Сторінка 5 з 18

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 06 березня 2018, 12:09
shushuair
mischko писав: 06 березня 2018, 11:28 Не розумію, чому українські аеропорти такого не роблять - це ж елементарно:
Крутяк! У нас с креативом в принципе туго, так что чего-то подобного ожидать не приходится, что там по количеству шопов Одесский и Львовский "миллионники" выложат? То-то же, да и кроме Борисполя никто думаю таким заморачиваться не будет в принципе.
Позабавило, что на 68 млн паксов 50 млн единиц регистрируемого багажа, я из своих 70 перелётов летал с багажом лишь трижды за всё время))

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 06 березня 2018, 12:34
mischko
shushuair писав: 06 березня 2018, 12:09 Позабавило, что на 68 млн паксов 50 млн единиц регистрируемого багажа, я из своих 70 перелётов летал с багажом лишь трижды за всё время))
тут часто можна побачити на стійках реєстрації людей з возиком завантаженим валізами. Африканці, араби їздять сюди на шопінг. В магазині електроніки часто бачу африканців, які роблять папери для повернення ПДВ. Американці теж таке враження, що півхати з собою возять.

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 06 березня 2018, 12:35
Valdys
Ви бачили рівень дизайну від Борисполя? В його постах, схемках різних і тому подібному... Якщо вони щось таке зроблять, це буде щось дуже позорне.

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 06 березня 2018, 12:44
artml
shushuair писав: 06 березня 2018, 12:09Позабавило, что на 68 млн паксов 50 млн единиц регистрируемого багажа, я из своих 70 перелётов летал с багажом лишь трижды за всё время))
Це ж великий хаб з купою далекомагістралки, а її люди зазвичай з валізами літають.

Втім, чудово вас розумію — у самого з 60 сегментів лише на 16 був багаж, якраз на трансконтинентальних. По Європі наплічника спокійно вистачає.

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 06 березня 2018, 13:22
shushuair
artml писав: 06 березня 2018, 12:44 Втім, чудово вас розумію — у самого з 60 сегментів лише на 16 був багаж, якраз на трансконтинентальних. По Європі наплічника спокійно вистачає.
У меня тоже как раз был на трансатлантике, алкоголь в подарок вёз)) и духи как-то из Неаполя притащил, когда ещё Визз Эйр Украина были. А так было 10 перелётов туркишами и + прочими классиками, где багаж часто был включён, но страшно не люблю ожидать багаж, потому если есть сомнения, брать что-то или не брать, обычно выбираю второй вариант)
з.ы. Хотя налетав Раянами 6 сегментов за неполный год, на 4 из них таки забирали мою ручную кладь в багаж. Так что приходится мириться с новыми реалиями :(

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 06 березня 2018, 13:23
mischko
якщо а/к підтримує опцію - здай ручний багаж на стійці - я завжди так роблю.

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 06 березня 2018, 13:33
Flieger
shushuair писав: 06 березня 2018, 12:09
mischko писав: 06 березня 2018, 11:28 Не розумію, чому українські аеропорти такого не роблять - це ж елементарно:
Крутяк! У нас с креативом в принципе туго, так что чего-то подобного ожидать не приходится, что там по количеству шопов Одесский и Львовский "миллионники" выложат? То-то же, да и кроме Борисполя никто думаю таким заморачиваться не будет в принципе.
Позабавило, что на 68 млн паксов 50 млн единиц регистрируемого багажа, я из своих 70 перелётов летал с багажом лишь трижды за всё время))
Украинским аэропортам пока нечем хвастаться. Только разве что Борисполю. И на какую аудиторию будет это расчитано?

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 12 березня 2018, 15:09
mischko
Пропонують добудувати ще одну смугу, цього разу - в морі.

dutchnews.nl/news/archives/2018/03/schiphol-should-consider-offshore-runway-option/

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 27 березня 2018, 16:51
mischko
Я розумію, що українцям цікавіше читати про аеропорти Брянська і Калуги, тому з осторогою публікую цю нікому не цікаву інформацію:

easyJet додасть Schiphol до програми ‘Worldwide by easyJet’ - тобто аеропорт стане хабовим: будуть гарантовані пересадки на інші рейси easyJet і партнера Norwegian.

upinthesky.nl/2018/03/27/met-easyjet-overstappen-op-schiphol/

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 28 березня 2018, 11:02
Igoresha
Как-то не вяжется с концепцией Схипхола по выдворению лоу-костов в другой аэропорт

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 28 березня 2018, 12:13
mischko
Якраз в'яжеться. Ізіджет каже: дивіться, ми розвиваємо у вас хаб.

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 19 квітня 2018, 10:45
mischko
Опублікована статистика за перший квартал по топовим аеропортам ЄС.

По ходу ще цього року Амстердам обжене Париж Шарль-де-Голь (якщо темпи росту збережуться). Основний драйвер - літаки більшої ємності (діє обмеження по кількості зльотів і посадок).
Зараз Амстердам на 3-му місці, але всі шанси вийти на друге. На першому Лондон Хітроу.

Таким чином, після Брекзіту найбільшим аеропортом ЄС може стати Амстердам.

Джерело: Up in the Sky

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 19 квітня 2018, 17:18
Honduras
mischko писав: 19 квітня 2018, 10:45
По ходу ще цього року Амстердам обжене Париж Шарль-де-Голь
Французам некогда, они в борьбе за права угнетенных :plane:

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 19 квітня 2018, 17:21
mischko
Honduras писав: 19 квітня 2018, 17:18
mischko писав: 19 квітня 2018, 10:45
По ходу ще цього року Амстердам обжене Париж Шарль-де-Голь
Французам некогда, они в борьбе за права угнетенных :plane:
Просто там 2 аеропорти в Парижі і в Орлі почали серйозно вкладатись + розвивають швидкісну залізницю.

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 26 червня 2018, 13:43
mischko
все йде до того, що після Брекзіту найбільшим аеропортом ЄС стане амстердамський - у травні обслужили 6.400.276 пасажирів, Хітроу - 6.676.963, Де Голь і Франкфурт - по 6.1 мільйона.

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 29 червня 2018, 15:09
mischko
Хочуть зробитиUnited States border preclearance, але на заваді стоїть заборона на подорожі мусульман, законність якої нещодавно підтвердив американський верховний суд. Ряд політичних сил в Нідерландах вважає таку заборону дискримінаційною і такою, що суперечить конституції Нідерландів. Тому на голландській землі з імплементацією цієї заборони будуть проблеми. Скоро прем'єр Рутте їхатиме в США і там теж підніматимуть цю тему. Уряд дуже хоче, щоб аеропорт був найкращий і щоб люди літали в Америку через Амстердам.

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 13 липня 2018, 12:04
mischko
Цікава подія в розрізі минулорічного зрадосрачу Бориспіль - Ryanair:

Як ви знаєте, аеропорт Амстердаму роки тому домовився з навколишніми муніципалітетами про обмеження кількості зльотів-посадок до 500 тис. на рік. На той час така цифра здавалася прийнятною. Але швидке зростання ринку авіаперевезень в Європі призвело до того, що зараз аеропорт вже на межі свого розвитку. Минулого року було виконано більш ніж 498 тис. Тобто, далі розвиватися нема куди, а це дуже погано для аеропорту, який потенційно після Брекзіту буде найбільшим в ЄС (зараз на 3-му місці, але обжене Де Голя вже цьогоріч). Крім того, бізнес стратегія уряду Нідерландів позиціонує Схіпхол, як глобальний пересадочний вузол, а Амстердам, як глобальне місто, де вигідно розміщувати виробництво і офіси транснаціональних корпорацій. Для цього, наприклад, уряд лобіює появу United States border preclearance, що переманить транзитний трафік в США у інших аеропортів. Ну і не забуваємо про KLM (найстаріша нині діюча а/к), які з одного боку змагаються за свою частку на глобальному ринку, з іншого не хочуть ставати голландським придатком Air France з усіма можливими негативними наслідками. Одним словом - аеропорт повинен розвиватися і розвиватися саме як хаб, це консенсусна думка уряду, аеропорту, базового перевізника і місцевої бізнес еліти.

Але як це зробити, щоб не вилізти за обмеження в 500тис зльотів посадок? Уряд вирішив, що краще од усього буде перевести деякі рейси в інший аеропорт, а слоти, що звільняться можна буде використати для розвитку саме за хабовою моделлю. Управляючій компанії Schiphol Group якраз належить невеликий аеропорт Лелістад в провінції Флеволанд. Це новостворена в ХХ сторіччі провінція на відвойованих у Північного моря землях. Аеропорт Лелістаду знаходиться на відстані 50км від кільцевої дороги Амстердаму, туди йде швидкісна автотраса А6, містечко Лелістад (не аеропорт) має хороше залізничне сполучення із Амстердамом, Утрехтом, північними провінціями. Зараз цей аеропорт використовується лише як General Aviation airport. Там є декілька льотно-спортивних шкіл, де можна за двозначну суму в євро півгодини політати на Цесні з інструктором (навіть дають покерувати) над полдерами. А ще в аеропорту є музей голландської авіації: репліка старої будівлі Схіпхолу часів світанку авіації, Ан-2, кілька військових літаків, перші військові Фокери часів Першої Світової (репліка Fokker Dr.I Червоного Барона, наприклад), пенсіонер-Боїнг-747, екскурсію по якому веде один з колишніх стюардів, загалом, дуже цікавий музей. Але от терміналу, який здатний буде прийняти велику кількість пасажирів нема. Його зараз лише спроектували (див. в темі про "Будівництво терміналів", я рендери там викладав). Голландці, взагалі то, дуже швидко все будують, тому проблем з відкриттям не очикується (це вам не німці, хе-хе). Планується, що аеропорт почне працювати з 2020 року , хоча раніше озвучували 2019 рік, але юридично не встигали все оформити - потрібно багато дозволів в тому числі вже й від муніципалітетів навколо Лелістаду. Отже, в 2020 планується максимально 4 тис. зльотів/посадок, в 2021 - 7 тис, в 2022 - 10 тис. і так поступово вийти на цифру в 45 тис. зльотів/посадок.

Це все добре, але хто захоче переходити з найбільшого аеропорту ЄС в якусь діру за 50км від столиці серед тюльпанів і картопляних полів? Зрозуміло, що добровільно важко буде переконати авіакомпанії перейти в провінційний аеропорт із столичниого. Амстердамський аеропорт дуже добре сполучений із містами Рандстаду (конгломерація міст в центрі Нідерландів, куди входять Амстердам, Роттердам, Утрехт, Гаага, Ляйден та ін.), станція Нідерландських Залізниць знаходиться просто в терміналі (під ним по суті). Доїхати в центр міста коштує 4.30 євро і 13-17 хвилин. Для порівняння дістатися з Лелістаду до центральної станції Амстердаму буде коштувати туристу 10.20 євро, а найшвидший потяг їде 40 хвилин. До залізниці теж потрібно якось дістатися, лінії в аеропорт нема і, начебто, не планується. Тобто переводити потрібно буде ледь не силоміць. За яким же критерієм уряд збирається це зробити?

В результаті гарячих дебатів (в Україні це назвали б лобіюванням національного перевізника) в уряді вирішили, що зі Схіпхолу в Лелістад переведуть рейси, частка трансферних пасажирів на яких менше 10%. Це, на думку урядовців, кращий критерій, ніж пункт відправлення (раніше збиралися переводити курортні напрямки). Авіакомпанії і неформальні консультації з Брюсселем переконали уряд на користь "правила 10%". Пріоритет при розподілі слотів в новому аеропорту отримають компанії, які літають в пікові години зі Схіпхолу зараз. В якості матеріального стимулу переїхати в новий аеропорт уряд планує дозволити компаніям продавати свої слоти в Схіпхолі на вторинному ринку. Це дозволить Схіпхолу розвиватися.

Оскільки добровільно-примусова природа ринкового регулювання може призвести до судових позовів на рівні ЄС уряд вирішив заручитися підтримкою Брюсселю. Вчора, 12 липня пропозиції голландської сторони надійшли на розгляд єврочиновників. У них є 6 місяців, щоб висловити свою думку. Залишається сподіватися, що уряд зможе продавити свою стратегію розвитку "на благо міста і всіх амстердамців"(с)

Навіяно: https://www.upinthesky.nl/2018/07/13/lo ... n-brussel/

п.с. Я розумію, що МАУ - не KLM і їхня маршрутна мережа наврядчи колись зрівняється, але ж і Бориспіль - не Схіпхол. Останній будували з розрахунку на хабову модель, а Бориспіль будувався поспіхом під Євро, ще й не чистими на руку ділками з мафіозного оточення колишнього президента, але все ж показово, що в країні, яка однією з перших збудувала успішне ринкове капіталістичне суспільство уряд вдається до протекціоніських заходів, щодо базової а/к, щоб прибрати бар'єри для її розвитку і убезпечити позиції країни в глобальному світі.

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 13 липня 2018, 12:45
converj
Это пример, какая ментальная пропасть между нами: у нас - сначала себе (билеты по 20), а потом всё остальное; у них - сначала нации, а потом всё это перетечет и себе.

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 13 липня 2018, 12:51
mischko
converj писав: 13 липня 2018, 12:45 Это пример, какая ментальная пропасть между нами: у нас - сначала себе (билеты по 20), а потом всё остальное; у них - сначала нации, а потом всё это перетечет и себе.
У них Polder model, а у нас Tragedy of the commons і оці протести контрабандистів під Радою найкраще підтвердження. Але давайте не засмічувати тему. Треба розуміти, що голландців до соціально-відповідальної поведінки привчили умови їх проживання, зокрема ведення с/г в умовах постійних паводків. У українців умови були відмінні і поведінка тому відмінна.

Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)

Додано: 13 липня 2018, 15:28
nik-dem
mischko писав: 13 липня 2018, 12:51 У них Polder model, а у нас Tragedy of the commons і оці протести контрабандистів під Радою найкраще підтвердження.
Для того, щоб казати такі гучні слова, варто розуміти, як і за яких умов контрабанда з'являється та чим воно є насправді.