SergeyL писав: ↑31 березня 2018, 20:37
LWIEV писав: ↑31 березня 2018, 13:30
Мене напружила довжина платформи - 110 м. Таке підійде тільки для рейкових автобусів. Шкода має 160 м, Хюндай - 200 м, Тарпан - 230 м. Невідомо, чи можна очікувати другої фази розвитку інфраструктури в Борисполі,
коли потяги на Захід та Південь, відправлялися б з Борисполя, а потяги на Схід зупинялися б в Борисполі як на проміжній станції.
Это уже полноценный вокзал с путевым развитием нужен, а не тупиковая ветка с 1-2 путями. Цель - связать аэропорт и город, а не устраивать крюки для поездов дальнего следования, тем более, оно объективно мало кому надо.
Ціль - підвищити можливості мобільності, дати вибір і зменшити кількість [незахищених] пересадок [з багажем]. Київ важливий, але не тільки Київ. Якщо пасажир летить з Дубай, Манчестера або Трондхейма до Львова, Харкова, Вінниці чи Ірпеня, а мережевий перевізник літає тільки до Києва, то чому пасажир не може мати вибору між літаком, потягом чи автобусом з аеропорту на внутрішньому сегменті? Мережа внутрішніх експресів Інтерсіті завжди буде ширшою, ніж кількість аеропортів, куди є сполучення з великих авіа-хабів.
Igoresha писав: ↑02 квітня 2018, 09:57
Но в любом случае, создание такого поезда - это research, development & demonstration под конкретную страну с их конкретными поездами, который стоит денег и времени. Но того, ни другого у правительства особо нет.
Нема браку ресурсів. Гроші на такі проекти дає Україні ЄС, Світовий банк, ЄБРР і ще кілька інституцій. Тільки не сьогодні-на-завтра "бо будуть вибори".
SergeyL писав: ↑31 березня 2018, 20:59
Тогда в перспективе нужна не электрификация, а подвижной состав с возможностью автономного хода на небольшое расстояние. Интересно, такие есть? Ежечасно (если не чаще) гонять дизель около 35-40 км под КС из-за неэлектрифицированного куска в 2 км - тупизна какая-то. Впрочем, пускай хоть как-то для начала сделают.
От я боюсь, що зроблять таким чином, що потім розвинути буде неможливо. Саме так у нас з'явився термінал B, F, D, а потім зона внутрішніх польотів в D.