Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
- Кот ученый
- Airbus A319
- Повідомлень: 189
- З нами з: 28 квітня 2017, 15:43
- Звідки: GZP
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
А мне почему-то кажется, что приходить все будет на северную/пригородную платформу. Там же и с турникетами проще организовать все.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Я в Амстере не был, не знаю, как у них выглядит 11 платформа и переход в город, но в Киеве выход в город лучше организовывать без необходимости захода в подземный переход или в надземный переход с выходом в терминал вокзала (оба без каких-либо эскалаторов, в подземный переход есть лифт, но он может быть включен только работниками вокзала и только для людей с ограничеными возможностями)
Касательно пригороднего вокзала, там путя идут в другое направление. Только разве что на северные платформы, но это еще хуже, чем 11 платформа
Касательно пригороднего вокзала, там путя идут в другое направление. Только разве что на северные платформы, но это еще хуже, чем 11 платформа
Востаннє редагувалось 22 травня 2018, 16:19 користувачем Igoresha, всього редагувалось 1 раз.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
так а чим цей експрес кращий, аніж пасажири інших потягів?!
Таке робити не потрібно.
І для такого короткого потяга краще всього якась тупикова колія, але, на жаль такої немає, або зробити щось на кшталт німецького розділення колії 1А, 1Б, 1В... коли з 1єї колії, наприклад на захід приспокійно їдуть потяги, а на схід їде експрес до аеропорту.
Не думаю, що його будуть пускати від приміського (це можуть бути лише північні платформи, а вони в таких кущах знаходяться, з таким контингентом, що це точно зрада буде)))
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Було б логічно, це ж приміський потяг за своєю суттю.Кот ученый писав: ↑22 травня 2018, 16:15 А мне почему-то кажется, что приходить все будет на северную/пригородную платформу. Там же и с турникетами проще организовать все.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
А чому іноземці заслуговують на ліфт, а аборигени - ні? За 100 років ніхто не здогадався, що пасажирам з Вінниці/Харкова/Одеси теж, можливо, важко тягти клунки по сходам. Аж тут з'явилися паничі...Igoresha писав: ↑22 травня 2018, 16:18 Я в Амстере не был, не знаю, как у них выглядит 11 платформа и переход в город, но в Киеве выход в город лучше организовывать без необходимости захода в подземный переход или в надземный переход с выходом в терминал вокзала (оба без каких-либо эскалаторов, в подземный переход есть лифт, но он может быть включен только работниками вокзала и только для людей с ограничеными возможностями)
У вас якесь колінопреклонство перед Заходом, товаришу, будемо пісочити...
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
У вас зрада вылезла там, где я ни словом. Я нигде не сказал, что остальным поездам не нужен эскалатор и лифт (тем более, что я не сказал, что с таким подходом будет лифт иностранцам), или платформа на уровне выхода из поезда, а не прыгать с него. Я сказал, что с точки зрения навигации было бы логичнее и более гуманно по отношению к иностранцам, потому им и так сложно с английским в Украине
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
А что находится на юговосток от Центрального вокзала? На карте там тупичок. Между северной платформой и основными.
- Кот ученый
- Airbus A319
- Повідомлень: 189
- З нами з: 28 квітня 2017, 15:43
- Звідки: GZP
- Контактна інформація:
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
якщо проблема з навігацією, то і вирішувати її треба на рівні навігації: декілька вказівників англійською з піктограмами цілком справляться. І не треба недооцінювати адаптивність іноземців до нецивілізованих умов пересування. Європейці багато подорожують і знають, що таке транспортна інфраструктура в країнах за межами ЄС. В тих самих США поїзд з EWR приїжджає на Penn Station а якийсь постапокаліптичний тунель із вузькими сходами нагору. І нічо.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Фотоотчет от Мининфраструктуры по строительству ж/д ветки
https://mtu.gov.ua/news/29838.html
https://mtu.gov.ua/news/29838.html
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
там в статті написано про безконтактні способи оплати, які будуть і на станціях і у потязі - не ясно, це будуть валідатори для квитків стояти, чи установлять автомати для продажу якісь?
також вказано 3 проміжні станції, але названо лише 2 - Деміївський і Дарниця. Про Видубичі забули. Але для чого той Деміївський, там же ні людей, ні метро, нічого немає. Дарниці і Видубичі більш ніж достатньо.
також вказано 3 проміжні станції, але названо лише 2 - Деміївський і Дарниця. Про Видубичі забули. Але для чого той Деміївський, там же ні людей, ні метро, нічого немає. Дарниці і Видубичі більш ніж достатньо.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Valdys писав: ↑22 травня 2018, 17:05 там в статті написано про безконтактні способи оплати, які будуть і на станціях і у потязі - не ясно, це будуть валідатори для квитків стояти, чи установлять автомати для продажу якісь?
також вказано 3 проміжні станції, але названо лише 2 - Деміївський і Дарниця. Про Видубичі забули. Але для чого той Деміївський, там же ні людей, ні метро, нічого немає. Дарниці і Видубичі більш ніж достатньо.
може типу як в метро Києва - PayPass. Було б дуже зручно, я завжди в Києві користуюся цією штукою.
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 231
- З нами з: 23 березня 2018, 15:07
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Код: Виділити все
<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FKravtsov.Evg%2Fposts%2F221719481938819&width=500" width="500" height="833" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
ну цтс пишет, что всего будет 2 песы задействовано и через каждые 50 минут, 26 рейсов ежедневно и рассчитывают на 29 тысячь в день.
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 231
- З нами з: 23 березня 2018, 15:07
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
при чём тут вообще это, я же не ваше смс отвечал...Sleepwalker писав: ↑22 травня 2018, 19:25я точно не знаю, але я думаю, що Песи до кошторису не мають відношення. йдеться ж про будівництво?
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Тобто будуть лише 2 великі Песи.
Як на мене потрібна ще мінімум 1 для страховки.
29 тис щодня? Ок. Але перемножте 29 на 365 днів і вийде 11 млн, а аж ніяк не 3.8...
Тобто все це бред, який протирічить один одному у всьому. І тут або УЗ такі ділки, або ЦТС взагалі нижче плінтуса падає своїми матеріалами (в що я можу повірити, бо вони там часом таке пишуть...)
Як на мене потрібна ще мінімум 1 для страховки.
29 тис щодня? Ок. Але перемножте 29 на 365 днів і вийде 11 млн, а аж ніяк не 3.8...
Тобто все це бред, який протирічить один одному у всьому. І тут або УЗ такі ділки, або ЦТС взагалі нижче плінтуса падає своїми матеріалами (в що я можу повірити, бо вони там часом таке пишуть...)
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Зайшов ще раз на цтс проглянув статтю.
Пишуть буде 2 рельсобуси... цілу статю пишуть. А потім в кінці пишуть, що в час пік буде працювати 3-4 пари потягів.
У мене все.
Пишуть буде 2 рельсобуси... цілу статю пишуть. А потім в кінці пишуть, що в час пік буде працювати 3-4 пари потягів.
У мене все.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Тут пояснили, як буде здійснюватися посадка\висадка в потяг
https://www.youtube.com/watch?v=FST4vv5VghY
https://www.youtube.com/watch?v=FST4vv5VghY
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 11 гостей