Міжнародний аеропорт Львів
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Министерство инфраструктуры Украины работает над созданием трех региональных хабов на базе аэропортов Одесса, Львов, Харьков. Об этом заявил министр инфраструктуры Владимир Омелян, выступая на совместном брифинге с главой Госавиаслужбы Александром Бильчуком в пятницу, 23 февраля, передает корреспондент ЦТС.
http://cfts.org.ua/news/2018/02/23/v_re ... haba_45805
поясніть мені - для кого створюють хаби в Мініфрастурктури? Особливо цікава ідея з хабом в Харкові.
http://cfts.org.ua/news/2018/02/23/v_re ... haba_45805
поясніть мені - для кого створюють хаби в Мініфрастурктури? Особливо цікава ідея з хабом в Харкові.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Це, власне, і є маніпуляцією. Суб'єктивні твердження про корупційність, хороші успіхи, якісь комбіновані показники тощо.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Для пасажирів гіперлупа, очевидно.mischko писав: ↑23 лютого 2018, 15:03 Министерство инфраструктуры Украины работает над созданием трех региональных хабов на базе аэропортов Одесса, Львов, Харьков. Об этом заявил министр инфраструктуры Владимир Омелян, выступая на совместном брифинге с главой Госавиаслужбы Александром Бильчуком в пятницу, 23 февраля, передает корреспондент ЦТС.
http://cfts.org.ua/news/2018/02/23/v_re ... haba_45805
поясніть мені - для кого створюють хаби в Мініфрастурктури? Особливо цікава ідея з хабом в Харкові.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Так, ви праві - я погано порахував. 20 - тричі на день, крім неділі, коли нема вранішнього о 6:20. Значить загальна кількість не 28, а 26.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Порахував криво. Вище вже виправився.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Прошу пана, та де так можна ...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Шося робит...
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Тут есть два варината- либо люди не понимают что такое хаб, либо они под воздействием каких-то средств.mischko писав: ↑23 лютого 2018, 15:03 Министерство инфраструктуры Украины работает над созданием трех региональных хабов на базе аэропортов Одесса, Львов, Харьков. Об этом заявил министр инфраструктуры Владимир Омелян, выступая на совместном брифинге с главой Госавиаслужбы Александром Бильчуком в пятницу, 23 февраля, передает корреспондент ЦТС.
http://cfts.org.ua/news/2018/02/23/v_re ... haba_45805
поясніть мені - для кого створюють хаби в Мініфрастурктури? Особливо цікава ідея з хабом в Харкові.
В 60 млн (богатой ) Франции один хаб - CDG, в 60 млн UK - Один полноценный хаб - LHR, в 70 млн Германи можно с трудом 2 насчитать (FRA MUC).
В Италии - один хаб - FCO (Милан отвалился)
Зато в Украине с ВВП $5K на душу населения , с реальным населением в 35-38 млн и закрытым воздушным пространтвом на востоке и юго-востоке будет 4 хаба.
Доброе утро...
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
AleksLes писав: ↑24 лютого 2018, 09:40Тут есть два варината- либо люди не понимают что такое хаб, либо они под воздействием каких-то средств.mischko писав: ↑23 лютого 2018, 15:03 Министерство инфраструктуры Украины работает над созданием трех региональных хабов на базе аэропортов Одесса, Львов, Харьков. Об этом заявил министр инфраструктуры Владимир Омелян, выступая на совместном брифинге с главой Госавиаслужбы Александром Бильчуком в пятницу, 23 февраля, передает корреспондент ЦТС.
http://cfts.org.ua/news/2018/02/23/v_re ... haba_45805
поясніть мені - для кого створюють хаби в Мініфрастурктури? Особливо цікава ідея з хабом в Харкові.
В 60 млн (богатой ) Франции один хаб - CDG, в 60 млн UK - Один полноценный хаб - LHR, в 70 млн Германи можно с трудом 2 насчитать (FRA MUC).
В Италии - один хаб - FCO (Милан отвалился)
Зато в Украине с ВВП $5K на душу населения , с реальным населением в 35-38 млн и закрытым воздушным пространтвом на востоке и юго-востоке будет 4 хаба.
Доброе утро...
Думаю, що в міністерстві просто не розуміють. Нормально мисляча людина брала б до уваги все вище сказане про хаби в Європі.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Було б добре, якщо б Львів розвивав чартерні туристичні рейси влітку, все-таки в 2017 році 3 млн 777 тис українців здійснило переліт саме чартерним рейсом (що на 49.2% більше, аніж у 2016 році).
А поки що, навіть до Болгарії немає зі Львова авіасполучення, натомість турфірми пропонують автобус або авіапереліт з Києва або з Польщі для транспорту.
А поки що, навіть до Болгарії немає зі Львова авіасполучення, натомість турфірми пропонують автобус або авіапереліт з Києва або з Польщі для транспорту.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Болгарія колись була ... але програла конкуренцію шаровій турції та єбіпту
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Все вони розуміють, тільки сказати не вміють. Ви ж врахуйте, що в них в одній голові все, і авіа, і залізниця, і шиннокопитний транспорт, от і збиті приціли, коли мова про точність дефініцій.AleksLes писав: ↑24 лютого 2018, 09:40Тут есть два варината- либо люди не понимают что такое хаб, либо они под воздействием каких-то средств.mischko писав: ↑23 лютого 2018, 15:03 Министерство инфраструктуры Украины работает над созданием трех региональных хабов на базе аэропортов Одесса, Львов, Харьков. Об этом заявил министр инфраструктуры Владимир Омелян, выступая на совместном брифинге с главой Госавиаслужбы Александром Бильчуком в пятницу, 23 февраля, передает корреспондент ЦТС.
http://cfts.org.ua/news/2018/02/23/v_re ... haba_45805
поясніть мені - для кого створюють хаби в Мініфрастурктури? Особливо цікава ідея з хабом в Харкові.
В 60 млн (богатой ) Франции один хаб - CDG, в 60 млн UK - Один полноценный хаб - LHR, в 70 млн Германи можно с трудом 2 насчитать (FRA MUC).
В Италии - один хаб - FCO (Милан отвалился)
Зато в Украине с ВВП $5K на душу населения , с реальным населением в 35-38 млн и закрытым воздушным пространтвом на востоке и юго-востоке будет 4 хаба.
Доброе утро...
Спробую перекласти людською мовою: Львів, Одеса та Харків мають стати регіональними аеропортами, зі зручними пересадками для подальшого роз'їзду по регіону. Фактично це означає будівництво автовокзалів для фідерних сполучень безпосередньо біля терміналів, у Львові (як по Харкову, Одесі не знаю) це також означає інтеграцію з залізничною станцією Скнилів (там є кілька проблем, які буде складно вирішити, але це питання бажання). Фактично аеропорт Львів має стати вузлом, який забезпечуватиме авіамобільність в радіусі проживання 250-300 км, включаючи територію Польщі (ще одне невдале формулювання Омеляна, який чомусь білорусів до Харкова прив'язав за аналогією) - а це Франківськ, Чернівці, Тернопіль, Рівне, Луцьк, Хмельницький, Буковель, Славське, Трускавець, Моршин, Закарпаття і південно-західна Польща переважно на українські/кавказькі/близькосхідні напрямки. Так само і з Харковом чи Одесою. Дрібніші ж аеропорти (Франківськ, Херсон і т д) матимуть сполучення тільки в хаби і курортні чартери з дуже рідкісними вкрапленнями р2р в міста підвищеної концентрації заробітчан. Це означає, що якщо вам в Тель-Авів, Рим, Дортмунд чи Барселону - то або двома перельотами через Бориспіль, або по землі на Львів чи що там у вас поруч.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
ОК, це дійсно теоретично це можно натягнути на терммін "інтермодальний хаб" (intermodal hub) коли кілька видів траснпорту перетинаються в одному місті.LWIEV писав: ↑25 лютого 2018, 23:46Все вони розуміють, тільки сказати не вміють. Ви ж врахуйте, що в них в одній голові все, і авіа, і залізниця, і шиннокопитний транспорт, от і збиті приціли, коли мова про точність дефініцій.AleksLes писав: ↑24 лютого 2018, 09:40Тут есть два варината- либо люди не понимают что такое хаб, либо они под воздействием каких-то средств.mischko писав: ↑23 лютого 2018, 15:03 Министерство инфраструктуры Украины работает над созданием трех региональных хабов на базе аэропортов Одесса, Львов, Харьков. Об этом заявил министр инфраструктуры Владимир Омелян, выступая на совместном брифинге с главой Госавиаслужбы Александром Бильчуком в пятницу, 23 февраля, передает корреспондент ЦТС.
http://cfts.org.ua/news/2018/02/23/v_re ... haba_45805
поясніть мені - для кого створюють хаби в Мініфрастурктури? Особливо цікава ідея з хабом в Харкові.
В 60 млн (богатой ) Франции один хаб - CDG, в 60 млн UK - Один полноценный хаб - LHR, в 70 млн Германи можно с трудом 2 насчитать (FRA MUC).
В Италии - один хаб - FCO (Милан отвалился)
Зато в Украине с ВВП $5K на душу населения , с реальным населением в 35-38 млн и закрытым воздушным пространтвом на востоке и юго-востоке будет 4 хаба.
Доброе утро...
Спробую перекласти людською мовою: Львів, Одеса та Харків мають стати регіональними аеропортами, зі зручними пересадками для подальшого роз'їзду по регіону. Фактично це означає будівництво автовокзалів для фідерних сполучень безпосередньо біля терміналів, у Львові (як по Харкову, Одесі не знаю) це також означає інтеграцію з залізничною станцією Скнилів (там є кілька проблем, які буде складно вирішити, але це питання бажання). Фактично аеропорт Львів має стати вузлом, який забезпечуватиме авіамобільність в радіусі проживання 250-300 км, включаючи територію Польщі (ще одне невдале формулювання Омеляна, який чомусь білорусів до Харкова прив'язав за аналогією) - а це Франківськ, Чернівці, Тернопіль, Рівне, Луцьк, Хмельницький, Буковель, Славське, Трускавець, Моршин, Закарпаття і південно-західна Польща переважно на українські/кавказькі/близькосхідні напрямки. Так само і з Харковом чи Одесою. Дрібніші ж аеропорти (Франківськ, Херсон і т д) матимуть сполучення тільки в хаби і курортні чартери з дуже рідкісними вкрапленнями р2р в міста підвищеної концентрації заробітчан. Це означає, що якщо вам в Тель-Авів, Рим, Дортмунд чи Барселону - то або двома перельотами через Бориспіль, або по землі на Львів чи що там у вас поруч.
Хоча мені здається можливо вони просто мали на увазі " 3 регіональних аєропорта з обсягом трафіку хоя якось подібним до бориспіля"
Нічого пагано вцьому немає, але просто дратує перекручування темрмінів.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Тоді питання, чому нема такого "хаба" в трикутнику Дніпро-Запоріжжя-Кривий Ріг - там занадто велике населення, щоб відправляти його все на Харків.
Ну і якщо Тернопіль-Франківськ-Луцьк-Рівне ще ок відправляти на Львів, то Чернівці і Ужгород - це вже перебор, там задалеко виходить навіть якщо хороший асфальт покласти, а автобанів на цих напрямках в найближчих 20 років не буде навіть в найоптимістичніших сценаріях.
Ну і якщо Тернопіль-Франківськ-Луцьк-Рівне ще ок відправляти на Львів, то Чернівці і Ужгород - це вже перебор, там задалеко виходить навіть якщо хороший асфальт покласти, а автобанів на цих напрямках в найближчих 20 років не буде навіть в найоптимістичніших сценаріях.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Дивно, мені казали, що на Чернівці зі Львова хорошу дорогу зробили. Плюс там ходив поїзд, який за 3 з половиною години доїжджав до Львова.Victor H писав: ↑26 лютого 2018, 12:25 Тоді питання, чому нема такого "хаба" в трикутнику Дніпро-Запоріжжя-Кривий Ріг - там занадто велике населення, щоб відправляти його все на Харків.
Ну і якщо Тернопіль-Франківськ-Луцьк-Рівне ще ок відправляти на Львів, то Чернівці і Ужгород - це вже перебор, там задалеко виходить навіть якщо хороший асфальт покласти, а автобанів на цих напрямках в найближчих 20 років не буде навіть в найоптимістичніших сценаріях.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
3-44 їде, але він ходить лише 1 раз зранку на Львів та ввечері на Чернівці, що в принципі не самий поганий варіант.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 40 гостей