Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Надеюсь, насчет Киев-Демиевского журналажа, там даже городская электричка не останавливается и потенциального пассажиропотока нет. Киев-пас.-Выдубичи-Дарница-Борисполь, и не нужно придумывать никаких велосипедо. Возможно, в перспективе до Киев-Волынского пускать, но это уже детали. А параллельный автобус до метро "Бориспольская" или "Харьковская" не помешал бы.
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 231
- З нами з: 23 березня 2018, 15:07
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
вибачаюсь, невірно зрозумів. мій косяк.Labiann писав: ↑22 травня 2018, 19:52при чём тут вообще это, я же не ваше смс отвечал...Sleepwalker писав: ↑22 травня 2018, 19:25я точно не знаю, але я думаю, що Песи до кошторису не мають відношення. йдеться ж про будівництво?
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Судячи по відео зроблять 1 колію в аеропорту. З однієї сторони вийшов, з іншої зайшов у потяг.
Якщо одна колія, це означає, що навіть у перспективі інтервал не буде меншим хвилин 25 (поїзд має приїхати, постояти і виїхати назад)
Якщо одна колія, це означає, що навіть у перспективі інтервал не буде меншим хвилин 25 (поїзд має приїхати, постояти і виїхати назад)
- Кот ученый
- Airbus A319
- Повідомлень: 189
- З нами з: 28 квітня 2017, 15:43
- Звідки: GZP
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Викимапия пишет: База особой нормы. Место базирования специального подвижного состава.
На практике высокий почти глухой забор, проглядывается 2 пути, и вагоны. Думаю, дальнейшее обсуждение этого вопроса неуместно
Хотя место было бы идеальное.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
На станції, скоріш за все, буде розгалуження на дві колії—для роз‘їхатись, цього буде достатньо. З приводу інтервала—навіть, вибачте за слово, в Шереметьєво Аероекспрес раз на півгодини. До Фьюмічіно, якщо не помиляюся, теж. На Бориспіль, дуже ймовірно, буде раз на годину.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Є ще один важливий момент. Залізнична інфраструктура на Київському вузлі досить сильно завантажена, і якщо туди втиснути рейкові автобуси на Бориспіль з інтервалом руху, скажімо, 10 хвилин, то це, вибачте за вираз, поставить раком весь залізничний рух поруч.AlexK писав: ↑23 травня 2018, 11:06На станції, скоріш за все, буде розгалуження на дві колії—для роз‘їхатись, цього буде достатньо. З приводу інтервала—навіть, вибачте за слово, в Шереметьєво Аероекспрес раз на півгодини. До Фьюмічіно, якщо не помиляюся, теж. На Бориспіль, дуже ймовірно, буде раз на годину.
Але до Шереметьєво та Фьюмічіно їздять більш місткі електрички, ніж рейкові автобуси, які планують пускати до Борисполя.
- andrewcrow
- A380
- Повідомлень: 1234
- З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Порадовал пассажир в конце сюжета, который выглядывает свое такси из-за полтораметрового забора)) Типичная ситуация для Борисполя, все для людей!syxiv_dan писав: ↑22 травня 2018, 21:56 Тут пояснили, як буде здійснюватися посадка\висадка в потяг
https://www.youtube.com/watch?v=FST4vv5VghY
А про Демеевскую считаю вполне реально желание соединить центральный автовокзал с аэропортом, не все ведь в столицу на поезде приезжают.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Ви знаєте, яка відстань від центрального автовокзалу до Київ-Деміївський?andrewcrow писав: ↑23 травня 2018, 11:26Порадовал пассажир в конце сюжета, который выглядывает свое такси из-за полтораметрового забора)) Типичная ситуация для Борисполя, все для людей!syxiv_dan писав: ↑22 травня 2018, 21:56 Тут пояснили, як буде здійснюватися посадка\висадка в потяг
https://www.youtube.com/watch?v=FST4vv5VghY
А про Демеевскую считаю вполне реально желание соединить центральный автовокзал с аэропортом, не все ведь в столицу на поезде приезжают.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
На автовокзал приезжает всё меньше и меньше автобусов, многие уже на Выдубичи приезжают, и автовокзал с Демеевки вообще убирать планировали. А вообще, там не смогли даже нормальный подземный переход соорудить, когда метро сделали--вы попробуйте из метро "Демеевская" попасть на автовокзал. Там несколько раз нужно выходить на поверхность и спускаться опять. Всё очень там не продумано.andrewcrow писав: ↑23 травня 2018, 11:26Порадовал пассажир в конце сюжета, который выглядывает свое такси из-за полтораметрового забора)) Типичная ситуация для Борисполя, все для людей!syxiv_dan писав: ↑22 травня 2018, 21:56 Тут пояснили, як буде здійснюватися посадка\висадка в потяг
https://www.youtube.com/watch?v=FST4vv5VghY
А про Демеевскую считаю вполне реально желание соединить центральный автовокзал с аэропортом, не все ведь в столицу на поезде приезжают.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
в принципі так, 45 хв для Борисполя дуже достатньо.AlexK писав: ↑23 травня 2018, 11:06На станції, скоріш за все, буде розгалуження на дві колії—для роз‘їхатись, цього буде достатньо. З приводу інтервала—навіть, вибачте за слово, в Шереметьєво Аероекспрес раз на півгодини. До Фьюмічіно, якщо не помиляюся, теж. На Бориспіль, дуже ймовірно, буде раз на годину.
Але якщо і не 2 колії, то роз'їзд там потрібен... ну от зламається щось, або ще щось...
доречі, якщо, наприклад Песа зламається і не буде підміни і її буде тягнути звичайний локомотив, таке можливо? І Чи вистачить довжини колії. І чи може локомотив не лише тягнути, а й штовхати?
- andrewcrow
- A380
- Повідомлень: 1234
- З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Если Песа сломается, достанут из закромов, хе-хе
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Тільки но почав те саме писати. автовокзал на Деміївці планують прибрати, та й від нього до зал. платформ ще добрих два кілометри. Враховуючи своєрідне налаштування більшості нашого населення щодо будь-яких пересадок, ризикну звангувати, що типовий маршрут з центрального автовокзалу все ж виглядатиме так: маршрутка/таксі до головного вокзалу (5км!, та сама відстань що й на авто до платформ "Деміївський") і далі вже потяг (ціна ж не буде залежати від станції як я зрозумів? будуть умовні 80грн що з головного, що з Дарниці).AlexK писав: ↑23 травня 2018, 11:43На автовокзал приезжает всё меньше и меньше автобусов, многие уже на Выдубичи приезжают, и автовокзал с Демеевки вообще убирать планировали. А вообще, там не смогли даже нормальный подземный переход соорудить, когда метро сделали--вы попробуйте из метро "Демеевская" попасть на автовокзал. Там несколько раз нужно выходить на поверхность и спускаться опять. Всё очень там не продумано.andrewcrow писав: ↑23 травня 2018, 11:26Порадовал пассажир в конце сюжета, который выглядывает свое такси из-за полтораметрового забора)) Типичная ситуация для Борисполя, все для людей!syxiv_dan писав: ↑22 травня 2018, 21:56 Тут пояснили, як буде здійснюватися посадка\висадка в потяг
https://www.youtube.com/watch?v=FST4vv5VghY
А про Демеевскую считаю вполне реально желание соединить центральный автовокзал с аэропортом, не все ведь в столицу на поезде приезжают.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Остановки будут на Выдубичах и Дарнице. Только что уточнил в УЗ. На сайте Мининфраструктуры какая-то лажа.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
так сколько будут использоваться рельсовых автобусов, тут пишете 11, цтс пишет 2, не стыковка какая-то...
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Ничего нового не скажу. Все на главной.
На линии будут использовать 11 рельсовых автобусов PESA 620M, рассчитанных на перевозку 91 пассажира, и два автобуса PESA 630M на 192 места. Техника находится в распоряжении «Укрзализныци» и выполняет региональные перевозки в пределах страны. При этом Кравцов сообщил, что компания рассматривает возможность использования сцепок из рельсовых автобусов, что позволит увеличить вместительность поездов.
https://www.avianews.com/ukraine/2018/0 ... lessmoney/
На линии будут использовать 11 рельсовых автобусов PESA 620M, рассчитанных на перевозку 91 пассажира, и два автобуса PESA 630M на 192 места. Техника находится в распоряжении «Укрзализныци» и выполняет региональные перевозки в пределах страны. При этом Кравцов сообщил, что компания рассматривает возможность использования сцепок из рельсовых автобусов, что позволит увеличить вместительность поездов.
https://www.avianews.com/ukraine/2018/0 ... lessmoney/
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
https://www.avianews.com/ukraine/2018/0 ... lessmoney/
построят пассажирские платформЫ с навесами у терминала D
https://www.avianews.com/ukraine/2018/0 ... lessmoney/
платформу около терминала
1:49 - 2:10
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 231
- З нами з: 23 березня 2018, 15:07
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
якщо вірити ТСН, зменшення кошторису з 3 млрд грн у 2012 році до 500 млн сьогодні. а якщо порахувати у докризових доларах?
я тут ще про інше подумав — 40 хв. від вокзалу до терміналу — чи не задофіга? припускаю, що або проміжні зупинки будуть довгими, або експрес пропускатиме усе, що рухається колією.
я тут ще про інше подумав — 40 хв. від вокзалу до терміналу — чи не задофіга? припускаю, що або проміжні зупинки будуть довгими, або експрес пропускатиме усе, що рухається колією.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 13 гостей