Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Вчора на West Business Forum 2019 голова Чернівецької ОДА, Сергій Осадчук, озвучив проект по побудові "конгрес-холу" у 2 хв. від театру імені Ольги Кобилянської на земельній ділянці ЧНУ, це також підтвердив у виступі ректор ЧНУ імені Юрія Федьковича, Роман Петришин. Правда на скільки місць планується, промовчали, але шось більше чим по місткості чим театр. Проект має бути готовий (я зрозумів, що побудований) у вересні 2020 року, оголосив Сергій Осадчук.
Також вже зрозуміло, що Чернівцям потрібно рейси, щоб можна образно зранку прилетіти/приїхати і ввечері назад.
Також вже зрозуміло, що Чернівцям потрібно рейси, щоб можна образно зранку прилетіти/приїхати і ввечері назад.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Ну новина від авіації далека)) Тим не менш до вересня хол точно не встигнуть побудувати, ще й не розумію на якій землі це будувати зібралися. Я б краще цей конгрес-хол виніс з центру
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Я вагався чи писати про це, але всеж вирішив. Новина прямого відношення не має, але опосередковано - так. Адже як тяжко до нас добиратись згадали майже всі, прямо про це сказала лектор - Наталія Єремєєва, Stekloplast.
Земля=ділянка - власність ЧНУ, влада будує.
Рішення про будівництво стоїть давно, але зараз стало дуже відчутно та актуально. ЧНУ потрібно великий зал для форумів, семінарів, навчання, тощо. У бізнесу свої бажання для більшого маштабу форумів, тощо. Було заявлено CBG - West Business Forum 2020 з більшим маштабом і у новому залі.
І так саме у 2хв від театру в ЧНУ є замля, він готовий її надати для будівництва.
Це те що було сказано на початку форуму перед всім залом.
Мені теж мало віриться, адже це - Чернівці, і наступний рік - рік місцевих виборів.
Але якщо нафантазувати - то ця ініціатива могла б збільшити частку паксів (в тому числі бізнесу) в аеропорту.
Земля=ділянка - власність ЧНУ, влада будує.
Рішення про будівництво стоїть давно, але зараз стало дуже відчутно та актуально. ЧНУ потрібно великий зал для форумів, семінарів, навчання, тощо. У бізнесу свої бажання для більшого маштабу форумів, тощо. Було заявлено CBG - West Business Forum 2020 з більшим маштабом і у новому залі.
І так саме у 2хв від театру в ЧНУ є замля, він готовий її надати для будівництва.
Це те що було сказано на початку форуму перед всім залом.
Мені теж мало віриться, адже це - Чернівці, і наступний рік - рік місцевих виборів.
Але якщо нафантазувати - то ця ініціатива могла б збільшити частку паксів (в тому числі бізнесу) в аеропорту.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
У Львові конгрес-центр, власне, планується в центрі, щоб поєднати можливість використання всієї міської інфраструктури (готелів, ресторанів, послуг і т д) з великими подіями. Поза центром доводиться або додавати дуже складні транспортні рішення, або це промисловий кетеринг. Відвідувачі великих подій хочуть бути в старому місті, їм там цікавіше.
Чернівці - місто, дуже привабливе з архітектурної точки зору, теж може використовувати подібне поєднання. Тому локація поруч з університетом - це добре.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Частково погоджуюся. Я не мав на увазі будувати його десь на околиці, просто сам центр біля Резиденції буде створювати додаткове навантаження на інфраструктуру центру. От якби десь трошки в іншому місці було б набагато краще. Принаймні я це так сприймаю)LWIEV писав: ↑08 грудня 2019, 20:16 У Львові конгрес-центр, власне, планується в центрі, щоб поєднати можливість використання всієї міської інфраструктури (готелів, ресторанів, послуг і т д) з великими подіями. Поза центром доводиться або додавати дуже складні транспортні рішення, або це промисловий кетеринг. Відвідувачі великих подій хочуть бути в старому місті, їм там цікавіше.
Чернівці - місто, дуже привабливе з архітектурної точки зору, теж може використовувати подібне поєднання. Тому локація поруч з університетом - це добре.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Це де? Останнє, що чув - має бути біля аеропортуLWIEV писав: ↑08 грудня 2019, 20:16
У Львові конгрес-центр, власне, планується в центрі, щоб поєднати можливість використання всієї міської інфраструктури (готелів, ресторанів, послуг і т д) з великими подіями. Поза центром доводиться або додавати дуже складні транспортні рішення, або це промисловий кетеринг. Відвідувачі великих подій хочуть бути в старому місті, їм там цікавіше.
Чернівці - місто, дуже привабливе з архітектурної точки зору, теж може використовувати подібне поєднання. Тому локація поруч з університетом - це добре.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Напевно мається на увазі ділянка десь в районі Чорновола-Хімічна
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Я більше цим проектом не займаюсь, тому не знаю, де зараз актуальні варіанти.
Кілька років тому розглядалися ділянки на Сахарова/Коперніка (де тепер Лем Стейшн), ділянка біля стадіону СКА, ділянка на місці ринку Добробут, в парку культури (поруч з місцем проведення джазового фестивалю). Були також екзотичніші пропозиції біля Цитаделі та ще кілька локацій.
Це все актуальність домайданного періоду.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Астрологи оголосили тиждень архітектурного дизайну, кількість проектів аеропортів, що викладаються у мережу зростає вдвічі!
Опис концепції нового терміналу міжнародного аеропорту Чернівці від UVT GROUP
http://uvt.ua/index.php/uk/novyny/145-c ... -chernivci
Опис концепції нового терміналу міжнародного аеропорту Чернівці від UVT GROUP
http://uvt.ua/index.php/uk/novyny/145-c ... -chernivci
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Особенно колоритно смотрится наматывающий прямо над терминалом круги А-320mischko писав: ↑20 грудня 2019, 13:02 Астрологи оголосили тиждень архітектурного дизайну, кількість проектів аеропортів, що викладаються у мережу зростає вдвічі!
Опис концепції нового терміналу міжнародного аеропорту Чернівці від UVT GROUP
http://uvt.ua/index.php/uk/novyny/145-c ... -chernivci
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
А по мне, так пикирующий прямо на него)
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
В мене питань більше, ніж відповідей. Аеропорт хочуть в концесію здати. Відповідно термінал мав би будувати концесіонер. А тут вже є візуалка і на сайті розробника пише, що на замовлення "замовника". Виникає питання, хто цей замовник
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Є пропозиція переїхати обговорювати проблеми розвитку туризму на Буковині в цій гілці.
2) це так. Нормально в ресторан не сходити, стейк більше години смажать, бо "у нас бенкет і гриль зайнято"
3) це ти ще не бачив як Руську перекопали
4) 2 роки як Чернівці-Сучава(-Бухарест) обіцяють (з пересадкою у Вадул-Сіреті), а віз і нині там
5) не згідний. Чернівчанин Майберг дуже сильно допоміг підняти аеропорт, якби не він тут би було в кращому випадку Рівне.
1) є ще Обнова-фест. Фестиваль Маланок. Щось там з літературним центром Пауля ЦеланаLWIEV писав: ↑06 січня 2020, 09:58 Чернівці мають кілька проблем, без яких місто не стане туристичним:
1) низька насиченість культурними подіями. крім Meridian Czernowitz я наразі на своїх радарах нічого не бачу. чернівецький університет на моїх радарах - це інстаграмні фоточки і адські скрєпи середньовічного керівництва закладу, ніяк не центр інтелектуального життя.
2) готельна і ресторанна інфраструктура. не може бути такого, щоб три великі весілля блокували весь потенціал 3-4 зіркових готелів (крім Буковини і Черемоша, які з кожним роком як вірші Тичини - гірші й гірші)
3) жахливе столучення всередині Чернівців. це стан вулиці Головної (5 км поганої бруківки), жахливий громадський транспорт, ненадійні таксі з поганим сервісом
4) "тупикове" залізничне сполучення. потрібні часті залізничні "човники" РА на Львів, Тернопіль і Кам'янець/Хмельницький, це зніме частину проблеми
5) авіакомпанії (МАУ, але й інші теж) маркетингово не розвивають Чернівці. це і питання комунікацій, і питання тарифів, і питання взаємодії з операторами суміжних ринків* в Чернівцях
Таке враження, що вся ця історія ще не має "власника" - того, кому це дуже треба, хто б інтегрував розрізнені інтереси. В Франківську таких центрів тяжіння вже кілька, у Львові теж кілька, в Чернівцях - нема.
*ринок - це не базар (с)
2) це так. Нормально в ресторан не сходити, стейк більше години смажать, бо "у нас бенкет і гриль зайнято"
3) це ти ще не бачив як Руську перекопали
4) 2 роки як Чернівці-Сучава(-Бухарест) обіцяють (з пересадкою у Вадул-Сіреті), а віз і нині там
5) не згідний. Чернівчанин Майберг дуже сильно допоміг підняти аеропорт, якби не він тут би було в кращому випадку Рівне.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
2) Будь-який мережевий готель - величезний плюс. Макдональдс вже навіть у Тернополі є, чому ніхто не хоче відкрити по франшизі в Чернівцях я не розумію.Bagach писав: ↑06 січня 2020, 11:28 2. Цікаво, якщо відкрити Ібіс в Чернівцях, то чи залучить це туристів. Ну і припускаю, що це буде найелітніший готель Чернівців. Ну і ще макдака не вистачає в Чернівцях.
4. З Хмельницького досить зручний поїзд Київ-Чернівці. Якраз щоб зранку приїхати, ввечері поїхати.
5. Згадую, як колись літав літак L-410 з Хмельницького до Чернівців.
4) По хорошому там мав би зараз їздити оцей потяг, який на Бориспіль поставили.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Навіть у 272-тисячному Хмельницькому досі немає макдака.mischko писав: ↑06 січня 2020, 11:332) Будь-який мережевий готель - величезний плюс. Макдональдс вже навіть у Тернополі є, чому ніхто не хоче відкрити по франшизі в Чернівцях я не розумію.Bagach писав: ↑06 січня 2020, 11:28 2. Цікаво, якщо відкрити Ібіс в Чернівцях, то чи залучить це туристів. Ну і припускаю, що це буде найелітніший готель Чернівців. Ну і ще макдака не вистачає в Чернівцях.
4. З Хмельницького досить зручний поїзд Київ-Чернівці. Якраз щоб зранку приїхати, ввечері поїхати.
5. Згадую, як колись літав літак L-410 з Хмельницького до Чернівців.
4) По хорошому там мав би зараз їздити оцей потяг, який на Бориспіль поставили.
Поїзд з Хмельницького до Чернівців йде 6,5 годин. Між містами по прямій 150 км. А поїзд йде 6,5 годин (!!!) Неелектрифікована ділянка, і дорога дуже запутана. Швидкість буває 30-40 км/год. Нічна сидячка не думаю, що була б зручною.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
З Чернівців швидко можна доїхати хіба до Львова, бо на Тернопіль така сама ситуація, як ти описав на Хмельницький. А на південь - на Сучаву, ще й по Вадул-Сірету треба візочки міняти під євроколію.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Щодо готелів, то нарешті цього року має відкритися Рейкарц
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
А сполучення зі Львовом важко назвати хорошим. Повірте мені, як людині, яка дуже часто катається туди-назад.
Є один експрес, яким +- зручно їхати ДО Чернівців (після обіду зі Львова, 10 вечора - Чернівців), але а) в ньому дуже некомфортно сидіти 4 години; б) переважно квитки розкуповують в перші кілька днів після старту продажу.
Ще є одеський потяг на який зараз реально купити квитки, а от в літній період важко. І ковельський, який їздить через день. До Чернівців він їде, як нічний, що зручно, а з Чернівців до Львова прибуває о 2 ночі. А що робити серед ночі у Львові, якщо ти не місцевий? Вигадуй сам.
Зараз ще з'явився новий фірмовий київський потяг, який їде через Львів, але ціна там шалена для такої короткої поїздки + їде він все тих же 5 годин, тобто жодних суттєвих переваг.
Є один експрес, яким +- зручно їхати ДО Чернівців (після обіду зі Львова, 10 вечора - Чернівців), але а) в ньому дуже некомфортно сидіти 4 години; б) переважно квитки розкуповують в перші кілька днів після старту продажу.
Ще є одеський потяг на який зараз реально купити квитки, а от в літній період важко. І ковельський, який їздить через день. До Чернівців він їде, як нічний, що зручно, а з Чернівців до Львова прибуває о 2 ночі. А що робити серед ночі у Львові, якщо ти не місцевий? Вигадуй сам.
Зараз ще з'явився новий фірмовий київський потяг, який їде через Львів, але ціна там шалена для такої короткої поїздки + їде він все тих же 5 годин, тобто жодних суттєвих переваг.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 29 гостей