OK, але Бориспіль теж не КиївOlek писав:Города. Хан не является Франкфуртом.
Думаю, що там якийсь мікс - міста та/або аеропорти та/або (можливо) радіус від міста.
OK, але Бориспіль теж не КиївOlek писав:Города. Хан не является Франкфуртом.
Погоджуюся.Alександр писав:Я думаю, что изменят межправительственные соглашение
Зараз Lufthansa робить 28 рейсів на тиждень + Austrian ще 12 рейсів = 40 загалом. 25% від 40 = 10 рейсів....збільшення частоти польотів з Києва на 25%...
...Lufthansa запропонує шість додаткових рейсів на тиждень з Франкфурта до Києва .... Swiss...буде виконувати чотири рейси на тиждень
підбирають курортні напрямки Air Berlin. Це ж очикувано. В Харків якщо і літатиме, то австріяки, або Eurowings.artml писав:П'ять нових напрямків на літню навігацію-2018. Харкова немає
http://cfts.org.ua/news/2017/11/02/luft ... ropy_43731
Дивно... Харків - це ж центр Всесвіту, як почитати відповідну гілку....artml писав:П'ять нових напрямків на літню навігацію-2018. Харкова немає
За австріяків плюсую, а от в Євровінгс не вірю. В Харків більше пасує хтось хто зможе підвозити транзит для люфтганзи, а він для цього погано годиться.mischko писав:В Харків якщо і літатиме, то австріяки, або Eurowings.
В принципе можно написать по емейлу. Я, когда застрял на ж/д вокзале Кельна ночью, тоже писал по емейлу о том, что потратил пару десятков евро, пытаясь дозвониться в местный колл центр, в итоге так ни с кем не поговорив. На что мне в ответ прислали извинения и попросили карточку, куда сбросили комплиментарные 50 евро.Victor H писав:Летів вчора маршрутом KBP-MUC-EWR-LAS. Перший сегмент Люфтганзою, потім два Юнайтедом. Коли здавав багаж на стійці мені сказали, що його чекінять до кінця. Я не вперше лечу в Штати, тому уточнив, чи треба його забирати і знову здавати в Нью Йорку, щоб пройти митний контроль (спойлер: треба). На що дівчинка на стійці мені з повною впевненістю сказала що "ні, бо наступний рейс тією ж авіакомпанією". Я раніше завжди літав Люфтганзою до Штатів, а потім Юнайтедом, тому майже їй повірив, але все таки перепитав в Ньюарку і успішно перечекінив його там після проходження митного контролю. Але якби на моєму місці був хтось менш досвідчений - багаж би залишився в Нью Йорку. Питання: куди писати, щоб Люфтганза провела виховну роботу з своїм персоналом в Києві і чи це взагалі має зміст?
То есть, чтобы ливрея нравилась, нужно быть спецом в дизайне? Очень интересно. А ливрея действительно неинтересная. По шкале Кантас Люфты не достигли еще последней ступениSnooopy писав: ↑01 лютого 2018, 15:10 В статье так обосрали эту ливрею в комментах. Такое впечатление, что там собрались одни знатоки и спецы в области дизайна.
Мне нравится например, конечно не идеально, но вполне себе. Lufthansa пора как раз ее освежить.
Между прочем, МАУ было бы красиво что то подобное сделать! Но они начудили уже на своих 777-200, такое если честно ... не очень
Я думаю що різниця в ціні там не така вже й велика і для таких монстрів як Люфтганза цей аргумент мав би бути вторинним. Більшість лоу костів якраз мають не білі лівреї - подивіться на Віззейр, Southwest чи навіть раян з його логотипом на пів фюзеляжу.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 23 гостей