Из Радома наверное может быть рейс на небольшом самолете. Особенно после введения безвиза.Rainbow писав:Коли Пегасус заходив у Львів, поставились скептично. Ще скептичніше поставились до СтрінтЕйра у Львові. Белавіа у Львові теж не дуже оптимістично сприймали.
Може все таки менше скептицизму?
Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
Тернопільський аеропорт отримав ліцензію
http://www.0352.ua/article/1463892
Довгоочікувану ліцензію на роботу та можливість відновлення авіарейсів отримав аеропорт у Тернополі.
...
“Комісія державіаслужби сьогодні надала Тернопільському аеропорту ліцензію на перший рік роботи. І це наша перша велика перемога на шляху відновлення цього комунального підприємства”, – заявив політик.
...
Ще влітку, не дивлячись, що мало хто вірив в таку можливість, Василь Деревляний пообіцяв: до кінця року аеропорт в Тернополі запрацює. І дотримав обіцянки.
“Не дивлячись на занедбаний стан аеропорту, десятки зауважень з боку комісії та “палки в колеса” від окремих політиків, нам вдалося відновити аеропорт. Є державні акти на землі, є ліцензія на його роботу, а це – головне. Тепер ми маємо можливість запустити рейси”.
http://www.0352.ua/article/1463892
Довгоочікувану ліцензію на роботу та можливість відновлення авіарейсів отримав аеропорт у Тернополі.
...
“Комісія державіаслужби сьогодні надала Тернопільському аеропорту ліцензію на перший рік роботи. І це наша перша велика перемога на шляху відновлення цього комунального підприємства”, – заявив політик.
...
Ще влітку, не дивлячись, що мало хто вірив в таку можливість, Василь Деревляний пообіцяв: до кінця року аеропорт в Тернополі запрацює. І дотримав обіцянки.
“Не дивлячись на занедбаний стан аеропорту, десятки зауважень з боку комісії та “палки в колеса” від окремих політиків, нам вдалося відновити аеропорт. Є державні акти на землі, є ліцензія на його роботу, а це – головне. Тепер ми маємо можливість запустити рейси”.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
а в якому там стані злітна смуга?
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
вроде нормально, бывает и хуже, но фотка 5ти летней давности...mischko писав:а в якому там стані злітна смуга?
- Вкладення
-
- 555.jpg (38.11 Кіб) Переглянуто 5497 разів
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
Пять лет назад в Одессе была на вид хуже.Labiann писав:вроде нормально, бывает и хуже, но фотка 5ти летней давности...mischko писав:а в якому там стані злітна смуга?
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
ValNK писав:Пять лет назад в Одессе была на вид хуже.Labiann писав:вроде нормально, бывает и хуже, но фотка 5ти летней давности...mischko писав:а в якому там стані злітна смуга?
это да
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 64
- З нами з: 06 серпня 2010, 15:40
- Звідки: BSL
- Контактна інформація:
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
В Тернополі смуга непогана, а ось термінал нікудишній - "совок" в кожному куті...
Для міжнародних рейсів не пристосований взагалі.
Хоча, як на мене - то напевно найменша з бід.
Ось би чартери кудись запустили і може то все зрушиться з місця.
Для міжнародних рейсів не пристосований взагалі.
Хоча, як на мене - то напевно найменша з бід.
Ось би чартери кудись запустили і може то все зрушиться з місця.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
Так же смугу встигли перед розвалом совка зробити, а от новий термінал - тільки фундамент
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 64
- З нами з: 06 серпня 2010, 15:40
- Звідки: BSL
- Контактна інформація:
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
А ось і репортаж з коментарями керівництва.
Роботи - непочатий край...
Як міністерство чи якісь фонди грошей не дадуть - то ніц не буде.
https://www.youtube.com/watch?v=gwon3_GQ4PQ
Роботи - непочатий край...
Як міністерство чи якісь фонди грошей не дадуть - то ніц не буде.
https://www.youtube.com/watch?v=gwon3_GQ4PQ
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
Якщо читати статтю 'в оригіналі', а не після журналістських правок, то там 'матьківщина' зустрічається частіше, ніж 'аеропорт'. Тому ціль там явно не аеропорт запустити
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
https://beztaby.te.ua/novini-ternopilsh ... 00-mln-grnТериторія аеропорту дає можливість добудувати смугу ще на 500 метрів, тож зараз тривають роботу з проектування продовження та нарощення об’єму штучного покриття.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
Яка різниця з якої смуги не літати, 2300 чи 2800 А грошики то освоять!
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
Краще на це, ніж на черговий собор/церкву/духовний центр як це люблять робити в тих краях.popTAB писав:Яка різниця з якої смуги не літати, 2300 чи 2800 А грошики то освоять!
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
там термінал будувати треба, а не полосу під а380 готувати. Хоча, найвірніше було б запустити Браво в Аналію та привчити людей літати з рідного міста, а потім думати про реконструкції всякі
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
Ризикую нарватися на нерозуміння тернополян, але навіщо в найближчі 10 років в Тернополі потрібен аеропорт за наявності їх у Львові і Франківську (по 130 км до кожного)?
Чому на всю Західну Україну не достатньо мати 4-5 аеропортів? Львів, Франківськ (щоб приймати інбаунд туристів в Карпати), Чернівці, Ужгород (обидва дуже віддалені від центру) і, можливо, один на пару Рівне-Луцьк. Та ж Чехія з співмірним населенням і площею і значно вищим доходом на душу населення має всього 5 аеропортів - чим не бенчмарк?
Чому на всю Західну Україну не достатньо мати 4-5 аеропортів? Львів, Франківськ (щоб приймати інбаунд туристів в Карпати), Чернівці, Ужгород (обидва дуже віддалені від центру) і, можливо, один на пару Рівне-Луцьк. Та ж Чехія з співмірним населенням і площею і значно вищим доходом на душу населення має всього 5 аеропортів - чим не бенчмарк?
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
Victor H, знаєш чому за софка були рейси типу Львів-Дрогобич, Франківськ-Коломия? Бо доріг не було нормальних, і простіше було долетіти ніж доїхати.
Ось і тепер, маючи жалюгідні дороги народ воліє літати з рідного міста. Погодься, в Чехів дороги покращі будуть, ніж Львів-Тернопіль особливо останні кілька років.
Плюс наявність аеропорта - досить потужний стимул для інвестора
Ось і тепер, маючи жалюгідні дороги народ воліє літати з рідного міста. Погодься, в Чехів дороги покращі будуть, ніж Львів-Тернопіль особливо останні кілька років.
Плюс наявність аеропорта - досить потужний стимул для інвестора
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
Ну що значить воліє? Це ж питання не бажання, а економіки - великий аеропорт з високою конкуренцією перевізників і низькими цінами перетягне в себе пасажирів просто тому що з нього буде дешевше летіти.popTAB писав:Victor H, знаєш чому за софка були рейси типу Львів-Дрогобич, Франківськ-Коломия? Бо доріг не було нормальних, і простіше було долетіти ніж доїхати.
Ось і тепер, маючи жалюгідні дороги народ воліє літати з рідного міста. Погодься, в Чехів дороги покращі будуть, ніж Львів-Тернопіль особливо останні кілька років.
Плюс наявність аеропорта - досить потужний стимул для інвестора
Та й дорогу ніби як ремонтують: http://www.kmu.gov.ua/control/publish/a ... =250024154
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
Скажімо так, років 3-5 тому чартер в Аналію зі Львова був на 100-150$ дорожчим ніж з Києва. Але літала більшість власне зі Львова, не дивалячись на ціну. Зручність коштує грошей.
Я не кажу, що в UCK/TNL/... треба вливати мега інвестиції, але створити інфраструктуру для 1-2 рейсів на день на Dash/ATR - цілком реально. Так, це не окупить діяльність порту, і так, місто якщо хоче розвиватись буде змушене субсидувати
Я не кажу, що в UCK/TNL/... треба вливати мега інвестиції, але створити інфраструктуру для 1-2 рейсів на день на Dash/ATR - цілком реально. Так, це не окупить діяльність порту, і так, місто якщо хоче розвиватись буде змушене субсидувати
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
Сучава так і робить, розвиваючи домашній порт, а не розказує, що ось, поруч є Ясси і звідти багато куди можна долетіти.popTAB писав: місто якщо хоче розвиватись буде змушене субсидувати
Re: Тернопіль аеропорт (IATA: TNL)
Не можна порівнювати Львів-Київ і Тернопіль-Львів, хоча б через різницю в відстані. У першому випадку ти по суті втрачаєш додатковий день відпустки на добирання туди-назад, в другому - ні.popTAB писав:Скажімо так, років 3-5 тому чартер в Аналію зі Львова був на 100-150$ дорожчим ніж з Києва. Але літала більшість власне зі Львова, не дивалячись на ціну. Зручність коштує грошей.
Цікаво, який відсоток пасажирів звідти - мешканці української Буковини? Щось мені підказує, що ситуація там схожа на польські Люблін і Жешув, де значну частку пасажиропотоку складають мешканці України.mischko писав:Сучава так і робить, розвиваючи домашній порт, а не розказує, що ось, поруч є Ясси і звідти багато куди можна долетіти.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 29 гостей