це цікавоAlexander писав:трохи аудіо є.. виклам...gast писав:А на "споттерах" вже повно фоток, подія пройшла, дай Боже щоб Візз туди й перебрався і не лише з внутрішніми рейсами... Правда народ пише, що там ще роботи непочатий край навколо полоси...
Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Жуляны
Re: Жуляны
хто ще не дивився на головній авіаньюса
http://www.avianews.com/photoreport/zhulyany_kiev/1.htm
Жуляны могут принимать Airbus A320. Доказано Wizz Air >>>
http://www.avianews.com/photoreport/zhulyany_kiev/1.htm
Жуляны могут принимать Airbus A320. Доказано Wizz Air >>>
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Жуляны
гарні фоткиAlexander писав:хто ще не дивився на головній авіаньюса
http://www.avianews.com/photoreport/zhulyany_kiev/1.htm
Жуляны могут принимать Airbus A320. Доказано Wizz Air >>>
дякую
Re: Жуляны
Жуляны перезагрузка: перспективы и реалии
http://www.avianews.com/ukraine/2009/april/1a.htm
http://www.avianews.com/ukraine/2009/april/1a.htm
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 29
- З нами з: 30 березня 2009, 16:38
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
Re: Жуляны
Зараз реалія така... Смугу зробили - якісно, не якісно - закатали асфальтобетон, замінили світло на смузі... Прийняли A320 це все??? Ні! Це лише 25% з того, що потрібно зробити.
Дай Боже, щоб до липня нарешті зробили руліжні доріжки і перони. Було би добре, щоб за цей час поставили ще й "палатку" скажімо на 300 пас/год. А як відомо, головне, що потрібне для такої палатки - БАЖАННЯ... Так вже в серпні можна було б відправляти чартери МАУ, Світа чи Рози до тієї ж Туреччини. Туристу байдуже звідки йому летіти з переповненого Борисполя чи з жулянської палатки. А цим а/к й збори нижчі за бориспільські та й сам Бориспіль розвантажується... Прийде в цю палатку Wizz Air? Бабуля на двоє гадала!!!
Поки працюватиме палатка провести реконструкцію існуючого терміналу. Після цього чи паралельно цьому розпочати будівництво нового термінальчика. Саме термінальчика. Простого, але просторного і світлого... (часом буваючи в деяких торгово-розважальних центрах Києва, навіть не найбільших, Мене часто відвідує думка, чи не важче звести здоровецький ТРЦ, ніж невеличкий термінальчик...при тому такі ТРЦ при бажанні зводять за рік-другий...) І, звичайно... інфраструктура, вона підкачує, все що пов'язане з підвозом, під'їздом і т д... Тут я вже мовчу
І дай Боже, щоб Жуляни стали наприклад як міланський Linate, чи якийсь інший порт. Шанси є, досить великі. Але потрібно працювати, щоб їх реалізувати.
Така моя думка.
Дай Боже, щоб до липня нарешті зробили руліжні доріжки і перони. Було би добре, щоб за цей час поставили ще й "палатку" скажімо на 300 пас/год. А як відомо, головне, що потрібне для такої палатки - БАЖАННЯ... Так вже в серпні можна було б відправляти чартери МАУ, Світа чи Рози до тієї ж Туреччини. Туристу байдуже звідки йому летіти з переповненого Борисполя чи з жулянської палатки. А цим а/к й збори нижчі за бориспільські та й сам Бориспіль розвантажується... Прийде в цю палатку Wizz Air? Бабуля на двоє гадала!!!
Поки працюватиме палатка провести реконструкцію існуючого терміналу. Після цього чи паралельно цьому розпочати будівництво нового термінальчика. Саме термінальчика. Простого, але просторного і світлого... (часом буваючи в деяких торгово-розважальних центрах Києва, навіть не найбільших, Мене часто відвідує думка, чи не важче звести здоровецький ТРЦ, ніж невеличкий термінальчик...при тому такі ТРЦ при бажанні зводять за рік-другий...) І, звичайно... інфраструктура, вона підкачує, все що пов'язане з підвозом, під'їздом і т д... Тут я вже мовчу
І дай Боже, щоб Жуляни стали наприклад як міланський Linate, чи якийсь інший порт. Шанси є, досить великі. Але потрібно працювати, щоб їх реалізувати.
Така моя думка.
Re: Жуляны
Дмитро, ви трохи не туди написали. Це Львів, Жуляни - то інша гілка. Продублюйте повідомлення туди
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 29
- З нами з: 30 березня 2009, 16:38
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
Re: Жуляны
Можливо в мене глючить нет, та мені здається, що я написав таки туди...Alexander писав:Дмитро, ви трохи не туди написали. Це Львів, Жуляни - то інша гілка. Продублюйте повідомлення туди
Re: Жуляны
Дмитро, все ок, то мене глючить... просто гілку з львівською поплутав
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 29
- З нами з: 30 березня 2009, 16:38
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
Re: Жуляны
Доречі, расчисткой местности на глиссаде, як тепер у Львові слід занятись й тут у Жулянах. Вся світло-сигнальна система при заході з курсом 081 стоїть у кущах і болоті - слід провести якісь елементарні гідрологічні роботи, почистити русло місцевої "вонючки" (річки Жилянь), почистити від лози і очерету. А ще там такі здорові дерева поруч стоять, як на мене - це вкрай небезпечно! Весною всі ці дерева, очерети, лози, болото, коли вони таки просто буяють - страшно глянути!!! Яка орнітологічна ситуація!? Довкола знову ж таки одні смітники й вище перераховане, де ці птахи й займаються безпосередньо своєю життєдіяльністю, небезпечною в цьому разі для нас з вами.
А відомий своїми корками жулянський шляхопровід??? Весь заліплений яскравими, як новорічна ялинка біллбордами та сітілайтами що відволікають не тільки водіїв автомобілів, а й екіпажі сідаючих літаків... В той час на цьому ж шляхопроводі відсутнє будь яке освітлення, жодного стовпа...
Про яку авіабезпеку можна говорити? Вона взагалі відсутня!!! Якщо так лишиться й надалі...
А відомий своїми корками жулянський шляхопровід??? Весь заліплений яскравими, як новорічна ялинка біллбордами та сітілайтами що відволікають не тільки водіїв автомобілів, а й екіпажі сідаючих літаків... В той час на цьому ж шляхопроводі відсутнє будь яке освітлення, жодного стовпа...
Про яку авіабезпеку можна говорити? Вона взагалі відсутня!!! Якщо так лишиться й надалі...
- foist
- Airbus A319
- Повідомлень: 152
- З нами з: 31 січня 2009, 21:01
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Жуляны
Аэропорт Киев заработал в круглосуточном режиме
Коммунальное предприятие Международный аэропорт Киев (Жуляны) с 11 мая работает в круглосуточном режиме и принимает самолеты нового класса, заявил первый заместитель главы Киевской горадминистрации Евгений Червоненко.
"Я хочу доложить, что с 11 мая Жуляны работают в круглосуточном режиме. Там уже садятся самолеты класса Boeing и Airbus, а также мы сейчас работаем над развитием транспортной инфраструктуры и прилегающей территории", - заявил Червоненко.
Червоненко также подчеркнул, что власти Киева намерены в ближайшее время объявить о проведении тендера на строительство нового терминала в аэропорту Жуляны.
"Я думаю, что при соблюдении условий, и если не будут выкручивать руки, туда инвесторы найдутся. Я верю в светлое будущее Жулян", - добавил Червоненко.
[url]http://korr%20espondent.net/kyiv/834276[/url]
Коммунальное предприятие Международный аэропорт Киев (Жуляны) с 11 мая работает в круглосуточном режиме и принимает самолеты нового класса, заявил первый заместитель главы Киевской горадминистрации Евгений Червоненко.
"Я хочу доложить, что с 11 мая Жуляны работают в круглосуточном режиме. Там уже садятся самолеты класса Boeing и Airbus, а также мы сейчас работаем над развитием транспортной инфраструктуры и прилегающей территории", - заявил Червоненко.
Червоненко также подчеркнул, что власти Киева намерены в ближайшее время объявить о проведении тендера на строительство нового терминала в аэропорту Жуляны.
"Я думаю, что при соблюдении условий, и если не будут выкручивать руки, туда инвесторы найдутся. Я верю в светлое будущее Жулян", - добавил Червоненко.
[url]http://korr%20espondent.net/kyiv/834276[/url]
Re: Жуляны
А там реально какие-то рейсы обслуживаются что Червоненко заявил о том что там уже "садятся Боинги и Эрбасы"?
или это он имел ввиду только то что а/п имеет техническую возможность принять эти борта?
или это он имел ввиду только то что а/п имеет техническую возможность принять эти борта?
Re: Жуляны
Glucker писав:А там реально какие-то рейсы обслуживаются что Червоненко заявил о том что там уже "садятся Боинги и Эрбасы"?
или это он имел ввиду только то что а/п имеет техническую возможность принять эти борта?
Re: Жуляны
Я живу не то,что б недалеко от Жулян,но садящиеся самолёты раньше было слышно и даже видно иногда. В последний месяц слышно, что что-то пролетает 2-3 раза в день, но лично видел как только один взлетал. Не думаю,что это самолёты так просто мимо летят...
А где расписание из Жулян можно найти, а то уже долго ищу?
А где расписание из Жулян можно найти, а то уже долго ищу?
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 29
- З нами з: 30 березня 2009, 16:38
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
Re: Жуляны
Вітаю! Я живу зовсім поруч з аеропортом, у Вишневому (новозбудована багатоповерхівка, що серед всіх знаходиться найближче до гліссади з курсом 081). Боїнги та Ейрбаси... нажаль не літають. Червоненко, вочевидь, мав на увазі трішки не те. Літають в більшості дрібні приватні чартери та авіазавод. Прилітав Як-42, "Шахтёр" привозив і Ан-12 Меридіана якимось вітром занесло - оце найбільше, що прилітало після нашумілого в Жулянах W!zz Air.
Позитивно, що серед приватних чартерів все частіше зустрічаються такі типи ПС, як: Cessna, Challenger, Gulfstrim. Раніше вони зустрічались в Жулянах вкрай рідко, бо смуга була вбита, а такі літаки в сервісі, м'яко кажучи, не дешеві. От і літали вони в Бориспіль. Від гріху подалі...
Нажаль Жуляни полишив Carpatair, бо завантаженість рейсів в Київ була низькою. В цоьму вини аеропорту немає жодної. Це результат недолугої PR-політики авіакомпанії, а точніше взагалі відсутність її, як такої. Жлоби (вибачте, інакше не назвати), зробили б якусь акційку, розмістили рекламку і... Все було б пучечком.
Та все ж повернемося до наших Боїнгів та Ейрбасів, куди ж без них...? В принципі вони могли б здійснювати рейси в Жуляни вже зараз. Як? Дуже просто:
-пасажирські чартери типу "Київ-Анталія-Київ" таких компаній, як МАУ чи Дніпроавіа. Саме вони, на мою думку, повинні стати першопрохідцями в Жулянах. Не W!zz Air. Базувати нові Ейрбаси в ще не зовсім готовому для цього аеропорту - схоже на самовбивство... До того ж, аеропорт,що знаходиться ледь не в центрі столиці, ну ніяк на лоу-кост не тягне...
-існуючий термінал з пропускною здатністю 150 пас./год. цілком дозволяє тричі на добу відправити й прийняти рейси скажімо на Боїнгу 737-400, тим паче, що інших регулярних рейсів в аеропорту майже немає (на сам кінець можна й палатку поставити, було б бажання). Та й вітчизняним компаніям, років так через чотири-п'ять, доведеться вже збувати мотлох типу 737-300/-500/-400.
-ну і ще одне вартість всіх зборів та пального в Жулянах значно менша, ніж в Борисполі.
Ось таке моє послання. Сподіваюсь цей форум відвідують світила авіації, і роблять для себе певні висновки. Зрозуміло, що Америку ми тут не відкриємо, але...
Успіхів!
Позитивно, що серед приватних чартерів все частіше зустрічаються такі типи ПС, як: Cessna, Challenger, Gulfstrim. Раніше вони зустрічались в Жулянах вкрай рідко, бо смуга була вбита, а такі літаки в сервісі, м'яко кажучи, не дешеві. От і літали вони в Бориспіль. Від гріху подалі...
Нажаль Жуляни полишив Carpatair, бо завантаженість рейсів в Київ була низькою. В цоьму вини аеропорту немає жодної. Це результат недолугої PR-політики авіакомпанії, а точніше взагалі відсутність її, як такої. Жлоби (вибачте, інакше не назвати), зробили б якусь акційку, розмістили рекламку і... Все було б пучечком.
Та все ж повернемося до наших Боїнгів та Ейрбасів, куди ж без них...? В принципі вони могли б здійснювати рейси в Жуляни вже зараз. Як? Дуже просто:
-пасажирські чартери типу "Київ-Анталія-Київ" таких компаній, як МАУ чи Дніпроавіа. Саме вони, на мою думку, повинні стати першопрохідцями в Жулянах. Не W!zz Air. Базувати нові Ейрбаси в ще не зовсім готовому для цього аеропорту - схоже на самовбивство... До того ж, аеропорт,що знаходиться ледь не в центрі столиці, ну ніяк на лоу-кост не тягне...
-існуючий термінал з пропускною здатністю 150 пас./год. цілком дозволяє тричі на добу відправити й прийняти рейси скажімо на Боїнгу 737-400, тим паче, що інших регулярних рейсів в аеропорту майже немає (на сам кінець можна й палатку поставити, було б бажання). Та й вітчизняним компаніям, років так через чотири-п'ять, доведеться вже збувати мотлох типу 737-300/-500/-400.
-ну і ще одне вартість всіх зборів та пального в Жулянах значно менша, ніж в Борисполі.
Ось таке моє послання. Сподіваюсь цей форум відвідують світила авіації, і роблять для себе певні висновки. Зрозуміло, що Америку ми тут не відкриємо, але...
Успіхів!
Re: Жуляны
Сегодня на сайте аэропорта "Симферополь (аннексирован Россией)" обнаружил рейсы SIP (аннексирован Россией) - IEV авиакомпании "Хорс". Аппараты McDonnell Douglas MD-82 с возможной подменой Saab 340.
Сайт авиакомпании:
http://www.khors.com.ua/
По этому поводу:
http://delo.ua/news/107987/
http://economics.unian.net/rus/detail/14627
Сайт авиакомпании:
http://www.khors.com.ua/
По этому поводу:
http://delo.ua/news/107987/
http://economics.unian.net/rus/detail/14627
Re: Жуляны
Так, збираються літати. ХОРСовий МД пристрілювався вже до ЖУлян. Також буде Одеса.
фото:
http://spotters.net.ua/file/?id=17916
http://spotters.net.ua/file/?id=17912
http://spotters.net.ua/file/?id=17928
З.И. Спотери рулять...
фото:
http://spotters.net.ua/file/?id=17916
http://spotters.net.ua/file/?id=17912
http://spotters.net.ua/file/?id=17928
З.И. Спотери рулять...
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 29
- З нами з: 30 березня 2009, 16:38
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
Re: Жуляны
Вже тиждень як Khors літає до Сімферополя. Рейси виконуються SAAB-ом 340 Південних Авіаліній, інформація про придбання якого Khors-ом, як сніг на голову з'явилась ледь не в день першого ж рейсу.
MD-82, опісля того прильоту, тут більше не пахло. Місцями, на вулицях нашої столиці можна зустріти біллборди з рекламою перельоту "Київ-Сімферополь-Київ" (досить неякісною, на мій погляд... але - це таке...)
Зрозуміло, що достатнього завантаження рейсу одразу ж після його запуску не буде, і тут цілком логічні і допустимі заміни типів ПС, але щоб так одразу й незрозуміло звідки...
А тут ще й ціна досить кусюча...
З 6 липня має стартувати напрям "Київ-Одеса-Київ" - тут вже в розкладі значиться SAAB. Чи відкриють рейс вчасно? Чи не виникне нових обставин? Побачимо...
Та SAAB у Khors-а поки один, тому можливо з відкриттям рейсу "Київ-Одеса-Київ", MD-82 врешті займе належне місце, а не простоюватиме, як зараз, у Борисполі...
Але чи не з'явиться тут раптово ще один SAAB...?
Сподіватимемось, що SAAB-ів на всіх не вистачить...
Успіхів!
MD-82, опісля того прильоту, тут більше не пахло. Місцями, на вулицях нашої столиці можна зустріти біллборди з рекламою перельоту "Київ-Сімферополь-Київ" (досить неякісною, на мій погляд... але - це таке...)
Зрозуміло, що достатнього завантаження рейсу одразу ж після його запуску не буде, і тут цілком логічні і допустимі заміни типів ПС, але щоб так одразу й незрозуміло звідки...
А тут ще й ціна досить кусюча...
З 6 липня має стартувати напрям "Київ-Одеса-Київ" - тут вже в розкладі значиться SAAB. Чи відкриють рейс вчасно? Чи не виникне нових обставин? Побачимо...
Та SAAB у Khors-а поки один, тому можливо з відкриттям рейсу "Київ-Одеса-Київ", MD-82 врешті займе належне місце, а не простоюватиме, як зараз, у Борисполі...
Але чи не з'явиться тут раптово ще один SAAB...?
Сподіватимемось, що SAAB-ів на всіх не вистачить...
Успіхів!
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Жуляны
Самі ж написали, що Saab Південних Авіаліній ... регулярний маршут Одеса-Київ це щоб в пусту не ганяти борт з базового аеропорта в Жуляни
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 29
- З нами з: 30 березня 2009, 16:38
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
Re: Жуляны
Таки-да...
Приглянувшись до розкладу на сайті Khors-a, дійсно видно, що літак буде один, і цей літак - все той самий SAAB....
А тим часом MD-82 простоює в Борисполі... А чому йому не простоювати в Жулянах?
В Жулянах простоювати дешевше...
Приглянувшись до розкладу на сайті Khors-a, дійсно видно, що літак буде один, і цей літак - все той самий SAAB....
А тим часом MD-82 простоює в Борисполі... А чому йому не простоювати в Жулянах?
В Жулянах простоювати дешевше...
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Жуляны
Тендер з відбору розробника проекту реконструкції пасажирського терміналу комунального підприємства "Міжнародний аеропорт "Київ" ("Жуляни") визнаний таким, що не відбувся.
Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" з посиланням на оголошення про результати торгів у "Віснику державних закупівель".
"Проведення закупівлі перестало відповідати державним потребам у зв'язку з непередбаченими об'єктивними обставинами (дією непереборної сили)", - ідеться у оголошенні.
Як відомо, аеропорт "Жуляни" 22 червня оголосив тендер з відбору розробників проекту реконструкції пасажирського терміналу та будівництва нового.
КП "Міжнародний аеропорт "Київ" займає територію площею 265 га. Має одну злітно-посадочну смугу довжиною 2310 м, шириною 49 м і термінал з пропускною спроможністю 180 пасажирів на годину.
Кабінет міністрів восени 2008 року затвердив проект реконструкції аеропорту загальною вартістю 131 млн. гривень.
Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" з посиланням на оголошення про результати торгів у "Віснику державних закупівель".
"Проведення закупівлі перестало відповідати державним потребам у зв'язку з непередбаченими об'єктивними обставинами (дією непереборної сили)", - ідеться у оголошенні.
Як відомо, аеропорт "Жуляни" 22 червня оголосив тендер з відбору розробників проекту реконструкції пасажирського терміналу та будівництва нового.
КП "Міжнародний аеропорт "Київ" займає територію площею 265 га. Має одну злітно-посадочну смугу довжиною 2310 м, шириною 49 м і термінал з пропускною спроможністю 180 пасажирів на годину.
Кабінет міністрів восени 2008 року затвердив проект реконструкції аеропорту загальною вартістю 131 млн. гривень.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 57 гостей