Сторінка 16 з 26

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 04 березня 2019, 17:11
bliskun
В Ужгороді поставили VOR/DME. Днями вийде новий АІР будуть схеми заходів та частоти приводів.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 04 березня 2019, 17:14
nik-dem
alex.s писав: 04 березня 2019, 16:40 Перечитайте пост, на который это был ответ. Человек утверждает, что дело в длине ВПП, а не ПСН . Я говорю обратное.
Я читаю тему, і хочу, нарешті, розставити крапки над «і».

1. В Ужгороді PCN, відповідно до навіґаційних довідників такий: 29/F/D/X/T
Окрім числа PCN важливим є також і тип покриття. В Ужгороді воно — F-flexible (так зване «м’яке» покриття — сендвіч з асфальту та инших наповнювачів), а літера D показує, що основа є надслабкою (sub-grade ultralow).

Картинка для наочности:
Зображення

Прості розрахунки показують, що типовий чартерний літак Boeing 737-800 вимушений буде мало того, що літати с завантаженням менше 100 чол., так і таких рейсів матиме бути максимум один-два за добу. По B737CL, А320 або MD-82/83 ситуація схожа.

Трошки краще справа в Embraer 145/190/195, і вони не сильно обмежений за performance и PCN, проте багато пасажирів у такий літак не посадиш.

2. Зі смуги 10 заборонені зльоти, а це означає, що за типовою розою вітрів Ужгорода можливі дуже часті ситуації зльотів з попутнім вітром, що також накладе значні обмеження на максимальну злітну масу, особливо, якщо смуга буде не сухою.
3. Аеродром не має освітлення смуги та руліжок, а отже аеродром може приймати літаки тільки вдень.
4. Аеродром не має опублікованих схем посадки, а вся процедура зводиться до візуального заходу (circle-to-land). Такі схеми заходу мають дуже високі мінімуми, і не доступні у випадку не просто поганих метеоумов, а й узагалі будь-яких instrumental meteorological conditions (https://en.wikipedia.org/wiki/Instrumen ... conditions) — а це усього лише просто хмари та видимість менше 6000 м, наприклад.

Отже, такий аеродром матиме багато проблем для авіякомпаній, тому сумнівно, що за наявних літаків вони почнуть туди літати навіть чартери. Турбопропи — те, що треба, але вони є тільки в Мотор-Січи.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 04 березня 2019, 17:18
alex.s
Я думал все разжевали на 2 прошлых страницах.
Выводы Вы сделали правильные. В отличие, от другого форумчанина, который хочет удлинять впп

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 04 березня 2019, 17:19
nik-dem
alex.s писав: 04 березня 2019, 17:18 Я думал все разжевали на 2 прошлых страницах.
Выводы Вы сделали правильные. В отличие, от другого форумчанина, который хочет удлинять впп
Щось підказує мені, що простіше буде побудувати новий у Мукачевому.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 04 березня 2019, 17:22
alex.s
nik-dem писав: 04 березня 2019, 17:19
alex.s писав: 04 березня 2019, 17:18 Я думал все разжевали на 2 прошлых страницах.
Выводы Вы сделали правильные. В отличие, от другого форумчанина, который хочет удлинять впп
Щось підказує мені, що простіше буде побудувати новий у Мукачевому.
И этот вывод прозвучал ;-) . Именно так. Место готово.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 04 березня 2019, 17:29
vito
alex.s писав: 04 березня 2019, 17:18 Я думал все разжевали на 2 прошлых страницах.
Выводы Вы сделали правильные. В отличие, от другого форумчанина, который хочет удлинять впп
Сократим аппарат - удлиним змеевик ;)

Никто не предлагал ничего удлинять:
было лишь сказано, что:
vito писав: 04 березня 2019, 15:23 без удлиннения ВПП вряд ли следует ожидать много а/к.
(заметьте: просто констатация факта - никаких призывов/порывов "удлинять")

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 04 березня 2019, 17:35
alex.s
vito писав: 04 березня 2019, 17:29
alex.s писав: 04 березня 2019, 17:18 Я думал все разжевали на 2 прошлых страницах.
Выводы Вы сделали правильные. В отличие, от другого форумчанина, который хочет удлинять впп
Сократим аппарат - удлиним змеевик ;)

Никто не предлагал ничего удлинять:
было лишь сказано, что:
vito писав: 04 березня 2019, 15:23 без удлиннения ВПП вряд ли следует ожидать много а/к.
(заметьте: просто констатация факта - никаких призывов/порывов "удлинять")
А если впп будет 3000 - следует ожидать новых АК? ПСН 29 останется ведь.
По вашей вики ссылке на 2043 м и А380 может сесть. ..

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 04 березня 2019, 18:03
Valdys
Часом люди тупо не читають форум, що напрягає, адже інфа знаходиться не десь, а максимум на сторінці назад...
Це не лише про дану гілку, а взагалі

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 04 березня 2019, 18:34
vito
alex.s писав: 04 березня 2019, 17:35
vito писав: 04 березня 2019, 17:29
alex.s писав: 04 березня 2019, 17:18 Я думал все разжевали на 2 прошлых страницах.
Выводы Вы сделали правильные. В отличие, от другого форумчанина, который хочет удлинять впп
Сократим аппарат - удлиним змеевик ;)

Никто не предлагал ничего удлинять:
было лишь сказано, что:
vito писав: 04 березня 2019, 15:23 без удлиннения ВПП вряд ли следует ожидать много а/к.
(заметьте: просто констатация факта - никаких призывов/порывов "удлинять")
А если впп будет 3000 - следует ожидать новых АК? ПСН 29 останется ведь.
Никто не говорит, что надо игнорировать ПСН.
Ручь шла о том, что даже если (на время) абстрагироваться от ПСН и вынести ПСН за скобки, то только по фактору длины ВПП уже куча бортов отфильтруются.
А если еще применить фильтр ПСН - то отфильтруется еще больше.
alex.s писав: 04 березня 2019, 17:35 По вашей вики ссылке на 2043 м и А380 может сесть. ..
Сесть то он сядет - да вот беда - на 2043м больше уже не взлетит:
ибо для взлета А380 надо уже минимум 2,900м.
"Черная дыра" получится: доллар за вход - два за выход ;)

P.S.
"Стоить то оно стоит, да вот никто не покупает..." (C)

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 04 березня 2019, 18:37
alex.s
vito писав: 04 березня 2019, 18:34
alex.s писав: 04 березня 2019, 17:35
vito писав: 04 березня 2019, 17:29
Сократим аппарат - удлиним змеевик ;)

Никто не предлагал ничего удлинять:
было лишь сказано, что:

(заметьте: просто констатация факта - никаких призывов/порывов "удлинять")
А если впп будет 3000 - следует ожидать новых АК? ПСН 29 останется ведь.
По вашей вики ссылке на 2043 м и А380 может сесть. ..
Сесть то он сядет - да вот беда - на 2043м больше уже не взлетит:
ибо для взлета А380 надо уже 2900м.
"Черная дыра" получится: доллар за вход - два за выход ;)

P.S.
"Стоить то оно стоит, да вот никто не покупает..." (C)
Для взлета в макс вейт надо 2900.
Но дело не в этом. Разговор слепого с глухим. Удлиняйте впп. ..

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 06 березня 2019, 11:56
dimentiy
Это тот случай, когда разговор идёт ради разговора. Все стороны более или менее правы, и доказывать могут свою позицию до бесконечности.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 09 березня 2019, 22:56
LWIEV
Ужгород на заключному етапі оформлення в обласний центр Мукачівської області. -1 при адмінтерреформі.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 09 березня 2019, 22:58
mischko
LWIEV писав: 09 березня 2019, 22:56 Ужгород на заключному етапі оформлення в обласний центр Мукачівської області. -1 при адмінтерреформі.
Што?

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 09 березня 2019, 23:03
LWIEV
Просто зріз наявних процесів. Розгортались роками. Оформляться остаточно, коли створитться нова логістична система в регіоні.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 10 березня 2019, 09:20
bliskun
Бред про логістичний центер в Мукачівському районі. Дивіться статистику і читайте документи.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 10 березня 2019, 10:15
LWIEV
І справді, хто б ото через Бориспіль кудись їздив? Люди ж в Києві живуть! Нашо їм в Париж через райцентр?!

Дивіться в небо і читайте молитви! (с)))

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 15 березня 2019, 13:19
syxiv_dan
Оп-оп, а Омелян вже там:)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 15 березня 2019, 13:25
mischko
тепер треба прогноз по паспотоку Львова переглянути в сторону підвищення

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 15 березня 2019, 13:37
popTAB
ага, чекаємо спочатку цифри по паксопотоку... боюсь там не всі 50 місць зайняті ;))

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 15 березня 2019, 14:42
mischko
Дивлюся в травні з Києва з багажем - 54 євро в один бік. Нормальна ціна для тих, кому треба летіти.