KKS писав: ↑25 квітня 2018, 00:47
Victor H писав: ↑24 квітня 2018, 13:58
А по вашому вони мали тунель вирити? Чи може монорейковий поїзд пустити між терміналами?
Яку функцію виконує цей шалашик? Він ж не в митній зоні, просто захист від опадів? простий навіс вирішив би питання.
Ну як мінімум в ньому не холодно і не мокро в погану погоду. Сніг не задуває. Навіщо заставляти пасажира мерзнути, коли він іде між терміналами? З точки зору безпеки теж так краще - чи ви вважаєте, що пасажирам ще й побігати по перону треба дозволити? Погоджуюсь, що скляні стіни були б естетичніші, але дорожчі в побудові і обслуговуванні (треба регулярно мити, опалювати взимку і охолоджувати влітку).
Ви зараз дивитеся на це як споживач, а з точки зору менеджменту аеропорта це, імовірно, єдине рішення, яке вони змогли собі дозволити - не забувайте, що аеропорт приватна комерційна організація, та ще й з великою часткою клієнтів з лоу кост сегменту, які не дуже багато платять.
Щодо естетики МАФу, то такого роду конструкцій по всій Європі десятки і там це вважається нормою.