Вони говорять про хаб, а не про p2p. А для хабу повинні бути певні поступки з боку аеропорту я так розумію. А аеропорту це не цікаво. Нові рейси МАУ у ФБ менше лайків збирають, ніж італійський Дарт чи гіпотетичний Ryanair, який угоду підписав, а потім так і не полетів.Victor H писав: ↑22 лютого 2018, 18:58 Їм вже зараз ніхто не заважає відкривати р2р зі Львова в Європу. Хабовість означає, що треба підвозити пасажирів авіарейсами з інших регіонів. Питання з яких? Північ і центр географічно ближче до Києва, тому змісту нема. Західні області не дадуть р2р потоку. Харкову зручніше летіти через Київ, звідки завжди буде більше напрямків. Хіба з півдня України може набратися потік до Львова і водночас є географічний зміст везти пасажирів звідти через Львів, але тоді питання чому зразу не відкривати р2р з Одеси в Європу?
Я все ж таки вважаю, що Харків/Дніпро летів би в Європу через Львів, якби там був хаб. Хтось би й далі літав через Київ, звісно. Чому не відкривають зараз? Бо нема достатньо літаків. Якби був хаб - вони би підвозили пасажирів з регіонів/Кавказу і далі летіли би в Європу. А так їм доведеться хіба що робити розмін через аеропорт в Європі: Київ - Мілан - Львів - Мілан - Київ. З хабовою моделлю така логістика значно простіше. Але МАУ каже, що Львову хаб не цікаво.