Ernest (EG)
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ernest (EG)
В році 52 тижні, відповідно 15 рейсів на тиждень
Re: Ernest (EG)
15.46. Це ж середнє, при тому що перших 4 місяці буде 10. Тобто може бути і 20 в тиждень, якщо з середини року.
Re: Ernest (EG)
сьогоднішнього рейсу на сайті LWO нема. Flightradar24 теж нічого не знає про такий маршрут. Дивно
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ernest (EG)
В п'ятницю було аналогічно, поки вручну не внесли. Думаю Ернест ще тільки будує свої процеси та внесення flight plan' у в правильні місця ще не на часі
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ernest (EG)
З 19 грудня додається третє Бергамо та Неаполь зі Львова по вівторках. Венеція наразі додана тільки одноразово 2 січня
Re: Ernest (EG)
Це вони озвучували в планах, чи так задоволені початком польлтів?popTAB писав:З 19 грудня додається третє Бергамо та Неаполь зі Львова по вівторках. Венеція наразі додана тільки одноразово 2 січня
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ernest (EG)
Код: Виділити все
Flight #EG277
Operated by Ernest Airlines
B737-400
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ernest (EG)
Вони наче озвучували тільки про Бергамо, а тут і Неаполю перепало ....jurkok писав:Це вони озвучували в планах, чи так задоволені початком польлтів?popTAB писав:З 19 грудня додається третє Бергамо та Неаполь зі Львова по вівторках. Венеція наразі додана тільки одноразово 2 січня
Re: Ernest (EG)
Може якийсь мокрий ллізинг або банальна помилка. Їм зовсім не логічно змішувати літаки різних виробників в своєму флоті. Ну і в презентації з нагоди відкриття Львова вони озвучували плани на 4 а320 в наступному році.popTAB писав:Ернест бере собі ще Боінг?Код: Виділити все
Flight #EG277 Operated by Ernest Airlines B737-400
Re: Ernest (EG)
Вони казали про можливу третю частоту, якщо буде попит. Очевидно попит є.jurkok писав:Це вони озвучували в планах, чи так задоволені початком польлтів?popTAB писав:З 19 грудня додається третє Бергамо та Неаполь зі Львова по вівторках. Венеція наразі додана тільки одноразово 2 січня
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Ernest (EG)
Цікаво, коли вони додадуть розклад на літо. Італійський вікенд в квітні або травні виглядає дуже привабливо за такі гроші.
Re: Ernest (EG)
у розкладі B734 з Києва стоїть по середах, а по понеділках і суботах А320. Так з 17 січня до кінця березня.
Re: Ernest (EG)
Они вроде как работают в партнерстве с этими ребятами - https://www.mistralair.it/en/
Потому 734 будет от них.
Потому 734 будет от них.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ernest (EG)
http://cfts.org.ua/news/2017/11/10/avia ... lii_43907/
Итальянская авиакомпания Ernest Airlines планирует стать крупнейшим бюджетным перевозчиком Италии.
"Наша преданность и внимание к потребностям клиентов - один из наших приоритетов. Для нас самым большим вызовом является превращение в самую большую бюджетную итальянскую авиакомпанию. Мы видим возможности в Восточной Европе, а также в Северной Европе", - отметила Ильза Джело.
По словам топ-менеджера, флот Ernest Airlines к концу 2018 года пополнится тремя самолетами Airbus A320 емкостью по 180 кресел каждый.
Итальянская авиакомпания Ernest Airlines планирует стать крупнейшим бюджетным перевозчиком Италии.
"Наша преданность и внимание к потребностям клиентов - один из наших приоритетов. Для нас самым большим вызовом является превращение в самую большую бюджетную итальянскую авиакомпанию. Мы видим возможности в Восточной Европе, а также в Северной Европе", - отметила Ильза Джело.
По словам топ-менеджера, флот Ernest Airlines к концу 2018 года пополнится тремя самолетами Airbus A320 емкостью по 180 кресел каждый.
Re: Ernest (EG)
Все меня мучает один вопрос. Но ввиду уровня владения итальянским близким к 0, прошу подсказки.
Есть у них рекламный ролик
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CFHUYi5B5eU[/youtube]
И в этом ролике на 10-11 секунде на карте с маршрутами Эрнеста начинают тянутся серые полосы в сторону Польши, Румынии и куда-то на Балканы.
Так вот по сюжету это возможные маршруты для пересадки, или что-то типа анонса следующих маршрутов непосредственно АК?
Есть у них рекламный ролик
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CFHUYi5B5eU[/youtube]
И в этом ролике на 10-11 секунде на карте с маршрутами Эрнеста начинают тянутся серые полосы в сторону Польши, Румынии и куда-то на Балканы.
Так вот по сюжету это возможные маршруты для пересадки, или что-то типа анонса следующих маршрутов непосредственно АК?
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ernest (EG)
Краще б ті сірі лінії тягнулись з України до інших міст Італії та решти Європи.
З іншого боку в тому ж JSONі залишаються ще Bucharest, Sofia, Bydgoszcz, Mostar
З іншого боку в тому ж JSONі залишаються ще Bucharest, Sofia, Bydgoszcz, Mostar
Re: Ernest (EG)
дещо тягнеться і до Одеси/Херсону/Сімферопіля
Re: Ernest (EG)
Это маршруты, которые откроются в перспективе.Shark21 писав: Так вот по сюжету это возможные маршруты для пересадки, или что-то типа анонса следующих маршрутов непосредственно АК?
Re: Ernest (EG)
Прилетів ними в Бергамо зі Львова вчора ввечері. Перші враження:
Нема онлайн реєстрації, довелося іти на стійку. Через це там була велика черга. Ми приїхали десь за півтори години до вильоту і простояли в черзі не менше години. Взагалі персонал рухався дуже повільно, перевіряв документи на безвіз і т.п.
Борт трохи спізнився. Вилетіли зі Львова десь на пів години пізніше графіку. Прилетіли в Бергамо хвилин на 15 пізніше.
У Львові заходили через рукав, в Бергамо їхали автобусом.
Літак в міру підтоптаний, але видно, що компанія вклала гроші в оновлення салону. Крісла залишилися від попереднього власника (Бразильський ТАМ, здається) - в ручках були подвійні роз'єми для навушників з переключалкою каналів. Нажаль не було з собою навушників, щоб перевірити чи там щось грало. Оббивку крісел поміняли - виглядала зовсім новою. Місця для ніг як у всіх, тобто при високому рості малувато, але як на двохгодинний переліт нормально.
Стюардеси італійки, одна напевно була українського походження - розмовляла і читала оголошення українською, але з відчутним акцентом.
Розвозили їжу і напої, але не зупинялися, якщо не привертати увагу. Так і не зрозумів, чи була хоча б вода безкоштовно.
Пасажирів було десь 130, на 90% заробітчани. Туристів зовсім мало.
Нема онлайн реєстрації, довелося іти на стійку. Через це там була велика черга. Ми приїхали десь за півтори години до вильоту і простояли в черзі не менше години. Взагалі персонал рухався дуже повільно, перевіряв документи на безвіз і т.п.
Борт трохи спізнився. Вилетіли зі Львова десь на пів години пізніше графіку. Прилетіли в Бергамо хвилин на 15 пізніше.
У Львові заходили через рукав, в Бергамо їхали автобусом.
Літак в міру підтоптаний, але видно, що компанія вклала гроші в оновлення салону. Крісла залишилися від попереднього власника (Бразильський ТАМ, здається) - в ручках були подвійні роз'єми для навушників з переключалкою каналів. Нажаль не було з собою навушників, щоб перевірити чи там щось грало. Оббивку крісел поміняли - виглядала зовсім новою. Місця для ніг як у всіх, тобто при високому рості малувато, але як на двохгодинний переліт нормально.
Стюардеси італійки, одна напевно була українського походження - розмовляла і читала оголошення українською, але з відчутним акцентом.
Розвозили їжу і напої, але не зупинялися, якщо не привертати увагу. Так і не зрозумів, чи була хоча б вода безкоштовно.
Пасажирів було десь 130, на 90% заробітчани. Туристів зовсім мало.
Re: Ernest (EG)
Зворотній рейс: затримка на 2 години (погода в Тірані, куди зранку літав борт) і завантаження порядку 90% (вільних місць було не більше 20). Все так же основний контингент - заробітчани.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Amazon [Bot] і 118 гостей