Авиафото

Загальний авіафорум
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Авиафото

Повідомлення Valdys »

Цікаво, вони самі догадуються, що мають аінглети? :lol:
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Авиафото

Повідомлення AQS »

Valdys писав: 12 квітня 2018, 08:33 Цікаво, вони самі догадуються, що мають аінглети? :lol:
Я не знаю, що таке аінглети. Але англійською - це feathering, оперение - російською. І якщо чесно, здається птахам по барабану, як у них щось називається. :secret:
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Авиафото

Повідомлення Valdys »

Вибачте, телефон не виправив на вінглети, а я і не побачив :facepalm:
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Авиафото

Повідомлення Victor H »

Аеродром в Василькові. Міг би бути прекрасний лоукост аеропорт для Києва.
vasylkiv.jpg
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Авиафото

Повідомлення converj »

UR-PSM поймали

Зображення
Аватар користувача
Dormice
A380
Повідомлень: 1177
З нами з: 11 серпня 2012, 12:43
Контактна інформація:

Re: Авиафото

Повідомлення Dormice »

Много отличных ракурсов центроплана второго экземпляра Мрии ) https://www.radiosvoboda.org/a/photo/29310991.html
Аватар користувача
North_West
A380
Повідомлень: 1425
З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
Звідки: WAW
Контактна інформація:

Re: Авиафото

Повідомлення North_West »

Борисполь с эшелона,
02.06.2018
Фото с телефона
Вкладення
KBP.jpg
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Авиафото

Повідомлення converj »

Новую Белугу собрали

Зображення
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Авиафото

Повідомлення converj »

Встречайте - Airbus A220-300

Зображення
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Авиафото

Повідомлення Victor H »

Це колишній C-Series?
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Авиафото

Повідомлення converj »

Victor H писав: 10 липня 2018, 13:51 Це колишній C-Series?
Да, к сожалению.
Раньше это была фишка "Я летал на Бомбардье".... А теперь это скатилось в обычный Арбуз
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Авиафото

Повідомлення Igoresha »

Ну на Бомбардье все-таки есть возможность полетать - балтиками или швейцарцами
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Авиафото

Повідомлення popTAB »

CRJ та Dash також Airbus'ом стали? Сорі, не слідкую за цим m&a
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3468
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: Авиафото

Повідомлення Labiann »

popTAB писав: 10 липня 2018, 14:54 CRJ та Dash також Airbus'ом стали? Сорі, не слідкую за цим m&a
они только С серию прибрали к рукам, crj и даши им не интересны...
Аватар користувача
Spirit
Airbus A330
Повідомлень: 617
З нами з: 16 січня 2014, 23:42
Звідки: KHE
Контактна інформація:

Re: Авиафото

Повідомлення Spirit »

Labiann писав: 10 липня 2018, 15:30
popTAB писав: 10 липня 2018, 14:54 CRJ та Dash також Airbus'ом стали? Сорі, не слідкую за цим m&a
они только С серию прибрали к рукам, crj и даши им не интересны...
crj и даши им не конкуренты :girlhost:
Аватар користувача
AlBad
Airbus A330
Повідомлень: 576
З нами з: 23 травня 2013, 14:05
Контактна інформація:

Re: Авиафото

Повідомлення AlBad »

converj писав: 10 липня 2018, 13:53
Victor H писав: 10 липня 2018, 13:51 Це колишній C-Series?
Да, к сожалению.
Раньше это была фишка "Я летал на Бомбардье".... А теперь это скатилось в обычный Арбуз
Так по большому счету это те же А319 и А320 судя по количеству кресел, разве нет? :shock:
В чем был сей глубокий смысл Арбузам покупать эту программу? Убить конкурента? :?
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Авиафото

Повідомлення Victor H »

AlBad писав: 11 липня 2018, 14:01
converj писав: 10 липня 2018, 13:53
Victor H писав: 10 липня 2018, 13:51 Це колишній C-Series?
Да, к сожалению.
Раньше это была фишка "Я летал на Бомбардье".... А теперь это скатилось в обычный Арбуз
Так по большому счету это те же А319 и А320 судя по количеству кресел, разве нет? :shock:
В чем был сей глубокий смысл Арбузам покупать эту программу? Убить конкурента? :?
Ви напевно мали наувазі А318 і А319. Але 318-х вже давно не роблять. А319 відверто програє новому А220-300 по економічності, але літає на більші відстані. Я думаю вони з часом просто вб'ють 319, нові літаки виглядають набагато цікавішими.
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Авиафото

Повідомлення converj »

Хочешь убрать конкурента - купи его.
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3468
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: Авиафото

Повідомлення Labiann »

а319 ещё и дороже существенно по цене...
nik-dem
A380
Повідомлень: 1176
З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
Звідки: Україна
Контактна інформація:

Re: Авиафото

Повідомлення nik-dem »

AlBad писав: 11 липня 2018, 14:01 Так по большому счету это те же А319 и А320 судя по количеству кресел, разве нет? :shock:
В чем был сей глубокий смысл Арбузам покупать эту программу? Убить конкурента? :?
converj писав: 11 липня 2018, 14:28 Хочешь убрать конкурента - купи его.
Насправді, історія така.

Bombardier під час розробки програми C-Series уклали угоди з Delta Airlines про закупівлю кількох десятків літаків за ціною однієї машини нижче за типові ринкові ціни на літаки цієї категорії. Boeing у відповідь подав заяву до Департаменту торгівлі США стосовно дампінгових дій з боку Bombardier і нечесної конкуренції. За результатами подання урядові структури підняли мито на літаки Bombardier до 300%, що підвело програму C-Series під ризик банкрутства та закриття.

Bombardier, бажаючи продавати свої літаки в США (своєму основному ринку), вирішили піти на угоду з Airbus для того, щоб зробити Bombardier C-Series де-юре виробами компанії Airbus, на які протекціоністські мита США не поширюються, оскільки Airbus має завод у м. Мобіль, держ. Алабама (Mobile, Alabama), а отже є американським виробником де-юре.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 19 гостей