Як на мене, то логічніше порівнювати Францію і Німеччину. Але також потрібно враховувати ментальність.Victor H писав:Погоджуюсь про потенціал і все решта. Але, категорично проти того, щоб порівнювати пасажиропотік чи коефіцієнт мобільності України і Росії - це принципово різні країни, з різним контекстом, географією і структурою авіаційного ринку. Будь яке порівняння одного показника - це чистої води пропаганда і маніпуляція, якою вам намагаються нав'язати певну думку.
Проілюструю на прикладі, який, сподіваюся, не зачепить нічиїх національних почуттів чи комплексу меншовартості: Франція і Великобританія. Країни з практично одинаковим населенням і ВВП за ПКС, але в другої коефіцієнт авіаційної мобільності практично вдвічі вищий за аналогічний показник першої (249 мільйонів пасажирів проти 145 в 2016 році). А тепер уявіть собі, що співробітники департаменту пропаганди її королівської величності приходять на французький форум в тему, присвячену аеропорту якогось містечка в Франції і починають казати щось про необхідність його розвитку, бо в Великобританії вищий коефіцієнт мобільності. В принципі це хороший аргумент, але тільки у випадку, якби Франція була островом. А вона ним не є і ніколи не буде.
В якості домашнього завдання рекомендую порівняти Канаду і Бразилію за кількістю хокеїстів на душу населення, а Нідерланди з Австрією за протяжністю гірськолижних трас.
А загалом, то розвиток аеропортів повинен відповідати розвитку бізнесу в тих містах. Зокрема, бізнесу іноземного капіталу. Без того розвиток авіації неможливий (окрім лоукост, і то не факт)