Ryanair (FR)
Re: Ryanair (FR)
Жили б ми у цивілізованій країні, міністра з його свитою могли судити, або хоча б поперти з посади за діяльність спрямовану на лобіювання інтересів одного з учасників ринку.
- aviarivne
- Airbus A321
- Повідомлень: 458
- З нами з: 18 липня 2016, 11:18
- Звідки: RWN
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Осінь буває різною... якщо 1 вересня полетять рейси гуд. А якщо 25 листопада? то фактично ще рік чекати... куди не глянь одна #зрадаА ви вже чули новий анонс від Омеляна??? Осінь 2018
- andrewcrow
- A380
- Повідомлень: 1234
- З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Не факт
Re: Ryanair (FR)
Їх логіку вкрай складно продумати.
От ми б з Вами хотіли Італію, Іспанію від них, так?
що вони нам підсунули минулого року, всі добре знають)
От ми б з Вами хотіли Італію, Іспанію від них, так?
що вони нам підсунули минулого року, всі добре знають)
Re: Ryanair (FR)
Їх минулорічні напрямки з Києва - це була якась дуже дивна комбінація і нам ніколи не дізнатися чи взагалі це було всерйоз (беручи до уваги, що анонс відбувався в умовах непідписаної угоди з Борисполем).
На 5 з 7 напрямків, які вони оголошували зі Львова, вже нормально встав Віззейр: Берлін, Вроцлав, Лондон (з поправкою на Станстед-Лутон), Краків-Катовіце, Ейндховен-Дортмунд. Непокритими залишаються лише Мемінген і Будапешт, при чому останній відразу викликав багато у кого запитання чи буде там потік. Раян звісно не буде лякатися Візза і цілком може заходити конкуруючи влоб, але беручи до увагу їх перевагу з італійськими і іспанськими базами і регулятором, я б швидше чекав від них якоїсь Італії і Іспанії. До того ж Ернест вже накатав частину напрямків там. Коротше, я думаю що про минулорічний список точно можна забути.
На 5 з 7 напрямків, які вони оголошували зі Львова, вже нормально встав Віззейр: Берлін, Вроцлав, Лондон (з поправкою на Станстед-Лутон), Краків-Катовіце, Ейндховен-Дортмунд. Непокритими залишаються лише Мемінген і Будапешт, при чому останній відразу викликав багато у кого запитання чи буде там потік. Раян звісно не буде лякатися Візза і цілком може заходити конкуруючи влоб, але беручи до увагу їх перевагу з італійськими і іспанськими базами і регулятором, я б швидше чекав від них якоїсь Італії і Іспанії. До того ж Ернест вже накатав частину напрямків там. Коротше, я думаю що про минулорічний список точно можна забути.
Re: Ryanair (FR)
Конкурировать "в лоб" можно было бы при старой системе скидок. Новая система скидок, согласно которой пофиг, новое или не новое направление, главное, чтобы трафик был не каннибализированным, усложняет райану конкуренцию "в лоб". Очень я сомневаюсь, что на этих направлениях хватит паксов для двоих перевозчиков...
Re: Ryanair (FR)
Не забувайте, що поняття "старої" і "нової" системи знижок актуальні лише для Борисполя. У Львові нічого не змінилося в порівнянні з минулим роком.
Re: Ryanair (FR)
Ну тут питання зручності. Краків переб'є Катовіце швидше за все. Ейндховен теж може, питання ціни. Лондон з румунських сіл літають 7 раз на тиждень, а до осені Wizz накатає той напрямок, може якраз піде. А от Іспанію дуже хотілось би побачити, баз в них там немало
Re: Ryanair (FR)
Згоден про Краків, але там конкуренція з іншими видами транспорту теж суттєва.
Ейндховен - це питання. Тут треба краще зрозуміти куди летять пасажири Візза Дортмундським рейсом. Якщо там велика частка Бельгії і Голандії, то в Ейндховена хороші шанси. Якщо це на 80% німецький Рейн-Рур, то Ейндховен тут швидше в програшній позиції.
Про румунів не в тему - у них безвіз із Британією, тому з кожного села є рейси. А у нас віза від 75 євро, яку дають тільки в Києві при особистій подачі і то не всім і не завжди. Раян швидше розраховував на британських алкотуристів, ніж на потік звідси.
Іспанія може бути задалеко. Хоча раз навіть МАУ літає Мадрид і Барсу зі Львова і Валенсію і Аліканте з Франківська, то потік там має бути.
Ейндховен - це питання. Тут треба краще зрозуміти куди летять пасажири Візза Дортмундським рейсом. Якщо там велика частка Бельгії і Голандії, то в Ейндховена хороші шанси. Якщо це на 80% німецький Рейн-Рур, то Ейндховен тут швидше в програшній позиції.
Про румунів не в тему - у них безвіз із Британією, тому з кожного села є рейси. А у нас віза від 75 євро, яку дають тільки в Києві при особистій подачі і то не всім і не завжди. Раян швидше розраховував на британських алкотуристів, ніж на потік звідси.
Іспанія може бути задалеко. Хоча раз навіть МАУ літає Мадрид і Барсу зі Львова і Валенсію і Аліканте з Франківська, то потік там має бути.
Re: Ryanair (FR)
ну так, візи це однозначно проблема. шкода, що нічого не чути про її вирішення.
А чому далекість Іспанії може бути проблемою? Я думав питання в наявності пасажирів, а не віддаленості аеропртів
А чому далекість Іспанії може бути проблемою? Я думав питання в наявності пасажирів, а не віддаленості аеропртів
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Бо чим довший рейс тим більше палива на ньому спалюється. Плюс літаки на довгих рейсах обертаються повільніше, що теж здорожчує його для авіакомпанії — а це неодмінно відбивається на вартості квитків. Що, у свою чергу, звужує коло потенціальних пасажирів.
Re: Ryanair (FR)
Власне так, чим довший рейс, тим вищі шанси влетіти, якщо потік не набереться. Тому зазвичай починають з коротших.
- andrewcrow
- A380
- Повідомлень: 1234
- З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
А Рябикин опять заднюю не включит?
- Globetrotter
- Airbus A330
- Повідомлень: 554
- З нами з: 10 серпня 2015, 21:35
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Схоже Омелян таки має рацію ) Ось інтервью з представником Раяна: Jest jakiś kolejny nowy kraj, z którego do tej pory nie lataliście, gdzie wkrótce pojawi się Ryanair? - Jest taki kraj na wschód od Polski. Chodzi oczywiście o Ukrainę https://www.fly4free.pl/ryanair-wywiad-juliusz-komorek/
Re: Ryanair (FR)
А це нормально, що ми всі новини зі сторони раяну дізнаємося з польських ЗМІ, а не українських? Невже всім нашим простіше розшарювати те, що говорить Омелян, а не один раз взяти класне розгорнуте інтерв'ю з раянами? Чи вони відмовляють просто
Re: Ryanair (FR)
А вы попробуйте со стороны Украины что-то выбить у Раянов. А из Польши есть говорящие менеджеры, которые не отвечают шаблонными фразами.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 27 листопада 2017, 20:55
- Звідки: lviv
- Контактна інформація:
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Просто ми своїм змі не довіряємо. По факту нічого нового не було сказано поляками, просто підтверджені слова Омеляна про 'скоро добрі новини' та ' 200%'
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 118 гостей