На наступному тижні, тобто за місяць до початку ЧУ будуть відомі точні дати проведення матчів, щонайменш до кінця літа. Це вже дає змогу планувати. З графіком ЛЧ ще простіше. 30 серпня будуть чітко вказані дати ігор в групових етапах до зими. Як мінімум на місяць вперед є дані про ЧУ і як мінімум до зими графік ЛЧ, скажіть, що заважає планувати графік роботи АК у осінній період? Особисто я вважаю, що СкайАп не довго буде у лоу кост моделі, особливо в літній період, а зорієнтується більш на чартерах. Як доказ цього підписання договору з ФК Шахтар. Якщо ж скайап захоче бути і на тому і на тому фронті, то необхідно буде брати нові літаки. Модель чартерної ак та лоу косту зовсім різні. Я думаю, вони пограють трохи в лоукост, проаналізують, якщо піде, то буде розширення флоту, якщо ж ні, то чартерну модель роботи вони знають добре.asu писав: ↑20 червня 2018, 13:31 Десь у відповідях промайнула думка, що розклад матчів ЧУ (чемпіонат України) та ЛЧ (Ліга Чемпіонів) сплановані заздалегідь. Із цією думкою важко погодитись. Наприклад, старт ЧУ запланований на 25 липня, і наразі відомі лише базові дні матчів. Це означає, що фактично гра може відбутись в п'ятницю, суботу, неділю, або навіть понеділок. Точні дати та час залежать від трансляторів, майбутнього жеребкування єврокубків, тощо. Знову ж таки, розклад матчів ЛЧ буде точно відомий лише після закінчення відбору 30 серпня. Старт ЛЧ - 18 вересня.
СкайАп у всіх своїх пресрелізах наголошує на тому, що вони лоукост, а лоукост модель, як не крути, передбачає ефективне використання бортів, і з таки нестабільним графіком ефективне використання літаків під великим питанням.
SkyUp - чартерный лоу-кост
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
але вже зараз відомо, що ЛЧ відбуватиметься у вівторки і середи. А ЧУ - п'ятниці, суботи та неділі.
Думаю, що СкайАп самостійно без допомоги цього форуму здатен вирішити що для нього ефективніше.
Думаю, що СкайАп самостійно без допомоги цього форуму здатен вирішити що для нього ефективніше.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Цікаво буде уявити... пралітає Шахтар на гру в Харкові, швиденько виганяють з салону гравців, туди закидують дві сотні тіл на якусь Хургаду, потім звідти прилітають наступні дві сотні любителів олл-інклюзіва і на борт знову заганяють всіляких бернардів з тайсонами... лєпота...
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Так і буде. Більш того, так буває. Приклад - цьогорічна ЛЧ. Alitalia повезла Рому в Барселону, а далі швиденько назад в Рим для виконання рейсу Рим-Київ. Думаю більшість із пасажирів не знала, що всього кілька годин тому на тих місцях летіли футболісти Роми.dimm1971 писав: ↑20 червня 2018, 14:20Цікаво буде уявити... пралітає Шахтар на гру в Харкові, швиденько виганяють з салону гравців, туди закидують дві сотні тіл на якусь Хургаду, потім звідти прилітають наступні дві сотні любителів олл-інклюзіва і на борт знову заганяють всіляких бернардів з тайсонами... лєпота...
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Это было бы вершиной планированияdimm1971 писав: ↑20 червня 2018, 14:20Цікаво буде уявити... пралітає Шахтар на гру в Харкові, швиденько виганяють з салону гравців, туди закидують дві сотні тіл на якусь Хургаду, потім звідти прилітають наступні дві сотні любителів олл-інклюзіва і на борт знову заганяють всіляких бернардів з тайсонами... лєпота...
Обычно привозят команду за сутки до игры. Так что , скорее всего, будет возвращаться на базу.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Називають лоу костом, тому що хочуть відпрацювати цю модель, особливо в не сезон і побачити, як піде. Ви ж повинні розуміти, що основний замовник СкайАп, це JoinUp і це туристичні чартери. Існування двох моделей на протязі року буде досить складним, якщо не збільшиться парк. Частина АК буде працювати за чартерною схемою, а частина лоу-кост. Подивіться приклад МАУ. Там є лише чартерні борти, які майже ніколи на регулярку не ставляться: UR-PSK, UR-PSL. Для розвитку лоу кост моделі потрібно інвестувати кошти в маркетинг, напрацьовувати маршрути в досить конкурентному середовищі. А з чартерною моделю все ж простіше - основний замовник JoinUp завантажує борти досить добре. Тут лише під нього потрібні в сезон ще 4-5 літаків.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Учитывая количество бортов на данный момент, думаю, что именно так и будет и лишний раз гнать вс не будут - это время. Еще нужно учитывать, что они планируют летать регулярку.alex.s писав: ↑20 червня 2018, 14:27Это было бы вершиной планированияdimm1971 писав: ↑20 червня 2018, 14:20Цікаво буде уявити... пралітає Шахтар на гру в Харкові, швиденько виганяють з салону гравців, туди закидують дві сотні тіл на якусь Хургаду, потім звідти прилітають наступні дві сотні любителів олл-інклюзіва і на борт знову заганяють всіляких бернардів з тайсонами... лєпота...
Обычно привозят команду за сутки до игры. Так что , скорее всего, будет возвращаться на базу.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Вони самі себе у всіх пресрелізах називають лоукост
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Transavia і лоу-кост і чартер.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Так звичайно, лише у Transavia 43 літаки. МАУ також і чартер і щось типу лоукост. В ці дві моделі грати можна, якщо маєшь достатьно літаків, а не 4. Їм в сезон на чартери потрібно десь 6-7. Тому якщо будуть збільшувати парк, то може щось і вийде.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Volotea вроде бы тоже, так же?
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
https://cfts.org.ua/news/2018/06/20/sky ... ysov_47899
Ан 158 конечно имеет плюс что сядет хоть в поле, но с обслуживанием и экономикой беда будет. Бедный завод все тянут и тянут за счет бюджета. Уже добили бы или в добрые руки отдали...
Ну а пан министр конечно как всегда: "главное красивый заголовок"
Ан 158 конечно имеет плюс что сядет хоть в поле, но с обслуживанием и экономикой беда будет. Бедный завод все тянут и тянут за счет бюджета. Уже добили бы или в добрые руки отдали...
Ну а пан министр конечно как всегда: "главное красивый заголовок"
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Так всі так роблять. Я навіть не за Китай і Росію, а навіть Боїнг недавно судився з Бомбардьє. І Трамп теж Боїнг тягне.
А на рахунок добрих рук - так ніхто не бере...
У Боїнга буде Ембраер, у Аеробуса - Бомбардьє (і ще є ATR), а кому потрібен Антонов? Який у нього беклог замовлень на пасажирські літаки (і від кого).
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Правильно сказал : изучаем возможность. Не прикопаться. ..
А по факту :
1. Без российских комплектующих не могут достроить ни один борт
2. Если заменить на импортные : а) существенно удорожает цена б) нужно проходить новые сертификации, а это деньги и время.
А по факту :
1. Без российских комплектующих не могут достроить ни один борт
2. Если заменить на импортные : а) существенно удорожает цена б) нужно проходить новые сертификации, а это деньги и время.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Є ще третій суттєвий фактор - де знайти пілотів, які захочуть переучуватися на тип, який не є масовим.
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Что—то я не слышал чтобы боинг от государства деньги получал. Китайцы интересуются заводом, хоть им отдать чтобы бюджет не отягощал. А если никому не надо, значит надо что—то делать. Во—первых снести все что в черте города и распродать, а там уже решать что дальше делать.mischko писав: ↑20 червня 2018, 17:55Так всі так роблять. Я навіть не за Китай і Росію, а навіть Боїнг недавно судився з Бомбардьє. І Трамп теж Боїнг тягне.
А на рахунок добрих рук - так ніхто не бере...
У Боїнга буде Ембраер, у Аеробуса - Бомбардьє (і ще є ATR), а кому потрібен Антонов? Який у нього беклог замовлень на пасажирські літаки (і від кого).
Насчёт пилотов: с мд, ан 12,24,26 поперходят. И молодых учить, открыть отдельную программу в НАУ под это.
- DimonK
- Airbus A340
- Повідомлень: 762
- З нами з: 19 жовтня 2010, 17:12
- Звідки: ZP
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Точно китайцы, или может быть все-таки Богуслаев через китайцев?
А если Богуслаев через китайцев, то точно Богуслаев, или может быть все-таки россияне через Богуслаева?
В свете последних историй с Мотр Сич и якобы китайскими инвесторами, схема прослеживается весьма однозначная.
Не будьте наивными, китайцам он нафиг не нужен.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 541
- З нами з: 02 травня 2009, 22:25
- Звідки: UKKK / IEV
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Какого числа открывают продажи на регулярку есть данные?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 53 гостей