Сторінка 20 з 26

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 17 травня 2019, 18:39
popTAB
Припустимо Ужгород літатимуть прямим. А Миколаїв як? Забули про нього вже?

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 20 травня 2019, 22:08
Tetris
Now it's official: https://www.facebook.com/35741211435183 ... 619103167/

Ну что, господа-любители накинуть на Омеляна, рассказывавшие про "выборы прошли". Не хотите ли пообещать помолчать о политике и политиках. У вас плохо получается.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 20 травня 2019, 23:03
syxiv_dan
Агонь! Щирі вітання Закарпаттю з, нарешті, нормальними рейсами

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 20 травня 2019, 23:11
popTAB
Я б сказав 'трохи кращими ніж було'

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 20 травня 2019, 23:18
syxiv_dan
Ну камон. Прямі рейси, з нормальним розкладом, тричі на тиждень. Навіть нема чого порівнювати з тим, що було

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 20 травня 2019, 23:25
popTAB
Є... Двічі на день е45 в Бориспіль плюс щоденний IST на а319 якому ... Для прикладу

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 20 травня 2019, 23:34
Sentry
Судя по написанному, во вт, чт, сб и вс борт будет давить перрон в Ужгороде? Уж очень щедро.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 20 травня 2019, 23:38
mischko
Sentry писав: 20 травня 2019, 23:34 Судя по написанному, во вт, чт, сб и вс борт будет давить перрон в Ужгороде? Уж очень щедро.
Так а де зараз цей борт? Яка в нього взагалі утилізація?

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 20 травня 2019, 23:51
Sentry
mischko писав: 20 травня 2019, 23:38 Так а де зараз цей борт? Яка в нього взагалі утилізація?
По ФР24 время от времени летает на всех рейсах М9 из Киева. Скорее всего в качестве подмены. В любом случае, гораздо логичнее иметь борт в базовом аэропорту, где он может пригодиться в случае форс мажора с любым другим бортом, или для какого чартера, чем во внешнем аэропорту.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 21 травня 2019, 06:42
Vitos0603
Tetris писав: 20 травня 2019, 22:08 Now it's official: https://www.facebook.com/35741211435183 ... 619103167/

Ну что, господа-любители накинуть на Омеляна, рассказывавшие про "выборы прошли". Не хотите ли пообещать помолчать о политике и политиках. У вас плохо получается.
Особливо сподобались коменти про «Тячівський пасажиропотік» :lol:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 21 травня 2019, 11:13
syxiv_dan
popTAB писав: 20 травня 2019, 23:25 Є... Двічі на день е45 в Бориспіль плюс щоденний IST на а319 якому ... Для прикладу
Ну з такими потрівняннями можна і Візз вже згадати і тд. Я порівнюю з тим, що було.
Ну, а МАУ, як на мене, це питання часу з огляду на результати виборів

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 21 травня 2019, 11:29
popTAB
З огляду на результати виборів я й Візз не згадав....

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 17 червня 2019, 22:03
ВладТТ
Смішки смішками а Яшка вже битком літає, просять АН-24, і облизуються на АН-140

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 17 червня 2019, 23:28
Spirit
ВладТТ писав: 17 червня 2019, 22:03 Смішки смішками а Яшка вже битком літає, просять АН-24, і облизуються на АН-140
значит пора поднимать цену :kazhan:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 18 червня 2019, 08:24
Vitos0603

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 18 червня 2019, 10:13
LWIEV
За розумного підходу вже наступного року влітку Ужгород мав би мати пару тисяч пасажирів в день.

Умовно 2 рейси на день по 150 пасажирів з Києва на 70% відпочивальників, на 10% ділового трафіку, на 20% дзеркального місцевого попиту. +1 щоденний рейс з Харкова, +Одеса 3-4 рази на тиждень. До того кілька заробітчанських рейсів на різні точки ЄС, які мали б стикуватись, якщо перевізник один (МАУ, наприклад).

З іноземних точно Туркіші зі Стамбула, точно Лот з Варшави і точно Бєлавіа з Мінська.

Дуже важлива притомна автобусна компанія з нормальним рухомим складом і стиковками по основних містах/курортах Закарпаття +Кошице, +Будапешт.

Це скорше питання чи буде хтось, хто з цим щодня прокидатиметься і йтиме спати і чи не буде ідіотизму з двовладдям як в Чернівцях.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 18 червня 2019, 11:27
Sentry
LWIEV писав: 18 червня 2019, 10:13 За розумного підходу вже наступного року влітку Ужгород мав би мати пару тисяч пасажирів в день.

Умовно 2 рейси на день по 150 пасажирів з Києва на 70% відпочивальників, на 10% ділового трафіку, на 20% дзеркального місцевого попиту. +1 щоденний рейс з Харкова, +Одеса 3-4 рази на тиждень. До того кілька заробітчанських рейсів на різні точки ЄС, які мали б стикуватись, якщо перевізник один (МАУ, наприклад).

З іноземних точно Туркіші зі Стамбула, точно Лот з Варшави і точно Бєлавіа з Мінська.

Дуже важлива притомна автобусна компанія з нормальним рухомим складом і стиковками по основних містах/курортах Закарпаття +Кошице, +Будапешт.

Це скорше питання чи буде хтось, хто з цим щодня прокидатиметься і йтиме спати і чи не буде ідіотизму з двовладдям як в Чернівцях.
О чем вообще речь? Ужгород не может принимать А320\Б737. Аэропорт не работает в темное время суток. К тому же, это очень небольшой город. Да, удаленный и с туристическим потенциалом.

Максимум, на что можно рассчитывать - это сделать освещение, и запустить рейс МАУ на Е145 или даже Е190. Правда у МАУ и так бортов не хватает, нужно ли оно им? Хотя если вдруг поверить в туризм, то можно рейс сделать дневным, а не ночным, как основные внутренние стыковки. Еще может ЛОТ зайти, но у них тоже бортов и слотов не хватает и так.

Для Р2Р текущего рейса М9 более чем достаточно. Если пересадят на АН-24 и цена билета будет стабильно доступной - то вообще супер.

На перспективу нужно обязательно перекладывать полосу. Но тогда уже может лучше действительно в Мукачево строить аэропорт, который не будет зависеть от доброй воли Словакии?

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 18 червня 2019, 12:03
Tetris
Согласен с Sentry.
Какой ежедневный из Харькова? Харьков, кроме Киева ни с кем не имеет в Украине ежедневного рейса. Попытка МАУ запустить Одессу на лето закончилось отказом от этой идеи. Рейс Днепр-Львов тоже летал недолго.

Если и развивать авиасообщение в Закарпатье (а развивать его, безусловно, надо), то, конечно нужно строить новый порт в Мукачево. И первым это предложил так ненавидимый многими Омелян.
Ужгородский аэропорт при этом должен быть временным решением, откуда пока полетели бы в Киев и, возможно, еще куда-то на турбопропах. Это могут быть лет, чехи, болтики.
В международку украинскими авиакомпаниями я не верю - есть более интересные маршруты.
Вы сравниваете Закарпатье с Львовом и Франковском, однако на венгерской, румынской и словацкой границах, в отличие от польской, нет таких очередей. Соответственно, ужгородский аэропорт конкурирует с дебреценским и будапештским (а черновицкий - с сучавским) и конкурировать им сложнее даже чем Львову с Ряшевым.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 18 червня 2019, 12:45
Victor H
Tetris писав: 18 червня 2019, 12:03 Рейс Днепр-Львов тоже летал недолго.
Цей рейс був технічною перегонкою борта під міжнародку в Італію (Львів-Брешія, якщо я правильно пам'ятаю). Порожнім він, звісно, не літав, але економіка там в кращому випадку була сумнівною. Як тільки на ринок вийшов Ернест - рейс закрили.

Будь-який р2р в Україні крім як по напрямку Київ-регіональні центри зараз малоймовірний. Хіба будуть якісь субсидії або це будуть отакі технічні рейси з продажем квитків (але тоді незрозуміло чому просто зразу не робити у Львові базу).

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 18 червня 2019, 17:45
LWIEV
Не знаю, чому так накинулись, я дав дисклеймер :P
LWIEV писав: 18 червня 2019, 10:13 За розумного підходу вже наступного року влітку
В тому й трагедія, що розумним підходом поки не пахне. Спитався в колег, які на місці:
- не видно, щоб хтось працював на пакетування відпочинку/оздоровлення з авіаперельотами
- не видно роботи зі створення/домовленості, щодо автобусних пересадок в аеропорту
- не видно серйозної промоції сполучення на Київ на місці поза Ужгородом
Tetris писав: 18 червня 2019, 12:03 Какой ежедневный из Харькова? Харьков, кроме Киева ни с кем не имеет в Украине ежедневного рейса. Попытка МАУ запустить Одессу на лето закончилось отказом от этой идеи. Рейс Днепр-Львов тоже летал недолго.
Проблема з цими рейсами в тому, що МАУ, SkyUp та інші мають тільки один спосіб формування попиту - pull. Через push поки ніхто не працює. З одного боку це означає, що не сильно треба, всі, кому треба гроші, мають їх достатньо. З іншого, мережевий принцип формування ринків послуг на західній Україні дає місцевим операторам перевагу. Де зможуть об'єднатися і дати перевізникам впевненість, що буде оплачений ХХ трафік, там перевізник може допродувати решту (так працював рейс з Харкова в Барселону). На мою думку, швидше об'єднаються на західній, ніж в Одесі.

У пожвавлення трафіку має бути "власник" - той, хто житиме з цим викликом цілодобово і думатиме, як його покращити. У Львові такий власник (чи навіть кілька) є, тому й трафік зростає динамічно.