WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Вы считали экономику рейсов? Почему-то Райан открыл Стокгольм и Берлин, а не Венецию.
- andrewcrow
- A380
- Повідомлень: 1234
- З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Авиакомпания Wizz Air рассматривает возможность начать полеты в херсонский аэропорт.
Об этом сообщил исполнительный вице-президент и помощник гендиректора авиакомпании Стивен Джонс, передает агентство Интерфакс-Украина.
«У нас была очень интересная и продуктивная встреча с представителями херсонского аэропорта. Мы работаем над этим вопросом, я рассматриваю возможность. Но если я не ошибаюсь, очень важным есть возможность полосы в Херсоне принимать наши самолеты. Это отличный регион», — сказал Джонс.
Кроме того, он добавил, что локукостер крайне заинтересован в сотрудничестве с этим аэропортом, но пока не готов раскрыть коммерческие детали.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
На Лізі вийшла велика інтерв'юшка Стівена Джонса: http://biz.liga.net/all/transport/novos ... -2019-godu
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 378
- З нами з: 03 липня 2018, 17:10
- Звідки: Харків
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
andrewcrow писав: ↑31 серпня 2018, 13:23«У нас была очень интересная и продуктивная встреча с представителями херсонского аэропорта. Мы работаем над этим вопросом, я рассматриваю возможность. Но если я не ошибаюсь, очень важным есть возможность полосы в Херсоне принимать наши самолеты. Это отличный регион», — сказал Джонс.
Но если я не ошибаюсь, очень важным есть возможность полосы в Херсоне принимать наши самолеты.
Трудности перевода? Кто-то может перевести на человеческий?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Хто не пустив? У нас з Італією двостороннє відкрите небо. Італійці від авіакомпаніх за дозволи вимагають одне - базу. У Райана вона є.
ОЛірі коли анонсував другий захід в Україну, на питання, чому маршрути збігаються з Візз, сказав, що напрямки вони визначали в самому кінці виходячи з того, куди можна літати.
Ну ок, Італію не анонсували на самому початку, бо не мали дозволів (при цьому відкрити продажі, не маючи слотів - для них не проблема), але ніщо не заважало їх отримати і анонсувати.
Якщо вони не анонсують до Нового Року Італію хоча б на літо (або не розкричаться про поганих італійських авіачиновників, що займаються тупим протекціонізмом), для мене висновок очевидний - Італія з України їм не цікава.
Ну і залишається питання, чому ж немає Валенсії з Києва (яка, ніби непогано завантажувалась з Києва у Візза) та Барси зі Львова. З Іспанії їм літати, судячи з відкритої Барселони в Київ, дозволяют.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
кажется трудности написания у кого-то: Насколько я помню, там есть проблемы с полосой, которые требуют решения.cyclone писав: ↑31 серпня 2018, 14:16andrewcrow писав: ↑31 серпня 2018, 13:23«У нас была очень интересная и продуктивная встреча с представителями херсонского аэропорта. Мы работаем над этим вопросом, я рассматриваю возможность. Но если я не ошибаюсь, очень важным есть возможность полосы в Херсоне принимать наши самолеты. Это отличный регион», — сказал Джонс.Но если я не ошибаюсь, очень важным есть возможность полосы в Херсоне принимать наши самолеты.
Трудности перевода? Кто-то может перевести на человеческий?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Насправді достовірної інформації щодо цього критерію нема, оскільки він не прописаний в угоді. Інформація про базу як критерій є або спекуляцією або витоком з боку Візза, якому могли назвати таку причину. В той же час, Раяну могли сказати, наприклад, "реєструйте авіакомпанію-доньку". Проблема цих двосторонніх відкритих неб в тому, що вони допускають різні трактування.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
"Купите Аль Италию и летайте в Украину" )))
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Згоден. Але про Іспанію казали те саме.Victor H писав: ↑31 серпня 2018, 15:28Насправді достовірної інформації щодо цього критерію нема, оскільки він не прописаний в угоді. Інформація про базу як критерій є або спекуляцією або витоком з боку Візза, якому могли назвати таку причину. В той же час, Раяну могли сказати, наприклад, "реєструйте авіакомпанію-доньку". Проблема цих двосторонніх відкритих неб в тому, що вони допускають різні трактування.
Давайте відкинем Італію. Чому Райан в Іспанію толком не полетів? Повторюсь: давайте дочекаємось літнього розкладу і анонсів (думаю, під Новий Рік). Якщо не буде хоча б розширення Іспанії, думаю, що з України біль вигідними є Польща, Німеччина та Північна Європа.
Насправді, цьому може бути логічне пояснення:
- відстань - до Італії, а тим паче до Іспанії складно продавати крісло за середньою ціною менше 50-70 євро. А значить, маєш знайти з десяток паксів на рейс, які полетять за 100-150. Відповідно, на великих відстанях серед заробітчан маршрутки поза конкуренцією (додайте ще 20-30 євро на багаж);
- вузькість кола пасажирів. Нажаль, в Україні в Ріміні і Барсу літають пакетні туристи. А в Рим (та й ту саму Барсу) авіаквиток - не найбільша витрата на подорож, тому на туристів розраховувати важко.
- географія Північної Європи. Той самий Білунн не має конкурентів серед інших видів транспорту. Багато українців на відпочинок в Австрію та Італію навіть машиною їздять.
Я не наполягаю, що лоу-кости свідомо не хочуть відкривати Італію з Іспанією, я просто кажу, що "не все так однозначно" Можливо, не дуже сильно їм і хочеться...
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Ну я не знаю. Подивіться куди літав WU зі Львова наприклад: Тревізо, Бергамо, Неаполь. Подивіться куди літає зараз Ернест і МАУ: Венеція, Бергамо, Мальпенза, Рим, Болонья, Неаполь - сумарно там більше 15 рейсів на тиждень. А ще раніше був Дніпроавіа в Верону.
В Італії 250 тисяч тільки офіційно зареєстрованих легальних заробітчан з України + 100 тисяч громадян Італії, які назвали рідною мовою українську - це величезний ринок.
Ернест поганий приклад з точки зору пунктуальності і надійності, але літаки у них літають не порожні і це при дуже немаленьких цінах (часто 200+ євро РТ). Вони зі Львова зараз в Італію везуть більше пасажирів, ніж буде везти Раян, коли запуститься тут, по всіх напрямках.
Мілан - одне з трьох міст, куди зі Львова зараз є прямі рейси в два аеропорти (після Києва і Стамбула, восени додадуться ще Лондон і Варшава). Фюмічіно - єдиний аеропорт, куди літає відразу два перевізники.
Невже ви правда думаєте, що для Раяна там нема смачного шматка, який вони могли б відкусити з своїми цінами і розкрученим брендом?
В Італії 250 тисяч тільки офіційно зареєстрованих легальних заробітчан з України + 100 тисяч громадян Італії, які назвали рідною мовою українську - це величезний ринок.
Ернест поганий приклад з точки зору пунктуальності і надійності, але літаки у них літають не порожні і це при дуже немаленьких цінах (часто 200+ євро РТ). Вони зі Львова зараз в Італію везуть більше пасажирів, ніж буде везти Раян, коли запуститься тут, по всіх напрямках.
Мілан - одне з трьох міст, куди зі Львова зараз є прямі рейси в два аеропорти (після Києва і Стамбула, восени додадуться ще Лондон і Варшава). Фюмічіно - єдиний аеропорт, куди літає відразу два перевізники.
Невже ви правда думаєте, що для Раяна там нема смачного шматка, який вони могли б відкусити з своїми цінами і розкрученим брендом?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Для Райана багато де є смачний шматок, але питання, чи найсмачніший він
Кожного разу, коли ОЛірі отримує новий літак, він дивиться, куди його поставити і розглядає, умовно кажучі варіанти:
- поставити його на Лісабон-Порту і зародити х євро за рік
- поставити на Лондон-Валенсія і заробити y євро за рік
- поставити на Київ-Познань і заробити z євро на рік
- поставити на Львів-Венеція і заробити n євро на рік.
Після чого обирається максимальна сума між x, y, z та n і обирається маршрут, на який треба ставити літак. Так само, думаю, існує регулярний перегляд існуючих маршрутів і найменш вигідні скорочуються на користь більш вигідних. Таким чином, думаю, Львів-Венеція - менш вигідний ніж Київ-Познань, або Лісабон-Порту.
З'являться у райана нові літаки - буде нове рішення. Якщо більш короткі і насичені маршрути західної Європи типу Лондон-Дублін чи Мадрид-Барселона вже будуть достатньо насичені, і збільшувати кількість рейсів вже нема куди, тоді будуть шукати щось нове, дивитись на прогнозну економіку і відкривати найбільш вигідні варианти.
Те саме робить Візз і тому відкриває рейси з Польші в Марокко чи Ісландію замість Київ-Афіни. Або, навпаки, Київ-Бремен замість ще одного Будапешт-Лутон.
Логіка та ж сама, що й у відповіді на питання, чому в Жмеринці немає Макдональдсу. Хіба б він не був там прибутковим? Та був би, просто ще один макдональдс в Києві відкрити простіше і вигідніше ніж перший в Жмеринці. От і все.
Кожного разу, коли ОЛірі отримує новий літак, він дивиться, куди його поставити і розглядає, умовно кажучі варіанти:
- поставити його на Лісабон-Порту і зародити х євро за рік
- поставити на Лондон-Валенсія і заробити y євро за рік
- поставити на Київ-Познань і заробити z євро на рік
- поставити на Львів-Венеція і заробити n євро на рік.
Після чого обирається максимальна сума між x, y, z та n і обирається маршрут, на який треба ставити літак. Так само, думаю, існує регулярний перегляд існуючих маршрутів і найменш вигідні скорочуються на користь більш вигідних. Таким чином, думаю, Львів-Венеція - менш вигідний ніж Київ-Познань, або Лісабон-Порту.
З'являться у райана нові літаки - буде нове рішення. Якщо більш короткі і насичені маршрути західної Європи типу Лондон-Дублін чи Мадрид-Барселона вже будуть достатньо насичені, і збільшувати кількість рейсів вже нема куди, тоді будуть шукати щось нове, дивитись на прогнозну економіку і відкривати найбільш вигідні варианти.
Те саме робить Візз і тому відкриває рейси з Польші в Марокко чи Ісландію замість Київ-Афіни. Або, навпаки, Київ-Бремен замість ще одного Будапешт-Лутон.
Логіка та ж сама, що й у відповіді на питання, чому в Жмеринці немає Макдональдсу. Хіба б він не був там прибутковим? Та був би, просто ще один макдональдс в Києві відкрити простіше і вигідніше ніж перший в Жмеринці. От і все.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Чому б Wizz Air не відкрити авіасполучення між Києвом та Дебреценом?
З Дебрецена до Ужгорода поїзд їде 2 години, а з Києва до Ужгорода 12 годин мінімум.
З Дебрецена до Ужгорода поїзд їде 2 години, а з Києва до Ужгорода 12 годин мінімум.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
По цене купе поезда Визз возить будет?
Пару раз Моторами летал в Ужгород : от 12 до 15 паксов на Антошку было.
- Oleksii
- Airbus A321
- Повідомлень: 430
- З нами з: 25 вересня 2017, 10:54
- Звідки: HRK
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Подскажите, пожалуйста, бонусами от WizzAir можно пользоваться только для оплаты билетов? Или ещё какие-то услуги можно оплатить?
Заранее спасибо
Заранее спасибо
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 378
- З нами з: 03 липня 2018, 17:10
- Звідки: Харків
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Скажите, а это только у меня на сайте в Fare Finder на рейсы Харьков-Лондон показывает, что как бы рейсов вообще нет ни на какие даты? Остальные рейсы из Харькова нормально показывает.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Да, глючит.
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 231
- З нами з: 23 березня 2018, 15:07
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
коли ви бачите щось підозріле на саті Візза, я раджу перевіряти в мобільному додатку. наприклад, мені на сайті ніколи не показує ціни Київ-Меммінген, наче цього рейсу взагалі немає. а на мобільному повний порядок.
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 378
- З нами з: 03 липня 2018, 17:10
- Звідки: Харків
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Та якщо просто шукати через головну, то воно показує все - і рейси, і ціни. А саме через Fare Finder не показує. Так просто зручніше шукати найнижчі ціни.Sleepwalker писав: ↑03 вересня 2018, 16:04 коли ви бачите щось підозріле на саті Візза, я раджу перевіряти в мобільному додатку. наприклад, мені на сайті ніколи не показує ціни Київ-Меммінген, наче цього рейсу взагалі немає. а на мобільному повний порядок.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 31 гість