Полтава 738 приймає, Миколаїв 738 приймає, для Чернівців можуть позичити Ембрає з дочки, як збирались під Франек.
Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Турки могут все, только причем тут Жуляны?)) Другие турки по непонятным причинам из Жулян сбежали, хотя они, в отличие от ТК, ни под кого не подвязаны. Насчет Болтиков да, могли бы в IEV летать.
- UR-UIA
- Airbus A340
- Повідомлень: 847
- З нами з: 07 червня 2018, 23:08
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Pegasus частично ушли. Если я правильно понял то Измир и Анкара - летают в Борисполь. А, Даламан и Бодрум - в Жуляны
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Болтики борются за каждую копейку, поэтому пока Жу дороже не перейдут...
- UR-UIA
- Airbus A340
- Повідомлень: 847
- З нами з: 07 червня 2018, 23:08
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Борисполь просит во время переговоров не озвучивать публично финусловия
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Ну тогда дело совсем швах, если Борисполь даже в терминале D (а именно туда свалили Пегасусы) для 1-2 рейсов в день может предложить условия лучше, чем в Жулянах. Чего уж говорить про F. И кто по такому раскладу пойдет в Жуляны (где еще и по погоде чаще траблы)? Тут бы виззов удержать.
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
В Борисполе АНО в 2 раза дешевле всех остальных АП Украины. Так решил прошлый МИУ под Райянов.SergeyL писав: ↑14 листопада 2019, 14:23 Ну тогда дело совсем швах, если Борисполь даже в терминале D (а именно туда свалили Пегасусы) для 1-2 рейсов в день может предложить условия лучше, чем в Жулянах. Чего уж говорить про F. И кто по такому раскладу пойдет в Жуляны (где еще и по погоде чаще траблы)? Тут бы виззов удержать.
- andrewcrow
- A380
- Повідомлень: 1234
- З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
А куда это под прикрытием ночи из Жулян стали вывозить снятый во время ремонта взлетной полосы асфальт?
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Раянів ?
Це було зроблено для МАУ, бо ті дуже плакались що дорого, а операцій у них найбільше, розвивають же транзит.
Я навіть припускаю що це зробили щоб зменшити ріст боргу перед Аерорухом.
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
А, ну да... Забыл.
Омелян же на МАУ работал . С Раян то просто случайность
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Завичайно робилось під МАУ бо вони від цього найбільше отримують всім іншим ця опція дісталась автоматчино.
Бо раяни літають не тільки в Бориспіль якби була ціль додати бонусів раяну зробили б ще для Львова та інших міст куди вони літають або збираютсья
Бо раяни літають не тільки в Бориспіль якби була ціль додати бонусів раяну зробили б ще для Львова та інших міст куди вони літають або збираютсья
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Как это согласовывается с тем фактом, что Омелян люто ненавидит беню и нынешнюю зелень?
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Мау и от скидок в борисполе получали больше всего профита, но это не значит что их ввели под них
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
МАУ скаржиться на високі тарифи за аеронавігацію в Борисполіalex.s писав: ↑14 листопада 2019, 23:33А, ну да... Забыл.
Омелян же на МАУ работал . С Раян то просто случайность
Січень 2019, інтервю Арона М для Біг Мані, 30 хв
наказом №415 від 04.06.2019 року встановлено:
оплата за послуги з аеронавігаційного обслуговування для аеропорту "Бориспіль" становить 643,5 євро, а для всіх інших аеропортів - 901,68 євро
Навіщо така асиметрія Раяну ?
Бориспіль у них настільки більше рейсів ніж в Харків, Одесу, Хурсон, Львів сумарно ?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Що стається, коли аеропорт стає аеропортом одного перевізника
Дюссельдорф-Веце (NRN) - влітку 2018-го Ryanair базував тут 6 літаків, цього літа лише 3. Вирішили разом з Lauda розвиватися в Дюссельдорфі (DUS).
Як наслідок - падіння пасажиропотоку і доходів аеропорту. Тепер хочуть, щоб місцева влада придумала якусь субсидію (1.9 мільойнів євро). Місцева влада вже вклала туди 24 мільйони, бо аеропорт важливий двигун місцевої економіки.
Минулоріч було 1.7 мільйона пасажирів, цьогоріч очікують 1.3, а 10 років тому було аж 2.9
Стаття голландською: https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... zwaar-weer
Дюссельдорф-Веце (NRN) - влітку 2018-го Ryanair базував тут 6 літаків, цього літа лише 3. Вирішили разом з Lauda розвиватися в Дюссельдорфі (DUS).
Як наслідок - падіння пасажиропотоку і доходів аеропорту. Тепер хочуть, щоб місцева влада придумала якусь субсидію (1.9 мільойнів євро). Місцева влада вже вклала туди 24 мільйони, бо аеропорт важливий двигун місцевої економіки.
Минулоріч було 1.7 мільйона пасажирів, цьогоріч очікують 1.3, а 10 років тому було аж 2.9
Стаття голландською: https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... zwaar-weer
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Історія RYG ще більш показова. Але до Жулян вони нерелевантні, бо аеропорт не належить місцевій владі
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 75 гостей