Тобто інших аргументів крім даних управління статистики нема?vero писав: ↑24 липня 2018, 09:14 Це тема не для гілки Скайапа, але Харків (близько 1,4млн) всеодно залишається вдвічі більшим за Львів (близько 750тисяч)і це підтверджується даними управління статистики .Стосовно пилососу, то у Львова є ще сильніший конкурент, ніж Бориспіль для Харкова. Це Краків чи будь який інший ближній аеропорт Польщі. Попит на польоти з Польщі там такий же, як і на польські бляхи. Тому про радіус аеропорту Львів я б так не кричав, тому що зі Львова полетять ті, хто живе у самому Львові і безпосередній близькості до нього.
SkyUp - чартерный лоу-кост
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Краків і інші польські аеропорти - сильні конкуренти, але не в сегменті чартерів в Єгипет і Анталію, про які тут мова. Тури по цих напрямках з Польщі дорожчі і не такі зручні, я не чув щоб ними багато літали українці. Перельоти в Іспанію, Португалію і Грецію - так, але це не ті пасажири, яких Скайап возить на А330.vero писав: ↑24 липня 2018, 09:14 Це тема не для гілки Скайапа, але Харків (близько 1,4млн) всеодно залишається вдвічі більшим за Львів (близько 750тисяч)і це підтверджується даними управління статистики .Стосовно пилососу, то у Львова є ще сильніший конкурент, ніж Бориспіль для Харкова. Це Краків чи будь який інший ближній аеропорт Польщі. Попит на польоти з Польщі там такий же, як і на польські бляхи. Тому про радіус аеропорту Львів я б так не кричав, тому що зі Львова полетять ті, хто живе у самому Львові і безпосередній близькості до нього.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Це напевно правда. Але і у Львові є трохи трафіку з Західної Білорусі. Але це все кілька відсотків туди-сюди. Мій пост більше про те, що розмір міста сам по собі мало каже про ринок, на якому працює аеропорт. Романовська в останньому інтерв'ю теж про це казала: половина українських пасажирів у аеропорту Львів - це жителі інших областей.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Наступний крок з оптимізації розкладу - відміна рейсів з Києва?
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Створив окрему тему про радіуси впливу: viewtopic.php?f=8&t=2771
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Не спешите их хоронить. Да, первый сезон комом, сейчас два месяца протянут, сделают выводы, может таки получат еще самолеты и в межсезонье выровняются...
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Тут ще справа в тому, що говорять одне, а на ділі зовсім інше виходить і це все схоже на брехню. Нащо було про 2 А330 говорити, мовчали б уже. Тут їх може врятувати хоча б один Боїнг Шахтарський(може на нього й розрахунок, бо інакше логіки не бачу взагалі, браво і яе так собі партнери
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Ой та ладно... Дурна слава у нас в країні то таке - забувається швидко, варто лише якусь цяцьку показати. Хто вже згадує про Браянів - варто було їм лише стабілізувати графік. А у Скай-апа є в запасі ще красива цяцька про внутрішні перельоти по 500 гривень
- Unicum
- Airbus A319
- Повідомлень: 161
- З нами з: 05 травня 2018, 10:25
- Звідки: Харкiв
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Плохая реклама, тоже реклама!
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
JoinUp всё так же будет продавать Египет по 300 долл и никто не будет думать на чем лететь...
Уже говорил об этом: наш нарид прекрасно голосует кошельком, поэтому я прогнозирую жизнь SkyUp, пусть даже и не красивую )
Уже говорил об этом: наш нарид прекрасно голосует кошельком, поэтому я прогнозирую жизнь SkyUp, пусть даже и не красивую )
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
А кто знає, яка приблизно цінова різниця для туриста між перелітом на МАУ та Браянах? Маю на увазі, якщо агенція дає можливість вибору.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Ну це більш менш адекватна відповідь, бо тут уже деякі намагаються просунути тему, що Львів мільйонник і не менший за Харків.Victor H писав: ↑24 липня 2018, 11:30Це напевно правда. Але і у Львові є трохи трафіку з Західної Білорусі. Але це все кілька відсотків туди-сюди. Мій пост більше про те, що розмір міста сам по собі мало каже про ринок, на якому працює аеропорт. Романовська в останньому інтерв'ю теж про це казала: половина українських пасажирів у аеропорту Львів - це жителі інших областей.
- Unicum
- Airbus A319
- Повідомлень: 161
- З нами з: 05 травня 2018, 10:25
- Звідки: Харкiв
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
это сказать не могу, но мы хотели перебронировать Испанию из Харькова на 11.08 со скайапа на розу Ведро из Киева, так нам загадали 300 евро с 2-х. А летает из Харькова Янэйр на 30-м борту.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Проблема в том, что конкретный туроператор заключает договора на определенные направления с конкретными авиакомпаниями. И перескочить на другую АК как правило не возможно, либо будет стоить столько, что проще самим у другого туроператора чартер заказать и отель взять самому на букинге. К слову сказать, я на осень так и сделал. Купил чартер МАУ у TUI, а отель на букинге забронировал. Да, дороже. Но зато надежнее. Увы, МАУ сегодня, из чартеров, единственный адекватный перевозчик. Платить туркишам 450 баксов за билет - жаба задавила. Чартер вышел 300 баксов на человека. Посмотрим шо из этого получится.
- Unicum
- Airbus A319
- Повідомлень: 161
- З нами з: 05 травня 2018, 10:25
- Звідки: Харкiв
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
...забыл совсем, это не учитывая штраф, по моему порядка 150 - 200 евро.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 125 гостей