Krakowite писав: ↑04 липня 2018, 22:46
shushuair писав: ↑04 липня 2018, 10:40
Ну если будет официальное заключение об этом, тогда это будет сильный удар по репутации и акциям ЛОТа. А так, верить в 21 веке журналистам любой из стран, неблагодарное дело.
Я розумію, що польські журналісти ще мають добре попрацювати, щоб заслужити довіру в твоїх очах.
Ось публікація на сайті про цей інцидент у The Aviation Herald
https://avherald.com/h?article=4b69e455&opt=0 ( сайт працює ще з 1999 року, отже з 20 століття).
До речі, в LOT вже не літає 2 787 Dreamliner через проблеми з двигунами Trent 1000 виробництва Rolls Royce.
В загальному по всьому світу вже 50 літаків цієї моделі залишається на землі через необхідність заміни двигунів
https://www.bloomberg.com/news/articles ... rolls-says
Ну, обвинувачувати польских авіакомпанію і пілотів в меркантилізмі і нехтуванні безпекою перельоту я б не поспішав так відразу. Ні пілоти, ні авіакомпанія могли не усвідомлювати всю серйозність ситуації.
Уважно перечитайте, що саме написано в повідомленні:
"
The crew not recognizing the condition of the "good" engine ..."
В оригіналі: "
Załoga nie zdając sobie sprawy z kondycji "dobrego" silnika ..."
"
Екіпаж не усвідомлював стану "хорошого" (працюючого) двигуна ..."
Могло бути, наприклад, і так:
Пілоти: - У нас проблеми з одним двигуном, вимикаемо, просимо посадки...
База: - Наскільки серьйозна у вас ситуація? Другий двигун у порядку?
Пілоти: - Так, з другим все добре.
База: - До Нью-Йорку можете дотягнути? Звідти легше вивезти пасажирів і простіше зробити всі необхідні технічні речі в разі чогось.
Пілоти: - Думаю, що дотягнемо.
База: - Тоді давайте у Нью-Йорк.
Судячи з їх маршруту і моменту виникнення неполадок, то чому тут обвинувачення, що вони мали летіти в "найближчий" аеропорт Майамі, а не, приміром, Нассау? А можливо, що в цих аеропортах була несприятлива погода, чи ще щось інше?
Але ситуація, безперечно, серйозна.