Victor H писав: ↑23 листопада 2018, 10:49
AleksLes писав: ↑23 листопада 2018, 09:03
vito писав: ↑22 листопада 2018, 16:28
Europe:
United Kingdom 2+6 (131 млн.)
France 2 (65 млн.)
Switzerland 2+2 (26 млн.)
Навіть в цих країнах "2" на мій погляд трохти за вуха притягнуте.
Ну в UK
gatwick , мабуть, хабом можна з натягом вважати.
З дуже хорошим натягом, хіба що: там всього 6% транзитних пасажирів.
British Airways каже, что має 2 хаби:
Primary hub: Heathrow Airport (London);
Secondary hub: Gatwick Airport (London).
"A primary hub is the main hub for an airline.
However, as an airline expands operations at its primary hub to the point that it experiences capacity limitations, it may elect to open secondary hubs.
Examples of such hubs are: Turkish Airlines' Istanbul–Sabiha Gökçen hub, British Airways' hub at London-Gatwick, Air India's hub at Mumbai and Lufthansa's hub at Munich.
By operating multiple hubs, airlines can expand their geographic reach. They can also better serve spoke–spoke markets, providing more itineraries with connections at different hubs."
British Airways продають єдиним квитком (з пересадкою в Gatwick) мiж такими а/п: Algiers, Alicante, Amsterdam, Antigua, Barbados, Barcelona, Bermuda, Bilbao, Bordeaux, Cancún, Dubrovnik, Edinburgh, Faro, Fort Lauderdale, Fuerteventura, Funchal, Genoa, Glasgow, Grenada, Jersey, Kingston, Lanzarote, Málaga, Malta, Marrakech, Mauritius, Naples, New York–JFK, Nice, Orlando, Paphos, Porto, Port of Spain, Providenciales, Punta Cana, Rome–Fiumicino, St. Kitts, St. Lucia, Salzburg, San José de Costa Rica, Seville, Tampa, Tenerife–South, Tirana, Tobago, Turin, Valencia, Venice, Verona;
Almeria, Bari, Cagliari, Cape Town, Catania, Cologne/Bonn, Dalaman, Friedrichshafen, Geneva, Gibraltar, Grenoble, Heraklion, Ibiza, Innsbruck, Kos, Larnaca, Las Vegas, Lima, Limoges, Lyon, Malé, Menorca, Nuremberg, Palma de Mallorca, Rhodes, Thessaloniki, Toronto–Pearson, Vienna.
А також ч-з code-share з партнерами та з альянсом Oneworld: Dublin, Knock, Hong Kong, Madrid, Doha.
AleksLes писав: ↑23 листопада 2018, 11:05
Ostap писав: ↑23 листопада 2018, 09:07
AleksLes писав: ↑23 листопада 2018, 09:03
А що у Франції?
CDG і ORY
Ок, хоча для мене це новина.
В будь якому разі, це всі аеропорти столиці.
Для повної картини:
Europe:
Turkish Airlines - primary hub: Istanbul–Atatürk, secondary hubs: Istanbul–Sabiha, Ankara;
Lufthansa - primary hub: Frankfurt, secondary hub: Munich;
British Airways - primary hub: London-Heathrow; secondary hub: London-Gatwick;
Air France - primary (intercontinental) hub: Paris-CDG, secondary hub: Paris-ORY (primary domestic hub);
Alitalia - primary hub: Rome-Fiumicino, secondary hub: Milan-Linate;
Swiss - main hub: Zurich, focus city: Geneva;
Spain: Iberia - hub Madrid; Vueling - hub Barcelona;
TAP Portugal - primary hub: Lisbon, secondary hub: Porto;
N.America:
AA - 10 hubs: Dallas/Fort Worth (largest hub), Charlotte, Chicago–O'Hare, Los Angeles, Miami, New York–JFK, New York–LaGuardia, Philadelphia, Phoenix, Washington–National;
Delta - 8 hubs: Atlanta (largest hub), Detroit, Los Angeles, Minneapolis, New York–JFK, New York–LaGuardia, Salt Lake City, Seattle;
United - 7 hubs: Chicago–O'Hare (largest hub), Denver, Houston–Intercontinental, Los Angeles, Newark, San Francisco, Washington–Dulles;
...
Air Canada - largest hub: Toronto; hubs: Calgary, Montréal, Vancouver;
AeroMéxico - primary hub: Mexico City, secondary hubs : Guadalajara, Monterrey;
...
AleksLes писав: ↑23 листопада 2018, 11:05
Так що DPK (новий, старий - не має значення) ну
абсолютно ніяк на хаб не тяне. Навіть якщо б в нас була економіка з $30K ppp ВВП
Можливо через 10 років все буде по іншому, але
враховуючи сучасну ситуцію DNK хабом не буде.
Дай бог стати нормальним регіональним аеропортом з 3-4 млн паксів.
Так, цiлком вiрно.
На мою думку, зараз найбiльш близька модель (по пасс.потоку "нац.пер.") до України - Польща (та, може, Румунiя):
Poland - пасс.поток "нац.пер."(2015): 4,8 млн.; per Capita: 0.12; primary hub: WAW(15,7 млн., 2017); focus cities (Wizz, Ryan): Kraków, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Modlin;
Romania - пасс.поток "нац.пер."(2015): 3,6 млн.; per Capita: 0.18; primary hub: OTP(14,0 млн., 2017); focus cities (Wizz, Blue Air): Cluj, Timișoara, Iași, Bacău, Sibiu;
Ukraine - пасс.поток "нац.пер."(2015): 4,6 млн.; per Capita: 0.10; primary hub: KBP(10,5 млн, 2017);
focus cities(?) (Wizz, Ryan(?)) можуть бути: IEV, LWO, ODS, HRK...
При толковому менеджментi(ВПП,термiналi тощо) а/п "Днiпро" також мав би шанс в майбутньому стати "focus city" для якихось а/к.
Але не хабом.
P.S.
Другий (secondary) хаб є сенс вiдкривати, коли пасс.потiк "нац.пер." виросте хоч би в 5 разiв та досягне рiвня умовної Португалiї/Швейцарiї/Iталiї...