Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Обсуждения, комментарии...
alex.s
A380
Сообщения: 1441
Зарегистрирован: 04 июл 2017, 08:22
Благодарил (а): 172 раза
Поблагодарили: 386 раз
Контактная информация:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение alex.s » 01 июл 2018, 19:28

Ох не простой это вопрос. Вряд-ли в требованиях при выдаче сертификата кол-во задержек прописано. Подадут в суд и вернут. Вот к другим моментам нужно цепляться : тех обслуживание, нормы работы экипажей и т.д Это не быстро все.
Только вот в итоге перекрасят надпись с Браво на ФАН, пообещают пару рейсов лоукост по Украине и вперед!
Glucker
Airbus A340
Сообщения: 899
Зарегистрирован: 29 мар 2009, 02:26
Благодарил (а): 103 раза
Поблагодарили: 110 раз
Контактная информация:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение Glucker » 01 июл 2018, 21:29

dimm1971 писал(а):
01 июл 2018, 19:16
alex.s писал(а):
01 июл 2018, 17:13

Омелян конечно феерический балабол, но вот представьте, что завтра закрывают одну из этих Живопырок, а туры на пару месяцев вперед под них проданы. ..
Оно ему надо?
Так мова не про те, щоб зараз щось закривати. Звісно, треба той сезон вже докатати. Але врешті-решт потрібно щось робити, щоб не вилуплювалися ці безкінечні клони. Треба жорсткі умови по реєстрації а/к - кількість літаків, середній вік. Ну і ліцезії потім відбирати за таке, що в Браво відбувається.
А як пропонуєте закрити а/к у кінці сезону? До кінця сезону туроператори знов продадуть безліч турів під борти говноавіакомпанії, яку планується закрити.
Аватара пользователя
Dormice
Airbus A330
Сообщения: 548
Зарегистрирован: 11 авг 2012, 11:43
Благодарил (а): 17 раз
Поблагодарили: 16 раз
Контактная информация:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение Dormice » 01 июл 2018, 21:52

112 "ненавязчиво" подводит к мысли, что задержки рейсов - это вина аэропорта а не перевозчика!!!

Вместо Египта – "Жуляны": "Застрявших" туристов поселили в отель и выдали им бутерброды

...В столичном аэропорту "Киев" (Жуляны) продолжают задерживать рейсы. Туристов, которые должны были лететь в Шарм-эль-Шейх, разместили в гостинице. Туроператор им пообещал, что они смогут вылететь уже из аэропорта "Борисполь". Об этом сообщает корреспондент телеканала "112 Украина"...
https://112.ua/kiev/vmesto-egipta--zhul ... 51942.html
nik-dem
A380
Сообщения: 1193
Зарегистрирован: 16 окт 2011, 15:20
Откуда: Україна
Благодарил (а): 2396 раз
Поблагодарили: 410 раз
Контактная информация:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение nik-dem » 01 июл 2018, 23:04

Жуляни завжди мені подобалися як комфортний затишний аеропорт европейського стилю у межах міста, до якого можна дістатися міським транспортом.

Ще приємно вразило під час моєї подорожи у травні ц. р., що у кав'ярнях і ресторанах у дюті фрі цілком прийнятні ціни. Велика чашка американо за 40 грн - це вельми пристойно (принаймні, на мій рівень доходів). Ну й подивитися на літачки з цього ресторану крізь панорамні вікна - що може бути краще? ;-)
MVA писал(а):
26 июн 2018, 11:19
Это всё чепуха )) Арбузы, Бобики и т.д.
Вот когда в 3,30 - 4,30 вылетают Дарты/Браво на своих МДэхах, курсом 08 - зимой не так заметно. Но сейчас, когда ночью открыты окна в сторону впп... Это просто жесть.
Я конечно понимаю всё, но бл.. пускать курсом 08 ночью МДэхи это просто какое-то кощунство )) Погода безветреная, солце не лупит в лицо... зачем их в средине ночи пускать по 08, а не по 26???

Все понемногу шумят, но никто не сравнится с МДэхами в ночной тиши. Был когда-то Меридиановский свисток у нас на базе в Жу, но с 2014 года исчез на родине, то тоже был свисток тот еще утренний
Igoresha писал(а):
26 июн 2018, 13:16
Все никак с первого раза не удается мне прочитать правильно :lol:

Касательно шума: запрет на ночные полеты нереальны, пока Жуляны выходят на нормальную прибыльную работу. Пока он не настолько богат, чтобы позволить себе быть на подобии Лондон сити аэропорт. Единственное, что сейчас посильно - ограничить полеты шумных старых самолетов, оставив современные без изменений
Що цікаво, у Жулянах таки є обмеження на польоти в нічний час (яких, утім не дотримуються).

Изображение
Аватара пользователя
Sentry
A380
Сообщения: 6037
Зарегистрирован: 12 дек 2011, 12:10
Благодарил (а): 837 раз
Поблагодарили: 1010 раз
Контактная информация:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение Sentry » 02 июл 2018, 07:50

Так а в чем конкретно не придерживаются этих правил? Летают ТУ-134?
Аватара пользователя
andrewcrow
A380
Сообщения: 1190
Зарегистрирован: 21 дек 2010, 10:15
Откуда: IEV
Благодарил (а): 46 раз
Поблагодарили: 51 раз
Контактная информация:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение andrewcrow » 02 июл 2018, 08:20

dimm1971 писал(а):
01 июл 2018, 14:48
Цікаво... Подивився на табло с затримками, що демонструє журналіздка, розказуючи про 7 рейсів... Отже затримуються
- Вчорашній Батумі від Браво - так, проблема, затримка більш ніж на добу
- Анталія від того ж Браво - затримка також майже на добу
- Аліканте знову таки від Браво, затримка на півдоби
- Тіват від Фанейру, затримка судячи з табло аеропорту близько півтори години, вже вилетів
- Афіни від Браво (яка несподіванка :) - 6 годин
- Братіслава від Віззейр (аж півгодини)
- Сьогоднішній Батумі від Браво

Таким чином - серйозні затримки у п"яти рейсів. Це чим треба літати, щоб там було декілька тисяч пасажирів?
Есть ли права у пассажиров, которым продали билеты в турпакетах на эти авиакомпании?
Могут ли они расчитывать на что-то при таких длительных задержках?
Или единственный выход расслабиться и не нервничать?
Lo.
Airbus A320
Сообщения: 351
Зарегистрирован: 12 янв 2013, 21:54
Откуда: Prague
Благодарил (а): 516 раз
Поблагодарили: 55 раз
Контактная информация:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение Lo. » 02 июл 2018, 09:01

Sentry писал(а):
02 июл 2018, 07:50
Так а в чем конкретно не придерживаются этих правил? Летают ТУ-134?
Вроде как след.строка - с 23 до 7 запрещены регулярные и бизнес. И, кстати, ничего не сказано о чартерных )
AlexK
A380
Сообщения: 4567
Зарегистрирован: 04 май 2010, 00:47
Благодарил (а): 108 раз
Поблагодарили: 348 раз
Контактная информация:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение AlexK » 02 июл 2018, 10:04

Lo. писал(а):
02 июл 2018, 09:01
Sentry писал(а):
02 июл 2018, 07:50
Так а в чем конкретно не придерживаются этих правил? Летают ТУ-134?
Вроде как след.строка - с 23 до 7 запрещены регулярные и бизнес. И, кстати, ничего не сказано о чартерных )
Так там и реверс с 23.00 до 7.00 запрещён, если только не в целях безопасности (а без реверса там вообще реально успеть остановиться?)
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7447
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1042 раза
Поблагодарили: 2317 раз
Контактная информация:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение mischko » 02 июл 2018, 10:06

AlexK писал(а):
02 июл 2018, 10:04
Так там и реверс с 23.00 до 7.00 запрещён, если только не в целях безопасности (а без реверса там вообще реально успеть остановиться?)
раз без рєвєрсу ніззя остановицця - то це і є в целях бізопасності!
Аватара пользователя
Sentry
A380
Сообщения: 6037
Зарегистрирован: 12 дек 2011, 12:10
Благодарил (а): 837 раз
Поблагодарили: 1010 раз
Контактная информация:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение Sentry » 02 июл 2018, 10:51

Lo. писал(а):
02 июл 2018, 09:01
Sentry писал(а):
02 июл 2018, 07:50
Так а в чем конкретно не придерживаются этих правил? Летают ТУ-134?
Вроде как след.строка - с 23 до 7 запрещены регулярные и бизнес. И, кстати, ничего не сказано о чартерных )
Не запрещены, а ограничены. Какое ограничение - мы не знаем, вполне вероятно, что существующие рейсы в него вписываются :)
nik-dem
A380
Сообщения: 1193
Зарегистрирован: 16 окт 2011, 15:20
Откуда: Україна
Благодарил (а): 2396 раз
Поблагодарили: 410 раз
Контактная информация:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение nik-dem » 02 июл 2018, 13:40

AlexK писал(а):
02 июл 2018, 10:04
Так там и реверс с 23.00 до 7.00 запрещён, если только не в целях безопасности (а без реверса там вообще реально успеть остановиться?)
Як людина, що трошки в темі, зазначу, що без реверсу там середньо чи повністю завантажений середньомаґістральний літак не зупиниться безпечно.
Аватара пользователя
Dormice
Airbus A330
Сообщения: 548
Зарегистрирован: 11 авг 2012, 11:43
Благодарил (а): 17 раз
Поблагодарили: 16 раз
Контактная информация:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение Dormice » 05 июл 2018, 00:41

Частично проясняется, кому а-п мешает

Прокуратура вимагає припинити житлове будівництво поблизу аеропорту “Київ”

КИЇВ. 5 липня. УНН. Прокуратура Київської області вимагає скасувати рішення Софіївсько-Борщагівської сільської ради, яким затверджено містобудівну документацію на будівництво житлового комплексу на приаеродромній території міжнародного аеропорту “Київ” (Жуляни), незважаючи на те, що на вказаних ділянках було дві авіаційні події внаслідок яких загинуло 53 людини. Про це повідомляє прес-служба прокуратури Київської області, передає УНН.

“Прокуратурою Київської області установлено, що Софіївсько-Борщагівська сільська рада Києво-Святошинського району затвердила містобудівну документацію, яка стала основою для видачі відділом містобудування та архітектури Києво-Святошинської райдержадміністрації та Департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції в області дозвільних документів на будівництво семи 10-поверхових будинків із загальною площею квартир майже 38 тисяч м²”, — йдеться у повідомленні.

Як зазначається, розташування зазначених об’єктів житлового будівництва на загальній площі 48 га, є перешкодою на приаеродромній території аеродрому “Київ” (Жуляни).

Окрім цього, за інформацією Державіаслужби України в зоні спірного детального плану забудови території було дві авіаційні події, які відбулися у 1976 та 2007 роках, внаслідок яких загинуло 53 людини.

Відповідно до вимог міжнародного та національного законодавства аеродроми є об’єктами підвищеної небезпеки, навколо яких, в залежності від класу аеродрому, визначається приаеродромна територія — обмежена місцевість навколо аеродрому, над якою здійснюється маневрування повітряних суден. Для неї встановлені спеціальні вимоги до розташування різних об’єктів, а їх висотне положення контролюється, виходячи із умови безпеки зльоту та посадки.

Зважаючи на виявлені порушення, прокуратурою Київської області до Київського окружного адміністративного суду пред’явлено 8 позовів про скасування рішення Софіївсько-Борщагівської сільської ради про затвердження детального плану забудови площею 48 га, а також дозвільних документів на будівництво семи житлових будинків на приаеродромній території.

http://www.unn.com.ua/uk/news/1739575-p ... ortu-kiyiv
Турик
Airbus A319
Сообщения: 183
Зарегистрирован: 04 июн 2018, 14:34
Благодарил (а): 64 раза
Поблагодарили: 11 раз
Контактная информация:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение Турик » 05 июл 2018, 00:55

Та трошки запізно вже, нє? Я якраз тут живу, так розумію мається на увазі ЖК "Софія Резиденс"? А інші новобудови прямо на гліссіді не бентежать? Тут вже актуальнішою була б думка про перенесення аеропорту за межі міста(такі плани були, якщо мені не зраджує пам'ять)
Аватара пользователя
Labiann
A380
Сообщения: 2923
Зарегистрирован: 19 ноя 2012, 06:49
Благодарил (а): 1 раз
Поблагодарили: 349 раз
Контактная информация:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение Labiann » 05 июл 2018, 02:35

Турик писал(а):
05 июл 2018, 00:55
Та трошки запізно вже, нє? Я якраз тут живу, так розумію мається на увазі ЖК "Софія Резиденс"? А інші новобудови прямо на гліссіді не бентежать? Тут вже актуальнішою була б думка про перенесення аеропорту за межі міста(такі плани були, якщо мені не зраджує пам'ять)
в не города уже есть две штуки, один из них можно было бы модернизировать...
Аватара пользователя
Valdys
A380
Сообщения: 4465
Зарегистрирован: 06 авг 2013, 13:04
Откуда: IEV
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 337 раз

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение Valdys » 05 июл 2018, 06:50

А потім ще тих, проживаючих чи купуючих там квартири підбурять вийти на майдан і кричати, аерАпорт нам нЄ нужен, у мЄня дЄті спать нЄ могут і бла бла бла...

Питання в тому, а що ж вони хотіли, купуючи квартири під гліссадою?!
Аватара пользователя
jores
Airbus A330
Сообщения: 677
Зарегистрирован: 15 июл 2013, 13:06
Благодарил (а): 24 раза
Поблагодарили: 82 раза
Контактная информация:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение jores » 05 июл 2018, 07:25

Valdys писал(а):
05 июл 2018, 06:50
А потім ще тих, проживаючих чи купуючих там квартири підбурять вийти на майдан і кричати, аерАпорт нам нЄ нужен, у мЄня дЄті спать нЄ могут і бла бла бла...
Тем, кто летает пакетником раз в году в Египет или Турцию, он действительно не нужен (сколько там до того Борисполя ехать!), а тем ,кто не летает никуда, тем более. Вот если бы метро на Софиевскую Борщаговку пустили, даже наземную ветку ,которая бы проходила в 30 м от их домов, тогда совсем другое дело. И дети бы спали спокойно и бла бла бла не было . Кстати, шикарная бы предвыборная компания мэра могла состоятся под лозунгом: " Снесем аэропорт - построим 50 новых станций метро !" Даже гречку не понадобилось бы раздавать.
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 3878
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 158 раз
Поблагодарили: 621 раз
Контактная информация:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение Igoresha » 05 июл 2018, 09:04

Dormice писал(а):
05 июл 2018, 00:41
Частично проясняется, кому а-п мешает
Ну непонятно, что за приаэродромная территория. Я живу на Одесской площади в новострое. Так от авиаслужбы начали писать, что построенный дом создает опасность для самолетов (можно подумать, Эмпайр Стэйт Билдинг построили, а не 24 этажный дом). На минуточку, где глиссада, а где Одесская площадь.
Аватара пользователя
Sentry
A380
Сообщения: 6037
Зарегистрирован: 12 дек 2011, 12:10
Благодарил (а): 837 раз
Поблагодарили: 1010 раз
Контактная информация:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение Sentry » 05 июл 2018, 10:09

В случае тумана или низкой облачности, очень даже создает. Сажать нужно тех, кто построили эти дома и дали разрешения на их постройку. А вот что делать с самими домами - непонятно. Аэропорт переносить точно не стоит, он нужен в черте города, и он уж точно был раньше этих домов.
Турик
Airbus A319
Сообщения: 183
Зарегистрирован: 04 июн 2018, 14:34
Благодарил (а): 64 раза
Поблагодарили: 11 раз
Контактная информация:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение Турик » 05 июл 2018, 10:17

Sentry писал(а):
05 июл 2018, 10:09
В случае тумана или низкой облачности, очень даже создает. Сажать нужно тех, кто построили эти дома и дали разрешения на их постройку. А вот что делать с самими домами - непонятно. Аэропорт переносить точно не стоит, он нужен в черте города, и он уж точно был раньше этих домов.
Аха, ну ви чудні. Що робити з будинками, де живе, по крайній мірі 30тис чол? Та знести к чортям собачьим, звичайно
Аватара пользователя
Sentry
A380
Сообщения: 6037
Зарегистрирован: 12 дек 2011, 12:10
Благодарил (а): 837 раз
Поблагодарили: 1010 раз
Контактная информация:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Сообщение Sentry » 05 июл 2018, 10:19

Турик писал(а):
05 июл 2018, 10:17
Аха, ну ви чудні. Що робити з будинками, де живе, по крайній мірі 30тис чол? Та знести к чортям собачьим, звичайно
А что делать с аэропортом, которым пользуется как минимум 1.5 млн человек? Правильно, снести к чертям и перенести в Борисполь.
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и 2 гостя