SkyUp - чартерный лоу-кост

makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення makor »

Протягом двох років авіаційна галузь України демонструє стрімке зростання – понад 30% щороку, – коментує подію Володимир Омелян, міністр інфраструктури України. – Це зумовлено, передусім, прозорістю політики міністерства інфраструктури в сфері авіації.
:lol:


За последние 6 часов солнце стремительно поднималось вверх. Это пример ответственной и важной работы нашего шамана.

:facepalm: :facepalm: :facepalm:
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення popTAB »

слабаки ... могли б зайти по пацанячому, перебити замовлення Emirates по а380
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення mischko »

тут сарказм недоречний. Новина справді з розряду неочикуваних.
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Valdys »

Але 2023 рік... я от не був би такий впевнений, що скайап доживе до того року.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення makor »

Два повітряних судна Boeing 737-800NG 2013 року випуску є найбільш «молодими» літаками українських авіакомпаній, які здійснюють чартерні перевезення
МАУ уже не летает чартеры? ))
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення converj »

Верю только при одном условии: они уберут с рынка Розу, Ян и Браво
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Victor H »

Нові макси з заводу швидше за все беруть не стільки під чартери, скільки під лоу кост регулярку. Навряд чи чартерна програма зможе завантажити їх круглий рік настільки, щоб окупити лізинг. Подивіться хто в світі бере нові літаки з заводу - або дорогі класики або ультра лоу кости. Для перших у нас ринку немає. Значить залишаються другі.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення mischko »

Victor H писав: 20 березня 2018, 17:21 Нові макси з заводу швидше за все беруть не стільки під чартери, скільки під лоу кост регулярку. Навряд чи чартерна програма зможе завантажити їх круглий рік настільки, щоб окупити лізинг. Подивіться хто в світі бере нові літаки з заводу - або дорогі класики або ультра лоу кости. Для перших у нас ринку немає. Значить залишаються другі.
чартерні а/к теж беруть. TUIfly мала Дрімлайнери раніше за КЛМ. Вони навіть постібалися з конкурентів зареєструвавши перші 3 літаки:

PH-TFK
PH-TFL
PH-TFM
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3468
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Labiann »

было бы желание, могли бы и сейчас взять...
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення mischko »

проапдейтили свій сайт. Тепер можна підписатися на початок польотів.
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Victor H »

mischko писав: 20 березня 2018, 17:54
Victor H писав: 20 березня 2018, 17:21 Нові макси з заводу швидше за все беруть не стільки під чартери, скільки під лоу кост регулярку. Навряд чи чартерна програма зможе завантажити їх круглий рік настільки, щоб окупити лізинг. Подивіться хто в світі бере нові літаки з заводу - або дорогі класики або ультра лоу кости. Для перших у нас ринку немає. Значить залишаються другі.
чартерні а/к теж беруть. TUIfly мала Дрімлайнери раніше за КЛМ. Вони навіть постібалися з конкурентів зареєструвавши перші 3 літаки:

PH-TFK
PH-TFL
PH-TFM
ТУІ достатньо великі і оперують на великому і багатому ринку, щоб постійно тримати свої дрімлайнери в повітрі. І літають вони ними далеко. А решта флоту у них суттєво старша, що нормально для чартерної компанії.
Аватар користувача
Bestfriend
A380
Повідомлень: 1143
З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Bestfriend »

А теперь предположения:
1. До 2023 года и у МАУ МАХ может быть;
2. Скай ап может не дожить или отменить/продать свой "твердый" предзаказ;
3. Роза/Ян/Браво будут жить пока это выгодно их собственникам. Не будет этих компаний, будут другие а/к, но с тем же подходом. Скай просто "откусит кусок пирога, своего пирога". Остальные - на подхвате в случае форс-мажора или отсутствием собственных мощностей;
4. Омельян, как и обычно... ;
5. Аэропорт базирования будет тот, кто предложит лучше условия, что предполагаемо;
6. Все расчеты велись исключительно исходя из чартерной загрузки. Регулярка - догруз;
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Victor H »

Якщо припустити, що депозит, який вони внесли - це хоча б 10% від повної вартості, то це якийсь дуже феєричний спосіб спустити 60 мільйонів доларів в унітаз. Не забувайте, що з наступного року є шанси отримати відкрите небо з ЄС, а отже вони можуть розраховувати не лише на український ринок.
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3468
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Labiann »

Victor H писав: 20 березня 2018, 22:14 Якщо припустити, що депозит, який вони внесли - це хоча б 10% від повної вартості, то це якийсь дуже феєричний спосіб спустити 60 мільйонів доларів в унітаз. Не забувайте, що з наступного року є шанси отримати відкрите небо з ЄС, а отже вони можуть розраховувати не лише на український ринок.
они могут это право легко перепродать и даже чуть за большие деньги, самолёты каждый же год дорожают...
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Igoresha »

Bestfriend писав: 20 березня 2018, 22:02 А теперь предположения:
1. До 2023 года и у МАУ МАХ может быть;
2. Скай ап может не дожить или отменить/продать свой "твердый" предзаказ;
3. Роза/Ян/Браво будут жить пока это выгодно их собственникам. Не будет этих компаний, будут другие а/к, но с тем же подходом. Скай просто "откусит кусок пирога, своего пирога". Остальные - на подхвате в случае форс-мажора или отсутствием собственных мощностей;
4. Омельян, как и обычно... ;
5. Аэропорт базирования будет тот, кто предложит лучше условия, что предполагаемо;
6. Все расчеты велись исключительно исходя из чартерной загрузки. Регулярка - догруз;
Ну они может откажутся от МАХ, а МАУ у них перехватит предзаказ на МАХ 8 (если им они полезут, так как свои заказы понемногу прилетают).
Начинать а/к с нуля и так дело рисковое, особенно на не богатом украинском рынке. А тут еще и денюжки на МАХ нужны. Прям очень рисковые парни, этот скай ап.
Мне кажется, что у Розы достаточно накатанный рынок чартеров и партнеров, чтобы вот так быстро новый игрок отодвинул Розу от дел (ну возможно последует сигнал о том, что нужно со флотом что-то делать - год от года он новее не становится). Браво-анда и ян - тут всякое может быть.
Касательно регулярки, я в нее не верю практически совсем. Уже 100500 раз было доказано, что внутренние перелеты на 189 местных самолетах пока что убыточны. Международные направления: Барселона и Ларнака из Киева достаточно конкурентные. Да и что греха таить, МАУ может демпинговать свои цены пока не выдавит их из направления.
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення converj »

А что Боинг? Разве компания может заключать такие контракты не убедившись в надежности заказчика?
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3468
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Labiann »

converj писав: 21 березня 2018, 11:13 А что Боинг? Разве компания может заключать такие контракты не убедившись в надежности заказчика?
А как он в этом должен убеждаться ?!

Да и им глубоко всё равно, они депозит получили, а если что, они найдут очень легко куда эти самолёты пристроить, это лизнгодателем нужно убеждаться в надёжности клиента, вон кто-то из них не знает куда девать трансаеровские а380, максы и нэо.

зы. к стати очень удивительно что не могут найти клиентов на максы и нэо, с 380 тут всё понятно.
Snooopy
Airbus A319
Повідомлень: 298
З нами з: 07 червня 2014, 16:16
Звідки: SZZ
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Snooopy »

Victor H писав: 20 березня 2018, 22:14 Якщо припустити, що депозит, який вони внесли - це хоча б 10% від повної вартості, то це якийсь дуже феєричний спосіб спустити 60 мільйонів доларів в унітаз. Не забувайте, що з наступного року є шанси отримати відкрите небо з ЄС, а отже вони можуть розраховувати не лише на український ринок.
Я вас поддерживаю. Наверняка знают про открытое небо и быстро пораскинули мозгами. Пусть берут новые самолеты, молодцы.
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення LWIEV »

Зважаючи на високу вартість капіталу в Україні, дуже дивне чи, скорше, нетипове рішення про заморозку вартості передоплати на 5 (!) років.
Аватар користувача
Globetrotter
Airbus A330
Повідомлень: 554
З нами з: 10 серпня 2015, 21:35
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Globetrotter »

LWIEV писав: 21 березня 2018, 20:09 Зважаючи на високу вартість капіталу в Україні, дуже дивне чи, скорше, нетипове рішення про заморозку вартості передоплати на 5 (!) років.
Навіть більше, неправдоподібне рішення. Не можу собі уявити власників турагенства, у який є 600 млн доларів і які до того ж вирішили побавитися в авіакомпанію і вкласти ці гроші в нові літаки. Може десь на Близькому Сході це і виглядало би реальним, але не в Україні.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 18 гостей