який поганий Бориспіль.. а там аж 14 нових кобусів та неопланів))
Re: Німецькі аеропорти і перонні буси
Так Бориспіль не бусами поганий - а загальною якістю "сервісу" - там ж ніде повернутися, відсутнє адекватне і надійне сполучення з містом та ЗД вокзалом, нормальні можливості щось зїсти та випити, за перепрошенням, навіть у WC страшно зайти... Якщо додати постійні проблеми з багажем, ввічливість персоналу то все й складається в одну негарну картину...
Там і примітивної роботи для покращення ситуації - вигнати з порту всіх таксистів - "бомбіл", організувати роботу легальних таксі методом "потоку" на єдиній стоянці по сталому тарифу, також проконтролювати роботу кафешок і тд. - щоб у випадку масових затримок ціни залишалися такі ж, а не зростали в 10 разів...
Ну й провести "навчання" всього штату з предмету "гарних манер", при активному небажанні вчитися - пальці в двері... Виганяти ж не будуть - всі свої...
Загалом потрібен якийсь транспорт, бажано залізнична гілка з інтервалом в хвилин 20-30 до вокзалу...
Там і примітивної роботи для покращення ситуації - вигнати з порту всіх таксистів - "бомбіл", організувати роботу легальних таксі методом "потоку" на єдиній стоянці по сталому тарифу, також проконтролювати роботу кафешок і тд. - щоб у випадку масових затримок ціни залишалися такі ж, а не зростали в 10 разів...
Ну й провести "навчання" всього штату з предмету "гарних манер", при активному небажанні вчитися - пальці в двері... Виганяти ж не будуть - всі свої...
Загалом потрібен якийсь транспорт, бажано залізнична гілка з інтервалом в хвилин 20-30 до вокзалу...
Re: Німецькі аеропорти і перонні буси
У Калінінграді (знаю що це не Німеччина
) роль перонних автобусів виконують низькопідлогові автобуси "МАЗ". Враховуючи те що коли я звідти летів, паксів посадили у автобус і тримали хвилин 15, це було навіть зручніше від спеціальних перонних автобусів тому що більше сидячих місць.
Я схильний вважати що у Калінінграді ті автобуси використовують не тільки щоб довезти паксів з терміналу до літака та від літака до терміналу а й для підвозки персоналу/екіпажів. Бачив як вони мотались між містом та аеропортом.
Взагалі, я вважаю що для абсолютної більшості не є дуже важливим тип перонних автобусів, зважаючи на короткий час який пакс у ньому проводить. Черги, обладнання терміналів значно важливіші...

Я схильний вважати що у Калінінграді ті автобуси використовують не тільки щоб довезти паксів з терміналу до літака та від літака до терміналу а й для підвозки персоналу/екіпажів. Бачив як вони мотались між містом та аеропортом.
Взагалі, я вважаю що для абсолютної більшості не є дуже важливим тип перонних автобусів, зважаючи на короткий час який пакс у ньому проводить. Черги, обладнання терміналів значно важливіші...
Re: Німецькі аеропорти і перонні буси
І вартість проїзду зроблять ще більшу ніж у Москві до московських аеропортів....gast писав:Загалом потрібен якийсь транспорт, бажано залізнична гілка з інтервалом в хвилин 20-30 до вокзалу...
Re: Німецькі аеропорти і перонні буси
При ціні до 30 гривень, а то вже рівень фірмового купе УЗ на таку відстань, той транспорт буде дуже навіть конкурентноздатним.
Два "рельсових автобуси" , не така вже й протяжна ділянка залізниці і питання буде вирішене...
Два "рельсових автобуси" , не така вже й протяжна ділянка залізниці і питання буде вирішене...
Re: Німецькі аеропорти і перонні буси
30??? ха-ха-ха...
а 100 не хочете??
а 100 не хочете??
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Німецькі аеропорти і перонні буси
Нічого проти не маю львівських АероЛАЗів у Львові ... досить приємні штучки, як на національного виробника
Re: Німецькі аеропорти і перонні буси
То залежить від власника маршруту. Якщо УЗ - то там не буде ніяких 100 грн, а якщо київська влада імені молодих космонавтів, то там і більше 100 буде, хоча скоріше вони там або нічого не пустять, або одразу спейс-шаттли....
Re: Німецькі аеропорти і перонні буси
не легше пустити кожні 20 хвилин шаттли буси-гармошки низькопідлогові і не мучатися з залізницею???
Re: Німецькі аеропорти і перонні буси
Я про то і кажу, що якщо пустять буси, то вони будуть міськими і ціну виставлятиме місто, і то я не уявляю такого процесу, здається мені, що хтось там сильно кришує ту ситуацію яка є зараз. Крім того великі буси постійно застряватимуть у пробках, що значно збільшує час в дорозі і тд. Ну і треба думати на перспективу - Бориспіль з часом зменшуватись не буде, потік паксів має тенденцію до зростання, а основний напрям їх руху - вокзал - аеропорт. Крім того, як підуть в ріст Жуляни (я б дуже того хотів), то залізниця була б дуже і дуже зручним способом і їх з"єднання... Шинокопитними тут високої зручності та ефективності не досягти.
Re: Німецькі аеропорти і перонні буси
Колись вже проскакувала інфа про те що будівництво залізничної гілки та станції до КБП буде коштувати 1млрд доларів. Неслабо там відкатів закладено... Але у будь-якому разі якщо таку вартість заявлять то воно ніколи себе не окупить... Наприклад, якщо допустити що система повинна відбити вкладений міфічний 1 млрд. дол за 20 років і в рік буде перевозити 5 млн паксів, отримуємо: 1мдрд.дол / (20 років * 5млн. паксів) = 10 доларів собівартість 1 квитка без уразувань вартості енергоносіїв, зарплат тих хто це буде обслуговувати, процентних ставок по кредиту і т.д.
Цікаво скільки коштувало будівництво у Москві аероекспреса до одного з аеропортів.
При таких розкладах краще вже низькопольні буси пустити до метро "Бориспіьська" за вміняємою вартістю проїзду в них.
Між КБП та метро "Бориспільська" як справи з пробками? Скільки часу рекордно займала поїздка до метро? Цікавить час до метро а не до вокзалу. От між ЗД вокзалом та кінцевою станцію метро потапляв у пробки, а між метро та КБП, тьфу*3, "проносило"
.
Цікаво скільки коштувало будівництво у Москві аероекспреса до одного з аеропортів.
При таких розкладах краще вже низькопольні буси пустити до метро "Бориспіьська" за вміняємою вартістю проїзду в них.
Між КБП та метро "Бориспільська" як справи з пробками? Скільки часу рекордно займала поїздка до метро? Цікавить час до метро а не до вокзалу. От між ЗД вокзалом та кінцевою станцію метро потапляв у пробки, а між метро та КБП, тьфу*3, "проносило"

Re: Німецькі аеропорти і перонні буси
То залежить від того, хто це казав, я не думаю що там немає більш вигідних проектів, в нас же кругом тендери, підхід до того
теж важливий, а він буває різний. Якщо рахувати скільки вкладається залізницею в ремонт та електрифікацію нових ділянок, то навряд чи цей проект потягне на таку суму...
теж важливий, а він буває різний. Якщо рахувати скільки вкладається залізницею в ремонт та електрифікацію нових ділянок, то навряд чи цей проект потягне на таку суму...
Re: Німецькі аеропорти і перонні буси
Спасибо за фоторепопртаж из Берлина. Все таки удивительно что у столицы германиии , через 20 лет после воссоединения, все еще нет приличного аэропорта!
Re: Німецькі аеропорти і перонні буси
шота теми про FRA нема)) http://news.blogs.cnn.com/2011/03/02/2- ... n-airport/
такі справи, що за стрілянина хз
такі справи, що за стрілянина хз
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей