Сторінка 18 з 26

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 29 березня 2019, 16:45
UKCC
Motogfor писав: 25 березня 2019, 11:13 Є інформація по другому рейсу?
ну на флайтрадарі видно що і третій рейс сьогодні прилетів вже... До другого туру точно полутають ще, думаю :nose:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 30 березня 2019, 10:36
Vitos0603
При такій собівартості одного рейсу і завантаженості 15 чоловік, не думаю цей аукціон небаченої щедрості довго проживе...

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 30 березня 2019, 11:31
bliskun
Ну що DME поставили офіційно. Зараз залітаємо....

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 30 березня 2019, 11:52
tu144
Vitos0603 писав: 30 березня 2019, 10:36 При такій собівартості одного рейсу і завантаженості 15 чоловік, не думаю цей аукціон небаченої щедрості довго проживе...
Надо знать сколько они платят за наземку и аэронавигацию... возможно эти рейсы датируются, а мы с вами об этом не знаем

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 30 березня 2019, 12:13
syxiv_dan
Ага, Мотор-січчю)))

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 30 березня 2019, 21:51
Vitos0603
tu144 писав: 30 березня 2019, 11:52
Vitos0603 писав: 30 березня 2019, 10:36 При такій собівартості одного рейсу і завантаженості 15 чоловік, не думаю цей аукціон небаченої щедрості довго проживе...
Надо знать сколько они платят за наземку и аэронавигацию... возможно эти рейсы датируются, а мы с вами об этом не знаем
Знаю точно, що один рейс виходить авіакомпанії в 7000 убитих єнотів. При ціні в маже 5 тисяч гривень за квиток, компанія не повертає навіть половини при тнперішньому завантаженні. Дотувати треба дуже добре, як на мене(

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 30 березня 2019, 23:07
syxiv_dan
А, як на мене, то треба запустити два рейси на тиждень і то прямих, а не з 2-годинним очікуванням у Львові. Це значно збільшить інтерес до рейсу. А ще ідеальніше - це МАУ на 145

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 31 березня 2019, 09:55
tu144
Согласен, стоянка во Львове вообще ни к селу, ни к городу... а по поводу дотаций - значит Богуслаеву нужно перед кем-то про...ться)

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 31 березня 2019, 11:42
Vitos0603
tu144 писав: 31 березня 2019, 09:55 Согласен, стоянка во Львове вообще ни к селу, ни к городу... а по поводу дотаций - значит Богуслаеву нужно перед кем-то про...ться)
Наразі тривають перемовини щодо зменшення часу стоянки у Львові та, відповідно, збільшення в Ужгороді.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 31 березня 2019, 15:51
jurkok
Vitos0603 писав: 31 березня 2019, 11:42
tu144 писав: 31 березня 2019, 09:55 Согласен, стоянка во Львове вообще ни к селу, ни к городу... а по поводу дотаций - значит Богуслаеву нужно перед кем-то про...ться)
Наразі тривають перемовини щодо зменшення часу стоянки у Львові та, відповідно, збільшення в Ужгороді.

Хто взагалі додумався до такого розкладу?

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 31 березня 2019, 16:43
tu144
Мотор сич и коммерция - это очень далекие друг от друга вещи)

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 05 травня 2019, 22:33
Krakowite
Ужгородський аеропорт святкує сьогодні 90 років з дня початку польотів.



В тому далекому 1929 році літаки з Ужгорода літали до Кошице, Брно та Праги.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 06 травня 2019, 11:51
popTAB
Авіарейс Київ-Ужгород скасовують через нерентабельність
https://www.rbc.ua/ukr/news/aviareys-ki ... 30593.html

Вибори закінчились ....

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 06 травня 2019, 19:09
alex.s
Новость о том, что регулярное авиасообщение Киева с Ужгородом будет отменено, министр инфраструктуры Омелян объясняет «лоббированием» строительства новой взлетной полосы в Мукачево.

Глубоко. ...

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 06 травня 2019, 19:11
Olek
Volodymyr Omelyan с Валерій Пацканом и Валерій Лунченко.

«Закарпатська зрада» скасовується 🙂

Сьогодні зі зловтіхою «а я ж казав» почали розганяти новину, що регулярне авіасполучення Києва з Ужгородом буде скасоване.

До поширення цієї «новини» з радістю долучилися деякі політики. Звісно, вибори на носі, набагато приємніше розповідати про «зраду», аніж пояснювати, для чого демонтовувалися плити з діючого летовища чи пролобіювати в Державному бюджеті будівництво нової злітної смуги в рідному Закарпатті. Бодай у тому ж Мукачеві.

Перед тим поясню очевидні речі, які, на жаль, будуть сенсацією для окремих експертів.

Зліт/посадка в аеропорту Ужгорода можлива лише з заходом на територію Словаччини. Так сталося, бо коли авіацію вважали транспортом для багатих або взагалі неперспективною, в іншому торці злітної смуги місцеві чиновники збудували приватні будинки. Дивом не забудували всю смугу. Не встигли.

Після вступу Словаччини в ЄС і НАТО дозвіл на захід в її повітряний простір регулюється вже не лише двосторонніми, але й цими міжнародними структурами.
З метою забезпечення регулярного авіасполучення Міністерством інфраструктури було проведено колосальну роботу (справжні фахівці розуміють, про що я, бо навіть вони не вірили, що це вдасться). Украерорух вперше з поміж усіх провайдерів країн-не членів ЄС було сертифіковано Європейським агентством з безпеки польотів. Як і аеропорт Ужгорода.
Проведено масу переговорів на рівні міністерств транспорту, оборони, державіаслужб, Прем`єр-міністрів і Президентів.
Найближчим часом буде підписано кінцеву угоду про інструментальний захід, про що йшлося в нещодавньо ухваленій спільній декларації Прем`єр-міністрів України і Словаччини.
Більше того, Міністерство інфраструктури і Державіаслужба України в ініціативному порядку провели переговори і переконали авіакомпанію «Мотор-Січ» розпочати регулярні рейси. За що ми особисто вдячні керівництву авіакомпанії.
Незважаючи на те, що аеропорт комунальний і його діяльність - виключна компетенція місцевих органів влади. Так само, як Одеса, Херсон, Миколаїв чи Харків.

Але ми допомагаємо усім, в тому числі Ужгороду.

З боку авіакомпанії «Мотор-Січ» є абсолютно адекватні вимоги: комерційна окупність рейсів, реклама цього напрямку.
Тому, зараз керівництво області, міста і аеропорта, народні депутати, які справді вболівають за рідний край, докладуть усіх зусиль, щоб вибудувати ефективний механізм співпраці з «Мотор-Січчю». Більше того, знайдуть рішення для зручних авіакомпанії і пасажирам рейсів.

І в цьому ми їм теж допомагаємо.

Можна не дякувати 🙂

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 06 травня 2019, 19:19
alex.s
Фееричный поток слов. ..
Ну совсем не популист :-)

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 06 травня 2019, 19:34
alex.s
Прям не могу сдержать сарказм :
Если кто подумал, что виной отмены низкий спрос на еженедельный рейс через Львов, то это не так. Виноваты
1. Зрадофилы
2. Папередники
3. Местные чиновники
4. Мифические лоббисты.

Тимошенко нервно курит в сторонке и думает как получить частный тренинг от Омеляна.
И вообще, из митинга по случаю открытия я понял, что все порешал Петр Алексеевич с Киской, а тут массы переговоров :-)

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 06 травня 2019, 19:45
Tetris
А в чем, собственно, популизм?
Чиновник сделал свою работу - обеспечил возможность открытия рейсов: сертифицировал аэропорт, подписал кучу бумаг со словаками, обеспечил выполнение требований по безопасности и т.п. Далее вопрос лежит в коммерческой плоскости: наличия интереса у авиаперевозчиков (которые являются частными компаниями) и способностями порта с ними договориться.

Популизм - это обещание всего хорошего и/или раздача денег всем нуждающимся. Или обещания этого.
В данном случае есть конкретная работа на конкретный результат. На момент прихода Омеляна не было аэропорта в Закарпатье, а теперь есть.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 06 травня 2019, 20:02
alex.s
Tetris писав: 06 травня 2019, 19:45 А в чем, собственно, популизм?
Чиновник сделал свою работу - обеспечил возможность открытия рейсов: сертифицировал аэропорт, подписал кучу бумаг со словаками, обеспечил выполнение требований по безопасности и т.п. Далее вопрос лежит в коммерческой плоскости: наличия интереса у авиаперевозчиков (которые являются частными компаниями) и способностями порта с ними договориться.

Популизм - это обещание всего хорошего и/или раздача денег всем нуждающимся. Или обещания этого.
В данном случае есть конкретная работа на конкретный результат. На момент прихода Омеляна не было аэропорта в Закарпатье, а теперь есть.
А тут выше писали, что аэропорт там уже 90 лет как...
Хотя до Омеляна не считается, помню.
Еще популизм - это потратить деньги и время для инфо повода. Чартерные рейсы он мог принимать и до Омеляна и во время. Под какие рег рейсы делалась вся эта "массовая работа "? А пафос на открытии рег рейса помните? Не популизм ни разу?

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 07 травня 2019, 09:41
Tetris
alex.s писав: 06 травня 2019, 20:02 А тут выше писали, что аэропорт там уже 90 лет как...
Хотя до Омеляна не считается, помню.
Разве Омелян где-то говорил, что он с нуля аэропорт построил?
Он сделал свою работу - обеспечил запуск инфраструктурного объекта.

alex.s писав: 06 травня 2019, 20:02 Еще популизм - это потратить деньги и время для инфо повода. Чартерные рейсы он мог принимать и до Омеляна и во время.
Не для инфо повода, а для выполнения своей работы - запуска объекта инфраструктуры. И деньги выделял не Омелян. Министерства у нас не принимают ни местные, ни государственне бюджеты. Министр обеспечил освоение выделенных денег.
alex.s писав: 06 травня 2019, 20:02 Под какие рег рейсы делалась вся эта "массовая работа "? А пафос на открытии рег рейса помните? Не популизм ни разу?
У Министерства нет авиакомпании. Еще раз: делалась работа для запуска инфраструктурного объекта в работу - прямая обязанность чиновника Омеляна. И то, что чиновнник, сделав работу, решил похвалиться, ничего плохого нет и это не является популизмом ни разу. Популизм - это если бы, например, он стал добиваться госдотаций перевозчиком, чтобы были билеты по 100 грн. Или требовал бы от АК "Украина" запустить рейсы и раздавать билеты бесплатно.
Здесь ничего похожего нет.