Нет, F переименуют в киностудию "95 квартал продакшн" и скажут, что так выгодней. А 2030 года снесут, так как Омельян сказал, что "надо расширятся"
Ryanair (FR)
- Bestfriend
- A380
- Повідомлень: 1143
- З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 298
- З нами з: 07 червня 2014, 16:16
- Звідки: SZZ
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Про Гостомель забыли
- andrewcrow
- A380
- Повідомлень: 1234
- З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Так вони з Іспанії анонсували дуже багато нових напрямків з зимового розкладу, можливо і нам щось перепаде...
Барса і Валенсія наприклад.
Барса і Валенсія наприклад.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
гіперлупне сполученняandrewcrow писав: ↑22 лютого 2018, 08:50А ще паркінг добудуть в Борисполі і запустять туди залізничне сполучення!
Re: Ryanair (FR)
Саша, на пресс-конференции будете? Удастся сделать stream как в прошлый раз?
Re: Ryanair (FR)
Чуйка подсказывает))
Re: Ryanair (FR)
ну десь в коментах Омелян писав, що прес-конференція буде саме по гіперлупу, бо якби хотів написати раянейр, то так би й написав
Re: Ryanair (FR)
Не хотят чтобы лишние люди там были...
Re: Ryanair (FR)
Поживем - увидим...)
Re: Ryanair (FR)
більшість людей все ж хотіли б почути новини по раяну. це хоч щось реальне, бо гіперлуп, то занадто маразматично)
Re: Ryanair (FR)
Ну якщо вже пішли жарти то докину свої п'ять копійок про один з останніх перельотів Раяном з Модліна в Болонью.
Від коли себе пам'ятаю завжди відчував якийсь сентимент до італійців. Вони чимось нагадують мені українців - пофігісти, веселуни, добряки, мають подібне настановлення до життя. А після останнього перельоту я остаточно закохався в цю країну. Виліт на Болонью є одним з останніх рейсів в Модліні. Екіпажі і пасажири втомлені важким днем - хто роботою, хто добиранням в аерпорт. Тому настрій на стійці такий собі. Тим більше, що рейс затримувався на 40 хв., а чергу на посадку вистроїли практично за розкладом. Стандартно працівники на гейті ходили між пасажарами і помічали багаж, який треба було здати перед трапом в багажний відсік, а також робили віза-чек для пасажирів з поза Євросоюзу. Отже, після майже годинного стояння в черзі нарешті почали запускати в літак. Посадка відбувалась стандартно, через два виходи. Екіпаж був італійським. Я вперше за весь час відколи вперше летів літаком побачив, що передполітне демо дивились усі пасажири літака. При чому, не тільки дивились, а ржали як коні. Саме ржали, а не сміялись. Стюарди і стюардеси влаштували цілу виставу. Не знаю, чи це було заплановано, чи просто вже від втоми розслабились. Епогеєм демонстрації була фраза про поведінку під-час випадання кисневих масок. За версією італійців в цьому випадку її вже не ма чого одягати. Треба просто спокійно перехрестится А вже тоді за бажанням можна її одягти. З одного боку ніби це трохи і перебір, але серед пасажирів не було жодного незадоволеного обличчя. Весь політ в салоні вирувала тільки позитивна енергія, яку веселуни інталійці постійно підігрівали новими жартами. Кінецьдня, ніби вже би мали падати з ніг, енергії не залишилось, а вони ще примудрялися в такій ситуації так веселити пасажирів. Чомусь в цей момент згадався мій політ кілька років тому Аерофлотом. Стюардеси так кричали на пасажирів, що складалось враження про захоплення літака терористами. Як можна по різному виконувати одну і цю ж роботу. Ще тільки додам прийємний момент при поверненні з Болонії теж Раяном. При посадці на гейті перевіряли посадкові і документи. Переді мною йшов громадянин Росії, якому довго листали паспорт, шукаючи візу. Потім йшов я. Взяли паспорт, і як тільки почали його листати я кажу, що мені віза не потрібна. Італійка аж підскочила з радості. Почала сі-кати і казати Україна. Перепросила і з усмішкою віддала паспорт. Одним словом, може це і не показова ситуація, але перельоти Раяном з італійцями запам'яталися на довго.
Від коли себе пам'ятаю завжди відчував якийсь сентимент до італійців. Вони чимось нагадують мені українців - пофігісти, веселуни, добряки, мають подібне настановлення до життя. А після останнього перельоту я остаточно закохався в цю країну. Виліт на Болонью є одним з останніх рейсів в Модліні. Екіпажі і пасажири втомлені важким днем - хто роботою, хто добиранням в аерпорт. Тому настрій на стійці такий собі. Тим більше, що рейс затримувався на 40 хв., а чергу на посадку вистроїли практично за розкладом. Стандартно працівники на гейті ходили між пасажарами і помічали багаж, який треба було здати перед трапом в багажний відсік, а також робили віза-чек для пасажирів з поза Євросоюзу. Отже, після майже годинного стояння в черзі нарешті почали запускати в літак. Посадка відбувалась стандартно, через два виходи. Екіпаж був італійським. Я вперше за весь час відколи вперше летів літаком побачив, що передполітне демо дивились усі пасажири літака. При чому, не тільки дивились, а ржали як коні. Саме ржали, а не сміялись. Стюарди і стюардеси влаштували цілу виставу. Не знаю, чи це було заплановано, чи просто вже від втоми розслабились. Епогеєм демонстрації була фраза про поведінку під-час випадання кисневих масок. За версією італійців в цьому випадку її вже не ма чого одягати. Треба просто спокійно перехрестится А вже тоді за бажанням можна її одягти. З одного боку ніби це трохи і перебір, але серед пасажирів не було жодного незадоволеного обличчя. Весь політ в салоні вирувала тільки позитивна енергія, яку веселуни інталійці постійно підігрівали новими жартами. Кінецьдня, ніби вже би мали падати з ніг, енергії не залишилось, а вони ще примудрялися в такій ситуації так веселити пасажирів. Чомусь в цей момент згадався мій політ кілька років тому Аерофлотом. Стюардеси так кричали на пасажирів, що складалось враження про захоплення літака терористами. Як можна по різному виконувати одну і цю ж роботу. Ще тільки додам прийємний момент при поверненні з Болонії теж Раяном. При посадці на гейті перевіряли посадкові і документи. Переді мною йшов громадянин Росії, якому довго листали паспорт, шукаючи візу. Потім йшов я. Взяли паспорт, і як тільки почали його листати я кажу, що мені віза не потрібна. Італійка аж підскочила з радості. Почала сі-кати і казати Україна. Перепросила і з усмішкою віддала паспорт. Одним словом, може це і не показова ситуація, але перельоти Раяном з італійцями запам'яталися на довго.
- aviarivne
- Airbus A321
- Повідомлень: 458
- З нами з: 18 липня 2016, 11:18
- Звідки: RWN
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
jurkok
їх того навчають. Особливо часто такі фішки, типу танці, жарти, приколи на рейсах на море де майже всі туристи.
Інколи політ у раянів то ціла вистава:))) +молодий персонал, беруть 21-25 десь.. в них енергії ще , і їм навіть прикольно так бавитись:))
це ж не 45 річні стюардеси у Мау які миють голову в туалеті під час польоту
їх того навчають. Особливо часто такі фішки, типу танці, жарти, приколи на рейсах на море де майже всі туристи.
Інколи політ у раянів то ціла вистава:))) +молодий персонал, беруть 21-25 десь.. в них енергії ще , і їм навіть прикольно так бавитись:))
це ж не 45 річні стюардеси у Мау які миють голову в туалеті під час польоту
Re: Ryanair (FR)
Дійсно, там один зі стюардів виглядав взагалі на 16 років.aviarivne писав: ↑22 лютого 2018, 11:15 jurkok
їх того навчають. Особливо часто такі фішки, типу танці, жарти, приколи на рейсах на море де майже всі туристи.
Інколи політ у раянів то ціла вистава:))) +молодий персонал, беруть 21-25 десь.. в них енергії ще , і їм навіть прикольно так бавитись:))
це ж не 45 річні стюардеси у Мау які миють голову в туалеті під час польоту
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
у вас якісь проблеми з 45-річними стюардесами? Ви в курсі, що до останнього часу працівникам Ryanair навіть не давали створити профспілку.
https://www.theguardian.com/business/20 ... her-unions
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 108 гостей