Ну тоді завдання ще простіше - пустити буси від терміналу до залізничної станції "Бориспіль", а звідти вже пускати якісь потяги. І зробити зупинку там для всіх експресів. Але гіперлуп тягнути воно ж цікавіше. І для власної кишені приємніше.AQS писав: ↑17 квітня 2018, 13:26Вибачте, Ви не праві. У Будапешта є поїзд і станція, яка називається Ferihegy railway station - https://en.wikipedia.org/wiki/Ferihegy_railway_stationdimm1971 писав: ↑17 квітня 2018, 11:27 От я канєшно вибачаюся за свій ідіотизм. Але минулого місяця довелося мені злітати в Будапешт. Я тут подивився до педівікіі, трафік трохи більший за Бориспіль, 13 мільйонів минулого року. Майже нема транзитників. Пара звичайних автобусних маршрутів залюбки справляються з потоком. Ніяких "повітряних експресів", телепортів, гіперлупів... Звичайнісінькі новеньки MAN трохи більше за ойро (350 форінтів). Вибачте, а шо в Борисполі так ніззя? До найближчого метра?
Знаходиться в 4км. від терміналу. Туди можна доїхати автобусом 200Е
Навіть аеропорт розказує про таку можливість - https://www.bud.hu/en/passengers/transp ... ion/trains
Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Немного оффтоп, но интересно сравнить с проектом в Польше.
В аэропорт Люблин с его пассажироптотоком в 265тыс. пассажиров проложена ЖД колея длиной около 2 км если брать ответвление от основной ЖД со станции Свидник. Линия электрифицирована, но при этом до аэропорта ходят рельсовые дизельные автобусы Pesa-130. Вероятно, связано с тем, что из-за низкого пассажиропотока нету смысла использовать на этой линии электропоезд, а также нет в наличии ЖД транспорта на электротяге низкой вместимости. Есть ли подобный подвижной состав на электротяге? Длина платформы 115-120м, т.е. при потребности можно что-то бОльшее пустить.
Стоимость проезда 5,30злотых, т.е. где-то 40грн.
Интересна экономическая целесобразность данного проекта.
В аэропорт Люблин с его пассажироптотоком в 265тыс. пассажиров проложена ЖД колея длиной около 2 км если брать ответвление от основной ЖД со станции Свидник. Линия электрифицирована, но при этом до аэропорта ходят рельсовые дизельные автобусы Pesa-130. Вероятно, связано с тем, что из-за низкого пассажиропотока нету смысла использовать на этой линии электропоезд, а также нет в наличии ЖД транспорта на электротяге низкой вместимости. Есть ли подобный подвижной состав на электротяге? Длина платформы 115-120м, т.е. при потребности можно что-то бОльшее пустить.
Стоимость проезда 5,30злотых, т.е. где-то 40грн.
Интересна экономическая целесобразность данного проекта.
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 435
- З нами з: 16 січня 2013, 09:38
- Звідки: KBP/IEV
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Ехать на автобусе до станции Борисполь по времени займёт приблизительно столько же, сколько до станции метро Бориспольская: в этом нет смысла.
Экономическая целесообразность появляется тогда, когда смотреть на проблему в комплексе, а не на отдельно взятый маршрут. Повышая мобильность населения, город и область улучшают работу экономики. Сам общественный транспорт (городской и пригородный) прибыльным обычно не бывает.
Экономическая целесообразность появляется тогда, когда смотреть на проблему в комплексе, а не на отдельно взятый маршрут. Повышая мобильность населения, город и область улучшают работу экономики. Сам общественный транспорт (городской и пригородный) прибыльным обычно не бывает.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
В BUD станція біля старого терміналу А, нині зачиненого. 200Е там зупиняється, ще з тих часів, коли був старий термінал, до того ж там карго та багато офісів. Але він ходить до кінцевої зупинки метро. Тобто по аналогії це було б до "Бориспільскої" чи "Червоного Хутора".dimm1971 писав: ↑17 квітня 2018, 13:31Ну тоді завдання ще простіше - пустити буси від терміналу до залізничної станції "Бориспіль", а звідти вже пускати якісь потяги. І зробити зупинку там для всіх експресів. Але гіперлуп тягнути воно ж цікавіше. І для власної кишені приємніше.AQS писав: ↑17 квітня 2018, 13:26Вибачте, Ви не праві. У Будапешта є поїзд і станція, яка називається Ferihegy railway station - https://en.wikipedia.org/wiki/Ferihegy_railway_stationdimm1971 писав: ↑17 квітня 2018, 11:27 От я канєшно вибачаюся за свій ідіотизм. Але минулого місяця довелося мені злітати в Будапешт. Я тут подивився до педівікіі, трафік трохи більший за Бориспіль, 13 мільйонів минулого року. Майже нема транзитників. Пара звичайних автобусних маршрутів залюбки справляються з потоком. Ніяких "повітряних експресів", телепортів, гіперлупів... Звичайнісінькі новеньки MAN трохи більше за ойро (350 форінтів). Вибачте, а шо в Борисполі так ніззя? До найближчого метра?
Знаходиться в 4км. від терміналу. Туди можна доїхати автобусом 200Е
Навіть аеропорт розказує про таку можливість - https://www.bud.hu/en/passengers/transp ... ion/trains
До того ж пишуть, що додали новий 100Е що йде в центр.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Во Фьюмичино есть 2 вида поездов: быстрый Леонардо по 14 евро, и пригородний по 8 евро (если не ошибаюсь). Автобус terravision везет за 5 евро. То есть, ж/д дороже на немного.
Но и тупо переводить стоимость на гривны - это идиотизм. Если на данный момент стоимость ж/д с вокзала на поезде будет выше, как в Риме, его стоимость должна быть в районе 130 гривен.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Я тут вже згадував, здається, Вільнюс з його 4млн пасажирів та 5км до центру міста. А в нього теж є залізничне сполучення, в теж рейкові автобуси 630ї серії оті "Песа"... Ну щось таке і буде в Борисполі, думаю
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... tation.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... tation.jpg
- andrewcrow
- A380
- Повідомлень: 1234
- З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
С таким расписанием, как у него, только ради разлечения можно проткатиться. А так автобус за 1 евро круглые сутки довозит прям в центр города, не говорю уже про недорогое такси по вызову.UKCC писав: ↑17 квітня 2018, 14:45 Я тут вже згадував, здається, Вільнюс з його 4млн пасажирів та 5км до центру міста. А в нього теж є залізничне сполучення, в теж рейкові автобуси 630ї серії оті "Песа"... Ну щось таке і буде в Борисполі, думаю
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... tation.jpg
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Если ждать не очень долго, всегда предпочитаю поезд автобусу в обоих направлениях.andrewcrow писав: ↑17 квітня 2018, 16:59С таким расписанием, как у него, только ради разлечения можно проткатиться. А так автобус за 1 евро круглые сутки довозит прям в центр города, не говорю уже про недорогое такси по вызову.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
ну подивимось що з розкладом і вартістю і Борисполі буде, головне щоб не як той автобус що до Лвівського аеропорту нещодавно запустили, тут в сусідній темі булоandrewcrow писав: ↑17 квітня 2018, 16:59 С таким расписанием, как у него, только ради разлечения можно проткатиться. А так автобус за 1 евро круглые сутки довозит прям в центр города, не говорю уже про недорогое такси по вызову.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Та буде, як в Мінську. Дизель 5 разів на день з платформою за пів км від терміналу. Всьо в найкращих національних традиціях. Зара пів форуму ниє, що це неподобство непотрібне. Потім інша половина буде нити, що все через одне місце зроблено.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Тільки там гілка проходить в 200 метрах від терміналу, і насипать платформу біля вже існуючих колій - це копійки. Наші ж мають будувати естакаду через дорогу і з'їзд по магістральних коліях (той ще геморой) плюс 3,5км насипу з коліями.UKCC писав: ↑17 квітня 2018, 14:45 Я тут вже згадував, здається, Вільнюс з його 4млн пасажирів та 5км до центру міста. А в нього теж є залізничне сполучення, в теж рейкові автобуси 630ї серії оті "Песа"... Ну щось таке і буде в Борисполі, думаю
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... tation.jpg
Це трошки інше ситуація.
Та як зробили в Вільнюсі це щось схоже з міською електричкою. Інфраструктура була і її просто заюзали під маршрути.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Igoresha писав: ↑17 квітня 2018, 14:14Во Фьюмичино есть 2 вида поездов: быстрый Леонардо по 14 евро, и пригородний по 8 евро (если не ошибаюсь). Автобус terravision везет за 5 евро. То есть, ж/д дороже на немного.
Но и тупо переводить стоимость на гривны - это идиотизм. Если на данный момент стоимость ж/д с вокзала на поезде будет выше, как в Риме, его стоимость должна быть в районе 130 гривен.
Поезд из Фьюмичино как раз очень похож на поезд из Борисполя.
Он идет на центральный вокзал, но этот жд вокзал Termini находится не в самом центре Рима (хотя есть связка метро)
Я бы предпочел амстердамский вариант где вокзал прямо в центре находится.
Но даже в киевском варианте имхо будет достаточно пассажиров если поезда будут ходить часто и за 80-100 грн
ЗЫ Такси из Фьюмичино в центр Рима где-то 45-55 евро.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Ну электричка (не Леонардо) не идет даже в Термини, а едет вокруг. Да и Термини, хоть и не центр, но есть центральным транспортным узлом Рима.AleksLes писав: ↑18 квітня 2018, 09:21 Поезд из Фьюмичино как раз очень похож на поезд из Борисполя.
Он идет на центральный вокзал, но этот жд вокзал Termini находится не в самом центре Рима (хотя есть связка метро)
Я бы предпочел амстердамский вариант где вокзал прямо в центре находится.
Но даже в киевском варианте имхо будет достаточно пассажиров если поезда будут ходить часто и за 80-100 грн
ЗЫ Такси из Фьюмичино в центр Рима где-то 45-55 евро.
Насчет поезда ну да, тупанул, Бориспольский поезд будет похож на Леонардо. Но центр-не центр - это уж как история сложилась)
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
krock писав: ↑17 квітня 2018, 14:06В BUD станція біля старого терміналу А, нині зачиненого. 200Е там зупиняється, ще з тих часів, коли був старий термінал, до того ж там карго та багато офісів. Але він ходить до кінцевої зупинки метро. Тобто по аналогії це було б до "Бориспільскої" чи "Червоного Хутора".dimm1971 писав: ↑17 квітня 2018, 13:31Ну тоді завдання ще простіше - пустити буси від терміналу до залізничної станції "Бориспіль", а звідти вже пускати якісь потяги. І зробити зупинку там для всіх експресів. Але гіперлуп тягнути воно ж цікавіше. І для власної кишені приємніше.AQS писав: ↑17 квітня 2018, 13:26 Вибачте, Ви не праві. У Будапешта є поїзд і станція, яка називається Ferihegy railway station - https://en.wikipedia.org/wiki/Ferihegy_railway_station
Знаходиться в 4км. від терміналу. Туди можна доїхати автобусом 200Е
Навіть аеропорт розказує про таку можливість - https://www.bud.hu/en/passengers/transp ... ion/trains
До того ж пишуть, що додали новий 100Е що йде в центр.
Внесу лепту в форумскую дискуссию об Основном вопросе философии насчет того, что первично (aka материализм vs идеализм):dimentiy писав: ↑17 квітня 2018, 14:04 Ехать на автобусе до станции Борисполь по времени займёт приблизительно столько же, сколько до станции метро Бориспольская: в этом нет смысла.
Экономическая целесообразность появляется тогда, когда смотреть на проблему в комплексе, а не на отдельно взятый маршрут. Повышая мобильность населения, город и область улучшают работу экономики. Сам общественный транспорт (городской и пригородный) прибыльным обычно не бывает.
* поезд KBP - Киев-Пассажирский более удобен тем иногородним пассажирам, кому до/от Киева ехать поездом (и заодно без пробок наподобие этой https://www.avianews.com/ukraine/2018/0 ... ongestion/);
* автобус KBP - ст.м.Харьковская более удобен для пассажиров с Левобережной части Киева;
* такси - более удобно для групп 3+ пассажиров.
В разных а/п реализованы разные модели наземного транспортного сообщения.
Примеры подобного "дуализма":
* автобус/шаттл в а/п: LHR, LGW, LTN, STN, EWR, DUB, IAD, MCI, MEX, FRA, AMS, BRU, CDG, DTW, WAW, CLE, FMM, HEL, IST, LPL, MAD, TLL, DTM, CGN, KTW, KRK, WRO, RVN, LIS, FAO, ATH, BFS, BHD, IAS, OTP, RIX, PRG, TXL, SXF, FCO, CIA, TSF, MUC, ZRH, ARN, BGY, MXP, HHN, NCE, CRL, BHX, EMA, MAN, BRS, GLA, EDI, INV, OPO, IAH, SFO, LAX, PEK, DEN, CLT, PVG, YYZ, LAS, HND, JFK, DXB, HKG, MIA, PHL, CAN, SEA, LGA, CGK, BOS, SLC, YVR, MCO, BCN, SIN, ICN, BKK, KUL, GRU, DEL, MEL, GVA, SJC, NRT, ...
* поезд в а/п: LHR, LGW, STN, EWR, DFW, FRA, AMS, BRU, CDG, WAW, KRK, ATL, CLE, HEL, OSL, CPH, CGN, ATH, SXF, FCO, MUC, ZRH, FDH, ARN, MXP, DUS, BHX, MAN, STL, SFO, PEK, DEN, PVG, YYZ, HND, JFK, HKG, MIA, PHL, SEA, CGK, SLC, YVR, SYD, BCN, SIN, ICN, BKK, KUL, DEL, GVA, LEJ, LYS, VIE, VNO, BNE, NRT, ...
* автобус+поезд (автобус а/п - ближ.ж.д.станция + поезд): LTN, DTM, LPL, TLL, BFS, BHD, OTP, CIA, TSF, BGY, CRL, ORD, EDI, EMA, GLA, FMM, LAX, BOS, BUD, GLA, MRS, ORY, ARN, SJC, ...
* метро в а/п: ATL, LHR, MEX, IAD, IST, MAD, CPH, LIS, ATH, OPO, ORD, JFK, DXB, MIA, BCN, ...
* трамвай в а/п: TLL, BRE, ZRH, MAN, EDI, ...
(список далеко не полный)
P.S. Почти во всех а/п используется более одной модели наземного транспортного сообщения.
Востаннє редагувалось 18 квітня 2018, 14:03 користувачем vito, всього редагувалось 4 разів.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Початок гіперлупу в KBP
- andrewcrow
- A380
- Повідомлень: 1234
- З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Цікава позиція по неавіаційних доходах від різних типів пасажирів. В Польщі побутує думка, що пасажир, який летить на відпочинок (в тому числі і лоукостів) витрачає більше, ніж іншого типу пасажири, бо починає відпочивати і, відповідно, витрачати вже в аеропорту.
Та й по собі знаю, що як лечу не по роботі, то маю менше стримуючих факторів. Тому, як на мене, твердження, що пасажир лоукостів намагається економити на всьому є хибним.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Ну вы не сравнивайте украинских фанатов лоукостов и польских.
Наши регулярно ноют о кофе по 3 евро в Борисполе ))))
Наши регулярно ноют о кофе по 3 евро в Борисполе ))))
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Особливо "на виїзд" з Борисполя.andrewcrow писав: ↑18 квітня 2018, 16:54Зато стоят все другие поезда, которые пересекаются по пути следования, что бы с графика не сбился "Аэроэкспресс".
Але добре хоч там естакаду недодумались будувать через залізницю. Бо пройде рік і вся гілка буде стояти з непотрібною однією естакадою. А так би з двома непотрібними.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей