Изначально предполагалось, что почти полная стоимость терминала Д будет покрыта за счет японского кредита. И проект шел от японской стороны как одно из требований для получения кредита.Igoresha писав: ↑10 квітня 2018, 17:19
Думаю, больше нет смысла. И несмотря на то, что Рябикин о чемодане без ручки говорил о терминале В, терминал D тоже превращается в такой же (нет нормального трансфера, внутренние вылеты достраивались, мало площадей для коммерции, мало места для самолетов). А все потому, что крепкие хозяйственники попилили денег на проектировании и строительстве терминала.
Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
"Работниками Управления противодействия таможенным правонарушениям и международного взаимодействия Киевской таможни ГФС прекращена дерзкая попытка незаконного перемещения через таможенную границу Украины в международном пункте пропуска для воздушного сообщения "Борисполь" рекордной партии мобильных телефонов", - говорится в сообщении.
7 тыс телефонов однако)
https://focus.ua/country/395635/
7 тыс телефонов однако)
https://focus.ua/country/395635/
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Достаточно свежее фото строительства ЖД колеи к аэропорту Борисполь.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
таки буде дизель?
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
От я канєшно вибачаюся за свій ідіотизм. Але минулого місяця довелося мені злітати в Будапешт. Я тут подивився до педівікіі, трафік трохи більший за Бориспіль, 13 мільйонів минулого року. Майже нема транзитників. Пара звичайних автобусних маршрутів залюбки справляються з потоком. Ніяких "повітряних експресів", телепортів, гіперлупів... Звичайнісінькі новеньки MAN трохи більше за ойро (350 форінтів). Вибачте, а шо в Борисполі так ніззя? До найближчого метра?
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Можно. Об этом много писалось в точ числе здесь, на форуме. Но по правде говоря, этот вариант мне не нравится. Да, это дешевая альтернатива, но между ж/д и автобусом ж/д, конечно, выигрывает (в марте летал в Рим - даже в мыслях не было брать из Фиюмичино автобус). И если ж/д сделать не трудно (а с Борисполем его действительно сделать не так уж и трудно, по крайней мере первую стадию), то почему не сделать?dimm1971 писав: ↑17 квітня 2018, 11:27 От я канєшно вибачаюся за свій ідіотизм. Але минулого місяця довелося мені злітати в Будапешт. Я тут подивився до педівікіі, трафік трохи більший за Бориспіль, 13 мільйонів минулого року. Майже нема транзитників. Пара звичайних автобусних маршрутів залюбки справляються з потоком. Ніяких "повітряних експресів", телепортів, гіперлупів... Звичайнісінькі новеньки MAN трохи більше за ойро (350 форінтів). Вибачте, а шо в Борисполі так ніззя? До найближчого метра?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
перевага поїзда - він не стоїть у заторах.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
А ще багато подорожуючих дістаються до Києва залізницею, тому перейти на іншу платформу зручніше аніж виходити на/з автобус.
Тільки я би ще встановив на платформі автомати з продажу квитків...
Тільки я би ще встановив на платформі автомати з продажу квитків...
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Може недобре відповідати два тижні потому, але, думаю, варто розповісти, як воно насправді працює. На правах інсайду)
Так, міжнародні інституції дійсно дають кошти на такі проекти, згадати той самий новий тунель на Бескидському перевалі. Але. Вони дають гроші, лише якщо країна може довести необхідність такого проекту. І, як ви слушно зауважили, це має бути не аргумент "вибори за рік", а цифри: збільшення пропускної спроможності, розвантаження якихось ділянок, енергозбереження, і так далі.
Проблема в тому, що замість цих формальних аргументів Уряд приходить до міжнародних донорів зі списком "хотєлок", які не те що не мають цифр формального обґрунтування, частина з них є абсурдними з точки зору здорового глузду тих, хто ті гроші дати може. В Україні навіть немає зараз можливості розраховувати ефект від проектів - транспортної моделі немає.
Тому, хоча гроші є, і їх багато, їх поки не дуже будуть давати. Спочатку, міжнародні інституції для свого використання розробляють транспортну модель. Оскільки це проект Східного партнерства ЄС, модель розробляється на 6 країн одразу. Потім там прорахують всі "хотєлки" урядів цих країн. Потім - структурують та пріоритезують. І аж потім будуть давати гроші на реалізацію.
Проект залізниці в КВР по-перше, хочуть реалізувати дуже швидко, не чекаючи появи системи прийняття рішень. По-друге, мені здається, навіть в МІУ розуміють, що формальні розрахунки по такому проекту покажуть, що це марна трата коштів, та в списку пріоритетів на фінансування залізниця в КВР опиниться десь на дні.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Тоннель - это не research and development. Это не инновация. У вас есть примеры финансирования проектов по разработке инновационных решений? Не адаптация технологий, не трансфер технологий или расширение потенциала, а именно research?
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
А залізниця в аеропорт це research and development?)
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Та не треба, я вірю що Ви маєте неабиякий хист до статистики. Я лише наведу одну цифру - квиток від Фумічіно коштує 14 євро. Чи буде згодний пересічний пасажир Боріка сплачувити 450 гривень за квиток, чи він просто за ці гроші візьме таксі?
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
від FCO можна вдвічі дешевше поїхати звичайними електричками, а не Leonardo Express, в якому, дивлячись з тарифного боку, є лише 1й класс, тому й така ціна.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
А ще FCO обслуговує більш ніж 40 мільйонів паксів на рік. То чи варто порівнювати незрівненне?
Востаннє редагувалось 17 квітня 2018, 13:26 користувачем dimm1971, всього редагувалось 1 раз.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Вибачте, Ви не праві. У Будапешта є поїзд і станція, яка називається Ferihegy railway station - https://en.wikipedia.org/wiki/Ferihegy_railway_stationdimm1971 писав: ↑17 квітня 2018, 11:27 От я канєшно вибачаюся за свій ідіотизм. Але минулого місяця довелося мені злітати в Будапешт. Я тут подивився до педівікіі, трафік трохи більший за Бориспіль, 13 мільйонів минулого року. Майже нема транзитників. Пара звичайних автобусних маршрутів залюбки справляються з потоком. Ніяких "повітряних експресів", телепортів, гіперлупів... Звичайнісінькі новеньки MAN трохи більше за ойро (350 форінтів). Вибачте, а шо в Борисполі так ніззя? До найближчого метра?
Знаходиться в 4км. від терміналу. Туди можна доїхати автобусом 200Е
Навіть аеропорт розказує про таку можливість - https://www.bud.hu/en/passengers/transp ... ion/trains
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 51 гість