Забор
Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
http://chernivtsy.eu/portal/4/mizhnarod ... 28313.html
Може вже таки щось почнеться, все ж і закон про концесію є
Може вже таки щось почнеться, все ж і закон про концесію є
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
А где они хотят его строить? Со стороны коммунальников? Или дальше по Николаевской?
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Не знаю, не бачив презентації повністю, але думаю що поруч з існуючим
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
я вже про це писав, що було б непогано розширити існуючий термінал вписавши його в сучасну будівлю. Мені подобається, як зробили (тицяй сюди) Харківський історичний музей:
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Та воно то було б красиво, але, мені здається, значно дорожче і важче. Плюс, якщо будувати новий термінал, то можна користуватися старим до переїзду, а якщо перебудовувати існуючий, то це майже неможливоmischko писав: ↑18 жовтня 2019, 12:40 я вже про це писав, що було б непогано розширити існуючий термінал вписавши його в сучасну будівлю. Мені подобається, як зробили (тицяй сюди) Харківський історичний музей:
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Для Чернівців зараз ключове - то смуга. Потенціал аеропорту буде обмежений, доки смуга не здатна без обмежень приймати 737-800/900 і A320/321.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
А ти був у "залі вильоту" Чернівецького аеропорту? Мені важко уявити, як там 180 людей поміститься. І ти врахуй, що зараз прибуваючі пасажири теж через неї в місто виходять, якщо не помиляюся. Як з такою організацією потоку забезпечити 25хв оборот?
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Просто питання в тому, що поки держава не вкладеться в смугу ніхто інший (місто/область/концесіонер) в термінал вкладатися не буде. Тому смуга таки на першому місці.
Єдине чого я не розумію, в Чернівцях всі зациклені на тому, аби продовжити смугу до 2500, ясно, що в ідеалі це треба, але ж 737-800/900 і A320/321 можуть і на трохи 2216 сісти за необхідної міцності смуги. Чи ні?
Єдине чого я не розумію, в Чернівцях всі зациклені на тому, аби продовжити смугу до 2500, ясно, що в ідеалі це треба, але ж 737-800/900 і A320/321 можуть і на трохи 2216 сісти за необхідної міцності смуги. Чи ні?
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Новий термінал Чернівцям теж дуже-дуже потрібен. І я навіть думаю, що він має бути з телетрапами і пропускною здатністю не менше 1,5 млн на рік. В ідеалі аеропорт треба закривати на рік і робити повну реконструкцію. На таке зараз дєнєг нєт, но ви дєржитесь. Тому, як варіант, вирішувати проблеми в порядку пріоритетності. Якщо поки смуга не здатна прийняти раянівські Боїнги, то думати про те, як забезпечити оборот 25хв і інвестувати в це капітал, якого і так нема, якось дивно. Зважаючи, що необхідності забезпечувати оборот 25хв з такою смугою просто не буде. В крайньому випадку можна такий шалашик, як в Будапешті, забацати, якщо раптом на голову впаде 7 лоукост рейсів на день і необхідність забезпечувати оборот 25хв.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
А є хоча б прожект продовження, чи все зараз на стадії зациклення? Теоретично сідати на таку смугу вони можуть, але практично в Жулянах А321 зі 2300 злітають з обмеженнями по вазі.syxiv_dan писав: ↑18 жовтня 2019, 17:46 Просто питання в тому, що поки держава не вкладеться в смугу ніхто інший (місто/область/концесіонер) в термінал вкладатися не буде. Тому смуга таки на першому місці.
Єдине чого я не розумію, в Чернівцях всі зациклені на тому, аби продовжити смугу до 2500, ясно, що в ідеалі це треба, але ж 737-800/900 і A320/321 можуть і на трохи 2216 сісти за необхідної міцності смуги. Чи ні?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
В Сучаві так і робили:
In 2013, Suceava International Airport started a plan (estimated at €39 million) to rebuild and extend the old runway of 1,800 m (5,906 ft), to build a new control tower and to install a new ILS system. In August 2013, the construction works begun, and on 12 January 2014, the airport closed in order to allow the runway works to continue. The old concrete runway was completely removed, and a new runway, made out of asphalt, was constructed. On 25 October 2015, the airport was officially reopened.
Майже 2 роки був зачинений. Виходячи з того, що каже Морський, що скоро латку не буде до чого латати - Чернівцям теж потрібна повністю нова смуга. Паралельно можна робити і термінал, краще було б ці дві речі синхронізувати.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Але грошей поки що нема навіть на смугу
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Від кількох людей чув, що проект реконструкції аеродрому вже готовий. Більше року тому від директора чув, що проект був на якомусь з етапів погодження.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Передпроектні роботи включали в себе аналіз того чи можна нарощувати товщину цієї смуги чи треба фактично будувати нову. Чим це закінчилося - не знаю
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
А как Жуляны в старом терминале крутились несколько лет?
ВПП первично, вернее ее PCN
ВПП первично, вернее ее PCN
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
В Жулянах коэффициент PCN выше по сравнению с Черновцами
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Да, терминал можно расширить с помощью временных конструкций. Получится Квазимодо, но главное - принять/отправить пассажиров, соблюдая процедуры. Кто летал в Любек может вспомнить местный аэропорт - наполовину капитальное здание, наполовину "палатка", выстелена досками на весу. Жуляны тоже некоторое время в палатке принимали пассажиров
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 44 гостей