Igoresha писав: ↑02 липня 2018, 12:48
Victor H писав: ↑29 червня 2018, 10:10
Вона ж говорить про цілі.
А от прямий в Північну Америку - це чудовий Big Hairy Audacious Goal, який важко, а тому цікаво досягати.
Ну "интересно достичь" и "достичь долгосрочного эффекта" - совсем разные вещи. Пример: год-два назад (не помню точно когда) г-н Саакашвили (и возможно Омелян, не помню уже точно) достигли интересной цели - обеспечить дешевыми 500-гривневыми перелетами украинцев из Киева в Одесу и обратно. Какой долгосрочный эффект - никакого. Сейчас г-н Омелян топит немного за СкайАп с их же 500-гривневой политикой внутренних перелетов. По факту же пока СкайАп тоже лажает с расписанием еще с чартерами (хоть и не так сильно, как бравые вентиляторы)
Запустить можно что-угодно куда-угодно. Важно только то, что будет в дальнейшем иметь спрос, а поэтому будет существовать дольше, чем месяц-сезон.
А з чого ви взяли що я писав про якісь одноразові рейси? Та й Романовська теж навряд чи говорить про таке. Впевнений, що її програма мінімум - це сезонний рейс пару раз на тиждень, який буде повертатися щороку.
Ваше порівняння з внутрішньоукраїнськими рейсами по 500 грн некоректне з декількох причин.
По перше, Романовська не є представником політичної сили і не займає посаду, на яку вибирають народним голосуванням. Її призначила комісія за результатами відкритого конкурсу, де її заявка була об'єктивно найкращою (я слідкував за конкурсом і читав всі заявки). Звичайно певна політична компонента в її діяльності є і вона мусить підтримувати хороші віндносини з Омеляном, але я б не радив це перебільшувати.
По друге, рейси в Північну Америку мають практично нульову цінність з точки зору політика-популіста, на яку ви натякаєте. Ними або будуть користуватися заможні пасажири звідси, яких дуже мало, або ж взагалі громадяни США, які будуть літати сюди, але на виборах голосувати не можуть. Для електорату популістів це дуже абстракте "пакращення", яке їм мало що дає.
У Романовської є КРІ, серед яких приріст пасажиропотоку і кількості напрямків - над ними вона і працює. Постійна підтримка інформаційного фону про те, що зі Львова відкривають чи ось ось відкриються нові напрямки або що тут росте пасажиропотік - це один із способів досягнення цих КРІ: завдяки цій активності суспільство добре обізнане про те, що з львівського аеропорта можна багато куди полетіти і це часто не дуже дорого. Та й до працівників авіакомпаній ця інформація доходить через соціальні канали, незважаючи на поширену думку що соціальний маркетинг і В2В - це речі, які не поєднуються.
А сумнівних заяв типу "внутрішньоукраїнські рейси по 500 грн" я в її виконанні не помічав. Єдине що вдалося нагуглити - це її коментар про те, що ініціатива Мінінфраструктури відмінити ПДВ для внутрішніх рейсів є правильною, бо зараз собівартість рейсу в Вільнюс вища ніж в Одесу.