Та я не претендую на модераторство і це ніяка не претензія.AQS писав:Перегляньте цю гілку повністю і Ви побачите скільки постів тут йде про залізничне сполучення взагалі і це вже досить довго обговорюється. Не розумію Вашу претензію до мене. Якщо бути послідовним, то пред'являйте її кожному, хто викладає таку інформацію, як Ви вважаєте не про швидкісний рух. Хоча поняття швидкісного руху - дуже умовне. Потяги, що йдуть за кордон в Україні вважаються швидкими. Тлумачення швидкого поїзду https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D1 ... 0%B7%D0%B4KKS писав:"Тема повідомлення: Re: Скоростные поезда в Украине"
Я просто прокоментував те що потяг буде не швидкий навіть до Білорусі (1кордон і 2 зміни локомотива). До Вільнюса (+1 кордон, без зміни), до Риги (+2зміни локомотива) і до Таллінна (+2 зміни локомотива).
Тому це не конкуренція. От і весь мій посил.
Думаю було б швидше. Білоруси відкапіталили свою ділянку до Гомеля з електрифікацією і капіталять (чи в планах) Орша-Мозир. А от з нашого боку якось не дуже справи йдуть по з'єднанню мереж. 70км нашої ділянки Чернігів-Гомель якось не хочуть модернізувати і електрифікувати, тому білоруси свої 40км також не спішать робити - в результаті 110км неелектрифікованої вставки на шляху до Мінська. Та ж ситуація і з західним обходом Коростень-Мозир (хоча тут крім перспективно пасажирського руху, є великий вантажний (наливний) рух).AQS писав:А Ви вважаєте, якщо на цей маршрут поставити InterCity (швидкісний потяг), то буде швидше? Думаю ні. Так як швидкість зумовлена колією та кордонами.KKS писав:"Тема повідомлення: Re: Скоростные поезда в Украине"
Швидкий 98й Київ-Мінськ з прискореними прикордоними процедурами йде 10 годин, не прискорений 94 - 12годин. Кордон з ЄС так швидко не пройдеш як з Білорусю. Та ще й від Мінська принаймні до Вільнюса години 2 чистого руху.
Загалом 14 годин.
От саме через це немає можливості зробити конкуретний, швидкий залізничний рух