Сторінка 23 з 40

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 09:27
popTAB
LWIEV писав: 22 листопада 2018, 09:10 Львів мріє про швидкісну транспортну прив'язаність з Франківськом та Тернополем, але відстань завелика і диспаритет в розмірі не дасть проявити переваги такої інтеграції повною мірою.
Уявляю що б то було, якби аеропорт в Рогатині "не трьох" замутили, і на ранковий рейс на 6:20 треба було добиратись....

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 09:52
LWIEV
popTAB писав: 22 листопада 2018, 09:27
LWIEV писав: 22 листопада 2018, 09:10 Львів мріє про швидкісну транспортну прив'язаність з Франківськом та Тернополем, але відстань завелика і диспаритет в розмірі не дасть проявити переваги такої інтеграції повною мірою.
Уявляю що б то було, якби аеропорт в Рогатині "не трьох" замутили, і на ранковий рейс на 6:20 треба було добиратись....
Була тема з аеропортом у Стрию на Львів/Франківськ/Трускавець років 12 тому. Якби не глупий випадок і не позиція Садового, припускаю, що залізничний експрес Підзамче-Стрий був би найчастішим напрямком багатьох львів'ян.

Це було би проблемою, якби міський аеропорт залишався з стодолою замість терміналу і без модернізованої смуги.

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 09:53
popTAB
А що за "глупий випадок"?

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 10:44
lagerfeld
Sam писав: 22 листопада 2018, 00:20 Ну будем посмотреть, что за наилучшее место. Но он точно хаял вариант в соленом
Он и вариант с 3им аэропортом хаил - это радует :)

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 10:50
LWIEV
popTAB писав: 22 листопада 2018, 09:53 А що за "глупий випадок"?
Ще в кінці 90х салдатікі за вказівкою начальства зрізали лід з поверхні ЗПС автогенами, бо Кучма вирішив ad hoc в Трускавець. Запороли поверхню покриття.

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 11:03
popTAB
ще ж ходили чутки що Кучма аварійно сідав в Стрию на непідготовлену полосу, після чого польоти припинились. Це з тієї ж опери?

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 12:36
vito
Inguri писав: 21 листопада 2018, 23:54 БФ: Вышел только что от Президента.
Завтра Верховная Рада голосует за бюджет и по инициативе Президента в него будут заложены средства на строительство нового аэропорта в Днепре.
Где? Пока месторасположение окончательно не определено.
Пожалуйста, не обращайте внимание на заявления некоторых ответственных товарищей, которые иногда, из-за любви к пиару, как говорится, пытаются заскочить «поперед батька в пекло».
Могу лишь заверить, что аэропорт будет в самом наилучшем и правильном месте.
С президенского ФБ:
"Найближчим часом проблема міжнародного аеропорту для Дніпра буде вирішена. За моїм проханням в проект бюджету включена окрема програма щодо будівництва сучасного міжнародного аеропорту в Дніпропетровській області. Про це сьогодні говорили з міським головою Дніпра Борисом Філатовим.

Останні кілька днів займався питанням залученням в Україну дуже потужних авіакомпаній та авіаперевізників. Переговори пройшли успішно. Розширяють свою присутність Ryanаir, повертається в Україну Wizz Air. І я зацікавлений у тому, аби до переліку міст, з яких здійснюються регулярні авіаперельоти, увійшло Дніпро.

Завдяки роботі нового аеропорту очікується збільшення пасажиропотоку за три роки три-п’ять мільйонів. Це означає, що мешканці Дніпра, і не тільки Дніпра, можливо Запоріжжя, Кривого Рогу отримають можливість подорожувати до 10-15 аеропортів Європи."

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 12:45
shushuair
Эта тема перед выборами с новым аэропортом просто, извините, лютый п*здец.
Тут бы довести до ума то, что не доделано, например, уже в Одессе началась риторика от Гройсмана "Местные, подключайтесь", мол, денег больше нет, зато а не выкопать ли нам ещё с нуля аэропорт и выделить под это *уеву тучу денег, которых нет, задолбали со своей жаждой наживы и популизмом.

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 13:28
softkevich
Новый аэропорт это больше популизм. Он не нужен там - понимаю, что есть сложности с владельцами терминала в Днепре, но полоса и земля то не им принадлежит.
Тем более, что этот новый аэропорт просто убъет аэропорт Запорожье (и зачем там делают ремонт полосы и строят новый терминал?!?!).

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 16:25
Собакевич
Тем более, что этот новый аэропорт просто убъет аэропорт Запорожье (и зачем там делают ремонт полосы и строят новый терминал?!?!).
Если допустить на миг, что это "Соленое" вдруг построят, то скорее Запорожье его убьет. А ДНК - добьет. Ведь МАУ и дальше будет летать из Днепра, как собственник велит, а если этот собственник еще и свою политику изменит по привлечению других АК, то кто поедет в эти солонянские степи.

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 16:28
vito
vito писав: 21 листопада 2018, 18:57 Згiдно визначення: хаб (airline hub) — великий міжнародний аеропорт, який виконує роль транспортного вузла, що використовується авiакомпанiєю або альянсом авiакомпанiй для пересадки пасажирів та має високий % стикових рейсiв; головний елемент мережі авіаперевезень, що зв'язує між собою аеропорти, які не мають прямого сполучення.

Найбiльшi міжнароднi хаби (по континентах):
Victor H писав: 21 листопада 2018, 20:51 Дякую, але до чого це ви?
AleksLes писав: 21 листопада 2018, 23:23
Igoresha писав: 21 листопада 2018, 14:52 Вопрос скорее, нужен ли он (хаб) там? И если да, кто станет основным перевозчиком, когда единственная авиакомпания с такой моделью базируется в Борисполе?
Никто в зравом уме и трезой памяти не будет делать хаб в англомерации которая которая не набирает даже млн пассажиров.
А самое главное - все полеты на восток дико не эффективны, тк как надо делать огромный крюк облетая восточного соседа и некнтролируемые територии.
Связывать условный Минск и Париж через днепр - тоже крюк.
Какой а\к нужен такой хаб где она заведома неконкурентно способна из-за небходимости летать лишние часы и тратить лишние деньги на топливо.

Ну не делают хабы в глухом углу (с точки зрения нынешней авиации ДП именно глухой угол).
Хабы вживают на объемах и удобных стыковках.

Это уже не говоря о том что 2 реальных хаба в относительно небольшой бедной стране - это нонсенс.
Если посмотреть на количество хабов по странам (в скобках - пасс.поток в млн./год в 2015 согласно http://world.bymap.org/AirTrafficPassengers.html )

Europe:
United Kingdom 2+6 (131 млн.)
Germany 2+2 (115 млн.)
Turkey 3+2 (97 млн.)
Spain 2+1 (60 млн.)
France 2 (65 млн.)
Italy 2 (26 млн.)
Switzerland 2+2 (26 млн.)
Ireland 1 (113 млн.)
Netherlands 1 (35 млн.)
Hungary 1 (20 млн.)
Austria 1 (14 млн.)
Azerbaijan 1 (2 млн.)
Belarus 1 (1 млн.)
Belgium 1 (11 млн.)
Bulgaria 1 (1 млн.)
Croatia 1 (2 млн.)
Czech Republic 1 (5 млн.)
Denmark 1 (1 млн.)
Finland 1 (10 млн.)
Georgia 1 (0.2 млн.)
Greece 1 (13 млн.)
Iceland 1 (3 млн.)
Latvia 1 (3 млн.)
Luxembourg 1 (2 млн.)
Moldova 1 (1 млн.)
Norway 1 (12 млн.)
Poland 1+4 (5 млн.)
Portugal 2+1 (13 млн.)
Romania 1+2 (4 млн.)
Serbia 1 (2 млн.)
Slovenia 1 (1 млн.)
Sweden 1+1 (12 млн.)
Ukraine 1 (5 млн.)

North America:
USA 40+8 (800 млн.)
Canada 5+4 (80 млн.)
Mexico 3+2 (45 млн.)
Panama 1 (12 млн.)

Asia:
China 8 (436 млн.)
India 5+1 (99 млн.)
Indonesia 4+2 (89 млн.)
Japan 4 (114 млн.)
Malaysia 3+4 (50 млн.)
United Arab Emirates 3 (85 млн.)
South Korea 3 (65 млн.)
Thailand 3+2 (54 млн.)
Saudi Arabia 3 (33 млн.)
Philippines 3 (32 млн.)
Hong Kong 1 (42 млн.)
Singapore 1 (33 млн.)
Vietnam 2 (30 млн.)
Qatar 1 (25 млн.)
Iran 3+2 (15 млн.)
Israel 1 (6 млн.)
Bahrain 1 (5 млн.)
Jordan 1 (3 млн.)
Lebanon 1 (3 млн.)

Oceania:
Australia 5+3 (70 млн.)
New Zealand 3 (15 млн.)

South America:
Brazil 8 (102 млн.)
Argentina 3+1 (14 млн.)
Colombia 2 (30 млн.)
Chile 1 (15 млн.)
Peru 1 (14 млн.)
Ecuador 1 (5 млн.)

P.S.
ИМХО: Исходя из этой статистики, при таком пасс.потоке, какой в Украине сейчас - одного хаба пока вполне достаточно.
Воторой хаб есть смысл открывать, если пасс.поток достигнет уровня хотя бы условной Швейцарии/Италии/Вьетнама/Филлиппин/Н.Зеландии/Панамы/Аргентины...

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 16:33
Собакевич
Portugal 2+1 (13 млн.)
а после плюса что?

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 16:42
vito
Собакевич писав: 22 листопада 2018, 16:33
Portugal 2+1 (13 млн.)
а после плюса что?
после плюса - это (ИМХО) не совсем реальный хаб, а "типа хаб" лоу-костов, "focus city" либо "Secondary hub";
(какие из а/п относятся к "реальным" хабам, а какие нет - с этим можно спорить, не настаиваю; исключительно ИМХО)

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 17:18
Victor H
vito писав: 22 листопада 2018, 16:28 Ukraine 1 (5 млн.)
А що таке 5 мільйонів?

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 17:19
Собакевич
число транзитных пассажиров, видимо.

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 17:24
Victor H
Собакевич писав: 22 листопада 2018, 17:19 число транзитных пассажиров, видимо.
Я вже розібрався: Annual number of passengers carried by registered air carriers. Тобто це цифра перевезених пасажирів перевізниками, зареєстрованими в даній країні. Цифра взагалі ні про що. Ірландія з зареєстрованим там Раяном - світовий авіаційний гегемон.

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 17:46
Valdys
Собакевич писав: 22 листопада 2018, 16:25
Тем более, что этот новый аэропорт просто убъет аэропорт Запорожье (и зачем там делают ремонт полосы и строят новый терминал?!?!).
Если допустить на миг, что это "Соленое" вдруг построят, то скорее Запорожье его убьет. А ДНК - добьет. Ведь МАУ и дальше будет летать из Днепра, как собственник велит, а если этот собственник еще и свою политику изменит по привлечению других АК, то кто поедет в эти солонянские степи.
Авіаслужба може просто взяти і закрити DNK для польотів (за умови запуску аеропорту Солене) І у МАУ не буде вибору.

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 18:01
Victor H
Valdys писав: 22 листопада 2018, 17:46 Авіаслужба може просто взяти і закрити DNK для польотів (за умови запуску аеропорту Солене) І у МАУ не буде вибору.
Ми живемо в якій не якій правовій державі. АМКУ навряд чи дозволить таке.

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 18:04
Valdys
Victor H писав: 22 листопада 2018, 18:01
Valdys писав: 22 листопада 2018, 17:46 Авіаслужба може просто взяти і закрити DNK для польотів (за умови запуску аеропорту Солене) І у МАУ не буде вибору.
Ми живемо в якій не якій правовій державі. АМКУ навряд чи дозволить таке.
Приїде комісія і скаже, смуга не здатна приймати літаки, ми її закриваємо.

Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)

Додано: 22 листопада 2018, 18:05
mischko
Victor H писав: 22 листопада 2018, 18:01
Valdys писав: 22 листопада 2018, 17:46 Авіаслужба може просто взяти і закрити DNK для польотів (за умови запуску аеропорту Солене) І у МАУ не буде вибору.
Ми живемо в якій не якій правовій державі. АМКУ навряд чи дозволить таке.
ну або держава не буде виділяти гроші на ремонт смуги.