Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
Додано: 21 листопада 2018, 14:52
Вопрос скорее, нужен ли он (хаб) там? И если да, кто станет основным перевозчиком, когда единственная авиакомпания с такой моделью базируется в Борисполе?
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
У світі практично немає успішних хабів, які би не мали в основі солідного р2р потоку. При всій повазі до зв'язки Дніпро-ЗП вони навряд чи дадуть цей базовий потік. В Україні немає міста крім Києва, де б можна було побудувати хаб хоча б Східноєвропейського значення. А надто в 21 столітті, в якому все більше перельотів р2р.
Я знав що хтось напише про Атланту. Але навіть там р2р досить великий - порядку 40%:
Атланта - центр агломерації з населенням близько 6 мільйонів чоловік - 9 за розміром в США (як за населенням, так і за ВВП). Для порівняння: Нью-Йорк - 20 мільйонів, ЛА - 13, Чікаго - 9. Це єдина агломерація з десятки, у якій є лише один аеропорт з потоком понад 2 мільйони. Тобто секрет успіху - досить велика економіка (5x української), високий рівень централізації (аеропорт по суті один) і потужна базова а/к (Дельта - найбільша в країні, якщо я правильно пам'ятаю). Плюс зручне розсташування прям посередині східного узбережжя на перехресті всіх основних доріг (80% населення країни на відстані 2х годин льоту).
As a first use case, we estimate the transfer rates for a number of randomly selected airports
for the year 2013 (see Figures 1 and 2). Among the airports with the highest percentages of
transfer passengers are Doha (DOH, 68%), Abu Dhabi (AUH, 66%), Atlanta (ATL, 60%) or
Addis Ababa (ADD, 56%). Secondary airports with a still remarkable transfer rate include Las
Vegas (LAS, 14%), Düsseldorf (DUS) or Athens (ATH, 13% each). Among the airports with a
small transfer rate (<5%) are Fort Lauderdale (FLL, 4.8%), Jakarta (CGK, 4.3%), London
Gatwick and City (LGW/LCY; 2.8% and 2.9% respectively) or Luxemburg (LUX, 0.4%). The
quality of this airport-level data remains to be analysed in detail. For instance, the result fro
Jakarta seems to be relatively low as it serves as main gateway for Indonesia
Слишком эпичная история, чтобы её здесь не вспомнить
Накануне матча Нидерланды — Дания чартерный рейс с болельщиками голландской сборной, который следовал из Амстердама в Харьков, ошибочно приземлился в Одессе, где остается и поныне. Экипаж и фаны все время смеются и много кушают.
По словам бортинженера Эдвина, пилот случайно выключил автопилот и не смог его снова включить. Как оказалось, никто из экипажа не помнил название города в который они летели, поэтому пришлось обратиться за помощью к пассажирам. Фанаты были уверены, что им кажется, что в городе куда они направляются, есть море. Пилот, махнув рукой, направил самолет в аэропорт Одессы, где гостей не ждали, но встретили радушно.
Victor H писав: ↑21 листопада 2018, 14:53У світі практично немає успішних хабів, які би не мали в основі солідного р2р потоку. При всій повазі до зв'язки Дніпро-ЗП вони навряд чи дадуть цей базовий потік. В Україні немає міста крім Києва, де б можна було побудувати хаб хоча б Східноєвропейського значення. А надто в 21 столітті, в якому все більше перельотів р2р.
Згiдно визначення: хаб (airline hub) — великий міжнародний аеропорт, який виконує роль транспортного вузла, що використовується авiакомпанiєю або альянсом авiакомпанiй для пересадки пасажирів та має високий % стикових рейсiв; головний елемент мережі авіаперевезень, що зв'язує між собою аеропорти, які не мають прямого сполучення.Victor H писав: ↑21 листопада 2018, 15:25Я знав що хтось напише про Атланту. Але навіть там р2р досить великий - порядку 40%:Атланта - центр агломерації з населенням близько 6 мільйонів чоловік - 9 за розміром в США (як за населенням, так і за ВВП). Для порівняння: Нью-Йорк - 20 мільйонів, ЛА - 13, Чікаго - 9. Це єдина агломерація з десятки, у якій є лише один аеропорт з потоком понад 2 мільйони. Тобто секрет успіху - досить велика економіка (5x української), високий рівень централізації (аеропорт по суті один) і потужна базова а/к (Дельта - найбільша в країні, якщо я правильно пам'ятаю). Плюс зручне розсташування прям посередині східного узбережжя на перехресті всіх основних доріг (80% населення країни на відстані 2х годин льоту).
As a first use case, we estimate the transfer rates for a number of randomly selected airports
for the year 2013 (see Figures 1 and 2). Among the airports with the highest percentages of
transfer passengers are Doha (DOH, 68%), Abu Dhabi (AUH, 66%), Atlanta (ATL, 60%) or
Addis Ababa (ADD, 56%). Secondary airports with a still remarkable transfer rate include Las
Vegas (LAS, 14%), Düsseldorf (DUS) or Athens (ATH, 13% each). Among the airports with a
small transfer rate (<5%) are Fort Lauderdale (FLL, 4.8%), Jakarta (CGK, 4.3%), London
Gatwick and City (LGW/LCY; 2.8% and 2.9% respectively) or Luxemburg (LUX, 0.4%). The
quality of this airport-level data remains to be analysed in detail. For instance, the result fro
Jakarta seems to be relatively low as it serves as main gateway for Indonesia
Никто в зравом уме и трезой памяти не будет делать хаб в англомерации которая которая не набирает даже млн пассажиров.
"Атланта метро" - це десь 5 млн населення.