Victor H писав: ↑31 січня 2018, 19:46
Я боюсь що особистий досвід тут не показовий - репутацію дуже важко заслужити і легко загубити. У мене на 22 перельоти з МАУ проблеми були лише один раз - довелося ночувати на підлозі в Бен Гуріоні з двохрічною дитиною. Це була масова затримка рейсів через снігопади по всій Україні - відверто кажучи, комунікація і поведінка з їх боку була така собі, але я не вважаю цей випадок дуже критичним.
Тим не менше, я регулярно чую про проблеми з їх сервісом від багатьох знайомих, які із ними стикалися особисто. І одночасно із цим я не чув про подібні проблеми з Люфтганза груп, ЛОТом чи Турками, якими мої знайомі і я особисто сумарно літають не менше, а може й більше. Схожий рівень незадоволення з великих компаній, якими я і мої знайомі користуються викликає хіба що Юнайтед.
Вот про Турков попрошу. Их сервис в нештатных ситуациях ниже плинтуса. Таких отзывов мильйон, и сам лично с ним повстречался, когда ждал в очереди на перебронирование билетов более 6 часов. И получил билет на послезавтра, т.к. они были согласны перебронировать исключительно на свои рейсы.
Возможно МАУ в подобной ситуации сработало бы и хуже, но сравнивать по уровню сервиса как в штатных так и нештатных ситуациях МАУ и Турков, Люфтганзу, ЛОТ и остальных - мягко говоря не корректно. В том числе поэтому МАУ при прочих равных почти всегда дешевле.