Сторінка 8 з 28

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 грудня 2018, 17:50
popTAB
Літак на гусенечному ходу сяде без проблем :-D

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 грудня 2018, 18:06
Victor H
Судячи по супутникових знімках на гугл мапс, там довжина 1800 м, що може більш менш ок, а от ширина всього 36 метрів. Тобто жодну з модифікацій 737/а320 прийняти не вийде - їм потрібно 45 м ширини. Хіба щось менше типу е145 або Анів.

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 грудня 2018, 18:07
mischko
Victor H писав: 14 грудня 2018, 18:06 Судячи по супутникових знімках на гугл мапс, там довжина 1800 м, що може більш менш ок, а от ширина всього 36 метрів. Тобто жодну з модифікацій 737/а320 прийняти не вийде - їм потрібно 45 м ширини. Хіба щось менше типу е145 або Анів.
дик на 737/а320 там і пасажирів то не назбирається.

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 грудня 2018, 18:11
Victor H
Просто це означає, що чартери в туреччину/єгипет звідти запустити не вийде, а це типовий стартовий сценарій для таких аеропортів.

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 грудня 2018, 18:13
Labiann
если не ошибаюсь, что-то из чартеров когда-то летало на чём-то...

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 грудня 2018, 18:13
mischko
Victor H писав: 14 грудня 2018, 18:11 Просто це означає, що чартери в туреччину/єгипет звідти запустити не вийде, а це типовий стартовий сценарій для таких аеропортів.
Це для аеропортів тих міст, звідки до Києва можна за 3-5 годин доїхати - Кривий Ріг, Рівне, Полтава. А тут треба порівнювати з Ужгородом, Чернівцями, Херсоном - там були маленькі літачки, оті самі
щось менше типу е145 або Анів
до Києва з перспективою нічного рейсу кудись ще.

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 грудня 2018, 23:32
Sam
Это в какой реальности из Кривого в Киев за 5 часов?))

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 грудня 2018, 23:42
mischko
Глянув по гуглокартах, визнаю, не правий, зовсім уже в цих Європах забув за стан автодоріг на Батьківщині. Але мій посил в силі - на таких відстанях уже важко наземному транспорту конкурувати, навіть ціною

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 15 грудня 2018, 00:11
Inguri
Sam писав: 14 грудня 2018, 23:32 Это в какой реальности из Кривого в Киев за 5 часов?))
Декілька років назад з північної частини міста до KBP за 5 годин власною автівкою. Не гонщєг.

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 15 грудня 2018, 17:37
Sam
Inguri писав: 15 грудня 2018, 00:11
Sam писав: 14 грудня 2018, 23:32 Это в какой реальности из Кривого в Киев за 5 часов?))
Декілька років назад з північної частини міста до KBP за 5 годин власною автівкою. Не гонщєг.
Мне кажется как раз несколько лет назад дорожное покрытие было лучше. Ждем обновления дорог. И новый а/п Приднепровья)) тогда Борисполь не нужен будет

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 16 грудня 2018, 06:01
ATk
Після повноцінного запуску терміналу у Запоріжжі та полоси в Одесі , 6 аеропортів (KBP, IEV, LWO, ODS, HRK, OZH), більш- менш покриють всю країну. Звісно це не виключає функціонування інших. Але ці 6 будуть основними у найближчі роки. Залишається відкритим питання Дніпра.

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 16 грудня 2018, 10:23
Valdys
ATk писав: 16 грудня 2018, 06:01 Після повноцінного запуску терміналу у Запоріжжі та полоси в Одесі , 6 аеропортів (KBP, IEV, LWO, ODS, HRK, OZH), більш- менш покриють всю країну. Звісно це не виключає функціонування інших. Але ці 6 будуть основними у найближчі роки. Залишається відкритим питання Дніпра.
Питання Дніпра відкрите на наступні 2-3 роки.
Навіть якщо завтра розпочнуть будівництво, ЗП буде основним в регіоні на наступні 2-3 роки

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 08 лютого 2019, 18:55
andreuskas
В Одесской области задумались над возобновлением работы аэропорта Измаил, который простаивает уже почти 10 лет. На первом этапе для запуска аэропорта необходимо 26 млн гривен.

Об этом ЦТС в эксклюзивном блиц-интервью сообщил заместитель председателя Одесского областного совета Юрий Димчогло.

"Да, мы планируем расконсервировать аэропорт. Закладываем на это средства в областной бюджет на этот год. Ввиду того, что конъюнктура авиационного рынка растет и ежегодно растут объемы авиаперевозок в Украине, мы видим в этом перспективу", - рассказал Ю. Димчогло.

Он говорит, что Одесский облсовет готов инвестировать в расконсервацию аэропорта 3-4 млн гривен. Большая заинтересованность наблюдается и у местных властей города Измаил. Они также рассматривают возможность финансового участия. "Где взять остальные деньги - мы пока что не знаем. Замминистра инфраструктры Виктор Довгань посоветовал нам обратиться в Госинвестпроект. Сейчас мы связываемся с ними и будем что-то решать. Параллельно рассматриваем вариант Государственного фонда регионального развития", - поделился планами чиновник.

Для того, чтобы открыть аэропорт для малой авиации, нужно поменять аэронавигационное оборудование и получить соответствующий сертификат. "Это будет первый этап, который обойдется в 26 млн гривен", -говорит Димчогло.

Он считает, что популярными могут быть рейсы, которые будут выполнять самолеты вместимостью до 100 человек. "Это Embraer 145, который есть у "Розы Ветров", ATR 72 или другие турбовинтовые самолеты, а также маленькие реактивные частные. Аэропорт не был убыточным до 2010 года. Авиакомпания "Донбассаэро" три раза летала в Стамбул, был самолет в Киев, а также много частных. То есть, аэропорт, хоть и небольшую, но прибыль получал. Сейчас мы также рассматриваем Стамбул, куда напрямую смогут летать моряки, и Киев, как перспективные направления", - пояснил заместить главы Одесского облсовета.

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 11 лютого 2019, 11:02
Rainbow
Ще один гіплеплуп оиелька.

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 11 лютого 2019, 11:18
shushuair
У нас за независимость из стОящих профильных министров в сфере транспорта был только Кирпа, наверное..

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 11 лютого 2019, 18:11
I believe i can fly
Хуирпа!

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 12 лютого 2019, 08:49
LWIEV
Частина співгромадян отримує відчуття глибокого внутрішнього задоволення, коли щось завалиться, зламається чи вкрадуть гроші. Стільки виправданих зусиль, заінвестованих в зневіру і недовіру!

І страшна ломка, коли все працює і немає зради.

Izmail delenda est!

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 12 лютого 2019, 09:17
nik-dem
LWIEV писав: 12 лютого 2019, 08:49 Частина співгромадян отримує відчуття глибокого внутрішнього задоволення, коли щось завалиться, зламається чи вкрадуть гроші. Стільки виправданих зусиль, заінвестованих в зневіру і недовіру!

І страшна ломка, коли все працює і немає зради.

Izmail delenda est!
Водночас, не можна незначними поліпшеннями давати прикривати загальний незадовільний стан проблем.

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 12 лютого 2019, 09:22
katso
LWIEV писав: 12 лютого 2019, 08:49 Частина співгромадян отримує відчуття глибокого внутрішнього задоволення, коли щось завалиться, зламається чи вкрадуть гроші. Стільки виправданих зусиль, заінвестованих в зневіру і недовіру!

І страшна ломка, коли все працює і немає зради.

Izmail delenda est!
Забули громадян які відчували б задоволення якби воно працювало - але мають ломку чуючи усі ці "ми плануємо" :facepalm:

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 13 лютого 2019, 13:41
Igoresha
Rainbow писав: 11 лютого 2019, 11:02 Ще один гіплеплуп оиелька.
Ну вот странно, что аэропорт в Измаиле вы воспринимаете, как гиперлуп. Первый - достаточно важная нитка для более тесной связи з отдалённым регионом (в эту же копилку попадает, например, Ужгород). Второе - мысли мечтателя и немного популиста (одно дело - построить тестовый трек для проб, совсем другое - говорить о соединении городов).