Навіщо? МАУ вже була колись, фактично, фідером Austrian, і толку з того?popTAB писав:Ще б МАУ купили...
Alitalia (AZ)
Re: Alitalia (AZ)
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Alitalia (AZ)
а хто про фідерство говорить? Вас влаштовує сервіс МАУ? Вас влаштовує їх маршрутна мережа? ....AlexK писав:Навіщо? МАУ вже була колись, фактично, фідером Austrian, і толку з того?popTAB писав:Ще б МАУ купили...
Re: Alitalia (AZ)
А шо не так з маршрутною мережею? Ви хочете Йоханесбург, Сан-Паулу, Сідней і тд нон-стоп?popTAB писав: Вас влаштовує їх маршрутна мережа? ....
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Alitalia (AZ)
Як вступити в вашу організацію?Franek писав:А шо не так з маршрутною мережею? Ви хочете Йоханесбург, Сан-Паулу, Сідней і тд нон-стоп?popTAB писав: Вас влаштовує їх маршрутна мережа? ....
- Треба вбити 8 москалів і одного кота...
- А кота за що?
- Ви прийняті!
Re: Alitalia (AZ)
Маршрутна мережа досить непогана і постійно росте, проблем з сервісом не зустрічав ніколи. Чому ви вважаєте, що як Austrian купить МАУ, то мережа якось суттєво зміниться? Ніхто не говорить про фідерство, але Austrian буде зацікавлений у МАУ винятково як у фідері. І чому ви вважаєте, що буде якийсь інший сервіс? У Eurowings якийсь винятковий сервіс? Чи у WizzAir?popTAB писав:а хто про фідерство говорить? Вас влаштовує сервіс МАУ? Вас влаштовує їх маршрутна мережа? ....AlexK писав:Навіщо? МАУ вже була колись, фактично, фідером Austrian, і толку з того?popTAB писав:Ще б МАУ купили...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Alitalia (AZ)
Як мінімум тому що можу порівняти сервіс МАУ без Бєні, та сервіс Аеросвіту з Бєньою в один і той же період часу. І як тільки власник змінився, так зразу МАУ стало нагадувати Аеросвіт по ставленню до клієнтів
Re: Alitalia (AZ)
Так саме коли був МАУ "бєз Бєні", маршрутна мережа була ніяка, а ціни були через дах. А зараз це нормальна мережева компанія, яка постійно нарощує транзит і пропонує одні з найнижчих тарифів по Європі. Сервіс звичайний. Головна проблема--затримки рейсів і розрулювання таких ситуацій з пасажирами.popTAB писав:Як мінімум тому що можу порівняти сервіс МАУ без Бєні, та сервіс Аеросвіту з Бєньою в один і той же період часу. І як тільки власник змінився, так зразу МАУ стало нагадувати Аеросвіт по ставленню до клієнтів
Re: Alitalia (AZ)
Так что, Люфтганза таки покупает Алиталию?
Re: Alitalia (AZ)
Я б так не спрощував. По політиці МАУ чітко видно, що інтереси акціонера стоять вище за інтереси клієнтів, більше того, за бізнес-моделлю МАУ, вони часто в конфлікті, тобто замість синергії культура недвозначно пояснює хто переможець. Уявлення топ-менеджменту компанії про ринок може й адекватні, але про пасажирів - залишились у минулому десятилітті, якщо не столітті. МАУ зараз тримається на низькій собівартості крісла і похідній від неї низькій ціні квитка. Це дуже нестала стратегія в сучасних умовах. В ціновій конкуренції є тільки один переможець - той, у кого найнижча ціна. Якщо МАУ через якісь ризики перестане її пропонувати - це буде кінець. Складність якраз і полягає в тому, щоб пропонувати не тільки цінову, але й ціннісну пропозицію для клієнтів: розклад, зручність сполучень, стиковок, сервіс, пакетування послуг, умови на борту тощо, де маржа росте відповідно до того як клієнти оплачують цінність, яку їм створює перевізник. Перевізник для цього мав би хоч трохи розуміти клієнта. А це - найслабша ланка в МАУ.AlexK писав:Так саме коли був МАУ "бєз Бєні", маршрутна мережа була ніяка, а ціни були через дах. А зараз це нормальна мережева компанія, яка постійно нарощує транзит і пропонує одні з найнижчих тарифів по Європі. Сервіс звичайний. Головна проблема--затримки рейсів і розрулювання таких ситуацій з пасажирами.popTAB писав:Як мінімум тому що можу порівняти сервіс МАУ без Бєні, та сервіс Аеросвіту з Бєньою в один і той же період часу. І як тільки власник змінився, так зразу МАУ стало нагадувати Аеросвіт по ставленню до клієнтів
Можу переформулювати. Я б із задоволенням платив МАУ набагато більше, ніж плачу, якби було за що і було як.
AlItalia - чудовий приклад, що стається з компаніями, які мають такий перекос в культурі. Тільки в італійців він не в бік акціонерів, а в бік працівників. Ефект той самий.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Alitalia (AZ)
LWIEV, золоті слова. Яскравий доказ зі Львова польоти у справах. При ціні МАУ на 50-100$ нижчій за LO/LH/OS/TK багато вибирають власне останніх оскільки розуміють що застрягши тебе не поселять в псевдо-гуртожитку після скандалу, ти не чекатимеш 20хв на пероні на морозі автобуса, бо МАУ оплатило тільки один і в той всі не влізли, чекайте ротації
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Alitalia (AZ)
Львів - це напевно єдиний обалсний центр, де є такий вибір часу вильоту/сервісу. Решта - або МАУ, або якимись турками. І у турків транзит на Європу не дуже зручний, не кажучи вже про час вильотуpopTAB писав:LWIEV, золоті слова. Яскравий доказ зі Львова польоти у справах. При ціні МАУ на 50-100$ нижчій за LO/LH/OS/TK багато вибирають власне останніх оскільки розуміють що застрягши тебе не поселять в псевдо-гуртожитку після скандалу, ти не чекатимеш 20хв на пероні на морозі автобуса, бо МАУ оплатило тільки один і в той всі не влізли, чекайте ротації
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Alitalia (AZ)
Зараз вівторки у Львові не ахті, тільки 3 LOT і ніякої іншої нормальної альтернативи
Re: Alitalia (AZ)
У Аліталія зменшать к-сть рейсів до Києва на зиму, до 4-х.
Re: Alitalia (AZ)
Не думаю, що тут якась сильна заслуга Ернеста.
Відхід Вуелінга також не пов‘язував би з ним. На мою думку, Вуелінг перекинув частоти на більш ласий шмат, на Відень.
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 298
- З нами з: 07 червня 2014, 16:16
- Звідки: SZZ
- Контактна інформація:
Re: Alitalia (AZ)
Алиталию хоронили уже много раз, а она до сих пор с нами. Мне AA вспоминаются, они тоже банкротились не раз, но летать не прекращали
Re: Alitalia (AZ)
Є ідея полетіти Аліталією через Рим в Південну Америку. Орієнтовно в жовтні або у квітні, тобто, коли у нас часто тумани і дощі, і, відповідно, є певна вірогідність затримок/скасувань рейсів до/із Жулян. Якщо трапится, що рейс затримано/відмінено, то Аліталія зможе перебронювати на іншу авіакомпанію, у якої рейс буде з Борисполя?
Re: Alitalia (AZ)
Наскільки знаю, на Півд.Америку у них вечірні рейси, так що туман має розвіятися до обіду.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Alitalia (AZ)
Т.к. рейс Альиталии ночует в Жулянах, то либо его задержат до тех пор, пока туман разойдется, либо, если туман будет еще с ночи, то борт приземлится в Борисполе, и рейс будет выполнен оттуда.Bagach писав: ↑21 жовтня 2019, 21:30 Є ідея полетіти Аліталією через Рим в Південну Америку. Орієнтовно в жовтні або у квітні, тобто, коли у нас часто тумани і дощі, і, відповідно, є певна вірогідність затримок/скасувань рейсів до/із Жулян. Якщо трапится, що рейс затримано/відмінено, то Аліталія зможе перебронювати на іншу авіакомпанію, у якої рейс буде з Борисполя?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Amazon [Bot] і 43 гостей