Olek писав: ↑27 лютого 2018, 10:25
Я вам говорю, было у нас аналогично. Так что рано радуетесь, что в Украине нет таких маразмов. Есть. И, видимо, будут, т.к. тупо копируется все, что делается в России, но с опозданием в несколько лет.
mischko писав: ↑27 лютого 2018, 10:55
я про те, що давно вже нема прив'язки до "зробимо як в Росії". Була при Янику, згідний. Тому і 2012. Могла бути інша дата з його каденції.
З кожним днем ми все меньше копіюємо рфію, але це ще зберігається багато в чому.
mischko писав: ↑27 лютого 2018, 10:55
я про те, що давно вже нема прив'язки до "зробимо як в Росії". Була при Янику, згідний. Тому і 2012. Могла бути інша дата з його каденції.
З кожним днем ми все меньше копіюємо рфію, але це ще зберігається багато в чому.
А як інакше. Ти поглянь на цей форум. Скільки тут любителів написати "а вот в Расіі".
mischko писав: ↑27 лютого 2018, 10:55
я про те, що давно вже нема прив'язки до "зробимо як в Росії". Була при Янику, згідний. Тому і 2012. Могла бути інша дата з його каденції.
З кожним днем ми все меньше копіюємо рфію, але це ще зберігається багато в чому.
А як інакше. Ти поглянь на цей форум. Скільки тут любителів написати "а вот в Расіі".
Дак порівнювати будуть завжди. Навіть тоді, коли станемо краще жити. Хоча в порівнянні не бачу нічого поганого. Головне, щоб словами це і закінчувалося. Але, нажаль, ми ще маємо її наздогнати в певних законодавчих нормах та інфраструктурі.
так скрінінг там завжди ж був. З коментами не пам'ятаю, але я якось нагуглив там "модераторську" табличку з усіма коментами і галками нпроти тих які опубліковувати.
Але це навряд якось пов'язано з державними штуками, просто внутрішньоресурсна гра в начальника.
ещё не вышел, его только выкатили из сборочного цеха без двигателей, пока наземные испытания, пока лётные испытания, пока сертификация, пока поставка, пока после поставки обкатают, короче дай бог чтоб в этом году...
Labiann писав: ↑01 березня 2018, 21:37
ещё не вышел, его только выкатили из сборочного цеха без двигателей, пока наземные испытания, пока лётные испытания, пока сертификация, пока поставка, пока после поставки обкатают, короче дай бог чтоб в этом году...
Labiann писав: ↑01 березня 2018, 21:37
ещё не вышел, его только выкатили из сборочного цеха без двигателей, пока наземные испытания, пока лётные испытания, пока сертификация, пока поставка, пока после поставки обкатают, короче дай бог чтоб в этом году...
Labiann писав: ↑01 березня 2018, 21:37
ещё не вышел, его только выкатили из сборочного цеха без двигателей, пока наземные испытания, пока лётные испытания, пока сертификация, пока поставка, пока после поставки обкатают, короче дай бог чтоб в этом году...
UKCC писав: ↑02 березня 2018, 15:04
В економі, сподіваюсь, хочете?
у А345 на яких літали Сінгапур-НЙ салон був виключно у бізнес варіанті
О, дійсно? не знав
Singapore Airlines originally offered 64 business class and 117 Executive Economy Class seats on this flight. SIA phased out the Executive Economy Class in favor of 100-seat all-Business Class flights in 2008.
UA37 рейс LAX-SIN, доречі, не набагато коротший за тривалістю, і квитки в еко на нього продають. Є бажаючі?