КВС, вроде имеет карту, которая привязана к корпоративному счету, но он материально ответственное лицо
Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
- УткА_в_ТаПкАх
- Airbus A340
- Повідомлень: 871
- З нами з: 25 листопада 2014, 11:59
- Звідки: KBP
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А чий це борт? Це ж не літак МАУconverj писав: ↑04 лютого 2018, 19:56 Проблемы с закрылками
https://hromadskeradio.org/news/2018/02 ... avnist-mau
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
с мая 2017-го МАУ https://www.planespotters.net/airframe/ ... s/3xephMxqА чий це борт? Це ж не літак МАУ
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А почему отменили рейс Рим-Львов? В каком из городов была плохая погода? Согласно сайта Львовского аэропорта днем взлетали самолеты нормально. По Риму днем никаких отмен кроме МАУ.
- Дон Себастьян
- Airbus A318
- Повідомлень: 72
- З нами з: 23 січня 2017, 10:37
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Вечерний рейс из Киева Львов не принял по погоде, этот борт должен был лететь в Рим, вернулись обратно из за этого отменили
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Дякую, просто FR24 чомусь стару реєстрацію показуєvs2007 писав: ↑04 лютого 2018, 20:27с мая 2017-го МАУ https://www.planespotters.net/airframe/ ... s/3xephMxqА чий це борт? Це ж не літак МАУ
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
В Тбилиси другой борт отправили или летел уже утром UR-PSX?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
UR-PSX только что вернулся из Тбилиси
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Туда еще вечером UR-PSU полетел - там же 2 рейса в день... ночью он забрал пассажиров задержанного рейса, а утром уже отремонтированный UR-PSX вылетел
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Кажуть сьогодні-завтра перші три сокири прилітають. Є більш деталі?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Только то, что вы написали.
- УткА_в_ТаПкАх
- Airbus A340
- Повідомлень: 871
- З нами з: 25 листопада 2014, 11:59
- Звідки: KBP
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А можна детальніше? Чи це таємниця?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Та добре, будемо чекати
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Из последних слухов 8-9. Только месяц не уточнили)))
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Мда, колись працював у Бішкеку, знайома картина. І не тільки в Киргизстані. Колись давно рейс Туркішів на Бішкек в Алматі в ідентичній ситуації промаринували 5-6 годин. Тоді Турки поміняли стратегію і додали "договороздатності" своїм представникам по аеропортах в регіоні, щоб будь-яку проблему можна було "погасити" швидко.maxgalkov писав: ↑03 лютого 2018, 22:0518.12 коли Київ замітало снігом і були масові затримки в Борисполі. Рейс Київ-Алмати мав полетіти о 19:15. Пасажирів вчасно посадили і пристебнули. Поки чекали вильоту, капітан уже роздавав вай-фай з капітанського телефону. Казахи вельми специфічні пасажири, неперплячі. Вилетіли лише о 23:45!
Долетіли до Алмати вранці - там туман, не приймають, покрутилися і пішли на запасний у Бішкек.
Приземлилися у Бішкеку, зарулювали на стоянку, а до літака ніхто не під'їжджає. Простояли ще ТРИ!!! години доки наземні служби подали трап. Випускати пасажирів в термінал не дозволили. В першу чергу другий пілот кинувся годувати і поїти собаку в вантажному відсіку. Капітан же мусив стрімголов їхати в місто і знімати в банках кількадесят тисяч доларів готівки, щоб оплатити заправку літака, бо приймати капітанську картку служби аеропорту відмовилися.
В той же час змінний екіпаж, що чекав на літак у Алмати бусиком вирушив до Бішкека, адже у першого екіпажа робочий час закінчився. Кілька годин змінний екіпаж маринували на Казахо-Киргизькому кордоні - хто, куди й навіщо...
В результаті, літак таки заправили за готівку. Через 8!!! годин після посадки у Бішкеку прибулий змінний екіпаж перегнав літак з пасажирами, які весь час сиділи в літаку і першим екіпажем в Алмати. Висадили пасажирів і екіпаж на відпочинок. І полетіли на Київ з 13,5-годинною затримкою...
Цікаво, що коли Турки впали в Бішкеку в немилість в 2010, керівництво країни хотіло привести МАУ в Манас як "покарання", але тоді "доколомойські" МАУ не виявили ніякого інтересу. Вони ще бачили себе в основному р2р перевізником, а прямий рейс на Франкфурт виглядав привабливіше за якусь Центральну Азію - книжок про Блакитний океан в МАУ ще не читали. Киргизи помаринували Туркішів пару років тільки з 1х738 на добу, а потім змінили гнів на милість і отримали зразу 2-3х738+зупинку в Бішкеку рейсу на Улан-Батор + рейси Пегасуса з базою дочірньої компанії в Манасі, що висмоктало більшість транзитного потенціалу Бішкека. МАУ з того часу зайшло якось на півсезону раз на тиждень і перестали.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей