Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Всі деталі Львів-Брно обіцяли в січні, то ж чекаємо. А в Чернівцях тільки аудит цього місяця
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Как по мне нужен любой Китай и любые Штаты ещё одни. Штаты могут быть и МАУ с Чикаго или чем-то похожим, американцы врятли пойду к нам. А в Китае в идеале Гонконг конечно или что-то другое но не МАУ, оттуда транзит везде по Азии и безвиз 14 дней тоже плюс.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
прямий рейсів в штати від американців наврядчи варто чекати, а от хтось з трійки Norwegian, Wow, Iceland -air непогано би збив ціни на трансатлантику з України.manjeroke писав:Как по мне нужен любой Китай и любые Штаты ещё одни. Штаты могут быть и МАУ с Чикаго или чем-то похожим, американцы врятли пойду к нам. А в Китае в идеале Гонконг конечно или что-то другое но не МАУ, оттуда транзит везде по Азии и безвиз 14 дней тоже плюс.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Не верю в исландцев в Украине. Norwegian может предложить много направлений в Северной Европе, а исландцы только Америку и p2p в очень дорогую Исландию.mischko писав:прямий рейсів в штати від американців наврядчи варто чекати, а от хтось з трійки Norwegian, Wow, Iceland -air непогано би збив ціни на трансатлантику з України.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
А що там збивати? МАУ на весну прямий на НЙ коштує 400 ойро. Так само рейси з будь-якого міста Німеччини коштують 400-450 ойро. Найдешевше що бачив за останній рік в напрямку Європа - США це 320 ойро Будапешт-НЙ від TAP через Лісабон і були пропозиції на Чикаго з Німеччини за 300. Норвегів тут пропонувати не треба, бо в них як починаєш купляти багаж та харчування, то ціна виходить дорожче ніж в Люфтганзи.mischko писав: прямий рейсів в штати від американців наврядчи варто чекати, а от хтось з трійки Norwegian, Wow, Iceland -air непогано би збив ціни на трансатлантику з України.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
А ще може запропонувати ісландцям дуже дешеву Українуdevmind писав:Не верю в исландцев в Украине. Norwegian может предложить много направлений в Северной Европе, а исландцы только Америку и p2p в очень дорогую Исландию.mischko писав:прямий рейсів в штати від американців наврядчи варто чекати, а от хтось з трійки Norwegian, Wow, Iceland -air непогано би збив ціни на трансатлантику з України.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Рівне не сильно ближче Львоваmischko писав:Дніпро зрозуміло чому. Рівне - занадто близько. Вінниця - може й реально, але для поляків це місто не цікаве, а чи вистачить українців, щоб заповнити рейс - це питання.popTAB писав:з мінусів - поляки якось говорили про інтерес в регіони України: Рівне, Вінниця, Дніпро, .... в результаті хіба Ольштин-Львів
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Вони поки не зареєструють дочку - деталей не будеsyxiv_dan писав:Всі деталі Львів-Брно обіцяли в січні, то ж чекаємо. А в Чернівцях тільки аудит цього місяця
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Так, але Львів цікавий полякам, а чи цікаве полякам Рівне?popTAB писав:Рівне не сильно ближче Львоваmischko писав:Дніпро зрозуміло чому. Рівне - занадто близько. Вінниця - може й реально, але для поляків це місто не цікаве, а чи вистачить українців, щоб заповнити рейс - це питання.popTAB писав:з мінусів - поляки якось говорили про інтерес в регіони України: Рівне, Вінниця, Дніпро, .... в результаті хіба Ольштин-Львів
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Ой, а наче варшавським літають поляки там 90% транзит, більшість з яких на штати та Канаду
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Та скільки там тих ісландців? Там вся країна може на Салтівці загубитися.mischko писав: А ще може запропонувати ісландцям дуже дешеву Україну
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
-Ссиш пацан, ти с каково фьорда?dimm1971 писав:Та скільки там тих ісландців? Там вся країна може на Салтівці загубитися.mischko писав: А ще може запропонувати ісландцям дуже дешеву Україну
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Київ-Вінниця це більше владний популізм, аніж необхідність і розвиток регіональних аеропортів.
2.5 години потягом до Києва, 3.5 і ти у Борисполі, 3 і в Жулянах.
2.5 години потягом до Києва, 3.5 і ти у Борисполі, 3 і в Жулянах.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Да, но добравшись самостоятельно, пассажир выбирает, какой АК лететь из Борисполя. А прилетев на МАУ он и улетит дальше на МАУ. Так что выгода такого рейса для МАУ на лицо.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Они и есть сезоннын про что я написал в посте. И вы можете не верить в "нормальный трафик из Филадельфии в Прагу и Будапешт", но American Airlines как раз видит что есть, раз запускают.Honduras писав:Дельта свернула москву, так что не поверю я в нормальный трафик из Филадельфии в Прагу и Будапешт, скорее как сезонные чартера))Kibeee писав: Кроме них еще есть (хотя первые два и сезонные, но все же):
1. Бухарест: Air Canada Rouge (Монтеаль, Торонто)
2. Будапешт: American Airlines (Филадельфия)
3. Прага: American Airlines (Филадельфия)
Кроме того, вот даже Белград получил рейс Hainan Airlines в Пекин в 2017 году.
У китайцев своя экономика, там много может быть политики, так что это не является прямым показателем прибыльности рейса.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Камон, зрозуміло ж, що рейс під транзит. Уявіть собі два сценарія добирання до з Вінниці до Парижу (наприклад) і назад:Valdys писав:Київ-Вінниця це більше владний популізм, аніж необхідність і розвиток регіональних аеропортів.
2.5 години потягом до Києва, 3.5 і ти у Борисполі, 3 і в Жулянах.
1. Варіант "комфорт". Встали о 5:00, приїхали в аеропорт Вінниці за годину до рейсу (бо черг там нема) і через 6 годин ви в Парижі. Назад так само. Ризики зводяться до того, що рейс Вінниця-Київ не полетить і МАУ буде зобов'язане вас доставити в інший спосіб або ж компенсувати втрату стиковки.
2. Варіант "економ". Вам треба їхати 3.5 години туди і 3.5 години назад, щоб добратися в Бориспіль (це до речі з перевищенням швидкості, правда ж?). За цей час ви можете потрапити в ДТП, пробити колесо, потрапити в корок через інше ДТП, ремонт дороги чи черговий марафон в Києві. Всі ці ризики вам ніхто не відшкодує + буде черга в Борисполі, а отже ви будете виїжджати з запасом година-дві. Я вже мовчу, що 3.5 години за кермом українськими дорогами та ще й імовірно в темну пору доби - це ще те задоволення і не всі на це підуть. + майже 100 доларів на бензин при помірних витратах авто.
Різниця між цими варіантами - порядку 100 доларів за один RT квиток(дивлюся тарифи з багажем на серпень). Враховуючи бензин на одного варіант "економ" взагалі не має економічного змісту. На компанію з чотирьох чоловік економія виходить доларів 300 при загальному чеку порядку 2К доларів.
Звичайно можна підібрати сценарій, коли різниця буде такою, що матиме зміст їхати в Київ і летіти звідти (тим же Віззом з Жулян), але по ряду напрямків точно буде потік з самої Вінниці, якого цілком може вистачити на те щоб завантажити е145.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Забув додати, що якщо би в Вінницю не зайшли МАУ, то ми б майже гарантовано побачили там ЛОТ - навіть літаючи з мінімальним прибутком чи в нуль МАУ уповільнює їх експансію в Україні.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Як на мене то великий мінус це відсутність внутрішніх маршрутів навіть між такими містами як Харків та Львів. Звичайно ці рейси не на часі, бо заповнення не буде, але саме з появою таких рейсів можна буде констатувати те що авіаційний транспорт в Україні у доброму стані.Kibeee писав: Теперь, немного про минусы, в контексте обсуждения этой темы:
1. В страну так и не заходят иностранные авиакомпании с дальнемагистральными напралениями. Хотя, многие соседние страны, активно развиваются именно в этом направлении. Пока в этом контексте подвижек нет. Хотя для рейса как минимум в США и Китая потенциал есть.
2. Нет подвижек в развитии в средней Азии. Рейсов новых нет, все застопорилось в развитии, никто ни с кем не может договорится, хотя поток существенный.
3. Пока не зашли ни Norwegian Air Shuttle, ни Ryanair. Хотя две эти авиакомпании были очень ожидаемы в 2017 году.
4. Днепр.
Опять же, все вышеизложенное мое ИМХО. Если что-то пропустил или забыл, добавляйте ))
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Такі маршрути як Львів-Харків чи Львів-Дніпро можливі при адекватних цінах. І тут я не маю на увазі, що ціна має бути 10 доларів.fisik писав:
Як на мене то великий мінус це відсутність внутрішніх маршрутів навіть між такими містами як Харків та Львів. Звичайно ці рейси не на часі, бо заповнення не буде, але саме з появою таких рейсів можна буде констатувати те що авіаційний транспорт в Україні у доброму стані.
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Ужгород так і не ожив, це один з жирнющих мінусів минулого року.Kibeee писав:7. Активно оживают региональные аэропорты.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 97 гостей