Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
Додано: 18 липня 2012, 17:18
....в свое время в Жулянах садили (на более короткую полосу - по сравнению с нынешней взлеткой) тяжелые борта ИЛ 86 , Ил 62, и даже АН-22 (АНТЕЙ) с максимальной загрузкой.
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Код: Виділити все
– Ми домовились поки що відкривати два рейси. Один – до Києва. Але не так, як це було два з половиною роки тому, коли ціна була така, що зі Львова літати було дешевше, а з Тернополя – удвічі більше, тому ніхто не літав. Ми будемо усе робити, щоб ціна була помірна і люди хотіли літати, щоб їм вигідно було літати. Тим більше, що у столиці до Євро-2012 зроблена реконструкція аеропорту «Жуляни». Літаки будуть сідати у самому місті і це буде досить зручно, – вважає Валентин Хоптян.
І другий рейс, який планують відкрити у тернопільському аеропорту, буде до Стамбула. Хоча тут ставку роблять на пасажирів із сусідньої області.
– Тернополяни туди менше літають, але багато літає хмельничан. Хмельницький аеропорт закритий, не працює. А у Хмельницькому, як відомо, один із найбільших в Україні ринків. І багато товару вони возять саме із Туреччини. Тому вони зацікавлені, щоб туди літати не з Києва, а звідси – близько.
То він знову з перепою розговорився...popTAB писав:http://tgn.in.ua/novyny/podii/18429-kho ... ta-stambulКод: Виділити все
– Ми домовились поки що відкривати два рейси. Один – до Києва. Але не так, як це було два з половиною роки тому, коли ціна була така, що зі Львова літати було дешевше, а з Тернополя – удвічі більше, тому ніхто не літав. Ми будемо усе робити, щоб ціна була помірна і люди хотіли літати, щоб їм вигідно було літати. Тим більше, що у столиці до Євро-2012 зроблена реконструкція аеропорту «Жуляни». Літаки будуть сідати у самому місті і це буде досить зручно, – вважає Валентин Хоптян. І другий рейс, який планують відкрити у тернопільському аеропорту, буде до Стамбула. Хоча тут ставку роблять на пасажирів із сусідньої області. – Тернополяни туди менше літають, але багато літає хмельничан. Хмельницький аеропорт закритий, не працює. А у Хмельницькому, як відомо, один із найбільших в Україні ринків. І багато товару вони возять саме із Туреччини. Тому вони зацікавлені, щоб туди літати не з Києва, а звідси – близько.
Ну регулярний рейс в принципі запустити зможуть. А от завантажити його буде не так просто. Людей, що користуються авіатранспортом знайдеться в будь-якому регіоні. Але 5 рейсів на тиждень (як говориться в статті) - це дещо занадто. Але успіхів їм!Sentry писав:И рейсы Тернополь - Нью-Йорк через Харьков. Но если все же удастся запустить регулярку, то молодцы.
шеф, перенеси в AveaFundmytro1 писав:Тернопільський аеропорт має усі шанси в скорім часі отримати спеціальний сертифікат - http://ternopoliany.te.ua/zhittya/16153 ... fikat-foto
А що БелАвіа? Вже з Ембраєра скодилась до Сірйожі ...Rainbow писав:Коли Пегасус заходив у Львів, поставились скептично. Ще скептичніше поставились до СтрінтЕйра у Львові. Белавіа у Львові теж не дуже оптимістично сприймали.
Може все таки менше скептицизму?
І більше реалізмуRainbow писав:Може все таки менше скептицизму?
Раз через раз. В будь якому випадку польоти виконуються і ніби навіть обіцяють кожен день.popTAB писав:А що БелАвіа? Вже з Ембраєра скодилась до Сірйожі ...Rainbow писав:Коли Пегасус заходив у Львів, поставились скептично. Ще скептичніше поставились до СтрінтЕйра у Львові. Белавіа у Львові теж не дуже оптимістично сприймали.
Може все таки менше скептицизму?
Почекаємось кінець січня-лютийRainbow писав:А решти закрились?