Зони впливу ключових аеропортів

Відповісти
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Зони впливу ключових аеропортів

Повідомлення Victor H »

В топіку про Скайап виникла цікава розмова про ринки, на яких оперують ключові аеропорти України і була висловлена думка, що оскільки населення Харкова вдвічі більше ніж Львова, то чартери на Єгипет і Анталію мають давати вдвічі більше трафіку. Ця думка є поширеною, але насправді все не просто. Скопіюю свій пост:
Щодо вдвічі більшого Харкова, то там не все так просто. По перше, дані населення, на які ви посилаєтеся - це дані перепису 2001 року. Львів з того часу суттєво виріс і особливо за останні 4-5 років (принаймні кількість новозбудованого житла точно і воно досить непогано заселене). Хоча я не здивуюся, якщо Харків теж виріс.
По друге, аеропорт обслуговує не лише міське населення того міста, до якого він відноситься, а все населення, яке потрапляє в його радіус. За офіційними даними, населення Львівської області 2.5 мільйона, проти 2.7 Харківської. І не потрібно думати, що це лише бідне сільське населення - туди потрапляють курорти Карпат і митники-контрабандисти заходу області, де крутяться немаленькі гроші.
По третє, сумарне населення Львівської і прилеглих до неї областей - 8.5 мільйонів чоловік. Так, це населений в середньому трохи бідніше ніж довкола Харкова, але у Львівського аеропорту тут фактично відсутня конкуренція. Єдиний аеропорт з регуляркою і потоком більше 100 тисяч - Франківськ, але він має ті ж проблеми, що і Дніпро. У Харкова ж на заході Бориспіль, до якого 400 км по прямій і який пилососить Сумську і Полтавську області, на півдні Дніпро-Запоріжжя, які разом хоч трохи але забирають потік. Єдина біла пляма - це ОРДЛО, але там не зрозуміло наскільки його населення в принципі літає в Туреччину і Єгипет.
В тепер скажіть мені, чому з Харкова мають вдвічі краще грузитися чартери?
Я трохи заморочився і знайшов інструмент, який дозволяє оцінити кількість населення (в межах України) в радіусі від певної точки (http://datatowel.in.ua/maptools) і наробив скріншотів 200 км радіусів від ключових аеропортів.
Львів: 8+ мільйонів населення, з якого лише 42% - це міське населення. Але не потрібно забувати, що частина цього "сільського населення" - це туристичні райони Карпат і прикордонні з ЄС райони, які живуть на контрабанді.
Вкладення LWO.JPG більше недоступне
Харків: 7.7 мільйонів, суттєво більше міського населення (все ж не вдвічі більше), мільйон з якого це Дніпро, який має власний аеропорт і Запоріжжя під боком.
HRK.JPG
Дніпро: оце однознчаний переможець (якби не Бєня): 10+ мільйонів, 7+ міського, аж три великих аеропорти в радіусі.
Вкладення DNK.JPG більше недоступне
Ну і на закуску Київ і Одеса, просто для порівняння:
Вкладення KBP.JPG більше недоступне
Вкладення ODS.JPG більше недоступне
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Зони впливу ключових аеропортів

Повідомлення Victor H »

Бага з атачментами. Львів:
LWO.JPG
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Зони впливу ключових аеропортів

Повідомлення Victor H »

Дніпро:
DNK.JPG
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Зони впливу ключових аеропортів

Повідомлення Victor H »

Київ:
KBP.JPG
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Зони впливу ключових аеропортів

Повідомлення Victor H »

Одеса:
ODS.JPG
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Зони впливу ключових аеропортів

Повідомлення popTAB »

Victor H писав: 24 липня 2018, 11:58 Бага з атачментами. Львів:
LWO.JPG
Польща в цей аналіз попала, чи це суто по Україні?
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11282
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Зони впливу ключових аеропортів

Повідомлення mischko »

popTAB писав: 24 липня 2018, 12:26
Victor H писав: 24 липня 2018, 11:58 Бага з атачментами. Львів:
LWO.JPG
Польща в цей аналіз попала, чи це суто по Україні?
Там же видно, що враховуються лише населені пункти в Україні. Погляньте на Одесу хоча б.
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Зони впливу ключових аеропортів

Повідомлення Victor H »

Суто по Україні.
Honduras
Airbus A340
Повідомлень: 960
З нами з: 10 січня 2013, 14:21

Re: Зони впливу ключових аеропортів

Повідомлення Honduras »

А цифри по паспотоку є?
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Зони впливу ключових аеропортів

Повідомлення Victor H »

Отут як правило актуальна інформація: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0 ... 0%BD%D0%B8
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Зони впливу ключових аеропортів

Повідомлення LWIEV »

Структура економіки і мобільність населення можуть мати більше значення, ніж кількість населення. У Львові більше середнього класу і є культура мобільності.

Харків (через війну) приріс людьми більше за будь-яке інше місто країни, але це не ті обставини, які покращують динаміку зростання пасажиропотоку.

Події у Дніпрі з 2014 по тепер розвернули місто від свободи і індивідуалізму назад в санкціонований активізм і патерналізм. Умовно, за Януковича в Дніпрі була динаміка на зростання партисипативності і активізму громадян, зараз це фейкові процеси, які є завісою для посилення ролі олігархії в місті.

Тому Львів росте швидко, Київ теж, Харків потрохи наздоганяє, Одеса втрачає динаміку, Дніпро в резервації олігархії і перефарбованої в патріотичні кольори несвободи.
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Зони впливу ключових аеропортів

Повідомлення Victor H »

Я думаю що це занадто прості узагальнення. Я недаремно в першому пості писав власне по чартерах - вони відображають мобільність власне пересічних споживачів.

На загальний потік аеропорта сильно впливають інші фактори: в'їзний туризм у Львові, туризм і моряки в Одесі, великий бізнес, транзит і політика в Києві і т.п.

Дніпро - це взагалі окрема тема. Я би не став проектувати ситуацію з аеропортом на ціле місто. Я минулого року їздив туди на конференцію і у мене не склалося враження що в місті все так погано. Стагнація аеропорту - це цілком відповідальність його власника, я впевнений, що якби завтра забрали всі бар'єри на вхід нових авіакомпаній, то вже наступного року потік би підскочив до пів мільйона щонайменше, навіть без нової полоси і терміналу.
Аватар користувача
artml
A380
Повідомлень: 1124
З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
Звідки: ORD / HRK
Контактна інформація:

Re: Зони впливу ключових аеропортів

Повідомлення artml »

LWIEV писав: 24 липня 2018, 16:51Харків (через війну) приріс людьми більше за будь-яке інше місто країни, але це не ті обставини, які покращують динаміку зростання пасажиропотоку.
Плюс позначилася втрата аеропортів Луганська та Донецька. В результаті значна частина мешканців північного Донбасу та східної Слобожанщини літає саме через HRK — а це дві великі агломерації Краматорськ–Слов‘янськ–Дружківка-Костянтинівка (600 тис) та Лисичанськ–Северодонецьк-Рубіжне (400 тис), плюс купа менших але все одно значних міст типу Бахмута, Старобільська чи Сватового.

Війна війною, але життя продовжується і люди все одно літають на відпочинок чи у справах.
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Зони впливу ключових аеропортів

Повідомлення converj »

Ну на стоянці аеропорту засилля з трьох областей АЕ, АН и ВВ
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей