гиперлуп, то проект на много лет вперёд, и он тоже будет в каждом селе. Еще не один министр им займется....
Судьба украинских аэропортов
Re: Судьба украинских аэропортов
Вот только не надо! Омелян учится на ошибках! Недавно пообещал приход 2 новых АК в 2018, но при этом не уточнил каких . Зато уточнил, что если не придут в 2018, то точно придут в 2019. Во как! И скажите, что балабол!
Re: Судьба украинских аэропортов
Та нормальне у Черкас з Борисполем сполучення, маршрутки шмигають через Бориспіль кожні хвилин 15-20 та й в дорозі десь 2-3 години, як із Полтави і Сум, інтервал руху яких можна прирівняти до громадського транспортуSentry писав: ↑08 серпня 2018, 16:57 Имхо, у Черкасс больше шансов получить рейс МАУ, чем у Полтавы или Николаева. У Полтавы с Киевом отличное жд сообщение, у Черкасс же и с жд, и с авто сообщением не очень. Тем более с Борисполем. Но все упирается в платежеспособность. У Николаева 2 аэропорта рядом.
- andrewcrow
- A380
- Повідомлень: 1234
- З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Судьба украинских аэропортов
А будет какая-то ответственность, если сейчас за бюджетные средства построят новую полосу, но в Черкассы так никто и не станет летать?
Или все же должен быть план развития аэропорта, который оформлен официально и определены отвественные за это чиновники?
Или все же должен быть план развития аэропорта, который оформлен официально и определены отвественные за это чиновники?
Re: Судьба украинских аэропортов
Звичайно, що буде. Тільки хлопці з російсько-української війни повернуться. Кара буде страшна. Живі позаздрять мертвим.andrewcrow писав: ↑09 серпня 2018, 08:51 А будет какая-то ответственность, если сейчас за бюджетные средства построят новую полосу, но в Черкассы так никто и не станет летать?
Или все же должен быть план развития аэропорта, который оформлен официально и определены отвественные за это чиновники?
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Судьба украинских аэропортов
Можливо пан ольгінець не в курсі, але основна маса хлопців з війни вже повернулася — остання шоста хвиля демобілізувалася ще у 2016-му. З більш ніж 300 тисяч УБД в армії зараз перебувають близько 15%.
Тож мрійте про страшні кари й надалі. Це приблизно як щорічне замерзання х-хлів без російського газу чи так само щорічні пророкування дефолту
Re: Судьба украинских аэропортов
нічого не роблять - погано, роблять - теж погано, бо не так як хоче армія диванних експертів.
реконструкція обласних аеропортів робиться з прицілом на розвиток внутрішнього авіасполучення. і це правильно. В Україні будуть з'являтись нові авіакомпанії, все більше українців сьогодні можуть дозволити собі відпочинок закордоном і необов'язково їхати до Києва, щоб вилетіти в ТУреччину, Єгипет або ще кудись.
реконструкція обласних аеропортів робиться з прицілом на розвиток внутрішнього авіасполучення. і це правильно. В Україні будуть з'являтись нові авіакомпанії, все більше українців сьогодні можуть дозволити собі відпочинок закордоном і необов'язково їхати до Києва, щоб вилетіти в ТУреччину, Єгипет або ще кудись.
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 378
- З нами з: 03 липня 2018, 17:10
- Звідки: Харків
- Контактна інформація:
Re: Судьба украинских аэропортов
Скажите, а вот реально кто-то верит, что в ближайшее время у нас будут внутренние рейсы? Причём заполняемые и за адекватные деньги, естественно. И не в Киев, а хотя бы что-то вроде Львов-Харьков, Одесса-Харьков и т.д., про города по 200-300 твс. населения я вообще молчу. Ведь страна у нас на самом деле огромная, дороги ужасные по большей части, а быстро добраться между областными центрами практически невозможно. Возможно ли это, и возможно ли это сделать рентабельным? Или хотя бы какие госдотации на это нужны?JRK писав: ↑09 серпня 2018, 16:32 нічого не роблять - погано, роблять - теж погано, бо не так як хоче армія диванних експертів.
реконструкція обласних аеропортів робиться з прицілом на розвиток внутрішнього авіасполучення. і це правильно. В Україні будуть з'являтись нові авіакомпанії, все більше українців сьогодні можуть дозволити собі відпочинок закордоном і необов'язково їхати до Києва, щоб вилетіти в ТУреччину, Єгипет або ще кудись.
Re: Судьба украинских аэропортов
для большей рентабельности и адекватных цен на внутренних рейсах нужны для начала турбопропы, а они есть у одной компании и в собственности и они ещё и обслуживают сами, что тоже уменьшает затраты и она что-то не спешит это делать, а покупать/брать в лизинг их специально для этого сомневаюсь что кто-то будет, ну и конечно со стороны правительства не помешает отмена ндс, про другую поддержку что-то тоже сомнительно, так что шансов не густо...
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Судьба украинских аэропортов
А зачем сразу столько условий? И за адекватные деньги, и не в Киев. Для начала вполне хватит и ежедневного рейса МАУ в Борисполь + чертеры в Турцию\Египет. Потом появятся ТК\ЛОТ\Белавиа. И это уже будет победой для любого регионального порта. Рейсы по Украине возможны, но для этого нужен инвестор, который будет этим заниматься. Очевидно, это совсем не входит в бизнес модель МАУ, а больше серьезных АК, занимающихся регуляркой у нас нет.cyclone писав: ↑09 серпня 2018, 16:58 Скажите, а вот реально кто-то верит, что в ближайшее время у нас будут внутренние рейсы? Причём заполняемые и за адекватные деньги, естественно. И не в Киев, а хотя бы что-то вроде Львов-Харьков, Одесса-Харьков и т.д., про города по 200-300 твс. населения я вообще молчу. Ведь страна у нас на самом деле огромная, дороги ужасные по большей части, а быстро добраться между областными центрами практически невозможно. Возможно ли это, и возможно ли это сделать рентабельным? Или хотя бы какие госдотации на это нужны?
Ну и рейсы по Украине будут, когда жд сообщение будет дороже. Сейчас уж очень велика будет разница в цене, желающих на самолет набрать будет тяжело.
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Судьба украинских аэропортов
У 2013-му Ютейр спокійно літав саме внутрішні рейси з/до Києва. Зараз ми майже за усіма показниками економічної активності та доходів повернулися на той довоєнний рівень — тобто попит на внутрішні перевезення очевидно є. Але ризиків у нинішній Україні більше ніж у 2013-му, тому природньо що потенційні інвестори не спішать вкладати гроші у подібний проект суто «внутрішньої» авіакомпанії. Допомога з боку держави не завадила б, конкретні дії вже сто разів озвучували.cyclone писав: ↑09 серпня 2018, 16:58Скажите, а вот реально кто-то верит, что в ближайшее время у нас будут внутренние рейсы? Причём заполняемые и за адекватные деньги, естественно. И не в Киев, а хотя бы что-то вроде Львов-Харьков, Одесса-Харьков и т.д., про города по 200-300 твс. населения я вообще молчу. Ведь страна у нас на самом деле огромная, дороги ужасные по большей части, а быстро добраться между областными центрами практически невозможно. Возможно ли это, и возможно ли это сделать рентабельным? Или хотя бы какие госдотации на это нужны?
Впевнений що впродовж наступних 2–3 років такий проект все ж хтось запустить. Щонайменше рейси з Жулян до великих обласних центрів + туристично цікаві прямі сполучення до Одеси (потенційно Херсону) та Львова (потенційно Франківська/Чернівців).
Re: Судьба украинских аэропортов
Погоджуюсь, що попит є. Але ЮТейр підвозив пасажирів в свій хаб, хіба ні? Та й Бориспіль після запуску залізничного сполучення стане суттєво цікавішим для внутрішньго пасажира.
МАУ справді найкращий кандидат зараз, оскільки вони можуть комбінувати внутрішнього пасажира з транзитним. Але для того щоб МАУ почало це робити, їм треба турбопропи в флоті. Гроші у них є, але цей ринок їм менш цікавий ніж міжнародні транзитні перевезення через Бориспіль. Зараз виглядає що всі інвестиції ідуть в розширення середньо і далекомагістрального флоту. Як тільки той ринок перестане рости нинішніми темпами - вони почнуть звертати увагу на менші аеропорти.
МАУ справді найкращий кандидат зараз, оскільки вони можуть комбінувати внутрішнього пасажира з транзитним. Але для того щоб МАУ почало це робити, їм треба турбопропи в флоті. Гроші у них є, але цей ринок їм менш цікавий ніж міжнародні транзитні перевезення через Бориспіль. Зараз виглядає що всі інвестиції ідуть в розширення середньо і далекомагістрального флоту. Як тільки той ринок перестане рости нинішніми темпами - вони почнуть звертати увагу на менші аеропорти.
Re: Судьба украинских аэропортов
Не було в Ю Тейра ніякого хабу.
Вони міжнародні майже і не літали... Москва, у Вільнюс пару раз літали, більш не пам‘ятаю, куди
Вони міжнародні майже і не літали... Москва, у Вільнюс пару раз літали, більш не пам‘ятаю, куди
Re: Судьба украинских аэропортов
ну вон Одесский авиатор на отреставрированном кукурузнике хотел запустить чартеры Одесса - Каменец-Подольский, но пока что глухо как в танке...
Re: Судьба украинских аэропортов
А ще ж потенціал маршруту Жмеринка-Козятин ніхто не додумався розкрити!
Якщо серйозно, то найсмачніший шматок внутрішнього ринку - це ранкові рейси з ключових міст в Київ і вечірні назад, для бізнесового трафіку. Харків, Одеса, Львів, Дніпро, Запоріжжя. Потім прямі Харків-Одеса, Львів-Одеса, Львів-Харків і далі по списку. Впевнений що трафіку на 50-місний турбопроп набереться. Все решта - від лукавого.
Re: Судьба украинских аэропортов
Я не думаю, що на такому проекті можна буде заробити в не далекій перспективі, тому, якщо хтось такий і з‘явиться на Q400, ATR 42/72, це або когось змусять, або щось комусь пообіцяють...
В такий проект потрібно додавати хоча б пару А320 і розбавляти внутрішні на турбопропах хабом з А320, які будуть літати закордон + частоково брати чартери на курорти з частиною місць у вільному продажі.
В такий проект потрібно додавати хоча б пару А320 і розбавляти внутрішні на турбопропах хабом з А320, які будуть літати закордон + частоково брати чартери на курорти з частиною місць у вільному продажі.
Re: Судьба украинских аэропортов
Цікаво чи умовному МАУ і чартерним операторам не було б цікаво працювати з третьою компанією, яка б спеціалізувалася на фідерних рейсах для них через код-шер + внутрішніх рейсах? В Штатах свого часу це непогано працювало - майже всі великі гравці мали, а деякі і досі мають купку дрібних регіональних компаній, які підвозили їм пасажирів в хаби на невеликих літаках.
Re: Судьба украинских аэропортов
У Польщі був Евролот, який потім злили в звичайний ЛОТ.
Re: Судьба украинских аэропортов
а куди ділися Ютейрівські АТРи? Передали в російську АК?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 47 гостей