Міжнародний аеропорт Львів

Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3151
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення manjeroke »

Только бедные и к сожалению ещё не образованные граждане не могут контролировать перераспределение и это постоянно будет вести к коррупции. И с чего вы взяли что человек с зарплатой 300$ будет честно перераспределять миллионы?
Чем искать "честных" проще дать людям разбогатеть. Не понимаю откуда в нашей олигархической стране столько любителей налогов)
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення mischko »

Tetris писав: 23 лютого 2018, 12:38 Это отдельная тема, но, если коротко, в этой социальной теме тоже можно найти выход:
- медленные сидячие поезда оставить дешевыми
- принять стратегию развития ночных поездов с отказом от плацкартов (которые тоже будут очень дешевыми) через 5-10 лет
- поезд, который позволяет добраться быстрее, чем на самолете (Хюндай), должен стоить дороже самолета, т.к. он надежнее и удобнее.

В результате как минимум коммандировочные частично пересядут на самолеты.
Це в якомусь іншому всесвіті нашого мультиверсу таке може статись. Не в цьому, де ми з вами зараз, та ще й напередодні виборів. Шукай за тегами #зубожіння, #грабіжницькітарифи

Українці хочуть шари, а не стратегії розвитку. Прикро.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Tetris »

Именно для этого стране нужен президент на 2м сроке. Чтобы без амбиций на выборы. Хотя даже это не спасает от безумного парламента. Но это ещ более отдельная тема...
Ну почему-то в загнивающей Испании ночной Мадрид-Барселона стоит как самолет+отель потому что ты сел в поезд вечером, а приехал утром, в этом случае не так удобно спать, зато меньше тратишь времени.
А дешевле самолета стоит только автобус, который едет 6-8 часов.
юра сармат
Airbus A330
Повідомлень: 515
З нами з: 27 листопада 2017, 20:55
Звідки: lviv
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення юра сармат »

Точно,зовсім забув,як ми всі хочем шари,як акціонери Мау розвивали аеросвіт,Дніпро авіа,приватбанк,як Дніпро ,чекаєм продовження...,можна ще згадати крилаті фрази на рахунок віддачі боргів і оплати податків
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення mischko »

Tetris писав: 23 лютого 2018, 13:01 Именно для этого стране нужен президент на 2м сроке. Чтобы без амбиций на выборы. Хотя даже это не спасает от безумного парламента. Но это ещ более отдельная тема...
Ну почему-то в загнивающей Испании ночной Мадрид-Барселона стоит как самолет+отель потому что ты сел в поезд вечером, а приехал утром, в этом случае не так удобно спать, зато меньше тратишь времени.
А дешевле самолета стоит только автобус, который едет 6-8 часов.
Тобі зараз напишуть, що в Іспанії зарплата ого-го, туристи багаті, нема зубожіння. А у нас є. І тому ніззя. А нада, шоб було дьошево, і взагалі на УЗ корупція, тому краще зайцем їздити, щоби баригам гроші на Майбахи не відстьогувати.

І це якраз причина, чому у Львові за такого суспільного розкладу (а Романовська і Омелян - це лише симптоми хвороби нашого суспільства під назвою популізм) не буде системного розвитку до рівня хоча б міні-хабу, хоча б МАУ. А будуть літати кілька літачків на день від третьосортних а/к типу Blue Air Moravia чи Ernest.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення mischko »

юра сармат писав: 23 лютого 2018, 13:04 акціонери Мау розвивали аеросвіт,Дніпро авіа,приватбанк,як Дніпро ,чекаєм продовження...,можна ще згадати крилаті фрази на рахунок віддачі боргів і оплати податків
МАУ, Приватбанк, ФК Дніпро - все це бізнеси і організації, які на роки випереджають/випереджали своїх найближчих конкурентів в Україні. Наведіть мені приклад найближчого конкурента?

Мотор-Січ з літаками, які ще Брєжнєва возили
Аваль, Ощадбанк, що там у вас зараз є? Скільки у них відділень, які продукти, є онлайн-банкінг, мобільні застосунки? Може й є, я не знаю
ФК Дніпро - з українцями в складі пройти у фінал Ліги Європи і в рівній боротьбі програти найтитулованішому клубу - це багато чого вартує

Вам це не подобається? Маєте право, але нічого кращого в України тупо немає. Зате у України є ви!
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3151
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення manjeroke »

mischko писав: 23 лютого 2018, 13:06
Tetris писав: 23 лютого 2018, 13:01 Именно для этого стране нужен президент на 2м сроке. Чтобы без амбиций на выборы. Хотя даже это не спасает от безумного парламента. Но это ещ более отдельная тема...
Ну почему-то в загнивающей Испании ночной Мадрид-Барселона стоит как самолет+отель потому что ты сел в поезд вечером, а приехал утром, в этом случае не так удобно спать, зато меньше тратишь времени.
А дешевле самолета стоит только автобус, который едет 6-8 часов.
Тобі зараз напишуть, що в Іспанії зарплата ого-го, туристи багаті, нема зубожіння. А у нас є. І тому ніззя. А нада, шоб було дьошево, і взагалі на УЗ корупція, тому краще зайцем їздити, щоби баригам гроші на Майбахи не відстьогувати.

І це якраз причина, чому у Львові за такого суспільного розкладу (а Романовська і Омелян - це лише симптоми хвороби нашого суспільства під назвою популізм) не буде системного розвитку до рівня хоча б міні-хабу, хоча б МАУ. А будуть літати кілька літачків на день від третьосортних а/к типу Blue Air Moravia чи Ernest.
Я хочу платить налоги и делать все честно, поэтому я и уехал из Украины в страну где мне не жалко платить эти самые налоги потому что взамен я получаю инфраструктуру и нормальные гос органы с нормальным отношением ко мне. Причём налоговая нагрузка тут существенно меньше.
Ostap
Airbus A340
Повідомлень: 916
З нами з: 10 липня 2017, 19:37
Звідки: LCJ
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Ostap »

mischko писав: 23 лютого 2018, 13:10
юра сармат писав: 23 лютого 2018, 13:04 акціонери Мау розвивали аеросвіт,Дніпро авіа,приватбанк,як Дніпро ,чекаєм продовження...,можна ще згадати крилаті фрази на рахунок віддачі боргів і оплати податків
МАУ, Приватбанк, ФК Дніпро - все це бізнеси і організації, які на роки випереджають/випереджали своїх найближчих конкурентів в Україні. Наведіть мені приклад найближчого конкурента?

Мотор-Січ з літаками, які ще Брєжнєва возили
Аваль, Ощадбанк, що там у вас зараз є? Скільки у них відділень, які продукти, є онлайн-банкінг, мобільні застосунки? Може й є, я не знаю
[/size]
ФК Дніпро - з українцями в складі пройти у фінал Ліги Європи і в рівній боротьбі програти найтитулованішому клубу - це багато чого вартує

Вам це не подобається? Маєте право, але нічого кращого в України тупо немає. Зате у України є ви!
з шістьма українцями
найтитулованішому клубу чого?
Востаннє редагувалось 23 лютого 2018, 13:32 користувачем Ostap, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення mischko »

Ostap писав: 23 лютого 2018, 13:31 з шістьма українцями
найтитулованішому клубу чого?
Так у Шахтаря на деяких матчах жодного не було, якщо не рахувати натуралізованих бразильців.
Найтитулованішому клубу Ліги Європи, того турніру, в якому вони їм програли.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення mischko »

manjeroke писав: 23 лютого 2018, 13:15 Я хочу платить налоги и делать все честно, поэтому я и уехал из Украины в страну где мне не жалко платить эти самые налоги потому что взамен я получаю инфраструктуру и нормальные гос органы с нормальным отношением ко мне. Причём налоговая нагрузка тут существенно меньше.
Це зрозуміло. Але чи всі українці мають таку свободу вибору як ви? Очевидно ж, що ні. І у них є вибір - або зараз піднімати неньку до рівня Тайваня, або ...
Ostap
Airbus A340
Повідомлень: 916
З нами з: 10 липня 2017, 19:37
Звідки: LCJ
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Ostap »

mischko писав: 23 лютого 2018, 13:32
Ostap писав: 23 лютого 2018, 13:31 з шістьма українцями
найтитулованішому клубу чого?
Так у Шахтаря на деяких матчах жодного не було, якщо не рахувати натуралізованих бразильців.
Найтитулованішому клубу Ліги Європи, того турніру, в якому вони їм програли.
до того фіналу Лігу Європи Севілья вигравала той турнір один раз. Атлетіко - двічі
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3151
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення manjeroke »

mischko писав: 23 лютого 2018, 13:35
manjeroke писав: 23 лютого 2018, 13:15 Я хочу платить налоги и делать все честно, поэтому я и уехал из Украины в страну где мне не жалко платить эти самые налоги потому что взамен я получаю инфраструктуру и нормальные гос органы с нормальным отношением ко мне. Причём налоговая нагрузка тут существенно меньше.
Це зрозуміло. Але чи всі українці мають таку свободу вибору як ви? Очевидно ж, що ні. І у них є вибір - або зараз піднімати неньку до рівня Тайваня, або ...
А Вы прочитайте про то как богатели Тайвань, Сингапур, Гонконг и прочие страны в последние годы. Порядок, законность и низкие налоги.
http://cfts.org.ua/news/2018/02/23/v_mi ... ysov_45806
Как вовремя заявил, как будто мысли читает)
Но если сделают, действительно можно будет похвалить, потому что это ДЛЯ ВСЕХ.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення mischko »

Ostap писав: 23 лютого 2018, 13:37 до того фіналу Лігу Європи Севілья вигравала той турнір один раз. Атлетіко - двічі
Це маніпуляція. Той склад Севільї вигравав турнір три роки поспіль. А якщо додати сюди перемоги в кубку УЕФА, які теж сталися в ХХІ столітті.
Що ви хочете довести, що Севілья не найсильніший клуб цього турніру?
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення mischko »

manjeroke писав: 23 лютого 2018, 13:38 А Вы прочитайте про то как богатели Тайвань, Сингапур, Гонконг и прочие страны в последние годы. Порядок, законность и низкие налоги.
http://cfts.org.ua/news/2018/02/23/v_mi ... ysov_45806
Как вовремя заявил, как будто мысли читает)
Но если сделают, действительно можно будет похвалить, потому что это ДЛЯ ВСЕХ.
Сингапур точно мав цілком стандартну диктатурку, з посадками редакторів опозиційних газет, компроматом на опозиційних політиків і т.д. Сумніваюсь, що після Майдану народ це схаває.
Ostap
Airbus A340
Повідомлень: 916
З нами з: 10 липня 2017, 19:37
Звідки: LCJ
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Ostap »

mischko писав: 23 лютого 2018, 13:41
Ostap писав: 23 лютого 2018, 13:37 до того фіналу Лігу Європи Севілья вигравала той турнір один раз. Атлетіко - двічі
Це маніпуляція. Той склад Севільї вигравав турнір три роки поспіль. А якщо додати сюди перемоги в кубку УЕФА, які теж сталися в ХХІ столітті.
Що ви хочете довести, що Севілья не найсильніший клуб цього турніру?
Після слова 'маніпуляція' треба було ставити двокрапку, бо це ви маніпулюєте.
В пості було про найтитулованіший. І те, що він зараз є таким, не означає, що він був таким тоді.
Крім того, як можна писати, що Дніпро випереджав своїх конкурентів, якщо він ніколи не вигравав чемпіонату? То в якому вимірі він випереджав?
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Victor H »

mischko писав: 23 лютого 2018, 12:10 Ринковий підхід - це по перше утопія, ви це зараз з 90х пишете? Тоді теж таке зачудування було "ах! Ринок!".
А по друге, ми бачимо преференційне ставлення до одного певного перевізника, під якого міняють тарифні плани і якого лобіює міністр і його протеже у Львові.
Про ринковий підхід навіть не буду коментувати. Преференційного ставлення немає - правила надання знижок публічні, висять на сайті аеропорта (одного і іншого). Покажіть мені там умови, які прописані під когось конкретного. МАУ, до речі, теж користується цими знижками - от Барсу відкрили.
mischko писав: 23 лютого 2018, 12:10 Щодо аеропорту де у МАУ немає проблем - це Бориспіль. І що ми бачимо - з Києва МАУ літати дешевше, ніж будь-ким, включаючи Жулянівський лоу-кост. І пересадки зручні, і час вильоту, і додаткові послуги не виносять бюджет (те саме харчування).
Так, це правда. Сам із задоволенням літаю МАУ. І в Київ і далі з пересадками, коли їх варіант зручніший чи дешевший (так буває часто).
mischko писав: 23 лютого 2018, 12:10 Але ж це МАУ, а МАУ, як тут нам написав експєрд - це український ЗАЗ. Ну добре, що Ernest - це Мазераті, знатимемо тепер.
І навіть це повна дурниця. МАУ мало чим відрізняється від інших перевізників своєї цінової категорії. Часом навіть кращі. Але цього ні разу не достатньо, щоб надавати конкретно цій компанії преференції, про що власне і іде мова.
mischko писав: 23 лютого 2018, 12:10 Хаб у Львові ніяк не завадив би тим півтора-два оборотних рейсам, які хочуть літати гастарбайтеровози.
Ну давайте порахуємо. Станом на зараз в Ернеста зі Львова на літній розклад продаються 14 рейсів на тиждень. У Wizzair - 17. Разом виходить 31 рейс на тиждень, або в середньому 4.4 на день.
Пегасус не рахуємо, бо він напевно не гастарбайтеровоз в вашій класифікації, але і без нього лоукости вже літають більше за МАУ (у них 24 рейси на тиждень, або 3.4 на день, якщо не рахувати чартери). А ще ж чекаємо Раян і Блуейр. Навіть якщо Раян зайде в тому ж об'ємі що і планував минулого року, а Блуейр дасть хоча б 2 рейси на тиждень, то це вже буде 7 рейсів на день разом з Віззом і Ернестом. Щось ніяк не виходить у мене півтора-два, про які ви постійно тут пишете.
До речі, у ЛОТа 28 рейсів на тиждень (23 із них в Варшаву), або 4 на день. Щоправда літаки менші ніж у МАУ і нема чартерної програми, тому по потоку вони все ще поступаються.
mischko писав: 23 лютого 2018, 12:10 А от виручка у державного підприємства була б вищою і пасажири отримали більше можливостей обирати. З'явились би прямі рейси на Схід (для підвозу пасажирів).
Мене виручка державного підприємства сильно не цікавить поки воно прибуткове в принципі (а воно таким є). Рейси на Схід МАУ може відкривати хоч вже (до речі, збори за внутрішні рейси в 3-4 рази нижчі за міжнародні - чим не підтримка?).
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення mischko »

український чемпіонат - корупційне болото. А на євроарені - Дніпро мав хороший успіх. І це маючи в складі півкоманди українців. Тому це за комбінованим показником - кількість українців - фінал ЛЄ.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення mischko »

Victor H писав: 23 лютого 2018, 13:56 Ну давайте порахуємо. Станом на зараз в Ернеста зі Львова на літній розклад продаються 14 рейсів на тиждень. У Wizzair - 17. Разом виходить 31 рейс на тиждень, або в середньому 4.4 на день.
Пегасус не рахуємо, бо він напевно не гастарбайтеровоз в вашій класифікації, але і без нього лоукости вже літають більше за МАУ (у них 24 рейси на тиждень, або 3.4 на день, якщо не рахувати чартери). А ще ж чекаємо Раян і Блуейр. Навіть якщо Раян зайде в тому ж об'ємі що і планував минулого року, а Блуейр дасть хоча б 2 рейси на тиждень, то це вже буде 7 рейсів на день разом з Віззом і Ернестом. Щось ніяк не виходить у мене півтора-два, про які ви постійно тут пишете.
До речі, у ЛОТа 28 рейсів на тиждень (23 із них в Варшаву), або 4 на день. Щоправда літаки менші ніж у МАУ і нема чартерної програми, тому по потоку вони все ще поступаються.
mischko писав: 23 лютого 2018, 12:10 А от виручка у державного підприємства була б вищою і пасажири отримали більше можливостей обирати. З'явились би прямі рейси на Схід (для підвозу пасажирів).
Мене виручка державного підприємства сильно не цікавить поки воно прибуткове в принципі (а воно таким є). Рейси на Схід МАУ може відкривати хоч вже (до речі, збори за внутрішні рейси в 3-4 рази нижчі за міжнародні - чим не підтримка?).
Ці всі цифри включаючи МАУ - це оцінка потенціалу p2p. Скільки було б за хабової моделі - ми з цих цифр сказати не можемо, але все одно дякую за інформативний пост, більше б таких.
Аватар користувача
jurkok
A380
Повідомлень: 1066
З нами з: 07 квітня 2009, 14:18
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення jurkok »

Здається в ЛОТ до Варшави 20 рейсів на тиждень, а не 23
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Victor H »

В літньому розкладі 23 (якщо вірити Каяку).
Закрито

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 20 гостей