Сторінка 6 з 197

Re: Жуляны

Додано: 31 березня 2009, 19:09
Vitaliy
Alexander писав:
gast писав:А на "споттерах" вже повно фоток, подія пройшла, дай Боже щоб Візз туди й перебрався і не лише з внутрішніми рейсами... :klass: Правда народ пише, що там ще роботи непочатий край навколо полоси... :nunu:
трохи аудіо є.. виклам...
це цікаво

:)

Re: Жуляны

Додано: 01 квітня 2009, 18:00
Olek
хто ще не дивився на головній авіаньюса

http://www.avianews.com/photoreport/zhulyany_kiev/1.htm
Жуляны могут принимать Airbus A320. Доказано Wizz Air >>>

Re: Жуляны

Додано: 01 квітня 2009, 18:08
Vitaliy
Alexander писав:хто ще не дивився на головній авіаньюса

http://www.avianews.com/photoreport/zhulyany_kiev/1.htm
Жуляны могут принимать Airbus A320. Доказано Wizz Air >>>
:) гарні фотки
дякую

Re: Жуляны

Додано: 02 квітня 2009, 08:51
Olek
Жуляны перезагрузка: перспективы и реалии
http://www.avianews.com/ukraine/2009/april/1a.htm

Re: Жуляны

Додано: 04 квітня 2009, 23:14
Дмитро Рябошапка
Зараз реалія така... Смугу зробили - якісно, не якісно - закатали асфальтобетон, замінили світло на смузі... Прийняли A320 це все??? Ні! Це лише 25% з того, що потрібно зробити.
Дай Боже, щоб до липня нарешті зробили руліжні доріжки і перони. Було би добре, щоб за цей час поставили ще й "палатку" скажімо на 300 пас/год. А як відомо, головне, що потрібне для такої палатки - БАЖАННЯ... Так вже в серпні можна було б відправляти чартери МАУ, Світа чи Рози до тієї ж Туреччини. Туристу байдуже звідки йому летіти з переповненого Борисполя чи з жулянської палатки. А цим а/к й збори нижчі за бориспільські та й сам Бориспіль розвантажується... Прийде в цю палатку Wizz Air? Бабуля на двоє гадала!!!
Поки працюватиме палатка провести реконструкцію існуючого терміналу. Після цього чи паралельно цьому розпочати будівництво нового термінальчика. Саме термінальчика. Простого, але просторного і світлого... (часом буваючи в деяких торгово-розважальних центрах Києва, навіть не найбільших, Мене часто відвідує думка, чи не важче звести здоровецький ТРЦ, ніж невеличкий термінальчик...при тому такі ТРЦ при бажанні зводять за рік-другий...) І, звичайно... інфраструктура, вона підкачує, все що пов'язане з підвозом, під'їздом і т д... Тут я вже мовчу
І дай Боже, щоб Жуляни стали наприклад як міланський Linate, чи якийсь інший порт. Шанси є, досить великі. Але потрібно працювати, щоб їх реалізувати.
Така моя думка.

Re: Жуляны

Додано: 04 квітня 2009, 23:17
Olek
Дмитро, ви трохи не туди написали. Це Львів, Жуляни - то інша гілка. Продублюйте повідомлення туди :)

Re: Жуляны

Додано: 04 квітня 2009, 23:23
Дмитро Рябошапка
Alexander писав:Дмитро, ви трохи не туди написали. Це Львів, Жуляни - то інша гілка. Продублюйте повідомлення туди :)
Можливо в мене глючить нет, та мені здається, що я написав таки туди...

Re: Жуляны

Додано: 04 квітня 2009, 23:27
Olek
Дмитро, все ок, то мене глючить... просто гілку з львівською поплутав

Re: Жуляны

Додано: 05 квітня 2009, 00:11
Дмитро Рябошапка
Доречі, расчисткой местности на глиссаде, як тепер у Львові слід занятись й тут у Жулянах. Вся світло-сигнальна система при заході з курсом 081 стоїть у кущах і болоті - слід провести якісь елементарні гідрологічні роботи, почистити русло місцевої "вонючки" (річки Жилянь), почистити від лози і очерету. А ще там такі здорові дерева поруч стоять, як на мене - це вкрай небезпечно! Весною всі ці дерева, очерети, лози, болото, коли вони таки просто буяють - страшно глянути!!! Яка орнітологічна ситуація!? Довкола знову ж таки одні смітники й вище перераховане, де ці птахи й займаються безпосередньо своєю життєдіяльністю, небезпечною в цьому разі для нас з вами.
А відомий своїми корками жулянський шляхопровід??? Весь заліплений яскравими, як новорічна ялинка біллбордами та сітілайтами що відволікають не тільки водіїв автомобілів, а й екіпажі сідаючих літаків... В той час на цьому ж шляхопроводі відсутнє будь яке освітлення, жодного стовпа...
Про яку авіабезпеку можна говорити? Вона взагалі відсутня!!! Якщо так лишиться й надалі... :evil:

Re: Жуляны

Додано: 14 травня 2009, 13:22
foist
Аэропорт Киев заработал в круглосуточном режиме

Коммунальное предприятие Международный аэропорт Киев (Жуляны) с 11 мая работает в круглосуточном режиме и принимает самолеты нового класса, заявил первый заместитель главы Киевской горадминистрации Евгений Червоненко.
"Я хочу доложить, что с 11 мая Жуляны работают в круглосуточном режиме. Там уже садятся самолеты класса Boeing и Airbus, а также мы сейчас работаем над развитием транспортной инфраструктуры и прилегающей территории", - заявил Червоненко.

Червоненко также подчеркнул, что власти Киева намерены в ближайшее время объявить о проведении тендера на строительство нового терминала в аэропорту Жуляны.

"Я думаю, что при соблюдении условий, и если не будут выкручивать руки, туда инвесторы найдутся. Я верю в светлое будущее Жулян", - добавил Червоненко.

[url]http://korr%20espondent.net/kyiv/834276[/url]

Re: Жуляны

Додано: 14 травня 2009, 14:43
Glucker
А там реально какие-то рейсы обслуживаются что Червоненко заявил о том что там уже "садятся Боинги и Эрбасы"?
или это он имел ввиду только то что а/п имеет техническую возможность принять эти борта?

Re: Жуляны

Додано: 14 травня 2009, 14:48
Olek
Glucker писав:А там реально какие-то рейсы обслуживаются что Червоненко заявил о том что там уже "садятся Боинги и Эрбасы"?
или это он имел ввиду только то что а/п имеет техническую возможность принять эти борта?
;)

Re: Жуляны

Додано: 15 травня 2009, 11:55
Hugo
Я живу не то,что б недалеко от Жулян,но садящиеся самолёты раньше было слышно и даже видно иногда. В последний месяц слышно, что что-то пролетает 2-3 раза в день, но лично видел как только один взлетал. Не думаю,что это самолёты так просто мимо летят...

А где расписание из Жулян можно найти, а то уже долго ищу?

Re: Жуляны

Додано: 15 травня 2009, 17:38
Дмитро Рябошапка
Вітаю! Я живу зовсім поруч з аеропортом, у Вишневому (новозбудована багатоповерхівка, що серед всіх знаходиться найближче до гліссади з курсом 081). Боїнги та Ейрбаси... нажаль не літають. Червоненко, вочевидь, мав на увазі трішки не те. Літають в більшості дрібні приватні чартери та авіазавод. Прилітав Як-42, "Шахтёр" привозив і Ан-12 Меридіана якимось вітром занесло - оце найбільше, що прилітало після нашумілого в Жулянах W!zz Air. 8-)
Позитивно, що серед приватних чартерів все частіше зустрічаються такі типи ПС, як: Cessna, Challenger, Gulfstrim. Раніше вони зустрічались в Жулянах вкрай рідко, бо смуга була вбита, а такі літаки в сервісі, м'яко кажучи, не дешеві. От і літали вони в Бориспіль. Від гріху подалі...
Нажаль Жуляни полишив Carpatair, бо завантаженість рейсів в Київ була низькою. В цоьму вини аеропорту немає жодної. Це результат недолугої PR-політики авіакомпанії, а точніше взагалі відсутність її, як такої. Жлоби (вибачте, інакше не назвати), зробили б якусь акційку, розмістили рекламку і... Все було б пучечком. :fool:
Та все ж повернемося до наших Боїнгів та Ейрбасів, куди ж без них...? В принципі вони могли б здійснювати рейси в Жуляни вже зараз. Як? Дуже просто: :idea:
-пасажирські чартери типу "Київ-Анталія-Київ" таких компаній, як МАУ чи Дніпроавіа. Саме вони, на мою думку, повинні стати першопрохідцями в Жулянах. Не W!zz Air. Базувати нові Ейрбаси в ще не зовсім готовому для цього аеропорту - схоже на самовбивство... До того ж, аеропорт,що знаходиться ледь не в центрі столиці, ну ніяк на лоу-кост не тягне...
-існуючий термінал з пропускною здатністю 150 пас./год. цілком дозволяє тричі на добу відправити й прийняти рейси скажімо на Боїнгу 737-400, тим паче, що інших регулярних рейсів в аеропорту майже немає (на сам кінець можна й палатку поставити, було б бажання). Та й вітчизняним компаніям, років так через чотири-п'ять, доведеться вже збувати мотлох типу 737-300/-500/-400.
-ну і ще одне вартість всіх зборів та пального в Жулянах значно менша, ніж в Борисполі.
Ось таке моє послання. Сподіваюсь цей форум відвідують світила авіації, і роблять для себе певні висновки. Зрозуміло, що Америку ми тут не відкриємо, але...
Успіхів! ;)

Re: Жуляны

Додано: 23 червня 2009, 23:08
Costello
Сегодня на сайте аэропорта "Симферополь (аннексирован Россией)" обнаружил рейсы SIP (аннексирован Россией) - IEV авиакомпании "Хорс". Аппараты McDonnell Douglas MD-82 с возможной подменой Saab 340.

Сайт авиакомпании:
http://www.khors.com.ua/

По этому поводу:
http://delo.ua/news/107987/
http://economics.unian.net/rus/detail/14627

Re: Жуляны

Додано: 24 червня 2009, 10:15
viro
Так, збираються літати. ХОРСовий МД пристрілювався вже до ЖУлян. Також буде Одеса.

фото:
http://spotters.net.ua/file/?id=17916
http://spotters.net.ua/file/?id=17912
http://spotters.net.ua/file/?id=17928

З.И. Спотери рулять...

Re: Жуляны

Додано: 30 червня 2009, 15:57
Дмитро Рябошапка
Вже тиждень як Khors літає до Сімферополя. Рейси виконуються SAAB-ом 340 Південних Авіаліній, інформація про придбання якого Khors-ом, як сніг на голову з'явилась ледь не в день першого ж рейсу.
MD-82, опісля того прильоту, тут більше не пахло. Місцями, на вулицях нашої столиці можна зустріти біллборди з рекламою перельоту "Київ-Сімферополь-Київ" (досить неякісною, на мій погляд... але - це таке...)
Зрозуміло, що достатнього завантаження рейсу одразу ж після його запуску не буде, і тут цілком логічні і допустимі заміни типів ПС, але щоб так одразу й незрозуміло звідки...
А тут ще й ціна досить кусюча...
З 6 липня має стартувати напрям "Київ-Одеса-Київ" - тут вже в розкладі значиться SAAB. Чи відкриють рейс вчасно? Чи не виникне нових обставин? Побачимо...
Та SAAB у Khors-а поки один, тому можливо з відкриттям рейсу "Київ-Одеса-Київ", MD-82 врешті займе належне місце, а не простоюватиме, як зараз, у Борисполі...
Але чи не з'явиться тут раптово ще один SAAB...?
Сподіватимемось, що SAAB-ів на всіх не вистачить... ;)
Успіхів!

Re: Жуляны

Додано: 30 червня 2009, 19:30
popTAB
Самі ж написали, що Saab Південних Авіаліній ... регулярний маршут Одеса-Київ це щоб в пусту не ганяти борт з базового аеропорта в Жуляни

Re: Жуляны

Додано: 30 червня 2009, 22:57
Дмитро Рябошапка
Таки-да...
Приглянувшись до розкладу на сайті Khors-a, дійсно видно, що літак буде один, і цей літак - все той самий SAAB.... :(
А тим часом MD-82 простоює в Борисполі... А чому йому не простоювати в Жулянах? :fool:
В Жулянах простоювати дешевше... :lol:

Re: Жуляны

Додано: 21 липня 2009, 16:23
Vitaliy
Тендер з відбору розробника проекту реконструкції пасажирського терміналу комунального підприємства "Міжнародний аеропорт "Київ" ("Жуляни") визнаний таким, що не відбувся.

Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" з посиланням на оголошення про результати торгів у "Віснику державних закупівель".

"Проведення закупівлі перестало відповідати державним потребам у зв'язку з непередбаченими об'єктивними обставинами (дією непереборної сили)", - ідеться у оголошенні.

Як відомо, аеропорт "Жуляни" 22 червня оголосив тендер з відбору розробників проекту реконструкції пасажирського терміналу та будівництва нового.

КП "Міжнародний аеропорт "Київ" займає територію площею 265 га. Має одну злітно-посадочну смугу довжиною 2310 м, шириною 49 м і термінал з пропускною спроможністю 180 пасажирів на годину.

Кабінет міністрів восени 2008 року затвердив проект реконструкції аеропорту загальною вартістю 131 млн. гривень.