А що саме він не так сказав?artml писав: ↑30 березня 2018, 17:13 Щотижнева рубріка «шо ти верзеш» у виконанні міністра Омеляна. Тепер він хоче будувати 50 аеропортів.
http://cfts.org.ua/news/2018/03/30/mini ... smi_46488/
(за що нам усе це, чим ми завинили)
Avia Fun
Re: Avia Fun
Re: Avia Fun
Є думка, що в Україні 50 пасажирських аеропортів просто не потрібно. Навіть 25 може бути забагато.LWIEV писав: ↑02 квітня 2018, 16:08А що саме він не так сказав?artml писав: ↑30 березня 2018, 17:13 Щотижнева рубріка «шо ти верзеш» у виконанні міністра Омеляна. Тепер він хоче будувати 50 аеропортів.
http://cfts.org.ua/news/2018/03/30/mini ... smi_46488/
(за що нам усе це, чим ми завинили)
Інше питання, що джерело не викликає довіри і цифру могли вирвати з контексту чи невірно інтерпретувати. Якщо це з військовими і іншими спеціальними аеродромами і портами, то в принципі цифра 30-50 не виглядає нереальною.
Re: Avia Fun
Власне. Вантажні, мала авіація, регіональні порти з 1-2 рейсами на добу. В країні з такими розмірами як Україна, якраз набереться така кількість. Те, що міністерство думає наперед, мене тільки тішить.Victor H писав: ↑02 квітня 2018, 16:29Є думка, що в Україні 50 пасажирських аеропортів просто не потрібно. Навіть 25 може бути забагато.LWIEV писав: ↑02 квітня 2018, 16:08А що саме він не так сказав?artml писав: ↑30 березня 2018, 17:13 Щотижнева рубріка «шо ти верзеш» у виконанні міністра Омеляна. Тепер він хоче будувати 50 аеропортів.
http://cfts.org.ua/news/2018/03/30/mini ... smi_46488/
(за що нам усе це, чим ми завинили)
Інше питання, що джерело не викликає довіри і цифру могли вирвати з контексту чи невірно інтерпретувати. Якщо це з військовими і іншими спеціальними аеродромами і портами, то в принципі цифра 30-50 не виглядає нереальною.
Re: Avia Fun
А я от не впевнений що набереться. Україна по площі трохи менша за Техас. В Техасі всього 40 аеропортів, які за статистикою приймають більше одного рейса на тиждень: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_airports_in_Texas І це при тому, що США - суттєво більш авіамобільна країна, ніж ми будемо в наступних 20 років.
Re: Avia Fun
В Вики в этом списке около 400 аэропортов, не считая "Notable former airports"Victor H писав: ↑02 квітня 2018, 17:03В Техасі всього 40 аеропортів, які за статистикою приймають більше одного рейса на тиждень: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_airports_in_Texas І це при тому, що США - суттєво більш авіамобільна країна, ніж ми будемо в наступних 20 років.
Re: Avia Fun
А ви порахуйте ті, в яких більше 100 enplanements (там можна посортувати за ним, щоб було простіше).devmind писав: ↑02 квітня 2018, 17:17В Вики в этом списке около 400 аэропортов, не считая "Notable former airports"Victor H писав: ↑02 квітня 2018, 17:03В Техасі всього 40 аеропортів, які за статистикою приймають більше одного рейса на тиждень: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_airports_in_Texas І це при тому, що США - суттєво більш авіамобільна країна, ніж ми будемо в наступних 20 років.
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Avia Fun
Аеропорти, не аеродроми малої авіації.
Я просто подивився сусідні країни. Польща якось виживає з 15 аеропортами, Німеччині достатньо 36. Це з усіма маленькими регіональними та вантажними. І це для абсолютно інших паспотоків.
Можна з іншої сторони подивитися. Тридцяте за розміром підконтрольне Україні місто, забути на хвилинку про обмеження польотів біля зоні АТО, — це Слов'янськ на сто тисяч людей. Якщо об'єднати агломерації типу Дніпро-Кам'янське, Слов‘янськ-Краматорськ-Костянтинівка та Северодонецьк-Лисичанськ, то перша тридцятка закінчиться у Шостці чи Бердичіві. Ви всерйоз вважаєте що Бердичіву потрібен аеропорт окремо від Житомира?
Ну тобто побудувати їх можна, будівництво інфраструктури за державний кошт це взагалі солодка штука, не маю в цьому жодних сумнівів. Але доцільність такого будівництва викликає деякі питання.
Re: Avia Fun
За посиланням написано про аеропорти. Мала авіація тут нідочого. Щодо карго, то в Україні навряд чи є потреба в великій кількості виділених карго аеропортів. Більшість потреб в вантажних перевезеннях можна покрити вантажними терміналами в великих пасажирських портах. Романовська в останньому інтерв'ю казала, що є плани будувати такий у Львові.
Re: Avia Fun
Чесно кажучи, не бачу як на такій обмеженій території аеропорту ще запланувати карґо термінал і розраховувати на значний приріст пасажирів і авіалінійVictor H писав: ↑02 квітня 2018, 21:00За посиланням написано про аеропорти. Мала авіація тут нідочого. Щодо карго, то в Україні навряд чи є потреба в великій кількості виділених карго аеропортів. Більшість потреб в вантажних перевезеннях можна покрити вантажними терміналами в великих пасажирських портах. Романовська в останньому інтерв'ю казала, що є плани будувати такий у Львові.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Avia Fun
Насправді там набагато цікавіше з тим карго
Не забувайте про не задіяний перон Чарлі, про площі де гниють ЯКи львівських
Не забувайте про не задіяний перон Чарлі, про площі де гниють ЯКи львівських
Re: Avia Fun
Важко не забувати про те, чого не знав
Чи це є справді власністю аеропорту?
Нмд, для більш-менш нормального фізичного ункціонування карґо-терміналу треба також доїзд автотранспортом зробити щонайменше.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Avia Fun
З Авіаційної заїзд можна зробити включно із залізничним транспортом, якщо Карго будувати на Чарлі
Re: Avia Fun
У нас суттєво більші відстані, ніж в Польщі, первантажена мережа залізниць, недостатні і поганої якості дороги. Думаю, це фактори, які прискорюватимуть розвиток авіасполучень.artml писав: ↑02 квітня 2018, 17:37 Аеропорти, не аеродроми малої авіації.
Я просто подивився сусідні країни. Польща якось виживає з 15 аеропортами, Німеччині достатньо 36. Це з усіма маленькими регіональними та вантажними. І це для абсолютно інших паспотоків.
Можна з іншої сторони подивитися. Тридцяте за розміром підконтрольне Україні місто, забути на хвилинку про обмеження польотів біля зоні АТО, — це Слов'янськ на сто тисяч людей. Якщо об'єднати агломерації типу Дніпро-Кам'янське, Слов‘янськ-Краматорськ-Костянтинівка та Северодонецьк-Лисичанськ, то перша тридцятка закінчиться у Шостці чи Бердичіві. Ви всерйоз вважаєте що Бердичіву потрібен аеропорт окремо від Житомира?
Ну тобто побудувати їх можна, будівництво інфраструктури за державний кошт це взагалі солодка штука, не маю в цьому жодних сумнівів. Але доцільність такого будівництва викликає деякі питання.
Прикинемо з перспективою на наступні 15-20 років:
Столична агломерація:
1) Бориспіль
2) Жуляни
3) Гостомель
4) Біла церква
Обласні центри з наявними регулярними рейсами або куди здійснювалися рейси до 2013р:
5) Вінниця
6) Дніпро
7) Донецьк
8) Запоріжжя
9) Луганськ
10) Львів
11) Одеса
12) Сімферополь
13) Ужгород
14) Франківськ
15) Херсон
16) Чернівці
Великі міста не обласні центри:
17) Кривий ріг
18) Маріуполь
19) Севастополь
Обласні центри з аеропортами, куди наразі немає регулярних рейсів:
20) Житомир
21) Кропивницький
22) Миколаїв
23) Полтава
24) Рівне
25) Суми
26) Тернопіль
27) Хмельницький
28) Черкаси
29) Чернігів
Курортні напрямки та агломерації з аеропортами спроможні приймати регулярні рейси Ан-24/140 або смугами, в т ч грунтовими які можуть приймати Ан-24:
30) Бердянськ
31) Генічеськ
32) Дрогобич/Трускавець
33) Євпаторія
34) Ізмаїл
35) Кам'янець-Подільський
36) Керч
37) Краматорськ
38) Кременчук
39) Коломия
40) Косів
41) Луцьк
42) Миргород
43) Мукачево
44) Сєвєродонецьк
45) Стрий/Моршин
46) Умань
47) Цунів/Львів-2
В принципі, все сходиться і - зверніть увагу - без Шостки чи Бердичева. Всюди є населення 150+тис або курорти. Мінтранс в правильну сторону думає.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Avia Fun
"47) Цунів/Львів-2" - Цунів пасувало б на Черляни замінити, а Львів-2 завжди був Стрий, який у вас під #45. Проясніть
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Avia Fun
Ех, шкода в Чорткові смугу розібрали. Колись і туди Ан-24 літали...
Re: Avia Fun
48) Чортків/Заліщики - там все залежатиме від того, як Заліщики розвиватимуться як курорт. Наразі ніяк, але колись - цілком може бути, що знайдуть своє, особливо, якщо Дністер стане туристично-судноплавним.
Водночас головне було інше - коли Омелян говорив про 50 аеропортів - він говорив про, в принципі, коректну кількість.
Згоден. Але як Львів-2 Стрий вже не підніметься, після того як в кінці 90-х там смугу запороли. Тому Черляни - це фактично Львів-2 на дальшу перспективу.
Водночас головне було інше - коли Омелян говорив про 50 аеропортів - він говорив про, в принципі, коректну кількість.
Re: Avia Fun
7 я насчитал, которые отлетают сразу, ибо они пока или неподконтрольны, или находятся близко к зоне обстрелов. Плюс к этому, министр говорит о выделении 10 миллиардов гривен в следующем году и что на эти деньги можно строить 5 аэропортов в год. Не знаю, что за аэропорты это получатся, если на одну только ВПП в Одесе выделят 1 670 млн гривен, а аэропорт - это ведь не только ВПП.
Re: Avia Fun
Я можу ще деякі відмести за іншими ознаками (розібрані ЗПС і т д), але для стратегічного процесу це не дуже має значення. Суперечка була - чи є 50 релевантних аеропортів в Україні? Відповідь: так, є.Igoresha писав: ↑03 квітня 2018, 09:45 7 я насчитал, которые отлетают сразу, ибо они пока или неподконтрольны, или находятся близко к зоне обстрелов. Плюс к этому, министр говорит о выделении 10 миллиардов гривен в следующем году и что на эти деньги можно строить 5 аэропортов в год. Не знаю, что за аэропорты это получатся, если на одну только ВПП в Одесе выделят 1 670 млн гривен, а аэропорт - это ведь не только ВПП.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 97 гостей